ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

خصوصیات پنجره دوجداره ویستابست

  6
 4611

 پنجره دوجداره ویستابست

به جرأت می توان از ویستابست به عنوان مارکت پروفیل های ایران نام برد، پروفیلی با کیفیت با دوام ، مقاوم و مطابق با استاندارد های روز دنیا...اما متاسفانه چندسالی است این برند معتبر به علت هزینه‌های بالای تولید و اشتیاق مصرف کننده به پروفیل های ارزان و کم کیفیت ، با چالش مواجه شده و این پروفیل را از روزهای اوج خود دور کرده و بسی جای تاسف است که در صنعت ساختمان حال و روز اجناس با کیفیت جای خود را به اجناس با کمیت و تبلیغاتی داده اند و... در هر صورت پنجره ویستابست با کیفیت و کارایی بسیار بالایی که دارد امروزه در بازار بسیار شناخته شده است و ما در این مقاله قصد داریم در خصوص این محصول اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

با ما در ادامه همراه باشید. رشد استفاده از انواع پنجره UPVC در کشور باعث شده است تا بسیاری از برندها و شرکت ها به تولید و عرضه این سری از محصولات روی بیاورند. پنجره ویستابست یکی از محبوب ترین برند های موجود در بازار شناخته می شود که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و خریداران بسیاری را به خود جذب نموده است. در واقع ما در این مقاله قصد داریم در خصوص شرکت ویستابست با شما صحبت کنیم و پنجره ویستابست را به شما معرفی کنیم. با ما در ادامه همراه باشید.

پادکست صوتی معرفی پنجره دوجداره ویستابست

با پنجره ویستابست بیشتر آشنا شوید

تولید پنجره ویستابست به سال 1386 باز می گردد ولی باید بدانید که این شرکت در سال 1382 به ثبت رسید و محصولات خود را که شامل تولید پروفیل ویستابست برای ساخت درب و پنجره UPVC بود آغاز نمود. این شرکت پس از سه سال توانست به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده پنجره تبدیل شده و محصولات خود را در بازار عرضه نماید. باید در نظر داشته باشید که این شرکت محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بر اساس استانداردهای روز دنیا در بازار عرضه می کند و خریداران می توانند با خیال راحت از پنجره ویستابست استفاده داشته باشد. این شرکت در حال حاضر 13 خط تولید دارد و ظرفیت تولید این شرکت به صورت سالانه برابر با 18000 تن می باشد.

از آنجا که تولید در و پنجره های یو پی وی سی سالهاست با برندهای مختلف در این صنعت تولید می شود باید توجه داشت که مواد اولیه مصرفی درب و پنجره می بایست از از برندهایی که سالها آزمایش خود را پس دادند و مورد تایید مجموعه ها در خط تولید بودند استفاده کرد پروفیل ویستا بست یکی از برند هایی است که سالها در مجموعه پنسا استفاده شده و مورد تایید این مجموعه و مشتریان این شرکت می باشد. پروفیل ویستا بست در اندازه ها و قالب های مختلف تولید شده است که از جمله قالب با عرض ۷۰ و ۵ چمپر میتوان نام برد ویستا بست تولید کننده پروفیلuPVC که یکی از مواد اولیه در ساخت درب و پنجره یو پی وی سی میباشد.

مشاهده قیمت پنجره دوجداره ویستابست

پنجره ویستابست

خط ویژه فروش 44000098

چرا باید از پنجره ویستابست استفاده کنیم؟

در نظر داشته باشید که انواع پنجره ویستابست می تواند با کیفیت بسیار بالایی در دسترس مشتریان قرار گیرد و پروفیل مورد استفاده در تولید این محصول، با بالاترین کیفیت تولید شده است. در نظر داشته باشید که این شرکت محصولات خود را بر اساس استانداردها و گواهینامه شرکت رال آلمان تولید کرده و در بازار عرضه می کند. یکی از خصوصیات مهم پنجره ویستابست را می توان مقاومت بالا در شرایط سخت آب و هوایی دانست. در کنار این مسئله، این شرکت همواره در تلاش بوده است تا کالایی را به دست مشتریان خود برساند که بیشترین میزان عایق بودن را داشته و همچنین از لحاظ عایق صوتی در سطح خوبی قرار داشته باشد. با توجه به تمامی این مسائل می توان گفت که پنجره ویستابست یکی از بهترین محصولات عرضه شده در بازار به شمار می رود و در دسترس شما خواهد بود. پس با وجود تمامی این مسائل می توان گفت که پنجره ویستابست یکی از بهترین انتخاب ها برای ساختمان ها بوده و با قیمتی بسیار مناسب در دسترس شما خواهد بود.

پنجره ویستابست

پروفیل ویستا بست

دارای تایید کیفت از آزمایشگاه skz آلمان میباشد و همچنین معتبرترین استاندارد های روز دنیا از قبیل استاندارد رال آلمان (716-1 RAL GZ) و12608 BSEN اتحادیه اروپا را در رزومه خود دارد  مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن ایران هم بعنوان متولی تدوین استاندارد ملی تجهیزات و مصالح ساختمانی، تحقیقات و مطالعات گسترده ای در این زمینه صورت داده است و  استاندارد BS EN 12608 را بعنوان استاندارد مناسب انتخاب و ترجمه نموده است که در نهایت جهت انتشار کمیته ملی استاندارد در اختیار سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی قرار گرفته است. لذا موارد فوق گروه پنجره پنسا را مجاب کرد، که برای اجرای پروژه های خود از محصولات این برند نیز استفاده نموده  تا هرچه بهتر در جهت اهداف خود و همچنین جلب رضایت مشتری گام برداریم.

Best Vista

ما در این مقاله در خصوص ویژگی ها و قابلیت های پنجره ویستابست با شما صحبت داشتیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که به دنبال پنجره های دو جداره هستید و به عایق کاری ساختمان خود اهمیت می دهید، ویستابست می تواند بهترین انتخاب پیش روی شما باشد که با قیمتی بسیار مناسب در بازار عرضه شده و می توانید از آن استفاده داشته باشید. در صورتی که سوالی در خصوص پنجره ویستابست داشته باشید می توانید با کارشناسان شرکت پنسا همراه باشید و اطلاعات تکمیلی در خصوص محصولات این شرکت را به دست بیاورید تا در کوتاه ترین زمان، پنجره های این شرکت را در دسترس داشته باشید.

ویدیوی معرفی پنجره دوجداره ویستابست

 تماشای ویدیو پروژه ۳۲۰ واحدی

تعاونی مسکن فنی و حرفه ای

ویستابست ۵ کانال (عرض ۷۰)

 یراق آلات ROTO آلمان

44000098

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
سایه سیف الهی
 ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

ویستابست تفاوت قیمتش با وینتک چقدره؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 13 شهریور 1402

با سلام و احترام جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت ها لطفا به شماره واتساپ09120778835 پیام دهید.

عبدالکریم عابدی
 ارسال شده در : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401

تعویض پنجره پروفیل قدیمی با پنجره ویستابست کشویی دوجداره تعداد سه عدد آندازه طول ۱۷۸سانتیمترعرض۱۲۹سانتیمتر

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 20 شهریور 1401

لطفا شماره تماس بزارید یا با 44000098 تماس بگیرید

عباسی
 ارسال شده در : جمعه 05 آذر 1400

سلام ویستابست بهتر است یا وینتک

مدیر سایت
 ارسال شده در : شنبه 06 آذر 1400

سلام ویستابست

021-44000098