ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

مقایسه صنعت Upvc ایران با جهان

  0
 2039

مقایسه صنعت پنجره ایران و جهان

پنجره از مهم ترین مصالحی به شمار می رود که در دنیای ساخت و ساز ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع یکی از بخش های مهم در مصالح به شمار می رود. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص صنعت پنجره دوجداره ایران و جهان با شما صحبت کرده و به مقایسه تکنولوژی ها بپردازیم . صنعت ساخت پنجره دوجداره سال هاست که وجود دارد و شرکت های بسیاری در ایران و جهان در خصوص تولید انواع پنجره های دوجداره در حال فعالیت می باشند. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که اصولا پنجره دوجداره ایرانی بهتر است یا محصولاتی که در سایر کشورها تولید می شوند می توانند عملکرد بهتری داشته باشند؟ این سوالی است که ما در این مقاله قصد داریم به آن پاسخ دهیم. در ابتدا باید گفت که ایران با وجود تمدن باشکوه و قدیمی که دارد اما نسبت به سایر کشورهای همسایه دیرتر به استفاده از پنجره دوجداره روی آورد. در واقع می توان گفت که صنعت ساخت پنجره های دوجداره دیرتر در ایران مورد استفاده قرار گرفت و این صنعت دیرتر شناخته شد. پنجره دوجداره به طور کلی یک جایگزین برای پنجره های قدیمی تک جداره و چوبی به شمار می رود. پنجره هایی که با استفاده از آهن تولید می شدند دیگر به دلیل استانداردهای ساختمان سازی عملکرد چندانی ندارند و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. همچنین باید در نظر داشته باشید که عایق بندی پنجره های دوجداره نسبت به سایر محصولات قدیمی بهتر است و شما می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده داشته باشید. ما در ادامه بیشتر در خصوص مقایسه صنعت پنجره سازی در ایران و جهان با شما صحبت خواهیم داشت.

پنجره دوجداره یو پی وی سی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

یکی از مهم ترین انواع پنجره دوجداره که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و می توان گفت که یکی از مهم ترین محصولات موجود در بازار می باشد را می توان پنجره یو پی وی سی دانست. یو پی وی سی به طور کلی یک نوع پلاستیک فشرده شده است که از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و در ساخت پنجره دوجداره به دلیل عایق بندی می تواند یکی از مهم ترین گزینه های پیش روی شما باشد. باید در نظر داشته باشید که شرکت های ایرانی مانند ویستابست، هافمند و وینتک در خصوص تولید این محصول در ایران در حال فعالیت می باشند و با توجه به تحت لیسانس قرار گرفتن محصولات برخی از این شرکت ها، می توانیم انتظار عملکرد بسیار بالایی را از این سری محصولات داشته باشیم. تمامی قطعاتی که در تولید پنجره دوجداره UPVC مورد استفاده قرار می گیرند دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و همچنین شرکت های ایرانی اهتمام به واردات تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا برای ساخت محصولاتی با طول عمر بالا و عملکرد مناسب بوده اند. باید در نظر داشت که محصولات ایرانی برای آب و هوا و جغرافیای ایران در سطح بسیار مناسبی قرار دارند و از این روی شما می توانید با خیال راحت این محصولات را خریداری کنند. باید در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره در مدل های مختلفی تولید می شود و شرکت های ایرانی نیز مانند همتایان خارجی خود نسبت به تولید محصولاتی با عملکرد بالا کرده اند تا شما بتوانید با خیال راحت از محصولات این شرکت بیشترین استفاده را داشته باشید. در صورتی که می خواهید بیشتر در خصوص تفاوت های محصولات ایرانی و خارجی بدانید، در ادامه ما را همراهی کنید.

مقایسه پنجره دوجداره آلومینیومی ایرانی و خارجی

پنجره آلومینیومی را می توان یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای ساختمان سازی دانست که در مدل های مختلفی تولید شده است و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. شرکت های ایرانی می توانند عملکرد بسیار خوبی را در تولید پنجره دوجداره داشته اند و از هر لحاظ به خصوص عایق بندی محصولات ایرانی تا حد بسیار زیادی شباهت به شرکت های خارجی فعال در زمینه تولید انواع پنجره دوجداره دارند. با وجود این مسئله باید در نظر داشته باشید که تنها پروفیل آلومینیومی که به عنوان قاب محصول شناخته می شود، فاکتور کیفیت نبوده و شما حتما باید یراق آلات و شیشه های با کیفیت در پنجره آلومینیومی استفاده داشته باشید. با وجود این مسئله باید در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره آلومینیومی در مدل های نرمال و ترمال بریک در ایران تولید می شوند و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. در صورتی که سوالی در خصوص پنجره دوجداره آلومینیومی داشته باشید می توانید با کارشناسان فروش پنسا در ارتباط باشید و سوالات خود را در این خصوص بپرسید.


مقایسه پنجره دوجداره ایرانی و خارجی

مقایسه پنجره دوجداره ایرانی و خارجی

ایرانی بخریم یا خارجی؟ کدام پنجره دوجداره از لحاظ قیمت در سطح بهتری قرار دارد؟

به طور کلی باید در نظر داشته باشیم که پنجره دوجداره ایرانی نسبت به محصولات خارجی در سطح بسیار خوبی قرار دارند و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. به طور کلی می توان گفت که محصولات ایرانی به دلیل وابستگی کمتر به ارز های خارجی، با قیمتی بسیار مناسب تر در دسترس شما قرار خواهند گرفت و شما می توانید به این دلیل با قیمتی بسیار مناسب به انواع پنجره دوجداره در دسترس داشته باشید. به طور کلی باید گفت که انتخاب یک برند مناسب پنجره دوجداره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در این راه شما می توانید محصولات ایرانی بسیار با کیفیتی را مشاهده کنید که از هر لحاظ می توانند عملکرد بسیار خوبی برخوردار باشند. البته در صورتی که از لحاظ هزینه و قیمت خرید پنجره مشکلی نداشته باشید نیز می توانید محصولات خارجی را خریداری کنید ولی به طور کلی باید گفت که از لحاظ قیمت، محصولات ایرانی در سطح بهتری قرار دارند.

پنجره دوجداره ایرانی یا خارجی؟

آیا می توانیم پنجره دوجداره رنگی ایرانی در بازار مشاهده کنیم؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد، آن است که آیا امکان خرید پنجره دوجداره در مدل های رنگی تولید شده در ایران وجود دارد؟ در جواب به این سوال باید گفت که مدل های متنوع پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی ایرانی در بازار وجود دارند که با فریم های رنگی ساخته شده اند و شما می توانید از آن ها استفاده داشته باشید. در صورتی که سوالی در خصوص خرید انواع پنجره دوجداره داشته باشید می توانید با کارشناسان پنسا در ارتباط بوده و سوالات خود را بپرسید.

از روش های متنوعی می توانیم برای رنگ کردن پنجره دوجداره استفاده داشته باشیم که از جمله مهم ترین آن ها می توان به روش رنگ کردن آنودایز شده اشاره نمود که برای پنجره های آلومینیومی استفاده می شود و دارای عملکرد بسیار کاملی می باشد. همچنین طول عمر بسیار بالایی داشته و شما می توانید با خیال راحت از این مدل پنجره دوجداره استفاده داشته باشید. پنجره های رنگ شده دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و ماندگاری رنگ در این محصولات بسیار زیاد می باشد تا شما بتوانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. امروزه مدل های متنوعی از انواع پنجره دوجداره در بازار عرضه می شود که در طرح های متنوع و رنگ های مختلفی ساخته می شود و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. همچنین مدل های مختلف رنگ و طرح های چوب که برای پنجره دوجداره استفاده می شود و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. با توجه به تمامی مسائل بیان شده می توان گفت که محصولات ایرانی می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

آیا تکنولوژی های ساخت پنجره دوجداره ایران کافی است؟

به طور کلی باید گفت که شرکت های بزرگی در کشور در حال فعالیت می باشند و محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب در بازار عرضه می کنند. شما می توانید محصولات تولید شده در شرکت های معتبر را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. در نظر داشته باشید که این محصول با بهترین کیفیت تولید شده است و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. پنجره دوجداره ایرانی تولید شده در شرکت های معتبر از سوی پنسا عرضه می شوند و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. تولید بهترین محصولات تحت لیسانس شرکت های معتبر در ایران انجام می شود و خریداران می توانند در سراسر کشور محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را خریداری کنند. شرکت های ایرانی معتبر نسبت به واردات تکنولوژی ها و تجهیزات استاندارد از کشورهای اروپایی اقدام کرده اند و شما از این روی می توانید با خیال راحت از محصولات این شرکت استفاده داشته باشید. در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره تولید شده در شرکت های متفرقه ایرانی نمی تواند عملکرد کاملی داشته باشد و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید.

بهترین پنجره ایرانی

بهترین روش خرید پنجره دوجداره استاندارد در ایران

یکی از بهترین روش های خرید پنجره دوجداره استاندارد در ایران را می توان استفاده از وب سایت پنسا دانست که برای خرید محصولاتی با کیفیت لازم و با کیفیت در دسترس شما می باشد. در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره های تولید شده در ایران به صورت استاندارد ساخته شده اند و شما می توانید با خیال راحت از این سری محصولات استفاده داشته باشید. یکی از مهم ترین ویژگی های خرید پنجره دوجداره از پنسا می توان به ارائه گارانتی و ضمانت اشاره نمود و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید.

پنجره ایرانی بهتر است یا خارجی؟

ارائه مشاوره در خصوص پنجره های دوجداره از دیگر ویژگی های خرید محصولات پنجره دوجداره از پنسا به شمار می رود و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. امروزه مدل های متنوعی از پنجره های دوجداره در ایران عرضه می شود و سازندگان و مالکان می توانند محصولاتی در کلاس جهانی را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. این خدمات به صورت گسترده ای در دسترس شما می باشد و می توانید از آن استفاده داشته باشید.

مقایسه قیمت پنجره دوجداره خارجی و ایرانی


مقایسه پنجره دوجداره آلومینیومی ایرانی و خارجی

شرکت فروش پنجره پنسا

مقایسه مهم در صنعت درب و پنجره

ایران یکی از معدود کشورهایی است که با وجود تمدن قدیمی و معماری باشکوهی که داشته، دیرتر از کشورهای همسایه خود از مصالح مدرن در ساخت خانه استفاده کرده است؛ یکی از این وسایل پنجره‌های دوجداره است. هرچند امروزه دیگر نمی‌توان به دلیل استانداردهای ساختمان‌سازی، خانه بدون پنجره دوجداره ساخت اما لازم است قبل از خرید اطلاعات کافی در این باره کسب کرد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید درباره آن اطلاع داشت، جنس پروفیل پنجره است. در این نوشته ما درباره تفاوت‌های پروفیل توضیح خواهیم داد.

مقایسه پنجره UPVC با پنجره آلومینیومی

بعد از کنار رفتن پنجره‌های چوبی، ساخت پنجره‌های آهنی متداول شد. پنجره‌های آهنی نیز جای خود را به پنجره‌های آلومینیومی دادن اما پنجره‌های آلومینیومی در بازار کمترین طول عمر را داشتند. این پنجره‌ها خیلی زود جای خود را به پنجره دوجداره UPVC دادند. شاید دلیل جایگزینی آهن به‌جای چوب و آلومینیوم به‌جای آهن را بدانیم اما جایگزینی پنجره آلومینیومی با پروفیل UPVC را همه ندانند. مهمترین عامل، عایق بودن پروفیل UPVC نسبت به پنجره آلومینیوم است. اما این تمام تفاوت این دو پنجره نیست و تفاوت‌های دیگر نیز وجود دارد که مهم‌ترین آنها را در اینجا بیان کرده‌ایم: در ابتدا باید خدمتتان عرض کنم که برای مقایسه این دو پلیمر با یکدیگر می بایست چندین موارد را مورد آنالیز و ارزیابی قرار داد . معمولا پنجره های یو پی وی سی در قیاس با پنجره های آلومینیومی از نظر جنس و متریال ، اجرا و نصب و همچنین از نظر نحوه تولید با هم فرق داشته و می توان این دو پلیمره کاربردی را در سه فاز مورد بررسی و آنالیز قرار داد. امروزه استفاده از پنجره های دو جداره در بسیاری از ساختمان ها رایج شده است و ما می توانیم انواع مختلفی از پنجره های دو جداره و سه جداره از جمله پنجره یو پی وی سی و پنجره آلومینیومی را در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری مشاهده کنیم که به کار گرفته شده اند و هر کدام می توانند کارایی خاص خود را داشته باشند.. اما کدام محصول می تواند مناسب برای ما باشد؟

 ۱ ـ مقایسه تولید آلومینیوم و Upvc 

 ۲ ـ  مقایسه نصب آلومینیوم و Upvc

 ۳ ـ مقایسه پروفیل آلومینیوم و Upvc

ادامه مطلب مقایسه پنجره آلومینیوم و یو پی وی سی همراه با عکس و فیلم ...

مقایسه سه برند پروفیل UPVC ویستابست، وینتک و هافمن

مقایسه پنجره دوجداره هافمن، وین تک و ویستابست از لحاظ کیفیت

قبل از آنکه به مقایسه سه برند بپردازیم توضیح کوچکی درباره پروفیل UPVC می‌دهیم تا بهتر متوجه شوید که درباره چه چیزی صحبت می‌کنیم. آنچه ما به‌عنوان پنجره UPVC  مشاهده می‌کنیم، ترکیب پروفیل UPVC، گالوانیزه، شیشه دوجداره، لاستیک، لولا و یراق‌آلات است. پروفیل UPVC همان بخش بیرونی و ظاهری پنجره است که گالوانیزه داخل آن قرار می‌گیرد. اما به طور کل در برندهای وین‌تک، ویستابست و هافمن تمام اجزاء روی پروفیل سوار می‌شود که در بازار به آن پروفیل UPVC می‌گویند.به طور کلی می توان گفت که محصولات هافمن با کیفیت بسیار بالایی در بازار عرضه می شود و شما می توانید پنجره دوجداره این شرکت را با سطح مقطع مناسب، ضخامت دیواره خارجی نه چندان بالا، محفظه های زیاد و وزن نسبتا متوسط رو به سبک خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. باید در نظر داشته باشید که در مقایسه با محصولات هافمن، محصولات وین تک با سطح مقطع بهتر، ضخامت دیواره خارجی بیشتر و همچنین تعداد محفظه های بیشتر مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که قصد دارید یک محصول سبک وزن خریداری کنید، پنجره دوجداره وین تک می تواند گزینه بسیار مناسبی به شمار رود. در کنار دو محصول مقایسه شده باید در نظر داشته باشیم که محصولات ویستابست به عملکرد بسیار بهتری در بخش سطح مقطع و ضخامت دیواره خارجی دارند ولی محصولات وین تک از لحاظ تعداد محفظه ها در وضعیت بسیار بهتری برخوردار می باشند و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. در نهایت نیز باید گفت که وزن محصولات ویستابست نسبت به هافمن و وین تک در وضعیت بسیار بهتری قرار داشته و با قیمتی بسیار مناسب در دسترس شما می باشد. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان پنسا در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

مقایسه ویستابست، هافمن و وینتک از نظر کیفیت و قیمت

استفاده از انواع پنجره های دوجداره بسیار گسترش پیدا کرده است و می توان گفت که سه برند ویستابست، هافمن و وینتک به عنوان شناخته شده ترین محصولات در بازار شناخته می شوند. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا این سه برند را مقایسه کنیم. در دنیای امروز استفاده از پنجره با کیفیت دو جداره می تواند یکی از مهم ترین چالش های پیش روی شما باشد چرا که عایق کاری حرارتی و صوتی در کنار کیفیت و همچنین امنیت از مهم ترین پارامترهای انتخاب محصول بوده و از این روی باید با دقت بسیار بالایی نسبت به خرید پنجره دوجداره اقدام شود. انتخاب برند مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و محصولات ویستابست، هافمن و وینتک امروزه بیشتر در بازار طرفداران را به خود جذب کرده اند. اما کدام یک از این محصولات می توانند گزینه ای مناسب برای استفاده در ساختمان ها به شمار روند؟

پروفیل UPVC  وین‌تک : پروفیل وین‌تک علاوه بر این‌که در ایران کارخانه تولیدی دارد، در خارج از ایران نیز دارای شرکت است. این شرکت در داخل کشور  4 مدل سطح مقطع پروفیل تولید می‌کند و در خارج از کشور نیز 22 مدل سطح مقطع پروفیلی تولید می‌کند. استاندارد محصولات این شرکت تحت لیسانس RAL  آلمان است. در زمان ساخت روی پروفیل وین‌تک تعداد 4 تا 8 حفره ایجاد می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است. امکان سوارشدن یراق‌آلات به طور مستقیم روی پروفیل نیست.

پروفیل UPVC  هافمن : این پروفیل نیز داخل ایران تولید می‌شود و استاندارد  SKZ آلمان را در ساخت محصولات خود رعایت می‌کند. پروفیل‌های این شرکت نسبت به کارخانه وین‌تک دارای سطح مقطع کمتری است اما محصولات جانبی بیشتری مثل لوله پروفیل توسط این شرکت تولید می‌شود. تنوع ضخامت در پنجره‌های هافمن نسبت به دیگر پروفیل‌ها کمتر است.

پروفیل ویستابست : این پروفیل نیز در ایران تولید می‌شود. این برند تولیدکننده، محصولات خود را در دودسته سه محفظه‌ای و پنج محفظه‌ای تولید می‌کند. سطح مقطع این پروفیل نسبت به دیگر پروفیل‌ها بیشتر است. وزن این پنجره نیز از پروفیل هافمن بیشتر و مساوی با ویستابست است. ضخامت پنجره ویستابست از وین‌تک کمتر بوده اما از هافمن بیشتر است.

 ادامه مطلب مقایسه ویستابست، هافمن و وینتک همراه با عکس و فیلم...

مقایسه تکنولوژی دستگاه‌های تولید و پروفیل و مواد اولیه

زمانی که افراد برای خرید پنجره UPVC به بازار مراجعه می‌کنند متوجه می‌شوند اکثر برندهای بازار ایرانی است، از همین رو و طبق ذهنیت قبلی از خرید پنجره ایرانی منصرف می‌شوند، حال‌آنکه ایران به دلیل دارابودن منابع غنی نفتی و مجتمع‌های پتروشیمی که توانایی تولید ماده اولیه UPVC را دارند یکی از کشورهای سازنده تولید پروفیل با کیفیت UPVC در جهان شناخته می‌شود؛ به شکلی که تا همین چند سال قبل ایران یکی از تولیدکنندگان بزرگ پنجره دوجداره بود. درهرصورت ایران یکی از تولیدکنندگان بزرگ پروفیل در جهان است اما همین امر موجب شده است کیفیت پروفیل UPVC ایران دچار خدشه شود. امروز کارگاه‌های زیادی در کشور اقدام به تولید پروفیل UPVC می‌کنند که متأسفانه از دستگاه‌های استاندارد بهره نبرده و تنها با ماشین‌های خم‌کاری و برش‌زنی قاب پنجره تولید می‌کنند. همین امر باعث شده است بازار پر از تولیدات بی‌کیفیت شود. اما نباید فراموش کرد که شرکت‌های بزرگ مثل هافمن، وین‌تک و ویستابست بهترین پروفیل را در جهان تولید می‌کنند و خط تولید این شرکت‌ها از بهترین دستگاه‌های ایرانی و خارجی تشکیل شده است.

کلام پایانی

امروزه پنجره های دوجداره به بخش بسیار مهمی در ساختمان سازی به شمار می روند و شما می توانید با خیال راحت از این محصولات استفاده داشته باشید. در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره در مدل های متنوعی در بازار عرضه می شود و شما می توانید با خیال راحت از این سری محصولات استفاده کنید. شاید شما هم تصور کنید که پنجره های دوجداره ایرانی در مقایسه با محصولات خارجی کیفیت لازمی را ندارند و شما می توانید با خیال راحت محصولات استاندارد را خریداری و استفاده داشته باشید. پنجره های دوجداره در مدل های متنوعی تولید می شود و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. در نظر داشته باشید که محصولات استاندارد خارجی و ایرانی می توانند عملکرد بسیار بالایی برخوردار می باشد. مدل های متنوعی از پنجره دوجداره امروزه در بازار ارائه می شود و شرکت های ایرانی با کیفیت بسیار بالایی این سری از محصولات خریداری کنند. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص پنجره های دوجداره در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید.  پروفیل UPVC یکی از اجزاء اصلی پنجره دوجداره است. پس اگر قرار است پنجره دوجداره خرید کنید حتماً از کیفیت پروفیل پنجره مطمئن شوید. قبل از خرید به‌خوبی درباره پروفیل و استاندارد آن مطالعه و تحقیق کنید.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


021-44000098