ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

مقایسه پنجره آلومینیوم ترمال بریک با آلومینیوم نرمال و معمولی

  2
 2380

مقایسه فنی پنجره آلومینیوم ترمال بریک با آلومینیوم معمولی

مقایسه فنی بین پنجره آلومینیوم ترمال بریک و آلومینیوم معمولی در موارد زیر قابل انجام است:

  1. عایق حرارتی:

    • پنجره آلومینیوم ترمال بریک: این نوع پنجره دارای سیستمی است که باعث جدایی تمامی قسمت‌های پنجره از نظر حرارتی می‌شود. این بهبود عایق حرارتی را در مقایسه با پنجره آلومینیوم معمولی فراهم می‌کند و هدررفت حرارت را کاهش می‌دهد.

    • پنجره آلومینیوم معمولی: در این نوع پنجره، جدایی حرارتی بین داخل و خارج ساختمان کمتر است و بنابراین عایق حرارتی آن کمتر از پنجره ترمال بریک است.

  2. عایق صوتی:

    • پنجره آلومینیوم ترمال بریک: سیستم جدایی قسمت‌های پنجره در این نوع، عایق صوتی بهتری را فراهم می‌کند و نفوذ صدا را کاهش می‌دهد.

    • پنجره آلومینیوم معمولی: در این نوع پنجره، عایق صوتی کمتری وجود دارد و به طور معمول نفوذ صدا بیشتری را از طریق آن می‌توان شنید.

  3. مقاومت در برابر خوردگی:

    • پنجره آلومینیوم ترمال بریک و پنجره آلومینیوم معمولی هر دو دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی هستند. آلومینیوم به طور کلی خود به خود مقاومت خوبی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد. اما پوشش‌ها و روکش‌هایی که بر روی آلومینیوم ترمال بریک پنسا استفاده می‌شوند می‌توانند مقاومت بیشتری را در برابر خوردگی ارائه دهند.

  4. قابلیت طراحی و ظاهر:

    • هر دو نوع پنجره قابلیت طراحی و سفارشی‌سازی دارند. می‌توانید طرح و رنگ مورد نظر خود را برای هر دو نوع پنجره انتخاب کنید تا با استایل و ظاهر ساختمان سازگار باشد.

  5. قیمت:

    • پنجره آلومینیوم ترمال بریک معمولاً در مقایسه با آلومینیوم معمولی قیمت بیشتری دارد. این افزایش قیمت به دلیل استفاده از تکنولوژی بیشتر و جدایی حرارتی و صوتی بیشتر در پنجره ترمال بریک است.

با توجه به این مقایسه، پنجره آلومینیوم ترمال بریک معمولاً بهترین انتخاب است اگر برای شما عایق حرارتی و صوتی مهم باشد. اما اگر بودجه محدودی دارید و نیازمند عملکرد بیشتری نیستید، پنجره آلومینیوم معمولی نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در هر صورت، بهتر است قبل از خرید با تولیدکنندگان شرکت پنسا مشورت کنید و مشخصات فنی را بررسی کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

معرفی پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی را می توان یکی از انتخاب هایی دانست که در دنیای امروز مورد استفاده قرار می گیرد. دو نمونه پنجره آلومینیومی وجود دارد که در دسته بندی های ترمال بریک و نرمال شناخته می شود. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص این محصول با شما صحبت داشته باشیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. در سال های اخیر ما شاهد ورود محصولات درب و پنجره آلومینیومی بوده ایم و می توان گفت که با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد، این محصول به عنوان یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما شناخته می شود.

در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره یا پنجره ترمال بریک امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است ولی در مقابل آن نیز پنجره های معمولی نیز در بازار عرضه می شود و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. ما برای مقایسه پنجره آلومینیومی دوجداره و ترمال بریک قصد داریم که به معرفی کامل این دو نمونه از محصولات عرضه شده در بازار بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. پنجره آلومینیومی در مدل های مختلفی تولید می شود و می تواند مطابق با نیاز ساختمان ها باز طراحی و تولید شود.

در واقع پنسا به عنوان یک شرکت عرضه کننده این دسته از پنجره ها همواره در نظر داشته است که محصولاتی را در دسترس مشتریان خود قرار دهد که بیشترین سازگاری را با نیاز آن ها داشته باشد و در این مقاله نیز ما قصد داریم با معرفی و مقایسه دو نمونه پنجره آلومینیومی نرمال و ترمال بریک به شما اطلاعاتی را در این خصوص ارائه دهیم که قطعا می تواند در مسیر انتخاب درست، مورد استفاده شما باشد.

با پنجره آلومینیومی نرمال بیشتر آشنا شوید

پنجره های آلومینیومی نرمال در واقع نوعی از پنجره های دوجداره هستند که با طراحی های اختصاصی و فنی تولید می شوند و می توانند به عنوان یکی از جایگزین های درب و پنجره های سنتی باشند که با استفاده از آلومینیوم تولید می شوند. در واقع این سری از محصولات به صورت مهندسی شده تولید می شوند و با طراحی های خاصی که دارند می توانند بدون نیاز به تقویت به واسطه میلگرد مورد استفاده قرار گیرند. از مهم ترین ویژگی های این سری از پنجره های آلومینیومی می توان به مقاومت بالا به خصوص در برابر باد و باران اشاره داست. همچنین عدم وجود لرزی در این محصول و آب بندی مناسب را می توان از مهم ترین ویژگی های این محصول دانست.

پروفیل آلومینیومی نرمال

پروفیل آلومینیومی نرمال

با پنجره آلومینیومی ترمال بریک بیشتر آشنا شوید

در مقابل پنجره آلومینیومی نرمال، محصولات ترمال بریک قرار می گیرند. در واقع این سری از محصولات پنجره های دوجداره ای هستند که در میان لایه های آن ها از نوعی عایق به نام پلی آمید استفاده شده است و می تواند در برابر هدر رفت دما از خود مقاومت بسیار بالایی نشان دهد. با توجه به این ویژگی باید در نظر داشته باشید که به دلیل طراحی و همچنین ساخت سخت تر و استفاده از متریال بیشتر در ساخت پنجره آلومینیومی ترمال بریک، این محصول معمولا با تفاوت قیمتی نسبت به پنجره های معمولی در بازار عرضه می شود. لازم به ذکر است که عایق مورد استفاده در پنجره آلومینیومی ترمال بریک با خواص مکانیکی که دارد می تواند باعث شود که طول عمر پنجره ها بسیار بالاتر رفته و شما بتوانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید

پروفیل آلومینیومی ترمال بریک

پروفیل آلومینیومی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی نرمال بهتر است یا ترمال بریک؟

همه چیز درباره انتخاب یک پنجره آلومینیومی می تواند به نظر شخص شما بستگی داشته باشد و دریافت مشاوره از سازندگان نیز می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند تا بهترین محصول را انتخاب کنید. مشاورین پنسا می توانند در این مسیر به شما کمک کرده و اطلاعات دقیق تری از لحاظ علمی در اختیار شما قرار دهند که در انتخاب یک پنجره خوب به شما کمک خواهد کرد. پس در صورتی که فکر می کنید نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با ما در ارتباط بوده و سوالات خود را بپرسید.

پنجره آلومینیومی را می توان به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در انواع ساختمان دانست که در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا به مقایسه پنجره آلومینیومی ترمال بریک و نرمال بپردازیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. استفاده از پنجره آلومینیومی به دلیل زیبایی و کیفیت بالا را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای انواع ساختمان های امروزی دانست که باید با دقت بسیار زیادی انجام شود. اما تفاوت میان پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک و نرمال در چیست؟ این سوالی است که شاید چندین پاسخ برای آن بتوان بیان کرد و ما قصد مقایسه این دو محصول را در ادامه داریم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در ادامه با ما همراه باشید.

مقایسه پنجره آلومینیومی ترمال بریک و نرمال از نظر تولید

اگر بخواهیم از لحاظ تولید به تفاوت های میان پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک و نرمال بپردازیم باید بگوییم که این دو محصول دارای تفاوت های بسیار زیادی می باشند که از مهم ترین آن ها می توان به تکنولوژی مورد استفاده در تولید اشاره نمود. در واقع باید گفت که پنجره های آلومینیومی توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند و به این دلیل که در تولید پنجره آلومینیومی ترمال بریک باید از عایق بندی های مطمئن استفاده شود و میان دو لایه درونی و بیرونی پنجره از عایق هایی مانند پلی آمید استفاده می شود، تکنولوژی مورد استفاده در تولید این محصول بسیار گسترده بوده و باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید این محصول اقدام کرد. در کنار این مسئله می توان گفت که پنجره آلومینیومی نرمال از قالب های یک تکه استفاده می کند و از این روی می توان گفت که با قیمتی بسیار مناسب تر در دسترس خریداران در سراسر کشور خواهد بود.

نباید از یاد برد که پنجره آلومینیومی ترمال بریک برای محیط هایی که عایق بندی صوتی و حرارتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد یکی از بهترین گزینه ها بوده و در مقابل پنجره آلومینیومی نرمال مانند محصول ترمال بریک نمی تواند عایق بندی مناسبی از خود نشان دهد. تولید انواع پنجره آلومینیومی در مدل های ترمال بریک و نرمال امروزه در کشور انجام می شود و خریداران می توانند به محصولاتی با طول عمر بالا و قیمت مناسب دسترسی داشته باشند. با توجه به تمامی مسائل بیان شده شما می توانید با خیال راحت از انواع پنجره آلومینیومی استفاده داشته باشید و می توان گفت که از لحاظ تولید، پنجره های ترمال بریک با یک لایه عایق در لایه میانه در بازار عرضه می شوند و همین امر باعث می شود که کاربردی تر از لحاظ عایق بندی به شمار روند.

 
 

پنجره آلومینیومی نرمال

مقایسه پنجره آلومینیومی ترمال بریک و نرمال از نظر اجرا

یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که باعث ایجاد تفاوت در میان انواع پنجره آلومینیومی می شود، مراحل اجرای یک پنجره آلومینیومی ترمال بریک و نرمال می باشد. در واقع زمانی که می خواهیم این نمونه از پنجره را اجرا کنیم، می توانیم انتظار عایق بندی مناسب تری را داشته باشیم و با تزریق مواد آب بندی، محصولات ترمال بریک می توانند عملکرد بسیار مناسبی را از خود نشان می دهند.

در صورتی که می خواهید نسبت به خرید انواع پنجره آلومینیومی اقدام کنید، حتما باید در نظر داشته باشید که سطحی که انواع پنجره های ترمال بریک دارند، با سطح انواع پنجره های دو جداره نرمال دارای تفاوت بوده و همچنین توجه به مسئله آب بندی و هواگیری در نمونه های ترمال بریک دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. مابقی مراحلی که برای نصب پنجره آلومینیومی در نظر گرفته می شود تقریبا برابر بوده و برای اجرا باید در یک محیط تمیز، نسبت به تراز کردن پنجره بپردازیم و بر اساس سوراخ کاری که بر روی فریم انجام داده می شود، نسبت به اجرای دقیق این محصول اقدام کنیم. در صورتی که می خواهید انواع پنجره دوجداره آلومینیومی را اجرا کنید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در زمینه اجرای پنجره های آلومینیومی در مدل های ترمال بریک و نرمال بپرسید.

 

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

مقایسه پنجره آلومینیومی ترمال بریک و نرمال از نظر سطح مقطع

 انواع مختلفی از پنجره آلومینیومی در مدل های ترمال بریک و نرمال امروزه در بازار عرضه شده و در دسترس خریداران در سراسر کشور می باشد و باید گفت که سطح مقطع یکی از مهم ترین مسائل پیش رو در انتخاب محصولات به شمار می رود. در واقع می توان گفت که پروفیل ترمال بریک لیفت اند اسلاید معمولا با سطح مقطعی برابر با 143 سانتی متر در بازار عرضه می شود و باید به این نکته توجه بسیار زیادی داشت.

این در حالی است که پروفیل مربوط به پنجره های نرمال با سطح مقطع پروفیل مورد استفاده در مدل های پنجره نرمال با ظرافت بیشتری تولید می شود و می تواند به زیبایی در ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در واقع از لحاظ سطح مقطع می توان گفت که پروفیل های نرمال می توانند اشکال هندسی پیچیده تری را به خود بگیرند و با زیبایی بیشتری در یک ساختمان خود را نشان می دهند که همین مسئله باعث شده است تا کاربران بیشتری از انواع پنجره آلومینیومی نرمال برای استفاده در شهرهایی که آب و هوای معتدل دارند استفاده کنند.

 

انواع پنجره آلومینیومی

نتیجه گیری

امروزه انواع پنجره دوجداره در بازار عرضه می شود و خریداران می توانند محصولات آلومینیومی را با قیمتی مناسب و عمر طولانی خریداری کنند. نباید از یاد برد که پنجره دوجداره آلومینیومی در مدل های نرمال و ترمال بریک در بازار عرضه شده و در دسترس شما می باشد. شما می توانید با خیال راحت این سری از محصولات را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. باید در نظر داشته باشید که پنجره آلومینیومی ترمال بریک دارای برتری عایق بندی مناسب تر بوده و با تکنولوژی به روز تری تولید می شوند و این در حالی است که در پنجره آلومینیومی نرمال ما نمی توانیم ضریب شکست حرارتی مانند محصولات ترمال بریک را انتظار داشته باشیم ولی از لحاظ سطح مقطع و همچنین امکان پیاده سازی در اشکال هندسی مختلف، محصولات نرمال می توانند گزینه ای مناسب برای خریداران به شمار روند. البته باید در نظر داشت که دریافت مشاوره در خصوص خرید یک پنجره از نوع آلومینیومی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست بیاوید می توانید با کارشناسان فروش پنجره آلومینیومی پنسا در ارتباط بوده و سوالات خود را بپرسید.

امروزه استفاده از پنجره آلومینیومی بسیار گسترده شده است و شما می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده داشته باشید. در نظر بگیرید که پنجره های آلومینیومی در مدل های نرمال و ترمال بریک تولید می شوند و به انتخابی کاملا مناسب برای شما تبدیل شده اند. در صورتی که قصد خرید یک محصول با بالاترین کیفیت را دارید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد که انتخاب مناسبی از میان مدل های ترمال بریک و نرمال پنجره آلومینیومی را داشته باشید و بتوانید بهترین گزینه را برای ساختمان خود در نظر بگیرید.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
بهزادی
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 خرداد 1402

فرق ترمال و نرمال در چیه؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

پنجره آلومینیومی نرمال از قالب های یک تکه استفاده می کند و از این روی می توان گفت که با قیمتی بسیار مناسب تر در دسترس خواهد بود. نباید از یاد برد که پنجره آلومینیومی ترمال بریک برای محیط هایی که عایق بندی صوتی و حرارتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد یکی از بهترین گزینه ها بوده و در مقابل پنجره آلومینیومی نرمال مانند محصول ترمال بریک نمی تواند عایق بندی مناسبی از خود نشان دهد.

021-44000098