ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

تفاوت وین تک هافمن ویستابست

  2
 5141

مقایسه سه برند پروفیل UPVC ویستابست، وین تک و هافمن

قبل از آنکه به مقایسه سه برند بپردازیم توضیح کوچکی درباره پروفیل UPVC می‌دهیم تا بهتر متوجه شوید که درباره چه چیزی صحبت می‌کنیم. آنچه ما به‌عنوان پنجره UPVC مشاهده می‌کنیم، ترکیب پروفیل UPVC، گالوانیزه، شیشه دوجداره، لاستیک، لولا و یراق‌آلات است.

پروفیل UPVC همان بخش بیرونی و ظاهری پنجره است که گالوانیزه داخل آن قرار می‌گیرد. اما به طور کل در برندهای وین‌تک، ویستابست و هافمن تمام اجزاء روی پروفیل سوار می‌شود که در بازار به آن بهترین پروفیل UPVC می‌گویند.

مقایسه ویستابست، وین تک و هافمن

مقایسه ویستابست، وین تک و هافمن

فایل صوتی مقایسه ویستابست ، وین تک و هافمن

مقایسه ویستابست، هافمن و وین تک

استفاده از انواع پنجره های دوجداره بسیار گسترش پیدا کرده است و می توان گفت که سه برند ویستابست، هافمن و وینتک به عنوان شناخته شده ترین محصولات در بازار شناخته می شوند. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا این سه برند را مقایسه کنیم.

در دنیای امروز استفاده از پنجره با کیفیت دو جداره می تواند یکی از مهم ترین چالش های پیش روی شما باشد چرا که عایق کاری حرارتی و صوتی در کنار کیفیت و همچنین امنیت از مهم ترین پارامترهای انتخاب محصول بوده و از این روی باید با دقت بسیار بالایی نسبت به خرید پنجره دوجداره اقدام شود. انتخاب برند مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و محصولات ویستابست، هافمن و وینتک امروزه بیشتر در بازار طرفداران را به خود جذب کرده اند.

اما کدام یک از این محصولات می توانند گزینه ای مناسب برای استفاده در ساختمان ها به شمار روند؟ این سوالی است که برای بسیاری از سازندگان و مالکان ساختمان ها پیش می آید.

در واقع باید بدانید که شرکت های ویستابست، هافمند و وینتک در حال حاضر درصد بسیار بالایی از فروش پنجره دوجداره را به خود اختصاص داده اند و باید در نظر داشت که محصولات شرکت های مذکور، هر یک ویژگی های خاص خود را دارد.

این در حالی است که محصولات ویستابست به دلیل اینکه تکنولوژی تولید بالاتری دارد و همچنین پروفیل هایی با دقت بالاتر و عرض بیشتر تولید می کند، در سطح بالاتری هستند. ما در ادامه با شما همراه خواهیم بود تا به مقایسه این سه برند بپردازیم.

پروفیل UPVC  وین‌ تک

مقایسه ویستابست و وین تک

پروفیل به عنوان مهم ترین قسمت مورد استفاده در پنجره های دوجداره به شمار می رود و هر شرکت بنابر سیاست های خود و همچنین قیمت محصولات، طراحی های خاصی را برای پروفیل انجام می دهد. کیفیت محصولاتی که توسط ویستابست تولید می شود، نسبت به سایر محصولاتی که در بازار وجود دارند بسیار بالاست و محصولات وینتک و هافمن نیز در رده های بعدی قرار داده می شوند ولی این مسئله به معنای عدم کیفیت در محصولات وینتک و هافمن نبوده و محصولات این دو کارخانه نیز با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند و قطعا می توانند انتخابی بسیار مناسب تر از پنجره های معمولی و برند های متفرقه در بازار به شمار روند.

در کنار این مسئله باید به کارایی پنجره دو جداره و محیطی که می خواهیم از آن استفاده داشته باشیم نیز توجه کنیم. در نظر داشته باشید که معمولا پنجره های دو جداره در مدل های مختلفی از سوی شرکت پنسا تولید می شود و از این روی به شما توصیه می کنیم که از لحاظ کارایی حتما برند خود را مورد توجه قرار دهید.

برای مثال، محصولی که توسط ویستابست و یا وین تک تولید می شوند، شاید در محیط هایی مناسب تر از محصولات هافمن باشند ولی باید این انتخاب بر اساس کارایی را به کارشناسانی بسپارید که در خصوص پنجره دو جداره تخصص داشته و با برندهای سازنده آشنایی کامل دارند.

مقایسه فنی ویستابست وین تک و هافمن

به طور کلی می توان گفت که پروفیل های مختلفی برای انواع پنجره های دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد و زمانی که به بررسی پروفیل هایی که در محصولات ویستابست، وین تک و هافمن می پردازیم، به اطلاعات خاصی دست پیدا می کنیم.

توجه داشته باشید که بیشترین میزان ضخامت دیواره خارجی که برای پروفیل در دسترس شما می باشد متعلق به شرکت ویستابست می باشد و در همین راستا باید بدانید که وینتک با بیشترین سطح مقطع پروفیل محصولات خود را تولید می کند، در کنار این مسئله، وین تک همچنین بیشترین تعداد حفره را داشته و از طرفی وزن پروفیل مورد استفاده در محصولات ویستابست، بالاتر است.

در کنار این مسائل، طراحی کلی پروفیل های ویستابست و وی تک بیشتر به یکدیگر شبیه بوده و از لحاظ طراحی به هم شباهت بسیار زیادی دارند. با توجه به تمامی این مسائل می توان گفت که هافمن با طراحی بسیار زیبا می تواند گزینه ای با ظاهر زیبا باشد و در کنار آن وین تک نیز  در مدل های ریلی و کشویی با طراحی مستحکم و سطح مقطع قوی تر در بازار عرضه می شود.

با وجود تمامی این مسائل ویستابست محصولاتی با کیفیت تر نسبت به دو رغیب خود ، تولید کرده و در بازار عرضه می کند. از لحاظ قیمتی نیز محصولات ویستابست با هزینه ای بالاتر در مجوعه پنسا تولید میشود ولی محصولات وینتک و هافمن از لحاظ قیمت به یکدیگر نزدیک تر می باشند.

جدول مقایسه وین تک و هافمن و ویستابست

مشخصات

هافمن

وین‌تک

ویستابست

سطح مقطع

متوسط

خوب

عالی

ضخامت دیواره خارجی

متوسط

خوب

عالی

تعداد محفظه

۴کانال

۴کانال

۳کانال

گالوانیزه

1.25

1.25 1.5

مقایسه وین تک و هافمن

پروفیل UPVC  وین‌ تک

پروفیل وین‌تک علاوه بر این‌که در ایران کارخانه تولیدی دارد، در خارج از ایران نیز دارای شرکت است. این شرکت در داخل کشور  4 مدل سطح مقطع پروفیل تولید می‌کند و در خارج از کشور نیز 22 مدل سطح مقطع پروفیلی تولید می‌کند. استاندارد محصولات این شرکت تحت لیسانس RAL  آلمان است. در زمان ساخت روی پروفیل وین‌تک تعداد 4 تا 8 حفره ایجاد می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است. امکان سوارشدن یراق‌آلات به طور مستقیم روی پروفیل نیست.

پروفیل UPVC  وین‌ تک

اطلاعات بیشتر پروفیل وینتک...

پروفیل UPVC  هافمن

این پروفیل نیز داخل ایران تولید می‌شود و استاندارد SKZ آلمان را در ساخت محصولات خود رعایت می‌کند. پروفیل‌های این شرکت نسبت به کارخانه وین‌تک دارای سطح مقطع کمتری است اما محصولات جانبی بیشتری مثل لوله پروفیل توسط این شرکت تولید می‌شود. تنوع ضخامت در پنجره‌های هافمن نسبت به دیگر پروفیل‌ها کمتر است

.اطلاعات بیشتر پروفیل هافمن ...

پروفیل UPVC ویستا بست

به جرأت می توان از ویستابست به عنوان مارکت پروفیل های ایران نام برد، پروفیلی با کیفیت با دوام ، مقاوم و مطابق با استاندارد های روز دنیا... این پروفیل نیز در ایران تولید می‌شود و و اولین دارنده استاندار RAL  آلمان در ایران میباشد . این برند تولیدکننده، محصولات خود را در دودسته سه محفظه‌ای و پنج محفظه‌ای تولید می‌کند. سطح مقطع این پروفیل نسبت به دیگر پروفیل‌ها بیشتر است. وزن این پنجره نیز از پروفیل هافمن بیشتر و وین تک بیشتر است. ضخامت پنجره ویستابست از وین‌تک و از هافمن بیشتر است.

اطلاعات بیشتر پروفیل ویستابست...

کدام پنجره را خرید کنم ؟

امروزه استفاده از پنجره دوجداره با کیفیت بالا بسیار با اهمیت بوده است و می توان گفت که انتخاب برند به عنوان یکی از مهم ترین چالش های پیش روی شما می باشد و برند های ویستابست، هافمن و وینتک به عنوان مهم ترین برندهای ایرانی شناخته می شوند که در شرکت پنسا به تولید درب و پنجره میرسند. به طور کلی می توان گفت که کیفیت و کاربری در کنار قیمت به عنوان مهم ترین پارامترها به شمار می رود و شما باید در نظر داشته باشید که انتخاب از میان این سه برند دارای اهمیت بسیار زیادی است.

به طور کلی می توان گفت که هر سه برند ویستابست، وینتک و هافمن به عنوان مهم ترین برندهای موجود در بازار شناخته می شوند و باید در نظر داشته باشید که انتخاب بهترین گزینه به پارامترهایی مانند قیمت، کاربری و کیفیت باز می گردد. از این روی ما قصد داریم در ادامه بیشتر به مقایسه این سه محصول بپردازیم و کاربری های آن را برای شما بیان کنیم. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید می توانید در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

تفاوت ویستا بست با وین تک و هافمن

مقایسه قیمت وینتک ویستابست و هافمن

نتیجه گیری

در نهایت باید گفت که محصولات ویستابست با قیمتی بالاتر نسبت به محصولات وینتک و هافمن در بازار عرضه می شوند و شما باید حتما با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید این محصولات اقدام کنید. هر یک از برندهای معتبر تولید کننده پنجره دوجداره که در این مقاله به آن ها پرداختیم می توانند عملکرد مناسبی را در ساختمان ها داشته باشند.

در نظر داشته باشید که خرید محصولات اصلی و با مشورت کارشناسان با تجربه باعث می شود که بیشترین کارایی، طول عمر و مقاومت را از پنجره انتظار داشته باشید. انتخاب پنجره دوجداره دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و باید در نظر داشته باشید که مشاوره با کارشناس ها می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد. در نظر داشته باشید که این سری از محصولات در بازار هر سه استاندارد در بازار عرضه می شوند و شما می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده داشته باشید. برای انتخاب یک پنجره خوب می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش شرکت پنسا در ارتباط بوده و اطلاعات دقیقی را در این خصوص دریافت کنید.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
سایه سیف الهی
 ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

کدوم پنجره رو پیشنهاد میدید که عایق صدا بیشتری داره؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

کیفیت محصولاتی که توسط ویستابست تولید می شود، نسبت به سایر محصولاتی که در بازار وجود دارند بسیار بالاست و محصولات وینتک و هافمن نیز در رده های بعدی قرار داده می شوند

021-44000098