ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

انو اع رنگ پنجره آلومینیومی

  0
 1346

مقایسه کیفیت انواع رنگ پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی در مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود و سه روش مهمی که برای رنگ آمیزی آن مورد استفاده قرار می گیرد شامل رنگ دکورال، پودری و آنادایز می باشد. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص رنگ پنجره آلومینیومی آنادایز با شما صحبت کنیم. استفاده از پنجره های آلومینیومی دو جداره و معمولی با رشد بسیار زیادی همراه بوده است و می توان گفت که انواع این محصول در بازار عرضه می شود و در دسترس شما قرار می گیرد. برای همسان سازی رنگ پنجره با نمای خارجی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها امروزه از رنگ پنجره آلومینیومی که در واقع رنگ آلومینیومی مخصوص می باشد استفاده می شود. رنگ پنجره آلومینیومی خود به چند دسته بندی تقسیم شده و شما می توانید بر اساس نوع نیاز خود نسبت به خرید و استفاده از این محصول اقدام کنید. کدام مدل رنگ پنجره آلومینیومی می تواند گزینه ای بهتر باشد؟ کدام مدل دوام بالاتری دارد و کمترین میزان تغییر رنگ را دارد؟ این سوالی است که در این مقاله قصد داریم در خصوص آن با شما صحبت داشته باشیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. در واقع می توان گفت که نمونه های متفاوتی از رنگ پنجره آلومینیومی در بازار وجود دارد و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. از این روی ما شما را در ادامه بیشتر با انواع رنگ آلومینیومی آشنا خواهیم کرد.

رنگ پنجره آلومینیومی پودری

رنگ پنجره آلومینیومی در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود تا برای شما بتواند کارایی لازم را داشته باشد. در نظر داشته باشید که هر نمونه رنگ آلومینیومی مخصوص کارایی خاصی است ولی ما در ادامه تمامی انواع رنگ هایی که برای آلومینیوم دارای کاربرد می باشند را به شما معرفی خواهیم کرد.

رنگ پودری صاف آلومینیوم

این نمونه از رنگ ها به عنوان پر مصرف ترین رنگ پنجره آلومینیومی شناخته می شود و در صنایع و محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از نام آن پیداست، این نمونه از رنگ ها به صورت پودر در بازار عرضه می شود.

رنگ پودری چکشی

نمونه دیگری از رنگ پنجره آلومینیومی که پوشش بسیار بالایی داشته ولی در صورتی که در معرض رطوبت قرار گیرند، ممکن است که خراب شوند. در واقع باید بدانید که این نمونه از رنگ آلومینیوم نیز امروزه بسیار پرطرفدار می باشد.

رنگ پودری چرمی

برای ایجاد رنگ با سطحی زیبا مورد استفاده قرار می گیرد و با دوام بسیار بالایی که دارد می تواند در مقابل رطوبت نیز کارایی داشته باشد. با توجه به این مسئله در برخی از موارد می تواند به عنوان رنگ پنجره آلومینیومی نیز شناخته شود.

رنگ پودری سنباده ای

این نمونه از رنگ های پودری که به عنوان رنگ پنجره آلومینیومی نیز شناخته می شوند، در دو مدل ریز و درشت در بازار عرضه می شوند و رنگ پودری سنباده ای از مدل ریز می تواند مقاومت مکانیکی بسیار بالایی داشته باشد.

رنگ پنجره آلومینیومی آنادایز

رنگ پنجره آلومینیومی آنادایز

آلومینیوم به عنوان یکی از مهم ترین متریال مورد استفاده برای تولید درب و پنجره دوجداره به شمار می رود. رنگ پنجره آلومینیومی به یکی از مهم ترین مباحث در زمینه پنجره آلومینیومی شناخته می شود و از روش های مختلفی برای رنگ کاری این سری از پنجره ها استفاده می شود. یکی از مهم ترین شیوه های مورد استفاده را می توان رنگ آنادایز دانست. این روش از رنگ کاری که در کنار رنگ پودری و رنگ دکورال مورد استفاده قرار می گیرد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از انواع پنجره های پنسا با استفاده از این شیوه تولید می شوند. رنگ آنادایز پنجره آلومینیومی در واقع با تشکیل یک لایه اکسید بر روی آلومینیوم ایجاد می شود و با توجه به این که تنوع بسیار بالایی دارد امروزه بسیار مورد توجه بوده است. یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود پنجره آلومینیومی آنادایز شده بسیار مورد توجه قرار گیرد را می توان زیبایی و استقامت بسیار بالای این نمونه از رنگ ها دانست. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص چگونگی پیاده سازی آنادایز بر روی آلومینیوم با شما صحبت داشته باشیم و همچنین اطلاعاتی را در خصوص ویژگی های این رنگ در اختیار شما قرار دهیم که در انتخاب رنگ برای پنجره آلومینیومی به شما کمک خواهد کرد.

رنگ پنجره آلومینیومی

آنادایز پنجره آلومینیومی چیست؟

به مجموعه اقداماتی آنادایز کردن آلومینیوم گفته می شود که در نهایت یک لایه نازک اسیدی بر روی قطعه آلومینیومی ایجاد شده و برخی از خصوصیات فیزیکی آلومینیوم را تغییر می دهد. از جمله اقداماتی که باعث می شود در نهایت پنجره آلومینیومی آنادایز شود را می توان جریان مستقیم برق از طریق مایع الکترولیت دانست. در واقع این روش می تواند مزایای بسیار زیادی را در پی داشته باشد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به افزایش میزان چسبندگی محصول اشاره داشت. همچنین رنگ آمیزی بر روی آلومینیوم در این روش بسیار بهتر است و ما می توانیم نمای ظاهری بسیار بهتری را از پنجره آلومینیومی انتظار داشته باشیم. در کنار تمامی این خصوصیات جلوگیری از خوردگی آلومینیوم نیز باعث می شود که این سری از پنجره ها پنسا طول عمر بالاتری داشته باشند. با توجه به تمامی مسائل بیان شده می توان انتظار داشت که آنادایز کردن پنجره آلومینیومی علاوه بر این که یک روش برای دسترسی به پنجره هایی با زیبایی بیشتر است، روشی است که برای افزایش مقاومت و طول عمر محصول به کار برده می شود و توصیه می گردد که اگر به دنبال پنجره های آلومینیومی رنگ شده هستید، حتما محصولاتی را انتخاب کنید که با استفاده از این شیوه رنگ آمیزی شده اند.

انواع پنجره آلومینیومی آنادایز شده

نتیجه گیری

برای رنگ کردن پنجره آلومینیومی می توان گفت که استفاده از روش آنادایز کردن می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد و با هزینه ای بسیار مناسب در دسترس شماست. در صورتی که قصد خرید پنجره آلومینیومی آنادایز شده را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در خصوص ویژگی های دقیق تر این سری از محصولات بپرسید که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در این مقاله اطلاعاتی را در خصوص پنجره آلومینیومی آنادایز شده در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. به طور کلی می توان گفت که رنگ پنجره آلومینیومی در انواع مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شوند. شما می توانید نسبت به سفارش رنگ کردن پنجره آلومینیومی به پنسا اقدام کرده و این خدمات را در کوتاه ترین زمان به صورت با کیفیت و با دوام و ماندگاری بالا دریافت کنید. در نظر داشته باشید که انتخاب رنگ مناسب بسته به سلیقه شما می باشد ولی می توانید در این خصوص با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


021-44000098