ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

تکنولوژی دستگاه های تولید درب و پنجره

  1
 1665

مقایسه تکنولوژی دستگاه های تولید درب و پنجره و مواد اولیه

استفاده از UPVC و آلومینیوم امروزه در صنعت ساخت درب و پنجره بسیار گسترده شده است و باید در نظر داشته باشید که این دو محصول به دلیل ویژگی هایی که دارند امروزه بسیار شناخته شده می باشند. تکنولوژی های مختلف و به روزی برای ساخت انواع محصولات در بازار عرضه شده اند و هر شرکت بر اساس نوع محصولاتی که تولید می کند و استانداردهایی که از آن پیروی می کند از تکنولوژی های مختلف در ساخت درب و پنجره استفاده می کند. UPVC به طور کلی به عنوان یکی از مهم ترین و سبک ترین متریال در ساخت این مصالح شناخته می شود و به دلیل وزن سبک، رنگ بندی های متنوع در کنار عایق بندی مناسبی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ما در این مقاله قصد داریم تکنولوژی دستگاه های تولید این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم و در خصوص ساخت پروفیل نیز با شما به تفصیل صحبت خواهیم داشت. پس اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید، ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم. تولید درب و پنجره امروزه با گسترش بسیار زیادی همراه بوده است ومی توان گفت که از انواع تکنولوژی های مختلف در ساخت درب و پنجره استفاده می شود. ما در این مقاله قصد داریم تکنولوژی های مورد استفاده در درب و پنجره را با شما در میان خواهیم گذاشت که قطعا برای شما مفید واقع خواهد شد.

با تجهیزات ساخت درب و پنجره بیشتر آشنا شوید

باید گفت که به طور کلی مدل های مختلفی از انواع تجهیزات برای ساخت این مصالح مورد استفاده می باشد و ما در این قسمت از مقاله قصد داریم در خصوص تجهیزات و دستگاه های پروفیل سازی بیشتر با شما صحبت کنیم.

با انواع ماشین های برش آشنا شوید

یکی از مهم ترین تجهیزاتی که امروزه در بازار عرضه می شود و برای ساخت انواع درب و پنجره جزء نیازهای ضروری به شمار می رود را می توان ماشین های برش دانست که در مدل های مختلفی در بازار عرضه می شود. در ابتدا باید بدانید که دستگاه های برش تکسر در دو مدل ساده (موجود در مدل های پنوماتیکی و همچنین الکتروپنوماتیک) و مدل تکسر صفحه گردان اتوماتیک ( در مدل الکتروپنوماتیکی ترکیبی) در بازار عرضه می شود و می تواند. برای برش مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه های برش دو سر ساده و حرفه ای نیز از دیگر ماشین های برش پروفیل درب و پنجره موجود در بازار به شمار می روند که با کیفیت بسیار بالایی عملکرد داشته و در مدل دو سر حرفه ای شما می توانید انتظار سیستم پنوماتیکی را از آن داشته باشید. یک مدل دیگر دستگاه برش دو سر را می توان محصول دو سر فول آپشن دانست که بیشتر برای ساخت پروفیل های آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه برش و مرکز برش نیز می تواند به عنوان پیشرفته ترین ماشین برش شناخته شود که در مدل هایی بدون نیاز به اپراتور می تواند کار کند و از این روی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

با ماشین های فرز مولیون بیشتر آشنا شوید

یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز در ساخت انواع پروفیل را می توان ماشین فرز مولیون دانست که به عنوان وادار وسط نیز شناخته می شود و در مدل های دستی، تک ست تیغه خور، شفت عوض شونده و دو ست تیغه خور در بازار عرضه می شود. باید در نظر داشته باشید که در مدل های تیغه خور ما می توانیم انتظار سیستم پنوماتیک، الکتروهیدروپنوماتیک و یا الکتروپنوماتیک را داشته باشیم و همچنین برخی از مدل های شفت عوض شونده را می توانیم به عنوان یک محصول پنوماتیک در دسترس داشته باشیم. مدل دیگری از ماشین های فرز مولیون که در ساخ پروفیل درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد را می توان مرکز برش و فرز مولیون دو سر دانسد که این دو مدل با سیستم های الکتروپنوماتیک در بازار عرضه می شوند و همچنین انکودر و گیربکس نیز در این مدل ها وجود دارد. در کنار این محصولات برای فرز کاری از یراق آلات مخصوصی که در بازار عرضه می شود استفاده داشته باشیم.

ماشین آلات تولید درب و پنجره

ماشین آلات تولید درب و پنجره

تجهیزات ساخت پنجره دوجداره

با ماشین های کپی روتر در ساخت پروفیل درب و پنجره بیشتر آشنا شوید

یکی دیگر از تجهیزاتی که برای ساخت پروفیل درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد و دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد را می توان دستگاه کپی روتر دانست که در مدل های سه کاره در بازار عرضه می شود و می تواند سه مته جای دستگیره زن، شیاره آبراه زن و همچنین شابلن زن یراق آلات را داشته باشد. این محصول به صورت دستی و پنوماتیک در بازار عرضه می شود و همچنین مدل های کاملا دستی نیز از این محصول در بازار موجود می باشد و شما می توانید برای انجام کارهای دقیق و تولید پروفیل درب و پنجره با دقت بالاتر، از تجهیزات CNC که در بازار عرضه می شود استفاده داشته باشید. باید در نظر داشته باشید که محصولات CNC بیشتر برای پروفیل های آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که امروزه مورد استفاده در تولید انواع درب و پنجره می باشد. از این روی شما می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده داشته باشید.

با ماشین های پیوند و جوش که در ساخت پروفیل درب و پنجره مورد استفاده هستند آشنا شوید

این دستگاه ها در مدل های متنوعی تولید می شود و برای اتصال میان پروفیل ها مورد استفاده قرار می گیرد و از این روی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. به طور کلی پیوند مولکولی را می توان روش پیوند میان دو محصول دانست که در واقع باعث می شود تا کاربران بسیاری از این محصول استفاده داشته باشند. باید در نظر داشته باشید که جوش های تکسر و دو سر ساده از مهم ترین روش های ایجاد پیوند در این محصول می باشد ولی جوش های چهار سر و دستگاه های پانچ نیز امروزه در بازار عرضه می شوند و می توانند برای ساخت انواع درب و پنجره مورد استفاده قرار گیرند. از این روی شما می توانید با خیال راحت این محصول را خریداری کرده و استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید که مدل های دستگاه پانچ پرس می تواند برای پروفیل های آلومینیومی مورد استفاده قرار گیرد و از این روی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. پنجره های تولید شده با استفاده از دستگاه های حرفه ای می توانند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهند و از این روی انتخاب یک محصول با کیفیت دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

ماشین آلات مونتاژ پنجره UPVC

با ماشین های پولیش و تمیز کننده پروفیل درب و پنجره بیشتر آشنا شوید

حذف زائده ها از روی پروفیل ها دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و از این روی تجهیزات و ماشین های مخصوصی برای پولیش در بازار عرضه می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. باید در نظر داشته باشید که این تجهیزات در مدل های مختلف می تواند زائده های جوشکاری و فرز کاری را از بین برده و در مدل های مدولار تک موتور و دو موتور با چهار ست تیغه در بازار عرضه می شوند. مدل های CNC از دیگر مدل های بسیار مورد توجه قرار گرفته می باشد و در کنار آن محصولات شفت عوض شونده نیز در بازار عرضه می شوند. به طور کلی می توان گفت که محصولات CNC از کیفیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.

با تجهیزات مرکز جوش پروفیل درب و پنجره بیشتر آشنا شوید

از دیگر تجهیزاتی که بسیار مورد استفاده در تولید درب و پنجره ها می باشد و امروزه مورد استفاده قرار گرفته است می توان به تجهیزات مرکز جوش اشاره نمود. این محصول که در مدل های رباتیک و CNC تولید می شود، یکی از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا به شمار می رود و می تواند یکی از مهم ترین گزینه های مورد نیاز برای استفاده در ساخت پروفیل درب و پنجره به شمار رود. باید در نظر داشته باشید که تمیز کن و پولیش زن CNC از دیگر محصولاتی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شما می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده داشته باشید.

دستگاه مونتاژ پنجره دوجداره

مونتاژ درب و پنجره آلومینیوم

تجهیزات مورد استفاده در برش پروفیل زهوار شیشه

این تجهیزات نیز در ساخت درب و پنجره های دوجداره بسیار با اهمیت می باشند و در امر عایق بندی نقش حیاتی ایفا می کنند، تجهیزات عرضه شده در این خصوص به صورت پنوماتیک، الکتروپنوماتیک یا الکتروهیدروپنوماتیک در بازار عرضه شده اند و شما می توانید با خیال راحت این محصول را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. با توجه به تمامی مطالب بیان شده شما می توانید انتظار داشته باشید که پنجره های عرضه شده در بازار در مدل های مختلف با تجهیزات و دستگاه های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می شوند و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. در صورتی که قصد دارید تجهیزات مورد استفاده در ساخت درب و پنجره دوجداره را مورد استفاده قرار دهید، محصولات به روز می توانند گزینه ای کاملا مناسب برای شما باشند.

چرا باید از تجهیزات به روز در ساخت درب و پنجره استفاده شود؟

باید در نظر داشته باشید که امروزه مدل های متنوعی از انواع درب و پنجره در بازار عرضه شده و شما می توانید از آن ها استفاده داشته باشید. تجهیزات به روز می توانند به شما کمک کنند تا بتوانید محصولاتی استاندارد را تولید کنید که از هر لحاظ کیفیت بسیار بالایی را دارا می باشند. در نظر داشته باشید که امروزه شرکت های ایرانی از محصولات و تجهیزات استاندارد استفاده می کنند که از هر لحاظ می توانند مورد استفاده قرار گیرند و در سطح بسیار بالایی قرار داده شوند. در صورتی که سوالی در خصوص خرید پنجره دوجداره داشته باشید می توانید با کارشناسان پنسا در ارتباط باشید و در خصوص تکنولوژی های مورد استفاده در ساخت این محصولات اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. پنجره ها را می توان یکی از مهم ترین مصالح مورد نیاز در ساختمان سازی دانست که امروزه در عایق بندی نیز تاثیر بسیار زیادی داشته و می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده داشته باشید.

دستگاه تولید پنجره دوجداره آلومینیوم

آیا پنجره های ساخت ایران، عایق بندی شده اند و استاندارد هستند؟

به طور کلی باید گفت که ایران گرچه نسبت به سایر همسایه ها دیرتر نسبت به تولید انواع پنجره های دوجداره اقدام کرد ولی باید گفت که در حال حاضر یکی از برترین کشورهای جهان در زمینه ساخت محصولات درب و پنجره استاندارد به شمار می رود که محصولات خود را به کشورهای مختلفی صادر می کند و شما می توانید محصولات ساخت ایران را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. محصولات ایرانی از لحاظ تکنولوژی تولید در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شما می توانید پنجره دوجداره استاندارد را با قیمتی بسیار مناسب به صورت ایرانی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که نیاز دارید اطلاعات بیشتری در خصوص پنجره های دوجداره استاندارد به دست بیاورید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این خصوص بپرسید. همانطور که گفته شد، امروزه تکنولوژی ها و دستگاه های مختلفی در خصوص ساخت پروفیل و درب و پنجره دوجداره مورد استفاده می باشند که هرکدام دارای کاربردهای خاصی بوده و شما می توانید با انتخاب تجهیزات مناسب، کاربرد بسیار بالایی را از آن انتظار داشته باشید.خرید اینترنتی پنجره دوجداره با تجهیزات استاندارد.

  مشاهده قیمت دستگاه تولید پنجره دوجداره

نتیجه گیری

امروزه تجهیزات متنوع و مختلفی در بازار عرضه می شود که برای ساخت پروفیل درب و پنجره های دوجداره مورد استفاده قرار می گیرند ولی باید در خرید دقت داشت که خرید محصولات استاندارد نیاز به دانش و تحقیق در زمینه تولید داشته و باید محصولاتی با دقت بالا را خریداری کنید. این تجهیزات که در این مقاله به شما معرفی شد در نهایت می تواند عملکرد بسیار بالایی داشته باشد و شما می توانید با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدام کنید. در صورتی که سوالی در خصوص خرید پنجره دوجداره و یا تکنولوژی های مورد استفاده در ساخت آن داشته باشید، ارتباط با فروشنده محصول می تواند برای شما مفید واقع شود. پنسا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های عرضه درب و پنجره دوجداره به شمار می رود و شما می توانید با اطمینان خاطر از محصولات این شرکت بابت کیفیت استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که ارائه گارانتی و ضمانت در خصوص محصولات تولیدی این شرکت باعث شده است تا کاربران بسیاری از آن استفاده داشته باشند. در صورتی که سوالی در خصوص خرید این سری از محصولات داشته باشید می توانید با کارشناسان پنسا از سراسر کشور در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
امیر حسین احمدی
 ارسال شده در : پنجشنبه 23 آذر 1402

عالیه

021-44000098