ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

۴ نوع گاز شیشه دوجداره

  0
 2165

انواع گاز های شیشه دوجداره

در پنجره‌های دوجداره، بین دو شیشه معمولاً از گازهای خاصی برای ایجاد عایق حرارتی و صوتی استفاده می‌شود. انواع رایج گازهای استفاده شده در شیشه پنجره دوجداره عبارتند از:

  1. هوا: در برخی پنجره‌های دوجداره، فضای بین دو شیشه با هوا پر می‌شود. هوا در مقایسه با گازهای دیگر ارزانتر است، اما عملکرد عایق حرارتی و صوتی آن کمتر است.

  2. آرگون (Argon): گاز آرگون یکی از گازهای نجیب است که به عنوان جایگزین هوا در فضای بین شیشه‌های پنجره دوجداره استفاده می‌شود. آرگون به دلیل چگالی بالا و خاصیت عایق حرارتی بهتر از هوا، کارایی حرارتی پنجره را بهبود می‌بخشد.

  3. کریپتون (Krypton): گاز کریپتون نیز مانند آرگون، به عنوان جایگزین هوا استفاده می‌شود. کریپتون با چگالی بالا و خصوصیات عایق حرارتی برتر می‌تواند به بهبود کارایی حرارتی پنجره کمک کند. از آنجایی که کریپتون گرانتر از آرگون است، استفاده از آن در پنجره‌های پنسا معمولاً در صورت نیاز خاص صورت می‌گیرد.

  4. زئون (Xenon): گاز زئون نیز به طور محدود در برخی پنجره‌های دوجداره استفاده می‌شود. زئون با چگالی بالا و عایق حرارتی برتر می‌تواند عملکرد حرارتی پنجره را بهبود بخشد. با این حال، به دلیل هزینه بالا، استفاده از زئون در پنجره‌ها معمولاً در موارد خاص صورت می‌گیرد.

انتخاب گاز برای پنجره دوجداره بستگی به شرایط آب و هوایی منطقه، نیاز به عایق حرارتی و صوتی، بودجه و سایر عوامل دارد. بهتر است با شرکت پنسا مشورت کنید تا براساس شرایط خاص منطقه و نیازهای شما، بهترین گاز را انتخاب کنید

 انواع گاز های شیشه دوجداره

انواع گاز های شیشه دوجداره

در مبحث مربوط به استاندارد های ساختمان سازی، استاندارد های مربوط به آزمون شیشه در حال حاضر با پیشرفت های بسیار زیادی همراه بوده است و می توان گفت که نصب شیشه دوجداره به عنوان یک استاندارد کاملا مناسب برای تمامی ساختمان ها شناخته می شود و در واقع برای تمامی ساختمان ها استفاده از این محصول لازم می باشد.

در نظر داشته باشید که این سری از انواع پنجره ها به دلیل استفاده از شیشه دوجداره می توانند عایق بندی صوتی بسیار خوبی داشته باشند و در کنار این مسئله عایق بندی حرارتی محصول نیز با استفاده از انواع شیشه های دوجداره در سطح بسیار بالایی قرار داده می شود. پنجره های دوجداره با استفاده از پروفیل های یو پی وی سی و یا آلومینیومی تولید می شوند و به گونه ای شیشه ها قرار داده می شوند که بیشترین میزان عایق بندی را داشته باشند.

استفاده از انواع گاز در میان دو جداره شیشه ها باعث می شود تا عملکرد عایق بندی محصول در سطح بسیار بالایی قرار داده شود. در نظر داشته باشید که شیشه ها برای تزریق گاز باید کاملا آب بندی شده باشند و در کنار آن شما باید از بهترین انواع گاز برای جلوگیری از هدر رفت انرژی و عایق بندی صوتی استفاده کنید.

اما کدام گاز به این منظور می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد؟ این سوالی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

با انواع گاز شیشه پنجره دوجداره بیشتر آشنا شوید

به طور کلی می توان گفت که شرکت های سازنده شیشه دوجداره و پنجره از انواع مختلف گاز در میان لایه های شیشه استفاده می کنند و ما در این بخش قصد داریم بیشتر به بررسی این موضوع بپردازیم.استفاده از گاز مخصوص در شیشه های دوجداره پنجره ها باعث می شود تا بتوانیم عایق بندی بسیار مناسبی را از پنجره انتظار داشته باشیم، در این مقاله با ما همراه باشید تا انواع گاز در پنجره دوجداره را به شما معرفی کنیم و اطلاعاتی را در این مورد در اختیار شما قرار دهیم.

گاز آرگون

Argon را می توان به عنوان یکی از گازهای نجیب دانست که بیشتر از انواع گازها در لایه های میانی شیشه دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مهم ترین خصوصیات این محصول عدم ترکیب شیمیایی با مواد دیگر می باشد. همین امر باعث می شود تا رسانایی گاز آرگون بسیار کم باشد و از هوای معمولی در رسانایی حرارتی و صوتی بسیار کمتر شود.

باید در نظر داشت که این گاز در انواع پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد و به طور کلی یک گاز سنگین تر از هوا به شمار می رود.

پس می توان گفت که یک گزینه کاملا مناسب برای استفاده در لایه های پنجره دوجداره بوده می توانیم از آن استفاده داشته باشید. از دیگر مزایایی که برای این محصول می توان بیان کرد، عدم امکان اشتعال می باشد، در واقع آرگون گازی غیر سمی و بی خطر است و در عین حال با قیمتی بسیار ارزان در بازار عرضه می شود.

عدم ایجاد جریان همرفتی با استفاده از این محصول از مهم ترین دلایلی است که از آرگون در شیشه های دوجداره استفاده می شود. زمانی که می خواهیم از آرگون در لایه های میان شیشه های پنجره استفاده کنیم، باید در نظر داشته باشیم که گاز باید غلظتی بیشتر از 90 درصد داشته باشد و باید در نظر داشت که غلظت گاز به مرور زمان کاهش پیدا خواهد کرد. از مزایای مهمی که آرگون دارد می توان به طول عمر بالا اشاره کرد.

تزریق گاز شیشه دوجداره

تزریق گاز شیشه دوجداره

آیا گاز آرگون عایق صدا است؟ (مهم)

همانطور که در قسمت های قبلی بیان شد، آرگون به عنوان یک گاز ارزان و با قابلیت های گسترده در بسیاری از انواع پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که می خواهید بدانید آرگون عایق صدا است یا خیر باید در نظر بگیرید که این گاز در واقع بیشتر به دلیل عایق بندی حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد و رسانای صدا میباشد.

گاز آرگون به تنهایی به عنوان یک عامل عایق صوتی موثر شناخته نمی‌شود. معمولاً عایق صوتی در پنجره‌های دوجداره به واسطه فضای هوا بین شیشه‌ها و همچنین ضخامت شیشه‌ها ایجاد می‌شود. در واقع، غلظت گاز آرگون بین شیشه‌های دوجداره به طور معمول کم است و بیشتر وظیفهٔ آن ایجاد عایق حرارتی بین شیشه‌ها است.

البته آرگون نیز می تواند تا حدی به شما کمک کند تا عایق بندی صوتی را انجام دهید ولی به صورت تخصصی به این منظور مورد استفاده قرار نمی گیرد.

و در صورتی که به دنبال گاز عایق صدا هستید بهتر است ترکیب محصولاتی همچون گاز هگزا فلورید گوگرد و دی اکسید کربن را بررسی و گاز کرپتون را مورد استفاده قرار دهید. پس در صورتی که قصد دارید یک محصول کاملا عایق را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید می توانید با کارشناسان ما در شرکت پنسا در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

به طور کلی آرگون یک گاز پیشنهادی برای لایه های شیشه دوجداره به شمار می رود ولی بهتر است که این محصول با دقت بسیار زیادی مورد استفاده قرار گیرد تا در نهایت بتوانید عملکرد کاملی را از آن انتظار داشته باشید.

بهترین روش برای عایق صوتی پنجره (مهم)

به منظور بهبود عایق صوتی پنجره‌ها، از ترکیبی از اقلام مختلف می‌توان استفاده کرد:

  • مثلاً با استفاده از شیشه‌های با ضخامت بالا ( شیشه 6 -8 - 10 میل )

  • ایجاد فاصله بین شیشه‌ها ( اسپیسر 14 -16 )

  • استفاده از پروفیل‌های عایق صوتی (پروفیل های سری 70 پنج چمپر )

  • استفاده از شیشه های چند جداره ( سه یا چهار جداره)

  • استفاده از سیستم‌های لاستیک چند لایه و جداکننده لنگه

  • ترکیب گازهای همچون گاز هگزا فلورید گوگرد و دی اکسید کربن

  • استفاده از گاز کرپتون

  • استفاده از فوم و ماستیک جهت عابندی کامل

اما به طور مستقیم، گاز آرگون تأثیر محسوسی بر عایق صوتی پنجره‌ها ندارد.

بنابراین، برای بهبود عایق صوتی در پنجره‌ها، معمولاً از ترکیبی از روش‌ها و عوامل مختلف استفاده می‌شود. در صورت تمایل به افزایش عملکرد عایق صوتی، بهتر است با تولیدکنندگان و فروشندگان پنسا مشورت کنید تا بهترین راهکارها و محصولات برای نیازهای خاص شما را پیشنهاد دهند

گاز شیشه دوجداره

گاز هگزا فلورید گوگرد یا دی اکسید کربن

گاز هگزا فلورید گوگرد (Hexafluoride Sulfur) و دی اکسید کربن (Carbon Dioxide) از لحاظ عایق صوتی، کاربردهای متفاوتی دارند:

  1. گاز هگزا فلورید گوگرد: این گاز برای عملکرد عایق حرارتی در برخی از موارد استفاده می‌شود، اما از لحاظ عایق صوتی معمولاً مناسب نیست. گاز هگزا فلورید گوگرد با چگالی بالا و خاصیت غیرقابل فشردن بودن می‌تواند بهبود عایق حرارتی پنجره را فراهم کند، اما برای کاهش انتقال صوت به صورت مستقیم مفید نیست.

  2. دی اکسید کربن: از لحاظ عایق صوتی، دی اکسید کربن به عنوان یک گاز نسبتاً جذب‌کننده صدا عمل می‌کند. با افزودن دی اکسید کربن در فضای بین شیشه‌های پنجره دوجداره، میزان انتقال صدا از خارج به داخل ساختمان کاهش می‌یابد. این گاز به عنوان یک جزء از سیستم عایق صوتی پنجره می‌تواند به کاهش نفوذ صدا کمک کند.

در کل، برای بهبود عایق صوتی پنجره دوجداره، استفاده از گاز‌هایی مانند آرگون و کریپتون که چگالی بالا و خاصیت عایق صوتی مناسبی دارند، معمولاً مورد توصیه است. البته، برای انتخاب مناسب‌ترین گاز عایق صوتی و برای بررسی دقیق نیازهای شما، بهتر است با پنسا مشورت کنید تا بهترین راهکارها و محصولات را برای شرایط خاص شما پیشنهاد دهند

گاز کریپتون

از دیگر انواع گازهایی که برای شیشه های دوجداره مورد استفاده می باشد می توان به گاز کریپتون اشاره داشت که در واقع برای پنجره های دوجداره می تواند از گاز آرگون هم می تواند عایق بندی بهتری را ایجاد کند ولی به دلیل سمی بودن و قیمت بسیار بالایی که دارد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. صرفه اقتصادی استفاده از کریپتون بسیار پایین بوده و از این روی برای شیشه های سه جداره و چهار جداره می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود.

گاز کریپتون یکی از گازهای نجیب و بی‌رنگ است که با نماد Kr و عدد اتمی 36 در جدول تناوبی قرار دارد. این گاز در دسته گازهای نادرگازها قرار می‌گیرد و در غلظت کمتر از 1 درصد در جو هوا وجود دارد.

خصوصیات و کاربردهای گاز کریپتون

  1. بی‌رنگ و بی‌بو: گاز کریپتون بی‌رنگ و بی‌بو است و در شرایط معمولی به صورت یک گاز نمایی و غیرفلزی عمل می‌کند.

  2. بی‌خطر و بی‌سم: گاز کریپتون در تماس با انسان و مواد دیگر بی‌خطر و بی‌سم است و در شرایط معمولی به صورت غیرسمی عمل می‌کند.

  3. مقاومت الکتریکی: گاز کریپتون به دلیل مقاومت الکتریکی بالا و استحکام ایزولاسیونی، در برخی صنایع الکتریکی و الکترونیکی استفاده می‌شود.

  4. کاربردهای روشنایی: گاز کریپتون به عنوان یک ماده روشنایی در لامپ‌های چندگانه (چراغ‌های نئون و هالوژن) استفاده می‌شود. حضور کریپتون در لامپ‌ها بهبود کیفیت نور و عمر مفید آن‌ها را افزایش می‌دهد.

  5. کاربرد در لیزرها: گاز کریپتون به عنوان یک محیط لیزر در برخی از نوع‌های لیزرها استفاده می‌شود، به خصوص در لیزرهای گازی.

  6. کاربرد در طیف‌سنجی: گاز کریپتون در طیف‌سنجی و دستگاه‌های تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گاز کریپتون به دلیل خصوصیات خاص و کاربردهای متعدد خود، در برخی صنایع و فعالیت‌های تخصصی استفاده می‌شود

گاز شیشه دوجداره

عایق صوتی آرگون بهتر است یا کریپتون ؟ مهم

انتخاب بین آرگون و کریپتون برای استفاده در پنجره دوجداره بستگی به نیازها و بودجه شما دارد. هر دو گاز دارای خصوصیات عایق حرارتی و صوتی برتری نسبت به هوا هستند، اما با توجه به تفاوت‌هایی که بین آنها وجود دارد، می‌توانید انتخاب مناسب را انجام دهید:

آرگون:

  • چگالی آرگون بالاتر از هوا ولی کمتر از کریپتون است.

  • هزینه آرگون نسبتاً کمتر از کریپتون است.

  • آرگون عملکرد خوبی در کاهش انتقال حرارت و صوت دارد و معمولاً در پنجره‌های دوجداره استفاده می‌شود.

  • به عنوان گاز پرکاربردتر و رایج‌تر، در دسترس‌تر است.

کریپتون:

  • چگالی کریپتون بسیار بالا است و بیشترین خصوصیت عایقی را دارد.

  • کریپتون هزینه بیشتری نسبت به آرگون دارد.

  • از آنجایی که چگالی کریپتون بسیار بالاست، در برخی موارد خاص می‌تواند بهبود عایق حرارتی و صوتی بیشتری ارائه دهد.

بنابراین، آرگون و کریپتون هر دو گزینه‌های خوبی برای استفاده در پنجره دوجداره هستند. انتخاب بین این دو بستگی به نیازها و بودجه شما، همچنین شرایط خاص منطقه و پروژه شما دارد. برای انتخاب بهتر، می‌توانید با تیم پنسا مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای نیازهای شما پیشنهاد دهند

ضخامت شیشه برای عایق صدا

همچنین، عوامل دیگری مانند ضخامت شیشه‌ها، فاصله بین شیشه‌ها و ساختار کلی پنجره نیز تأثیر قابل توجهی در عایق صوتی دارند. ضخامت شیشه‌ها و فاصله بین آن‌ها بیشترین تأثیر را در کاهش انتقال صدا دارند. همچنین، استفاده از لایه‌های میانی صوتی و استفاده از پروفیل‌های عایق صوتی می‌تواند عملکرد عایق صوتی را بهبود بخشد.

بهترین روش برای بهبود عایق صوتی پنجره، استفاده از ترکیبی از عوامل مختلف است. در نهایت، برای بهبود عایق صوتی در پنجره، بهتر است با تولیدکنندگان و فروشندگان محلی مشورت کنید تا بهترین راهکارها و محصولات برای نیازهای خاص شما را پیشنهاد دهند

.

بهترین گاز برای عایق صدا کدام است؟

در صورتی که به دنبال گاز عایق صدا هستید بهتر است ترکیب محصولاتی همچون گاز هگزا فلورید گوگرد و دی اکسید کربن را بررسی کنید.

ترکیب هگزا فلورید گوگرد به همراه دی اکسید کربن

ترکیب هگزا فلورید گوگرد به همراه دی اکسید کربن مورد استفاده در عملکرد عایق حرارتی است. این ترکیب برای ایجاد عایق حرارتی بهبود یافته و کاهش انتقال حرارت از خارج به داخل را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، ترکیب هگزا فلورید گوگرد و دی اکسید کربن می‌توانند بهبودی محسوس در عایق صوتی پنجره دوجداره نیز داشته باشند.

از آنجایی که هگزا فلورید گوگرد با چگالی بالا و خاصیت غیرقابل فشردن بودن می‌تواند بهبود عایق حرارتی را فراهم کند، در کنار دی اکسید کربن که جذب کنندهٔ صدا است، می‌توانند عملکرد عایق حرارتی و صوتی پنجره را بهبود بخشند. با استفاده از این ترکیب، میزان انتقال حرارت و صدا از خارج به داخل ساختمان کاهش می‌یابد.

این دو گاز را در کنار هم می توان عایق صوتی بسیار بالایی برای شیشه دوجداره دانست. به همین دلیل، ترکیب هگزا فلورید گوگرد و دی اکسید کربن به عنوان یک جزء از سیستم عایق حرارتی و صوتی پنجره می‌تواند به کاهش نفوذ حرارت و صدا کمک کند. با این حال، برای استفاده از این ترکیب، بهتر است با کارشناسان پنسا تماس بگیرید تا محصولات مشخص و مناسب برای نیازهای خاص شما را معرفی کنند

SF6

گاز هگزا فلورید گوگرد (Sulfur Hexafluoride) که به صورت مختصر با نام SF6 شناخته می‌شود، یک گاز کم‌سمی است که به عنوان عامل عایق در برخی از برق‌رسانایی‌ها و سیستم‌های برقی استفاده می‌شود.

SF6 یکی از مواد بسیار پایدار و ناقل برق به خوبی است. خاصیت عایقی بالای آن، باعث می‌شود که بتواند با برق تا ولتاژهای بسیار بالا کار کند. بنابراین، SF6 به عنوان یک گاز عایق الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌خصوص در سیستم‌های برقی با فشار بالا، تجهیزات توزیع برق، ترانسفورماتورها و سوئیچ‌های برق.

در زمینه عایق صوتی، SF6 برای این منظور استفاده معمولی ندارد. به عنوان یک گاز سنگین، معمولاً در فضاهای بسته استفاده می‌شود و برای کاهش انتقال حرارت از خارج به داخل مناسب است. اما در زمینه عایق صوتی، گاز‌های دیگری مانند آرگون و کریپتون که قابلیت کاهش انتقال صدا را دارند، معمولاً برای کاربردهای عایق صوتی بیشتر استفاده می‌شوند.

به‌همین دلیل، اگر نیاز شما به عایق صوتی است، بهتر است از گازهای دیگری که به صورت خاص برای کاهش انتقال صدا مناسب هستند، استفاده کنید

اس اف 6 به عنوان یک گاز سمی و غیر قابل اشتعال به شمار می رود و در شیشه دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید از این گاز به عنوان عایق بندی دو جداره شیشه ها مورد استفاده قرار دهید.

این سری از انواع گاز یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد ولی استفاده از آن ها بسیار محدود شده است و به خصوص در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار نمی گیرد چرا که بسیار برای بدن انسان مضر است.

انواع گاز شیشه

انواع گاز شیشه

با توجه به تمامی مسائل بیان شده در این قسمت باید در نظر داشته باشید که در انواع پنجره های تولید شده، می توانیم از گازهای مختلفی برای عایق بندی استفاده کنیم و در این قسمت برخی از مهم ترین آن ها را برای شما بیان کردیم. نباید از یاد برد که خرید انواع پنجره دوجداره با توجه به گاز مورد استفاده انجام می گیرد و ما در ادامه بیشتر در خصوص نحوه تشخیص گاز مورد استفاده در پنجره دوجداره با شما صحبت خواهیم داشت.

گاز زئون

گاز زئون (Xenon) در برخی پنجره‌های دوجداره به عنوان عامل عایق حرارتی استفاده می‌شود. با توجه به خاصیت چگالی بالا و عدم توانایی فشردن زئون، می‌تواند بهبودی قابل توجه در عملکرد عایق حرارتی پنجره دوجداره ایجاد کند. این گاز عمدتاً به عنوان یک عامل پرکننده در فضای بین شیشه‌های پنجره استفاده می‌شود.

استفاده از زئون در پنجره‌ها معمولاً در موارد خاص و محدود صورت می‌گیرد. این محدودیت معمولاً به دلیل هزینه بالا است. هزینه تولید و پرکردن فضای بین شیشه‌ها با گاز زئون نسبت به گازهای دیگر مانند آرگون یا کریپتون بیشتر است. به همین دلیل، استفاده از زئون در پنجره‌ها بیشتر در پروژه‌های خاصی انتخاب می‌شود که نیازمند عایق حرارتی بسیار بالا و بهینه‌سازی کامل انتقال حرارت هستند، مانند ساختمان‌های لوکس یا پروژه‌های ویژه.

در هر صورت، قبل از استفاده از گاز زئون در پنجره‌ها، بهتر است با شرکت پنسا مشورت کنید تا دربارهٔ قابلیت‌ها، هزینه‌ها و مزایا و معایب استفاده از زئون در پروژه خود اطلاعات کاملتری دریافت کنید و تصمیم‌گیری مناسبی انجام دهید


چطور گاز موجود در لایه های شیشه دوجداره را باید تشخیص دهیم؟

به طور کلی می توان گفت که روش های تشخیص مختلفی برای گاز مورد استفاده در لایه های شیشه دوجداره وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید ولی باید در نظر داشته باشید که یکی از مهم ترین آن ها، میزان اختلاف دمایی محیط داخل و خارج به شمار می رود.

در واقع آرگون به عنوان بهترین گاز برای عایق بندی حرارتی به شمار می رود و بر این اساس شما باید نسبت به خرید این محصول در شهرهایی که میزان اختلاف دمایی بسیار بالایی وجود دارد اقدام کنید.

همچنین نباید در نظر داشته باشید که اگر آرگون در شیشه دوجداره مورد استفاده قرار گیرد، باعث می شود تا لایه درونی شیشه با محیط داخل هم دما باشد و لایه بیرونی مانند محیط آزاد دما داشته باشد.

در صورتی که احتمال می دهید که گاز میان دو لایه شیشه تخلیه شده باشد نیز روش ها و راهکارهای خاصی در دسترس شما می باشد که از جمله مهم ترین آن ها استفاده از آب می باشد. در واقع شما می توانید شیشه دوجداره پنجره را از فریم خارج کرده و داخل آب قرار دهید، سپس می توانید آن را در مقابل نور خورشید قرار دهید و باید در نظر داشته باشید که در صورت بخار گرفتگی شیشه، گاز میان دو لایه تخلیه شده است.

یکی از مهم ترین مسائل دیگری که در خصوص گاز پنجره نباید از یاد ببرید آن است که میزان کافی از گاز باید در میان دو لایه پنجره تزریق شود تا بتوانیم عایق بندی صوتی و حرارتی را داشته باشیم. در صورتی که می خواهید در این خصوص اطلاعات بیشتری به دست بیاورید نیز می توانید با کارشناسان پنسا در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

گاز شیشه دوجداره

چطور دوام و ماندگاری گاز شیشه دوجداره را بیشتر کنیم؟

به طور کلی باید در نظر داشته باشید که کیفیت پنجره به ماندگاری و دوام بسیار بالای گاز ، در شیشه دوجداره به شمار می رود.

در این خصوص باید گفت که دقت بالای برش شیشه و همچنین استفاده از متریال مناسب در آب بندی باعث می شود که طول عمر و دوام گاز در میان لایه های شیشه بسیار بالاتر برود و در این مورد توصیه می کنیم که حتما از خدمات شرکت تخصصی فعال در این زمینه استفاده داشته باشید. پنسا همواره محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی تولید می کند و از بهترین انواع شیشه صنعتی در محصولات شیشه دوجداره و پنجره های خود استفاده می کند.

این مسئله در کنار بهره گیری از بهترین متریال برای آب بندی و به کارگیری به روز ترین تکنولوژی ها در ساخت باعث می شود تا محصولاتی با دوام بسیار بالا را تولید کرده و در بازار عرضه نماید. در صورتی که سوالی در خصوص خرید محصولات این شرکت داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. همچنین به یاد داشته باشید که محصولات این شرکت با ارائه ضمانت و گارانتی در دسترس شما قرار می گیرد و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید.

تفاوت استفاده از گاز در پنجره دوجداره آلومینیومی و یو پی وی سی

یکی از مهم ترین مسائلی که در خصوص انواع گاز در پنجره های دوجداره باید به آن دقت داشته باشید، تفاوت استفاده از انواع گاز در انواع پنجره دوجداره به شمار می رود. در واقع نباید از یاد ببرید که نوع پیاده سازی و قرار گیری شیشه ها در پنجره ها به صورت های گوناگونی انجام می شود ولی تفاوتی بین تزریق گاز شیشه پنجره آلومینیومی با یو پی وی سی و یا سایر پنجره ها وجود ندارد.

از این روی باید در نظر داشت که نوع متریال و قرارگیری سوپاپ های تزریق گاز در محصولات مختلف با تفاوت هایی همراه می باشد.

در این خصوص شرکت سازنده باید دقت لازم را به کار گیرد تا گاز بتواند دوام و ماندگاری بسیار بالایی را داشته باشد و همچنین پنجره در بهترین حالت ساخته و نصب شود. در صورتی که می خواهید در این مورد بیشتر بدانید و یا می خواهید سفارش ساخت پنجره و شیشه دوجداره خود را به یک شرکت معتبر بدهید می توانید با کارشناسان ما در پنسا در ارتباط باشید و سوالات خود را در این مورد بپرسید.

.

نتیجه گیری نهایی

امروزه مدل های متنوعی از انواع پنجره ها ساخته شده و در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات دوجداره یکی از مهم ترین آن ها و در واقع محصولی استاندارد به شمار می رود که باید با دقت بسیار بالایی از آن ها استفاده داشته باشید.

در نظر داشته باشید که یکی از مهم ترین قسمت های یک پنجره دوجداره، گاز هایی است که در میان لایه های شیشه دوجداره آن مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع این قسمت باید از کیفیت لازم برخوردار باشد. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص پنجره ها و گازهای مورد استفاده در آن ها در اختیار شما قرار دهیم و انواع گازهای مورد استفاده را به شما معرفی کردیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

در صورتی که سوالی در خصوص این موضوع داشته باشید می توانید به این مقاله مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. پنسا به عنوان یکی از بهترین شرکت های ساخت پنجره و درب دوجداره می تواند بهترین خدمات را از لحاظ تزریق و استفاده از گاز در لایه های پنجره به شما ارائه دهد.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


021-44000098