ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

پنجره دوجداره گلخانه

  0
 1374

چه مدل از پنجره دوجداره برای گلخانه مناسب است؟

پنجره‌های دوجداره برای گلخانه‌ها نیازمندی‌های خاصی دارند تا به تهویه مناسب، حفظ حرارت و انتقال نور کافی به گیاهان کمک کنند.

آیا شما هم برای گلخانه خود نیازمند انتخاب یک پنجره هستید؟

چالش پیش روی شما برای انتخاب پنجره گلخانه چیست؟

نور کافی، عدم هدر رفت انرژی که برای ایجاد دمای مناسب محیط گلخانه مورد استفاده قرار می گیرد؟

با توجه به تمامی این مسائل باید در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره می تواند برای شما بهترین گزینه باشد و شما می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده داشته باشید.

 پنجره دوجداره گلخانه

 پنجره دوجداره گلخانه

در زیر، نوع‌هایی از پنجره‌های دوجداره که برای گلخانه‌ها مناسب هستند، آورده شده است:

  1. پنجره‌های دوجداره با شیشه‌های عایق حرارتی: در مناطق با تغییرات دما، پنجره‌های دوجداره با شیشه‌های عایق حرارتی یا شیشه لوئی می‌توانند از تلفات حرارتی جلوگیری کنند و دمای مناسب را در گلخانه حفظ کنند.

  2. پنجره‌های دوجداره با شیشه‌های مات یا کم‌نور: اگر نور مستقیم زیادی به گلخانه نیاز ندارد یا نیاز به حفظ حریم خصوصی دارید، پنجره‌های دوجداره با شیشه‌های مات یا شیشه رفلکس می‌توانند به تنظیم نور مناسب برای گیاهان کمک کنند.

  3. پنجره‌های دوجداره با شیشه‌های شفاف: اگر نیاز به انتقال میزان بالایی از نور به گلخانه دارید، شیشه‌های شفاف و شفاف می‌توانند به شما کمک کنند.

  4. پنجره‌های دوجداره با تهویه‌گرهای خودکار: تهویه مناسب در گلخانه‌ها اهمیت دارد. پنجره‌های دوجداره با تهویه‌گرهای خودکار می‌توانند به تهویه هوا و کنترل دما کمک کنند.

  5. پنجره‌های دوجداره با پوشش مخصوص UV: اگر گیاهانی دارید که به نور ماورای بنفش نیاز دارند، پنجره‌های دوجداره با پوشش مخصوص UV می‌توانند به انتقال این نور به گیاهان کمک کنند.

  6. پنجره‌های دوجداره با تایمر تهویه: در برخی موارد ممکن است نیاز به تهویه منظم در بازه‌های زمانی مشخص داشته باشید. پنجره‌های دوجداره با تایمر تهویه می‌توانند به شما کمک کنند تا تهویه را به طور مداوم کنترل کنید.

در انتخاب پنجره‌های دوجداره برای گلخانه، به نیازهای نور، تهویه، حفظ حرارت و رطوبت گلخانه توجه داشته باشید. همچنین، مشاوره با افرادی که در زمینه باغبانی و گلخانه‌داری تخصص دارند، می‌تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه‌ها کمک کند

 ما در گلخانه نیاز به آب و هوا و شرایطی داریم که معمولا در منطقه جغرافیایی محل تاسیس گلخانه وجود ندارد و همین امر باعث می شود اهمیت استفاده از تجهیزات کنترل دما بسیار بالا برود.

از سوی دیگر، پنجره از مهم ترین مصالحی است که در یک سازه باعث هدر رفت انرژی می شود و از این روی باید از انواع پنجره دوجداره استفاده گردد که برای گلخانه ها مناسب می باشد. رفع نیازهای یک گلخانه، قیمت مناسب و امکان استفاده مناسب را می توان از مهم ترین ویژگی هایی دانست که برای پنجره دوجداره باید بیان شود.

گلخانه ها از مهم ترین محیط های نیازمند به نور کافی خورشید هستند و همچنین دمای آن ها نباید از دست برود. از این روی انتخاب یک پنجره دوجداره خوب برای گلخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در این مقاله ما را همراهی کنید تا بیشتر در این مورد با شما اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم.

پنجره دوجداره گلخانه باید بسیار بزرگ باشد و نور را به خوبی از خود عبور دهد

از مهم ترین ویژگی هایی که باید از یک پنجره دوجداره در گلخانه انتظار داشته باشید، عبور خوب نور به شمار می رود. در واقع باید در نظر داشته باشید که ابعاد پنجره دوجداره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید آن اقدام کنید. در واقع دسترسی به نور کافی از حیاتی ترین نیازهایی است که یک در یک گلخانه باید وجود داشته باشد.

 پنجره گلخانه

 پنجره گلخانه

همین مسئله باعث می شود که پنجره دوجداره در ابعاد بزرگ بهترین گزینه برای شما باشد. با توجه به تمامی موضوعات بیان شده شما باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید این محصولات اقدام کرده و آن را تهیه کنید. یکی از مهم ترین مسائلی که در خصوص پنجره دوجداره مخصوص گلخانه باید در نظر داشت، استفاده از شیشه های مناسب برای رد کردن نور به شمار می رود.

با توجه به این مسئله حتما باید نسبت به ثبت سفارش محصولاتی اقدام کنید که از بهترین شیشه های صنعتی در تولید آن ها استفاده شده است و محصولات پنسا قطعا می توانند برای شما مناسب باشند چرا که از بهترین انواع شیشه ها با کمترین ضریب شکست نور در محصولات این شرکت استفاده شده است.

پنجره دوجداره مورد استفاده در گلخانه باید به خوبی عایق بندی شود

از دیگر مسائلی که در خصوص پنجره دوجداره باید در نظر داشته باشیم، آن است که گلخانه ها باید به خوبی عایق بندی حرارتی شود. این مسئله به چه دلیلی است؟ به این دلیل که هزینه بسیار زیادی برای استفاده از حامل های انرژی می شود تا دمای داخل گلخانه برابر با دمای مورد نیاز رشد گیاه باشد. در این زمان شما باید که یک پنجره دوجداره با عایق بندی مناسب داشته باشید که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

امروزه پنجره های دوجداره با قابلیت عایق بندی بسیار مناسبی در بازار عرضه شده است و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. محصولات یو پی وی سی به این منظور می توانند گزینه ای کاملا مناسب به شمار رود ولی باید در نظر داشته باشید که پنجره های مورد استفاده در گلخانه ها باید از لحاظ درزبندی نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار داشته باشند تا بتوانید در یک گلخانه از پنجره دوجداره استفاده نمود. در ادامه شما را بیشتر با بهترین مرکز فروش پنجره مناسب برای گلخانه آشنا خواهیم کرد.

پنجره دوجداره گلخانه

بهترین مرکز خرید پنجره دوجداره گلخانه کجاست؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که باید برای شما پیش آمده باشد، آن است که پنجره دوجداره گلخانه را باید چطور خریداری کنیم و اصولا بهترین مرکز مونتاژ و عرضه این محصول کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که پنسا به عنوان یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما به شمار می رود و در بازار در دسترس شماست. به منظور خرید از این شرکت می توانید وارد وب سایت پنسا شده و نسبت به تهیه این محصول اقدام کنید. در صورتی که سوالی در خصوص خرید این محصول داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

این مرکز نسبت به ارائه ضمانت نامه های معتبر اقدام کرده و با توجه به این مسئله شما قادر خواهید بود با خیال راحت محصولات این شرکت را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که سوالی در خصوص خرید پنجره دوجداره مخصوص گلخانه و متناسب با این فضا داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این حوزه بپرسید. باید توجه داشت که این شرکت از بهترین متریال استاندارد و شیشه های صنعتی در تولید محصولات خود استفاده می کند و همچنین در سیاست کاری این شرکت، درز بندی دقیقا مطابق ها استاندارد های بیان شده وجود دارد.


 

 پنجره گلخانه پنسا

نتیجه گیری

پنجره دوجداره به دلیل خواصی که در عایق بندی دارد می تواند هزینه های استفاده از حامل انرژی را در یک گلخانه تا حد بسیار زیادی کاهش دهد و در عین حال با تامین نور مناسب می تواند در راستای تامین نور مورد نیاز رشد گیاه نیز مورد استفاده قرار گیرد. بر این اساس شما می توانید پنجره دوجداره را در مدل های متنوعی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در این مقاله با شما همراه بودیم تا خصوصیات یک پنجره مناسب برای محیط گلخانه ای را با شما در میان بگذاریم ولی برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما که در این حوزه فعالیت و تجربه دارند در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. پنجره دوجداره در مدل های متنوعی تولید می شود و انتخاب یک محصول ساخته شده با خصوصیات استاندارد می تواند از مهم ترین گزینه های پیش روی شما به شمار رود. در صورتی که سوالی در خصوص پنجره دوجداره دارید با واحد فروش پنسا در ارتباط باشید

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


021-44000098