ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

پنجره دوجداره لابی برج ها و ساختمان های لوکس

  0
 1480

بهترین نوع پنجره دوجداره برای لابی برج ها و ساختمان های لوکس کدام هستند؟

برای لابی برج‌ها و ساختمان‌های لوکس، نوع پنجره دوجداره ای که بیشترین استفاده را می‌تواند داشته باشد، پنجره دوجداره با فریم آلومینیومی با سیستم ترمال بریک است. این نوع پنجره دارای ویژگی‌هایی است که برای ساختمان‌های لوکس مناسب هستند:

  1. ظاهر زیبا و شیک: پنجره‌های آلومینیومی با سیستم ترمال بریک قابلیت طراحی و اجرای متنوعی دارند و می‌توانند با ظاهر زیبا و شیکی که برج‌ها و ساختمان‌های لوکس نیاز دارند، سازگار باشند.

  2. عملکرد حرارتی بهتر: پنجره‌های با سیستم ترمال بریک دارای عملکرد عایق حرارتی بهتری نسبت به پنجره‌های معمولی هستند. این ویژگی بهبود در عملکرد سیستم گرمایش و سرمایش ساختمان را فراهم می‌کند و هدررفت حرارت را کاهش می‌دهد.

  3. عملکرد صوتی بهتر: ساختمان‌های لوکس معمولاً نیاز به کاهش نفوذ صدا دارند. پنجره‌های دوجداره با فریم آلومینیومی و سیستم ترمال بریک می‌توانند عایق صوتی بهتری را ارائه دهند و به کاهش نفوذ صدا کمک کنند.

  4. مقاومت بالا در برابر آب و هوا: پنجره‌های با سیستم ترمال بریک دارای عملکرد ضدآب و ضدباد مطلوبی هستند و می‌توانند در مقابل شرایط آب و هوایی سخت مقاومت کنند.

  5. امنیت بالا: پنجره‌های با سیستم ترمال بریک معمولاً دارای سیستم قفل امنیتی قوی و محافظ در برابر تلاش‌های نفوذ هستند، که برای ساختمان‌های لوکس با اهمیت است.

 پنجره دوجداره ساختمان های لوکس

پنجره دوجداره ساختمان های لوکس

با توجه به این ویژگی‌ها، پنجره دوجداره با فریم آلومینیومی و سیستم ترمال بریک بهترین گزینه برای لابی برج‌ها و ساختمان‌های لوکس است. البته در انتخاب پنجره‌ها باید به استایل و طراحی کلی ساختمان نیز توجه کرد تا هماهنگی و زیبایی کلیت را فراهم کند

ساخت و ساز با استفاده از مصالح مرغوب و با کیفیت یکی از مهم ترین نیازها در زمینه ساخت برج ها و ساختمان های لوکس به شمار می رود. در واقع همه چیز در این سری از سازه ها باید با دقت تولید شده باشد و در عین حال کیفیت و زیبایی در این سری از سازه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. با این وجود اگر برای شما این سوال پیش آمده باشد که یک پنجره دوجداره در ساختمان های بلند و برج های لوکس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری را در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم. پنجره دوجداره یک استاندارد برای ساختمان سازی در ایران به شمار می رود و میزان سازه هایی که از این سری پنجره ها استفاده می کنند به طبع همین قانون روز به روز در حال گسترش است. با این وجود هر پنجره دوجداره در مدل های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می شود و ما در این مقاله قصد داریم ویژگی ها و پارامترهای تخصصی و عمومی برای انتخاب یک پنجره دوجداره در ساختمان های بلند را برای شما بیان کنیم.

فاکتورهای مهم در انتخاب پنجره دوجداره در ساختمان های بلند و برج ها

باید در نظر داشته باشید که یک پنجره دوجداره در ساختمان های بلند و برج های لوکس باید از ویژگی هایی نظیر مقاومت بسیار بالا برخوردار باشد. مقاومت استاتیکی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک پنجره برای ساختمان هایی که در برج های بلند استفاده می شود باید داشته باشد. در کنار این مسئله نباید از یاد برد که مقاومت در برابر باد و طوفان از دیگر ویژگی هایی است که حتما باید به آن دقت داشته باشید و پنجره آلومینیوم دوجداره یا پنجره یو پی وی سی دوجداره را بر اساس این پارامترها خریداری کنید. در ساختمان های بلند و برج ها اغلب از نمای کرتین وال مدرن استفاده میشود

پنجره ساختمان های بلند و برج ها

نمای کرتین وال

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که اصولا یک پنجره دوجداره آلومینیوم می تواند گزینه ای مناسب برای این دسته از سازه ها باشد یا پنجره های یو پی وی سی نیز می توانند عملکرد خوبی را برای ساختمان های بلند و لوکس داشته باشند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که معمولا در ساختمان ها از پنجره دوجداره آلومینیوم استفاده می شود و در صورتی که پروفیل یو پی وی سی انتخاب مشتری باشد، می توانیم از پروفیل های یو پی وی سی ویستابست تقویت شده عرض 70 استفاده کنیم. تقویت گالوانیزه از دیگر پارامترهای بسیار مهمی است که در پنجره های دوجداره این سری از ساختمان ها باید رعایت شود.

چطور باید پنجره دوجداره را انتخاب کنیم؟

حال که با شرایط خصوص پنجره های دوجداره برای استفاده در ساختمان های بلند آشنا شدید، شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که اصولا کدام پنجره می تواند برای شما مناسب باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که پنجره های دوجداره ای که با استفاده از شیشه های دوجداره حداقل شش میلیمتری تقویت شده برخوردار هستند می توانند گزینه ای مناسب برای شما باشند. همچنین نوع گاز مورد استفاده در میان لایه های محصول باید از جنس آرگون باشد تا بتواند عایق بندی را در بهترین شرایط انجام داده و همچنین یک عایق مناسب برای صوت به شمار رود.

با توجه به این که برج های بلند و ساختمان های لوکس نیاز به تجهیزات لوکسی نیز دارند، بهتر است یراق آلاتی که در پنجره های این سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد، از نمونه های آلمانی یا ترکیه ای باشند و همچنین طرح و رنگ متناسب با نوع دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان انتخاب شود. به طور کلی پیشنهاد می شود که در این مورد با کارشناسان پنسا مشورت داشته باشید و اطلاعات لازم را در این خصوص دریافت کنید.

پنجره مناسب ساختمان های لوکس

نمای فریم لس

پنجره مناسب ساختمان های لوکس

بهترین روش برای خرید پنجره دوجداره لوکس

همانطور که در بخش های قبلی بیان شد، شما باید یک پنجره با خصوصیات و ویژگی های استاندارد و خاصی را برای سازه های بلند و گران قیمت داشته باشید و همین مسئله سبب می شود که نوع انتخاب فروشنده شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. از این روی توصیه می شود که برای خرید حتما به وب سایت پنسا مراجعه کرده و بر این اساس نسبت به خرید محصولاتی با بهترین کیفیت اقدام کنید.

   بیشتر بدانیم : نمای کامپوزیت برای برج ها

این شرکت همواره از بهترین نمونه های پروفیل متناسب با نوع نیاز سازه شما نسبت برای تولید پنجره دوجداره استفاده می کند و همین مسئله باعث شده است تا بسیاری از سازندگان و مالکان ساختمان ها از این شرکت برای خرید محصولات با بهترین کیفیت استفاده داشته باشند. در نظر داشته باشید که محصولات این شرکت تماما بر اساس استانداردهای روز دنیا و متناسب با نیاز شما تولید شده و شما قادر به استفاده از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی پنسا خواهید داشت. همچنین مشاوران پنسا در تمامی مراحل انتخاب و خرید شما را همراهی می کنند تا در نهایت بتوانید رضایت بالایی را از خرید پنجره دوجداره پنسا داشته باشید.

پنجره مناسب برج های بلند

نتیجه گیری

هر پنجره دوجداره با خصوصیات فیزیکی مختلفی که دارد می تواند برای سازه خاصی مناسب بوده و مورد استفاده قرار گیرد. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص پنجره دوجداره در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در نظر داشته باشید که انتخاب یک پنجره دوجداره با کیفیت بالا دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و شما به خصوص در ساختمان های لوکس و برج های بلند باید محصولاتی با ویژگی های خاصی را انتخاب و خریداری کنید. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص پنجره دوجداره مناسب برای ساختمان های لوکس و برج های بلند در اختیار شما قرار دهیم. ویژگی هایی مانند مقاومت استاتیکی بالا در کنار استفاده از پروفیل های تقویت شده آلومینیوم یا یو پی وی سی در کنار استفاده از یراق آلات مناسب و طرح های متنوع متناسب با سازه از مهم ترین نیازهای پیش روی شما می باشد که در هنگام خرید پنجره دوجداره باید در نظر داشته باشید. انتخاب فروشنده معتبر از دیگر فاکتورهای بیان شده در این مقاله بود.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


021-44000098