ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

بهترین پنجره یو پی وی سی کدام است؟

  0
 6512

بهترین پنجره یو پی وی سی کدام است؟

پنجره UPVC به این دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است که به عنوان یک عایق خوب برای حرارت و در کنار آن عایق بندی صوتی شناخته می شود و به خصوص در اقلیم ایران دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد.

پنجره UPVC باید چه خصوصیات و مشخصاتی داشته باشد و اصولا چطور باید خریداری شود؟ این سوالی است که توسط بسیاری از سازندگان، مالکان ساختمان ها و همچنین ساکنین یک ساختمان از متخصصین می پرسند و در واقع برای جواب دادن به این موضوع باید برگردیم به اصل و دلیل استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی.

بهترین پنجره یو پی وی سی

زمانی که پنجره یو پی وی سی دوجداره در بازار عرضه شد، بسیاری نگرش خنثی به این محصول داشتند ولی زمانی که مشخص شد تا چه حد این محصول می تواند در کاهش میزان هدر رفت انرژی و عایق بندی صوتی تاثیرگذار باشد، میزان بهره گیری از این محصول بیشتر شد و حالا ما می توانیم به جرئت بگوییم که بسیاری از ساختمان ها از پنجره UPVC استفاده می کنند.

بهترین پروفیل پنجره یو پی وی سی کدام است؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که در خصوص پنجره دوجداره یو پی وی سی باید به آن پاسخ دهیم آن است که یو پی وی سی چیست؟ در واقع می توان گفت که این محصول به نوعی پلاستیک با مواد اولیه خاص است که در مقابل نور خورشید، باد و باران مقاوم بوده و می تواند در پنجره دوجداره مورد استفاده قرار گیرد. این متریال به صورت پروفیل در ساخت انواع پنجره مورد استفاده است.

استفاده از بهترین پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی

در ابتدای راه باید بدانید که پروفیل خوب و آب بندی شده دارای اهمیت بسیار زیادی در کارکرد اساسی یک پنجره دارد و از این روی پنسا همواره در تلاش بوده است تا مرغوب ترین انواع پروفیل را در محصولات خود به کار گیرد که حتما از طول عمر و کارایی بالایی برخوردار باشند و بتواند در ساختمان ها، علاوه بر عایق بندی، زیبایی را به ارمغان بیاورد.

UPVC را می توان مهم ترین متریال در ساخت پنجره UPVC دانست که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در واقع پروفیل UPVC را می توان از اصلی ترین مواد مورد استفاده در تولید این نمونه پنجره دانست. برای این که به سوال اصلی یعنی پنجره UPVC چیست پاسخ دهیم، نیاز داریم که UPVC را بشناسیم و بدانیم که از کدام مواد تشکیل شده است، چه خواصی دارد و چه تفاوت هایی با PVC دارد.

پروفیل پنجره دوجداره

پروفیل پنجره دوجداره

UPVC با استفاده از موادی تشکیل می شود که از نفت خام و نمک طعام تشکیل شده اند. در واقع UPVC را می توان حالت سخت شده پلیوینیل کلراید دانست که به عنوان ماده اولیه با خلوص 85 درصد در پروفیل پنجره UPVC مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده پلاستیکی با قابلیت ارتجاع درست می شود و در ساخت درب و پنجره، لوله کشی و تولید برخی از مواد مربوط به دندانپزشکی نیز از آن استفاده می شود.

تفاوت UPVC و PVC در آن است که این ماده با ترکیباتی تولید می شود که به نور و گرما حساس نباشد و همچنین پایدارکننده های مختلفی در آن مورد استفاده قرار می گیرد تا بتواند کارایی بسیار بالایی را از خود نشان دهد. از جمله مهم ترین این مواد می توان به کربنات کلسیم اشاره داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر به معرفی پنجره UPVC بپردازیم.

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی از نظر بازشو

امروزه شاهد آن هستیم که انواع پنجره دوجداره ساختمان در طرح ها و شکل های مختلف و با استفاده از بهترین یراق آلات برای کاهش میزان هدر رفت انرژی در بازار عرضه شده و می توانند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشند. پنسا همواره در تلاش بوده است تا بتواند نیازهای تمامی مشتریان خود را پاسخگو باشد و در این راستا همواره محصولات جدید با تکنولوژی های روز دنیا را به سبد محصولات خود اضافه کرده است تا کاربران بتوانند از آن استفاده داشته باشند.

امروزه انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی این شرکت در مدل های جدید پنجره دوجداره در بازار عرضه می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم داشت :

  1. پنجره آکاردئونی یا فولدینگ یو پی وی سی

  2. پنجره تک و دو حالته یو پی وی سی

  3. پنجره اسکای لایت یو پی وی سی

  4. پنجره سایبانی یو پی وی سی

  5. پنجره فولکس واگنی یو پی وی سی

  6. پنجره فرانسوی یو پی وی سی

  7. پنجره کشویی یو پی وی سی

  8. پنجره خلیجی یو پی وی سی

با توجه به تنوع محصولات شما می توانید بهترین انتخاب را برای ساختمان خود داشته باشید. در نظر بگیرید که در انتخاب محصول مورد نظر در صورتی که نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات داشته باشید، کارشناسان متخصص پنسا در دسترس شما خواهند بود.

چرا پنسا و پنجره UPVC

پنسا نامی آشنا برای تمامی کسانی است که می خواهند بهترین پنجره دوجداره یو پی وی سی خریداری کنند. این شرکت همواره در تلاش بوده است تا محصولی را در بازار عرضه کند که درخور شان مصرف کنندگان با دقت باشد که به میزان عایق بندی ساختمان خود اهمیت می دهند.

اما چرا باید از پنسا نسبت به خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی اقدام شود؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ می دهیم.

قیمت مناسب در کنار اجرای دقیق

یکی از مهم ترین مسائل تاثیرگذار بر عملکرد پنجره دوجداره را می توان اجرای دقیق دانست و در این خصوص شرکت پنسا در تلاش بوده است تا بهترین اجرا را برای شما داشته باشد. کارشناسان پنسا با دقت بالا و با ارائه گارانتی و ضمانت نامه معتبر کار اجرا را برای شما انجام می دهند و شما می توانید با خیال راحت از خدمات پنسا استفاده داشته باشید. این خدمات در کنار ضمانت نامه ارائه شده، خیال شما را راحت خواهد کرد.

یکی از انواع پنجره های دوجداره و سه جداره که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در ساختمان های زیادی نیز از آن استفاده می شود را می توان پنجره UPVC دانست. ما در این بخش با شما همراه هستیم تا نگاهی به این محصول بیندازیم و اطلاعاتی را در خصوص آن در اختیار شما قرار دهیم.

پنجره یو پی وی سی چیست؟

بعد از آن که پنجره های آهنی و آلومینیوم و پنجره چوبی کاربری خود را در ساختمان از دست دادن ، نوبت به نسل جدید از پنجره با پلیمری به نام یو پی وی سی شد که در شهر های پر تردد و الوده، از نظر آلودگی صوتی و آلودگی میحطی، کاربردی تر و مناسب تر بودند.

این نوع پنجره ها با سیستم های دوجداره و بازشوهای مختلف و همچنین نصب و تولید سریع و آسان به سرعت توانستند جایگزین بدون چون و چرای سایر پنجره های قدیمی شود. همچنین با بالا رفتن سرانه مصرف انرژی و هدر رفت آن، پنجره های upvc توانستند از نظر اقتصادی، کمکی برای خانوارها باشند.

بهترین پنجره دوجداره UPVC یک نیاز جدی در ساختمان های امروزی به شمار می رود و شما می توانید این سری از محصولات را در بسیاری از ساختمان های قدیمی و جدید مشاهده کنید. پنجره یو پی وی سی یکی از مهم ترین نیازهای پیش روی شما می باشد که با مقاومت بسیار بالایی تولید می شود و با توجه به تنوعی که در این محصول وجود دارد می توانیم انتظار داشته باشیم که تمامی خریداران می توانند از این نمونه پنجره دوجداره استفاده داشته باشند.

پنجره UPVC

پنجره UPVC

لازم به ذکر است در شرکت پنسا این پنجره ها با تنوع بازشوی مختلف تولید و عرضه بازار میگردد. در زیر میتوانید انواع پنجره دوجداره تولیدات ما را مشاهده فرمایید.

پنجره UPVC چه ویژگی هایی دارد؟

حال که با مهم ترین ماده برای تولید پنجره UPVC آشنا شدیم، لازم است که در خصوص ویژگی ها و خصوصیات این محصول نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. در نظر داشته باشید که پنجره یو پی وی سی به صورت کاملا عایق تولید می شود و در مقابل گرما و صوت از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می دهد و از این روی به انتخابی مناسب برای استفاده در ساختمان ها به خصوص در مناطق گرمسیر، سردسیر و شهرهای پر سر و صدا تبدیل شده است.

بیشتر بدانید: مناسب ترین پنجره دوجداره مناطق گرمسیر

این محصول همچنین ضد آب می باشد و می تواند مقاومت خوبی را در شهرهای با رطوبت بالا از خود نشان دهد.

تولید پنجره UPVC در انواع مختلفی انجام شده و محصولاتی که در بازار عرضه می شوند، اگر استاندارد باشند می توانند طول عمر بالایی داشته باشند. به طور کلی می توان گفت که این محصول با دوام است و همچنین به دلیل ترکیباتی که در آن مورد استفاده بوده است، با محیط زیست نیز سازگاری دارد تا شما بتوانید از آن با خیال راحت استفاده کنید. در صورتی که به دنبال خرید یک پنجره خوب هستید، می توانید نسبت به خرید پنجره UPVC از شرکت پنسا اقدام نمایید.

مواد مصرفی پنجره Upvc

بهترین و مطمعن ترین راه برای حفاظت از انرژی در ساختمان استفاده از پنجره دوجداره با قابهای استاندارد یو پی وی سی همراه با شیشه های دو یا سه جداره میباشد . وزن سبک و حمل و نقل آسان از مزایای دیگر این پنجره ها میباشد خصوصیات دیگر نیز میتوان غیر قابل نفوذ بودن آب باران را نام برد. استحکام و مقاومت قابل توجهی نیز دد پروفیل ها این پلیمر وجود دارد که میتواند با استاتیکی موجود در نشست ساختمان را تحمل کند و این خود نیز از امتیازات پنجره های یو پی وی سی پنسا میباشد .

از دیگر امتیازات محصولات گروه پنجره پنسا نصب دقیق و سریع پنجره ها میباشد که بدون عملیات بنایی و تخریب صورت میگیرد و به راحتی قابل نظافت و شستشو هستن.

اجزای تشکیل دهنده پنجره دوجداره upvc

پنجره دوجداره چیست؟

پنجره‌های دوجداره هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. هر سازنده در و پنجره‌ای که درب‌های FRP و پنجره‌های دو جداره را ‌می‌فروشد، صحت این موضوع را تایید خواهد کرد. دلایل مختلفی وجود دارد که به افزایش تقاضا برای تولید و استفاده از پنجره‌های دوجداره کمک می‌کند.

لازم‌به‌ذکر است که قیمت پنجره‌ دوجداره الومینومی به مراتب از قیمت پنجره upvc بیشتر خواهد بود. از اصلی‌ترین مزایای پنجره‌های دوجداره می‌توان به موارد ذکر‌شده در زیر اشاره کرد:

  • این پنجره‌ها صد درصد ضدآب و مقاوم در برابر آب‌وهوا هستند و این موضوع یک نکته مثبت اصلی برای استفاده از این نوع پنجره‌ها است. برای افرادی که در نزدیکی دریا یا در مکان‌هایی با شرایط آب‌وهوایی شدیدا مرطوب زندگی می‌کنند، این ویژگی حائز اهمیت خواهد بود.

  • پنجره‌های دوجداره پنسا از عایق‌های بسیار خوب و باکیفیتی تولید می‌شوند. این ویژگی، آنها را به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند. چراکه هوای خانه را در تابستان خنک‌تر و در زمستان گرم‌تر نگه خواهد داشت.

  • این پنجره‌ها هم‌چنین از عایق صوتی خوبی برخوردار هستند. از آنجایی که آنها توانایی جلوگیری از سر و صدا را دارند، گزینه بسیار خوبی برای خانه‌های واقع در شهرهای بزرگ یا نزدیک اتوبان به‌شمار خواهند رفت.

  • پنجره دوجداره هم‌چنین امنیت بالاتری را نسبت به سایر پنجره‌های قابل نصب در ساختمان‌ها ارائه می‌کند؛ زیرا نفوذ به آنها بسیار سخت‌‌تر است.

  • از آنجایی که در ساخت این نوع از پنجره‌ها دو شیشه به‌کار گرفته‌شده‌است، بازتاب گرما به داخل اتاق باعث گرم‌تر‌‌شدن شیشه داخلی‌شده و هوای محیط را خشک‌تر خواهد کرد. از این طریق پنجره دوجداره از عواملی به‌شمار می‌رود که می‌تواند رطوبت هوای محیط را از بین ببرد.

  • این دسته از پنجره‌ها بیش از هر چیز به‌صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک خواهند کرد. آنها نور طبیعی بیشتری را وارد خانه کرده و عایق بهتری را ارائه می‌دهند که هر دو با هم به مصرف انرژی کمتر کمک خواهند کرد. در نهایت حائز اهمیت است که قیمت پنجره دوجداره را می‌توانید با مراجعه به سایر بخش‌های این وب‌سایت به دست آورید.

  • پنجره upvc

خوصییات پنجره upvc چیست؟

همان‌طور که در ابتدا گفته شد؛ پنجره upvc از باکیفیت‌ترین و محبوب‌ترین پنجره‌ها برای ساخت خانه و ساختمان‌ها به‌شمار می‌رود. در این میان بهتر است بدانید که قیمت پنجره upvc از قیمت پنجره دوجداره و سایر محصولات مشابه بیشتر است و این موضوع به‌دلیل وجود عناصر و متریال‌های به‌کار‌رفته در پنجره‌های upvc است. درحالت کلی دلیل حائز اهمیت‌‌بودن این محصول، برخورداری پنجره upvc از مزایا و ویژگی‌های ذکر‌شده در زیر است:

  • این نوع از پنجره‌ها به عنوان عایق در برابر حرارت عمل می‌کنند. لازم‌به‌ذکر است که دلیل این موضوع پایین‌‌بودن ضریب انتقال حرارت و دما در پروفیل upvc نسبت به آهن و آلومینیوم است.

  • پنجره upvc عایق صدا بوده و ازاین‌رو بالا‌‌بودن قیمت پنجره upvcبرای افراد از اهمیت بسیاری برخوردار نبوده و در صدد خرید آن برای خانه‌ها و ساختمان‌های خود هستند. یراق‌آلات به‌کاررفته در تولید و هم‌چنین مراحل فشرده‌سازی و ساخت این نوع از پنجره‌ها باعث شده‌است تا پنجره upvc پنسا میزان صدای ورودی از محیط بیرون به محیط داخل را تا 80 درصد کاهش دهد.

  • پنجره upvc ساختار و ظاهری زیبا و خیره‌کننده دارند. چراکه در طرح، رنگ و ابعاد مختلف و متناسب با هرنوع سبک معماری طراحی و درنهایت تولید می‎‌شوند. این امر باعث می‌شود تا هنگام خرید، طرح مورد نظر یا سبک معماری خانه خود را به طراحان مجموعه پنسا شرح داده و بهترین پنجره upvc را از آنان خریداری کنید.

  • در پنجره‌ upvc از لاستیک‌های به‌نام epdm استفاده می‌شود که حین بسته‌‌شدن پنجره از عبور هرگونه گردوغباری به فضای درون خانه جلوگیری می‌کند. استفاده از این پلاستیک بدون شک باعث افزایش قیمت پنجره upvc نسبت به قیمت پنجره معمولی میشود.

  • این دسته از پنجره‌ها در حین سبک‌‌بودن از مقاومت ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند. به‌طوری‌که می‌توانید تا چندین سال از پنجره upvc استفاده کنید. در حالت کلی میانگین وزن این نوع از پنجره‌ها برای هر یک متر از وزنی معادل 1. 3 کیلوگرم برخوردار است.

  • بعضی پنجره upvc از شیشه‌ها و موادی مقاوم در برابر سرقت ساخته می‌شوند. در نهایت در بازار از آن‌ها به‌عنوان پنجره‌های ضدسرقت نیز یاد می‌شود.

کلام آخر

مجموعه پنسا یکی از برترین تولیدکنندگان پنجره دوجداره در ایران است که می‌توانید باکیفیت‌ترین پنجره upvc را از این مجموعه خریداری کنید. اگر در وهله خرید پنجره برای ساختمان خود هستید و می‌خواهید با مناسب‎ترین قیمت، باکیفیت‌ترین پنجره موجود در بازار را خریداری کنید، پیشنهاد ما پنجره پنسا برای شما خواهد بود. از‌این‌رو می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و لیست قیمت پنجره upvc و قیمت پنجره آلومینیومی را تهیه کرده و اقدامات لازم را در راستای سفارش و خرید انجام دهید.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


021-44000098