ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

تفاوت پنجره آلومینیومی و پنجره UPVC

  2
 6832

مقایسه پنجره آلومینیومی با Upvc

برای مقایسه این دو پلیمر ( آلومینیوم و یو پی وی سی ) با یکدیگر می بایست چندین آپشن را مورد آنالیز و ارزیابی قرار داد. معمولا پنجره های UPVC در قیاس با پنجره های آلومینیومی از نظر جنس و متریال ، اجرا و نصب و همچنین از نظر نحوه تولید با هم فرق داشته و می توان این دو پلیمره کاربردی را در 6 فاز مورد بررسی و آنالیز قرار داد. استفاده از پنجره دوجداره در مدل های آلومینیومی و یو پی وی سی امروزه بسیار گسترش پیدا کرده است ولی شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصولا کدام محصول می تواند گزینه ای مناسب برای خانه شما باشد؟

پنجره دوجداره آلومینیومی بهتر است یا Upvc

این سوالی است که در این مقاله قصد داریم به آن پاسخ دهیم

با ما باشید با بررسی این دو پلیمیر در 6 فاز مختلف

  1.  مقایسه تولید آلومینیوم و Upvc

  2.  مقایسه نصب آلومینیوم و Upvc

  3.  مقایسه پروفیل آلومینیوم و Upvc

  4.  مقایسه عایق آلومینیوم و Upvc

  5.  مقایسه کیفیت آلومینیوم و Upvc

  6. مقایسه قیمت پنجره آلومینیوم و Upvc 


پیش از آن که بخواهیم به مقایسه دو محصول آلومینیومی و یو پی وی سی بپردازیم، بهتر است به معرفی این دو محصول بپردازیم.

امروزه مدل های مختلفی از پنجره در بازار عرضه می شود و باید گفت که یو پی وی سی و آلومینیوم به عنوان دو پروفیل مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. به طور کلی می توان گفت که این متریال در ساختمان ها بسیار با اهمیت بوده و باید در نظر داشته باشید که استفاده از آلومینیوم و یو پی وی سی جایگزین متریال قدیمی و ناکارآمدی مانند چوب و آهن شده است. عایق بندی پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی بسیار بالا بوده و همچنین از دیگر نگاه ها می توان گفت که این محصولات می توانند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهند.

در نظر داشته باشید امروزه ما با نسل جدید از پروفیل ها روبرو هستیم از آن جمله میتوان به پروفیل Upvc با روکش آلومینیومی اشاره کرده که هر محصول می تواند کاربردهای خاص خود را داشته باشد و شما بر اساس نوع نیاز خود می توانید نسبت به خرید این کالا اقدام کنید.

پروفیل Upvc با روکش آلومینیومی

(پروفیل Upvc با روکش آلومینیومی)

با پنجره آلومینیومی بیشتر آشنا شوید

در خصوص پروفیل آلومینیومی مورد استفاده در تولید انواع پنجره آلومینیومی باید گفت که این محصول در واقع در دو مدل ترمال بریک و نرمال تولید می شود و از آن جایی که میزان عایق بندی صوتی و عایق بندی حرارتی در یک محصول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، نمونه پروفیل های ترمال بریک در تولید محصولات آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرد که نسبت به نمونه نرمال به صورت دو لایه تولید می شوند و از آن جا که میزان انتقال حرارتی آلومینیوم بسیار بالاست، در میان دو لایه از یک عایق قوی استفاده می گردد.

باید در نظر داشته باشید که مدل های متنوعی از این محصول امروزه در بازار عرضه می شود و یکی از قوی ترین محصولات مدرن موجود در بازار، محصولات تولید شده بر پایه پروفیل آلومینیوم می باشند. شرکت های ایرانی و خارجی بسیاری در زمینه توید انواع پنجره آلومینیومی در حال فعالیت می باشند و شما می توانید از آن ها استفاده بسیار گسترده ای داشته باشید.

با پنجره یو پی وی سی بیشتر آشنا شوید

از دیگر محصولاتی که امروزه در بازار عرضه می شود و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است را می توان محصولات تولید شده بر پایه یو پی وی سی دانست که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. یو پی وی سی در واقع به نوعی پلاستیک فشرده و مقاوم شده گفته می شود که از وزن بسیار سبکی برخوردار می باشد و در نهایت یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما خواهد بود.

از این روی اگر به دنبال خرید یک محصول حرفه ای هستید و همچنین هزینه های خرید یک پنجره برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، خرید پنجره یو پی وی سی می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد. عایق بندی مناسب در کنار کیفیت بسیار بالا را می توان از جمله مهم ترین ویژگی های این محصولات برشمرد و شما می توانید با خرید این سری از محصولات در هزینه های خود صرفه جویی کنید. محصولات یو پی وی سی امروزه در مدل ها و رنگ های متنوعی در بازار عرضه می شود و شما قادر خواهید بود که از این کالا به صورت حرفه ای استفاده داشته باشید.

1- مقایسه تولید پنجره آلومینیوم و upvc

یکی از مهم ترین مسائلی که در زمینه استفاده از این دو محصول در ساختمان ها مورد بررسی قرار می گیرد را می توان بحث تولید دانست.

معمولاً در خط تولید، دستگاه های جوش و برش مقاطع پروفیل هر دو پلیمر آلومینیوم و upvc یکی هستند اما در بعضی از موارد تولید آلومینیوم های ترمال برک معمولاً زمان بر تر از آلومینیوم های معمولی یا یو پی وی سی میباشند

شایان ذکر است که پنجره های یو پی وی سی توسط جوش حرارتی به هم متصل می شوند ولی پنجره های آلومینیومی توسط دستگاه پانچ به همدیگر اتصال می شوند که در ادامه به مزایا و معایب جوش و اتصال هر دو این پنجره ها می پردازیم.

همچنین مونتاژ نوعی از یراق آلات پنجره های آلومینیومی همچون یراق پنجره لیفت اند اسلاید ، کرتین وال و یا یراق پنجره فولدینگ... نسبت به سایر یراق آلات پنجره های آلومینیوم و Upvc ،سخت تر بوده و نیاز به تخصص و مهارت بیشتری در خط تولید دارد که میبایست حتما از استاد کارهای مجرب برای مونتاژ یراق آلات این نوع از پنجره ها استفاده کرد.

همچنین باید در نظر داشت که از لحاظ وزن، محصولات یو پی وی سی نسبت به محصولات آلومینیومی با وزن بسیار کمتری تولید شده و در بازار عرضه می شود و از این روی شما می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده داشته باشید. تکنولوژی ساخت یکی از مهم ترین مباحثی است که در خصوص تولید انواع پنجره باید در نظر داشته باشیم و در حال حاضر شرکت های ایرانی در زمینه تولید محصولات آلومینیومی و یو پی وی سی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و از این روی شما می توانید محصولات تولید شده توسط این شرکت را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

با توجه به بخش تولید، می توان گفت که یو پی وی سی نسبت به آلومینیوم وزن بسیار کمتر و قیمت تولید بسیار مناسب تری دارد ولی باید در نظر داشته باشیم که محصولات آلومینیومی پنسا از لحاظ طول عمر بالاتر و همچنین امکان استفاده در پروژه های مدرن بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

2- مقایسه نصب پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی

یکی دیگر از مباحث بسیار مهمی که در خصوص تولید پنجره های آلومینیومی و یو پی وی سی باید در نظر داشته باشید، آن است که این محصول باید متناسب با ساختمان تولید شده باشد و به طور کلی امکان نصب پنجره یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید به آن دقت نظر داشته باشید. در این خصوص کارشناسان پنسا می توانند نظر آخر را بدهند ولی به طور کلی محصولاتی که با استفاده از پروفیل آلومینیومی تولید شده اند و همچنین محصولات ترمال بریک آلومینیومی نیاز به فضای نصب بیشتری دارند و باید با دقت بیشتری نصب شده و مورد استفاده قرار گیرند.

همانطور که قبلاً ذکر شد پنجره های آلومینیومی از نظر ساخت و تولید ، نسبت به پنجره های یو پی وی سی مراحل سختر و زمانبر تری را میگذرانند و متقابلاً از این جهت در اجرا و نصب نیز به همین شکل نیاز به تخصص و دقت عمل بالاتری می باشند.

پنجره آلومینیومی به دو مدل نانترمال و ترمال بریک تقسیم میشوند. که پنجره های ترمال بریک معایب و مزایای خودشان را دارند.

همچنین وزن سبک upvc نسبت به آلومینیوم ترمال بریک ، حمل و نقل و انتقال به طبقات را آسانتر میسازد و در مراحل نصب، از اجرای سریعتری برخوردار است.

و اما یکی از مباحث خیلی مهم در مقایسه آأومینیوم و یو پی وی سی محل اجرا یا ساختمانی که قرار است پنجره های دوجداره یو پی وی سی یا آلومینیوم در آن نصب گردند. این فاز از مقایسه جزء اساسی‌ترین سوالات مشتریان به حساب می آید...

در نظر داشته باشید که نصب یک پنجره دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و از این روی باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا اقدام کنید. امروزه انواع پنجره ها با پروفیل های معمولی و بازسازی تولید می شوند که در پروفیل بازسازی شما می توانید امکان نصب بر روی فریم های قدیمی را داشته باشید.

در نهایت باید گفت که برای نصب و اجرای هر محصول باید با کارشناسان پنسا که در این خصوص تبحر و تخصص دارند همراه باشید و اطلاعات تکمیلی را به دست بیاورید.

3- مقایسه پروفیل آلومینیوم و upvc

یکی دیگر از مقایسه های پنجره آلومینیوم و یو پی وی سی باید انجام شود را می توان نوع پروفیل محصول دانست. در واقع باید بدانید که پروفیل ها باید با دقت بسیار زیادی تولید شده باشند. نباید از یاد برد که آلومینیوم یکی از مهم ترین متریال مورد نیاز برای تولید انواع پنجره دوجداره است که البته به دلیل گران قیمت بودن پروفیل آلومینیوم ، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در مقابل پروفیل یو پی وی سی که با استفاده از پلاستیک فشرده تولید می شود را می توان یک انتخاب خوب دانست که با قیمت پایین تر ، در بازار عرضه شده است و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. هر دو محصول از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند و شما می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده داشته باشید.

یکی از مهم ترین مسائلی که در خصوص پروفیل باید در نظر داشته باشید آن است که معمولا پروفیل های آلومینیوم نسبت به پروفیل های یو پی وی سی از تنوع بالاتری برخوردار هستند. پروفیل های آلومینیوم درب و پنجره دارای طیف وسعی از مقاطع میباشد که علاوه بر تولید متنوع، دارای قابلیت های بیشتری نیز هستند.

یکی دیگر از مسائلی که در خصوص پروفیل باید در نظر داشته باشید آن است که معمولا پروفیل های آلومینیوم به دلیل عایق بندی ضعیف تر نسبت به یو پی وی سی، کمتر مورد استفاده قرار میگرفت و این در حالی است که امروزه مشکل عایق بندی ضعیف در سری محصولات ترمال بریک حل شده است و از این روی شما می توانید با خیال راحت از این سری محصولات استفاده داشته باشید. در خرید پروفیل درب و پنجره انتخاب برند معتبر و استاندارد دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما می توانید بر این اساس نسبت به خرید بهترین محصولات پنسا اقدام کنید.

پنجره pvc یا آلومینیوم؟ کدام مدل برای ساختمان من مناسب تر است؟

هر دو محصول آلومینیومی و یو پی وی سی با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند و شما می توانید با خیال راحت آن ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. باید در نظر داشت که محصولات مورد نظر شما باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند و همچنین مشاوره در خصوص انتخاب جنس پنجره انتخابی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. در نظر داشته باشید که آلومینیوم و یو پی وی سی در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود و امکان ساخت تمامی مدل های درب و پنجره تقریبا برای هر دو مدل فراهم شده است تا شما بتوانید با خیال راحت از این سری محصولات استفاده کنید.

محصولات آلومینیومی برای شهرهایی که آب و هوای معتدلی دارند می تواند گزینه ای مناسب باشد و همچنین در ساختمان های لوکس بیشتر از محصولات آلومینیومی استفاده می شود و شما می توانید با خیال راحت این محصولات را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که سوالی در خصوص خرید این محصول داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در شرکت پنسا در ارتباط باشید و در خصوص انتخاب پروفیل پنجره اطلاعات تکمیلی را به دست بیاورید.

اما چرا پنسا بهترین مرجع برای خرید پنجره به شمار می رود؟ با شما در ادامه همراه هستیم تا به این سوال پاسخ دهیم.

بهترین مرکز خرید پنجره کدام است؟

یکی از مهم ترین مسائلی که در خصوص انواع پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی بیان شد، آن بود که هر محصول باید به صورت استاندارد تولید شده باشد تا در نهایت بتواند عملکرد بسیار مناسبی را از خود نشان دهد. از این روی می توان گفت که انتخاب یک مرکز خرید مناسب دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و در این خصوص می توان گفت که پنسا به عنوان یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار می رود که خدمات خود را به صورت گسترده ای ارائه می کند و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.

پنسا محصولات خود را به صورت استاندارد تولید می کند و همچنین ارائه گارانتی و ضمانتنامه کتبی پنجره ، از مهم ترین ویژگی هایی است که باعث می شود بسیاری از کاربران از خدمات آن استفاده داشته باشند. در نظر داشته باشید که مدل های متنوعی از پنجره در بازار وجود دارد و شما به تمامی این مدل ها دسترسی خواهید داشت.

از این روی اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت هستید و یا می خواهید برای ساختمان جدید خود پنجره انتخاب کنید، پنسا می تواند بهترین مرجع خرید محصولات یو پی وی سی و آلومینیوم به شمار رود.

کدام پنجره مناسب خانه من است ؟

پنجره pvc یا آلومینیوم؟

از آنجا که کاربری هرکدام از این پنجره ها در نماهای مختلف ساختمان با همدیگر متفاوت است باید به این موضوع دقت شود که معمولاً پنجره های آلومینیومی بیشتر موارد با نماهای فرم لس و یا نماهای مدرن شیشه ای کرتین وال همخوانی دارند و در مقابل از پنجره های یو پی وی سی برای بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی  استفاده بیشتری میشود.

همانطور که در بخش دوم در قسمت نصب ذکر کردیم : نصب پنجره های یو پی وی سی به علت سبکی و راحتی در حمل و نقل و جابه جایی و همچنین قرار گرفتن راحت‌تر در فریم انتظار ، مناسب تر از پنجره های آلومینیومی بوده که از این جهت در پروژه های بازسازی یا تعویض پنجره های قدیمی بیشتر استفاده میشوند.

شایان ذکر است که پنجره آلومینیومی نیز باید از نظر سطح مقطع و کیفیت کار در مدل های مختلف تفکیک و مقایسه شوند. از آن جایی که پنجره های ترمال بریک از کیفیت عایق بندی بهتری برخوردارند می‌توان گفت از نظر هزینه نسبت به پنجره های آلومینیوم معمولی و پنجره های یو پی وی سی ، قیمت بیشتری داشته و از نظر کیفیت نیز بادوام تر و مستحکم تر می باشند..

 جدول مقایسه پنجره آلومینیوم و UPVC

پنجره آلومینیومی

پنجره UPVC

جنس قاب آلومینیوم است.

منشعب از پی‌وی‌سی است که نوعی پلاستیک فشرده محسوب می‌شود.

قابلیت رنگ‌پذیری محدودی دارد. برای تنوع در رنگ، قاب آلومینیوم رنگ کوره‌ای می‌شود.

در زمان تولید UPVC امکان اضافه‌ کردن رنگ‌دانه وجود دارد و از روکش لمینت برای تنوع رنگ استفاده می‌شود.

در برابر سرما و گرما عایق خوبی محسوب نمی‌شود.

به دلیل شکل‌پذیری بالا و ایجاد پنل درون قاب پنجره عبور سرما و گرما بسیار کم است.

در طول زمان استحکام خود را به دلیل تابش نور آفتاب و تغییرات رطوبتی از دست می‌دهد.

مقاومت حرارتی بسیار بالایی داشته و توصیه می‌شود در مناطق بسیار گرم و سرد استفاده شود.  

یراق‌آلات به دلیل آنکه روی خود آلومینیوم نصب می‌شوند قابلیت اتصال بالاتری داشته و کمتر لق زدگی دارند.

اتصال یراق روی پروفیل UPVC ضعیف بوده و به دلیل سنگینی دستگیره در طول زمان دچار لقی می‌شود.

پنجره آلومینیومی از آلیاژ آلومینیوم 6063 استفاده می‌شود که در برابر نیروی خمشی وارده از ساختمان مقاومت بسیار بالایی دارد.

مقاومت در برابر نیروی خمش اگر از فولاد گالوانیزه برای استحکام پنجره استفاده شود بسیار بالا خواهد بود.

4- مقایسه عایق پنجره آلومینیوم و pvc

در واقع شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که عایق صدا ، سرما و گرما در پنجره های آلومینیومی یا پنجره های یو پی وی سی  به چه صورت است؟ و تفاوت انها چیست؟

و آیا می توانیم عایق بندی مناسبی را از این دو آلیاژ انتظار داشته باشیم؟

در جواب به این سوال باید گفت که هر سری از انواع محصول با تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا تولید می شود و آب بندی هر دو نمونه پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد.

مقایسه پنجره upvc و پنجره آلومینیومی از لحاظ عایق گرما

عایق حرارتی یکی از مهم ترین مشخصه هایی است که باید به آن توجه داشته باشید و بر این اساس نسبت به خرید پنجره یو پی وی سی یا آلومینیومی اقدام کنید. از لحاظ عایق حرارتی، محصولات پنجره یو پی وی سی برای شهر هایی که دمای بسیار پایین یا بسیار بالایی دارند می توانند گزینه ای مناسب به شمار روند. این در حالی است که پنجره های آلومینیومی به دلیل زیبایی و استحکام در کنار مقاومتی که از خود نشان می دهند، برای ساختمان هایی که در شهرهای متعادل قرار دارند می توانند گزینه ای کاملا مناسب به شمار روند. از این روی باید بر اساس نوع منطقه جغرافیایی، نسبت به خرید و استفاده از پنجره یو پی وی سی یا پنجره آلومینیومی اقدام شود.به طور کلی تصور می شود که پنجره آلومینیومی به دلیل این که متریال آلومینیوم رسانای گرما می باشد، گزینه ای خوب از لحاظ عایق گرما نیست ولی باید بدانید که تولید پنجره آلومینیومی ترمال بریک این مشکل را حل کرده است.

این در حالی است که پنجره یو پی وی سی به طور کلی به عنوان یک محصول عایق گرما شناخته می شود ولی هر دو محصول اگر به صورت استاندارد و اصولی تولید شده باشند، می توانند راندمان انرژی A++ را از خود ارائه دهند. از این روی باید توجه داشته باشید که انتخاب محصولات با کیفیت دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی اقدام نمود.

مقایسه پنجره یو پی وی سی و پنجره آلومینیومی از لحاظ عایق صوتی

اگر شما در شهرهای شلوغ و پر جمعیت مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد یا تبریز زندگی می کنید، قطعا وجود پنجره عایق صدا می تواند یکی از مهم ترین دغدغه های شما باشد. باید گفت که پنجره یو پی وی سی در کل به عنوان یک گزینه کاملا مناسب از لحاظ عایق صوتی شناخته می شود. این در حالی است که اگر میزان صدای موجود در فضای باز متعادل باشد، محصولات پنجره آلومینیومی نیز می توانند از خود عملکرد خوبی را نشان دهند و انتخاب بسیاری از مشتریان هستند چرا که آلومینیوم زیبایی و مقاومت بیشتری داشته و می تواند در محیط های کم سر و صدا تر کارایی خوبی را از خود نشان دهد.به خصوص در شهرهای شلوغ، یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب پنجره یو پی وی سی یا پنجره آلومینیومی را می توان عایق صوتی بودن آن دانست.

در واقع می توان گفت که هر دو محصول می توانند گزینه ای خوب از لحاظ عایق صوتی باشند و در صورتی که قصد دارید یک محصول با بالاترین کیفیت را انتخاب کنید، باید با مشاوران و کارشناسان پنسا در ارتباط بوده و بر این اساس پنجره یو پی وی سی یا پنجره آلومینیومی را انتخاب کرده و از آن استفاده داشته باشید. باید گفت که هر دو محصول باید به صورت اصولی و استاندارد تولید شده باشند و توصیه می شود که حتما نمونه های محصولاتی که توسط پنسا ارائه می شود را مشاهده کنید.

مقایسه پنجره upvc و پنجره آلومینیومی از لحاظ امنیت

نسبت به سایر مدل های پنجره که امروزه در بازار عرضه می شوند، پنجره آلومینیومی و پنجره یو پی وی سی از خود امنیت بسیار زیادی نشان می دهند و در صورتی که یراق آلات با کیفیت در آن ها استفاده شده باشد و فریم پنجره با کیفیت باشد، می توان گفت که این محصول از خود کیفیت بسیار بالایی نشان می دهد. در صورتی که قصد دارید از پنجره دو جداره و سه جداره یو پی وی سی یا آلومینیومی استفاده داشته باشید، می توانید به امنیت محصولاتی که خود به صورت استاندارد تولید شده باشند، توصیه می شود و شما می توانید از این محصول با خیال راحت بابت امنیت استفاده داشته باشید.

5- مقایسه کیفیت پنجره آلومینیوم و UPVC

مقایسه پنجره upvc

 جدول مقایسه انواع پنجره های دوجداره

در بالا جدول مقایسه پنجره های یو پی وی سی با پنجره دوجداره آهنی یا دو جداره آلومینیومی از نظر عایق حرارت عایق برودت عایق صوت عایق رطوبت عایق در برابر گرد و غبار و باران مقاوم در برابر طوفان و لرزش مقاومت در برابر پوسیدگی و اکسیداسیون مشاهده میکنید .همچنین مقایسه از نظر نگهداری و نظافت ، مقایسه از نظر تاییدیه به عنوان قاب های استاندارد در جدول بالا قابل مشاهده می باشد.

شایان ذکر است عایق حرارت، برودت و صوت در پنجره های ترمال بریک و یو پی وی سی به یک شکل های یکسان می باشند ولی مقاومت در برابر لرزش و طوفان پوسیدگی و اکسیداسیون در پنجره های آهنی و چوبی نسبتاً کمتر از سایر موارد دیگر است همچنین تایید شده به عنوان قاب استاندارد در تمام موارد صدق می کند به جز پنجره دوجداره آهنی. همچنین نظافت و نگهداری در پنجره های یو پی وی سی نسبت به سایر موارد راحت تر و سریع تر انجام می شود همچنین نصب و جابجایی پنجره های یو پی وی سی نسبت به سایر پنجره ها سریع تر و آسان تر انجام می گردد

6- مقایسه قیمت پنجره آلومینیوم و Upvc

در مورد تفاوت قیمتی بین آن‌ها، لازم به ذکر است که قیمت نهایی پنجره‌های آلومینیومی و UPVC به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان یک عدد قطعی برای تفاوت قیمت بین آن‌ها ارائه داد. این عوامل شامل ابعاد پنجره، نوع و کیفیت مواد استفاده شده، ویژگی‌ها و امکانات، تعداد و نوع پنجره‌های مورد نیاز و شرایط سفارشی سازی هستند.

به طور کلی، قیمت پنجره آلومینیومی ممکن است به دلیل استفاده از مواد اولیه گران‌تر، طول عمر بیشتر، ظاهر شیک و ویژگی‌های بیشتری مانند مقاومت در برابر آب و رطوبت بیشتر، از قیمت پنجره دوجداره Upvc بالاتر باشد.

با این حال، همانند قبل، برای دریافت قیمت دقیق تر و مقایسه قیمت ها، بهتر است با واحد فروش پنسا تماس بگیرید و جزئیات مورد نیاز را با آنها در میان بگذارید تا قیمت نهایی را بر اساس نیازها و شرایط خاص شما تعیین کنند

نتیجه گیری

استفاده از پروفیل های آلومینیومی و یو پی وی سی برای ساخت این سری از محصولات باعث شده است تا بسیاری از کاربران دچار سردرگمی شوند و از این روی به شما توصیه می کنیم که حتما این مقاله را مطالعه کنید تا بیشتر در خصوص تفاوت های میان پنجره های آلومینیومی و یو پی وی سی اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص انواع محصولات یو پی وی سی و آلومینیوم در اختیار شما قرار دهیم و در صورتی که سوالی در خصوص انتخاب این محصولات داشته باشید و یا قصد خرید این سری از محصولات را دارید، کارشناسان پنسا می توانند راهنمایی های بیشتری کرده و اطلاعات کامل تری را در اختیار شما قرار دهند. از این روی توصیه می شود که حتما با ما در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را در خصوص خرید، نصب و استفاده از محصولات متنوع را به دست آورید.

خط ویژه فروش

44000098

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
مرادوند
 ارسال شده در : جمعه 14 آبان 1400

شاهکار بود این مقایسه فقط مقایسه قیمت آلومینیوم و پی وی سی هم می گذاشتید تکمیل میشد

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 16 آبان 1400

بزودی لیست قیمت های جدید انواع پنجره اعلام خواهد شد

021-44000098