ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

سوالات متداول

  2
 7161
امتیاز کاربران 5/0 از 5

سوالات متداول برای انواع پنجره دوجداره

آیا درب و پنجره های قدیمی ساختمان من نیاز به تعویض با پنجره دوجداره جدید دارند؟

هر پنجره ای در هر ساختمانی که صدای بیرون از داخل شنیده شود سرما و گرمای بیرون احساس شود و آلودگی های محیطی در داخل مشاهده شود نیاز به تعویض و جایگزینی با پنجره دوجداره یو پی وی سی را دارد.

آیا پنجره uPVC عایق مناسب تری نسبت به پنجره آلومینیوم دارد ؟

در ابتدا باید خدمتتان عرض کنم که برای مقایسه این دو پلیمر با یکدیگر می بایست چندین موارد را مورد آنالیز و ارزیابی قرار داد . معمولا پنجره های یو پی وی سی در قیاس با پنجره های آلومینیومی از نظر جنس و متریال ، اجرا و نصب و همچنین از نظر نحوه تولید با هم فرق داشته و می توان این دو پلیمره کاربردی را در سه فاز مورد بررسی و آنالیز قرار داد.

پیشنهاد میشود مطلب مقایسه پنجره آلومینیومی با UPVC را حتما مطالعه کنید

آیا پنجره لولایی uPVC عایق مناسب تری نسبت به پنجره کشویی uPVC دارد ؟

پنجره های کشویی به خاطر سیستم حرکت ریلی در کناربه موازات هم ، همیشه مابین دو پنجره فاصله وجود دارد که در پنجره های لولایی این فضا وجود ندارد و نسبتا عایق مناسبتری در ساختمان بر قرار میکنند.

 در نتیجه پیشنهاد میکنم مقاله مقایسه پنجره لولایی و کشویی را حتما بخوانید

آیا قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی با قیمت پنجره کشویی UPVC تفاوت دارد ؟

بله پروفیل های پنجره های کشویی گران تر از پروفیل های پنجره لولایی میباشند.

آیا رنگ درب و پجره uPVC مطابق با نما ساختمان من موجود هست ؟

رنگ اصلي UPVC سفيد بوده و هرچه رنگ آن سفيدتر و براق تر باشد بهتر است. يكي از مزاياي درب و پنجره هاي UPVC رنگ سفيد آن است كه در برابر اشعه ماوراء بنفش ( UV ) كه براي انسان مضر مي باشدمقاوم است. رنگ پروفيل UPVC مرغوب به مرور زمان نبايد تغيير كرده و زرد رنگ شود. يكي از موارد ضمانت نامه 10 ساله ما ضمانت تغيير نكردن رنگ پروفيل درب و پنجره هاي توليد ما در طي 10 سال مي باشد.در مورد ساختمانهايي كه به لحاظ رنگ نماي ساختمان احتياج به درب و پنجره هاي رنگي دارند ، اين امكان وجود دارد كه با ورقه هاي مخصوص رنگي ، پروفيل UPVC را لمينت كرده و آنرا به رنگ دلخواه تغيير داد.(مطابق با نمای ساختمان)

همچنین میتوان از رنگ مخصوص UPVC تولید شرکت زوبل آلمان استفاد کرد

مدت زمان انجام و نصب هر پروژه چقدر است ؟

به لحاظ آنكه توليد درب و پنجره UPVC كاملاً مكانيزه بوده و با ماشين آلات پيشرفته انجام مي گيرد ، توليد آنها نسبت به درب و پنجره هاي آهني ، آلومينيمي و چوبي سريعتر است. نصب درب و پنجره هاي UPVC نيز احتياج به عمليات بنايي نداشته و با پيچهاي مخصوص به ساختمان متصل شده و با فوم مخصوص درزگيري و عايق مي شود. به همين دليل عمليات نصب نيز بسيار سريع است. به طور مثال براي يك ساختمان 6 واحدي با تعداد درب و پنجره هاي استاندارد ، كل پروژه از شروع توليد تا نصب نهايي 15 روز كاري مي باشد كه شامل 12 روز توليد در كارگاه و 3 روز نصب در محل پروژه مي باشد. همچنین در پروژه های بازسازی در یک طبقه واحد مسکونی زمان تعویض و جایگزینی پنجره ها در یک روز صورت میگیرد.

آيا آب به داخل درب و پنجره هاي UPVC نفوذ مي كند ؟

به سبب طراحي خاص درب و پنجره هاي UPVC كه هر فريم به صورت يك تكه مي باشد و همينطور استفاده از زوارهاي مخصوص به هيچ وجه آب به داخل درب و پنجره هاي UPVC نفوذ نمي كند. ضمن آنكه محفظه هايي نيز در آن تعبيه مي شود كه در صورت نفوذ آب ( در هنگام شستشو ) ، آب از انتهاي درب يا پنجره تخليه شده و به داخل نفوذ نكند.(توسط کانال ها و مجرای خروجی آب که سوراخ آبچکان نامیده میشوند)

 تعويض درب و پنجره هاي قديمي به چه صورت است ؟

در يك كلام به راحتي - براي تعويض درب و پنجره هاي قديمي تنها عمليات ساختماني مربوط به كندن درب و پنجره هاي قبلي مي باشد. براي نصب درب و پنجره هاي UPVC احتياج به مصالح ساختماني نبوده و آنها بوسيله پيچهاي مخصوص و فوم مخصوص بر روي قاب درب و پنجره هاي قبلي نصب مي گردد.(بدون تخریب و یا تغییر در نمای ساختمان)

 نحوه نصب درب و پنجره هاي UPVC چگونه است ؟

درب و پنجره هاي UPVC ابتدا به وسيله پيچهاي مخصوص به قاب فلزي تعبيه شده در ساختمان متصل گرديده و سپس با فوم مخصوص درزگيري وعايق بندي مي شود. فوم مخصوص نصب در ابتدا به صورت پف کرده بوده و پس از چند ساعت بعد از نصب سخت شده و با افزايش حجم خود باعث استحكام بسيار زيادي مي گردد. در نهايت با ماستيك محل نصب تسطيح مي گردد.

در هنگام ساخت ساختمان چه زماني درب و پنجره هاي UPVC نصب مي گردند ؟

بر خلاف درب و پنجره هاي ديگر ، درب و پنجره هاي UPVC به لحاظ آنكه احتياج به عمليات ساختماني ندارند مي توان در آخرين مرحله ساخت پيش از رنگ كردن ديوارها و يا نصب كاغذ ديواري نصب گردند. فقط در هنگام ساخت بايد يك قاب فلزي در ديوارها تعبيه گردد تا درب و پنجره هاي UPVC بوسيله پيچهاي مخصوص و فوم مخصوص به آن اتصال گردد(ترجیحا فرم فلزی 30*60 یا فرم فرانسوی)

علت تغییر فرم در پروفیل های پنجره upvc چیست ؟

عدم استفاده از گالوانیزه با ضخامتهای تعیین شده در داخل پروفیلهای پنجره upvc میتواند عمده دلیل تغییر فرم بعد از عملیات نصب باشد. معمولا بسته به نوع پروفیل های مصرفی گالوانیزه با ضخامتهای 1 _  1/25  _ 1/5 میلیمتری هنگام ساخت استفاده میشود. همچنین استفاده گالوانیزه با ضخامت کمتر 1 mm امکان تغییر فرم و نشست پنجره  upvc را  به علت فشار بار استاتیکی ساختمان ، ایجاد می کند

سوالات مرتبط

سوالات متداول برای پنجره دوجداره

سوالات متداول برای پنجره دوجداره

سوالات متداول برای پنجره دوجداره

گاز آرگون عایق صدا است یا رسانای صدا؟

سوالات متداول برای پنجره دوجداره

گاز بین شیشه دوجداره کریپتون چیست؟

سوالات متداول برای پنجره دوجداره

کدام پنجره بهترین عایق را می دهد؟

سوالات متداول برای پنجره دوجداره

بهترین برند پروفیل آلومینیوم در ایران کدام است؟

سوالات متداول برای پنجره دوجداره

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
ارش
 ارسال شده در : چهارشنبه 03 مهر 1398

سلام ایا برای تعویض پنجره قدیمی الومینیوم بهتر است یا upvc ؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : شنبه 06 مهر 1398

سلام دوست عزیز هر کدام مزایا و معایب خودشون دارند پیشنهاد میکنم به بخش تعویض پنجره ای قدیمی سری بزنید با تشکر

021-44000098