ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

پنجره وین تک | نمایندگی وین تک تهران

  18
 14332

پنجره دوجداره وین تک

نمایندگی پنجره وین تک در تهران، کرج و البرز همچنین نمایندگی وین تک در قم ،کاشان و اصفهان نمایندگی تولید پنجره وین تک شمال در چالوس ،مازندران و گیلان همچنین تولید و توزیع پنجره و پروفیل در اسرع وقت به تمام نقاط ایران

نمایندگی وین تک تهران

نمایندگی وین تک تهران

وین تک به عنوان به عنوان یک کارخانه متعلق به گروه صنعتی ADO شناخته می شود که در سال 1956 تاسیس شد و در ابتدای تاسیس لاستیک مورد نیاز در زیره کفش ها را تولید می کرد ولی در حال حاضر مشغول تولید پروفیل های UPVC برای پنجره دوجداره Upvc بسیار با کیفیت می باشد که با نام تجاری پنجره وین تک در بازار ایران نیز عرضه می شوند.

ویدیوی معرفی پنجره وین تک و شرکت وین تک

۱ـ معرفی وین تک ایران

۲ـ ویژگی های مهم پروفیل پنجره دوجداره وین تک

۳ـ مقایسه پروفیل پروازی وینتک(w700) با سایر پروفیل های بازسازی

پنسا نمایندگی پخش وین تک در غرب تهران

این شرکت در سال 1379 وارد ایران شد و تا سال 1389 محصولاتی را در بازار عرضه می کرد که در کشور ترکیه تولید شده بودند ولی در سال 1389 و با گسترش میزان نفوذ در بازار ایران، برای تامین پنجره وین تک در کشور ایران، کارخانه ای را در شهرک صنعتی شهر تبریز راه اندازی کرده و در بازار ایران نیز فعالیت خود را آغاز نمود.

استفاده از فناوری های روز دنیا و همچنین طراحی های بی نظیر باعث شده است تا پنجره وین تک امروزه به یکی از بهترین انتخاب های پیش روی سازندگان و مالکین ساختمان ها در ایران تبدیل شود.

معرفی شرکت وین تک

وین تک یک کارخانه تولیدی است که به عنوان یک بخش از گروه صنعتی ADO فعالیت می‌کند. این کارخانه از سال 1956 فعالیت خود را آغاز کرد و در ابتدا لاستیک مورد نیاز در زیره کفش‌ها را تولید می‌کرد. اما در حال حاضر، فعالیت‌های آن شامل تولید پروفیل‌های UPVC (پلی‌وینیل کلرید غیرسمی) برای پنجره‌ دوجداره با کیفیت بالا است که با نام تجاری "پنجره وین تک" در بازار ایران عرضه می‌شود.

وین تک در سال 1379 (2000 میلادی) وارد بازار ایران شد و ابتدا محصولاتی را که در کشور ترکیه تولید می‌شدند، به بازار ایران عرضه می‌کرد. اما از سال 1389 (2010 میلادی) به دلیل گسترش نفوذ در بازار ایران، کارخانه‌ای را در شهرک صنعتی شهر تبریز راه‌اندازی کرد و از این زمان به صورت مستقل و تحت نام "پنجره وین تک" در بازار ایران فعالیت می‌کند.

وین تک با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و طراحی‌های بی‌نظیر، به یکی از بهترین انتخاب‌های سازندگان و مالکین ساختمان‌ها در ایران تبدیل شده است. تولید پنجره‌های با کیفیت و مقاوم باعث شده است که نام تجاری پنجره دوجداره وین تک در بازار با استاندارد ملی ایران شناخته شده و محبوبیت خوبی داشته باشد

وینتک
با دقت گوش کنید

پنجره دوجداره وین تک در غرب و شرق تهران

خط ویژه فروش 44000098

پنجره های دو جداره UPVC امروزه به یکی از مهم ترین انتخاب ها برای ساختمان ها تبدیل شده اند و انتخاب محصولات با کیفیت به عنوان یکی از مهم ترین مسائل پیش روی شما شناخته می شود. ما در این مقاله با شما هستیم تا پنجره وین تک را به شما معرفی کرده و در خصوص شرکت وینتک اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که قصد خرید پنجره وین تک را دارید و یا نمی دانید که برند تولید کننده پنجره چه تاثیری در محصول نهایی خواهد داشت، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

به طور کلی می توان گفت که انتخاب یک محصول با کیفیت می تواند میزان هدر رفت انرژی را تا حد زیادی کاهش دهد و از این روی پنجره وین تک همواره در تلاش بوده است تا محصولاتی را در بازار عرضه کند که بیشترین میزان جلوگیری از اتلاف انرژی را داشته باشند.

پنجره دوجداره کشویی وین تک

در واقع محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید می شود و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای تمامی ساختمان ها باشد.

وین تک پروفیل هایش را بر اساس سطح مقطع در مدلهای مختلف تولید می کند از جمله پرکاربردترین مدل آن w۶۴۰ w۷۰۰ و در سیستم های ریلی از w۲۰۲ و w۲۶۰ تک ریل و جفت ریل تولید می کند.

در مدل w۶۴۰ معمولاً برای ساختمانها نوساز استفاده می شود و مدل w۷۰۰ که عرض پهن تری دارد برای ساختمان های بازسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین در مدل w۷۰۰ از پروفیل بازسازی یا پروفیل پرواز پروفیل قاب پروفیل لنگه و پروفیل میانی در طرح های لمینت و سفید تولید می شوند یکی از کاربردی ترین پروفیل ها در بازسازی پنجره های قدیمی پروفیل لب داره یا پروفیل پرواز w۷۰۰ وینتک می باشد همچنین در سیستم های کشویی ریلی پروفیل کشویی تک ریل با عرض ۱۱ سانتی متر یکی از مقاوم ترین پروفیل های ریلی مخصوص ابعاد بزرگ درب و پنجره میباشند.

کارخانه وینتک

پنجره وین تک در ایران

محصولات وین تک در بازار ایران شناخته شده می باشند و این مسئله به لطف تبلیغات گسترده این شرکت و از آن مهم تر، فعالیت های حرفه ای با محصولات بسیار با کیفیت روی داده است. پروفیل های وینتک امروزه در بازار ایران بسیار شناخته شده می باشند و محصولاتی در بازار ایران عرضه شده اند که بیشتر از پیش مورد توجه قرار گرفته اند. در صورتی که قصد دارید نسبت به پنجره وین تک خرید کنید، کارشناسان ما می توانند در این مسئله به شما کمک کرده و اطلاعات مورد نیاز در خصوص انتخاب پنجره مناسب را در اختیار شما قرار دهند.

در کنار این خدمات، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا محصولاتی را انتخاب کنید که در کاهش میزان اتلاف انرژی در ساختمان تاثیرگذار باشد و همچنین پنجره وین تک را با قیمتی بسیار مناسب در دسترس شما قرار دهیم.

اطلاعیه :

طرح تعویض درب و پنجره قدیمی

با پروفیل وین تک

در صورتی که مصرف سوخت خانگی ایران کشوری با ۸۰ میلیون جمعیت به تنهایی برابر با چندین کشور پرجمعیت اروپایی است و ریشه مصرف علاوه بر آنکه به سیستم گرمایش ما که از استاندارد اولیه برخوردار نیست و باید روزآمد شود، برمی گردد به نوع پنجره و درب های قدیمی که بیشترین فرار انرژی را باعث می شوند و نیاز به حمایت دولت برای ثبات بازار پرفیلهای UPVC و در نتیجه استفاده ارزانتر مردم برای تعویض و بازسازی پنجره های قدیمی که باعث کاهش انرژی و جلوگیری از هدر رفتن سوخت ، ...

همچنان شاهد افزایش قیمت پروفیل ها و مواد مصرفی در این صنعت هستیم. به امید رونق گرفتن هرچه بیشتر صنعت UPVC و حمایت های دولت و در نتیجه  بالاتر رفتن توان خرید مردم و ایجاد رفای نسبی در خانه و محل کار

پنجره دوجداره وین تک در کرج

پنجره وینتک

وین تک تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی برای ساخت درب و پنجره دوجداره می باشد . محصولات وین تک نسل جدیدی از پروفیل میباشند که در ساخت درب و پنجره دوجداره کاربرد فراوانی دارند.

اصولا پایه و ساختار اصلی یک پنجره در ساختمان مواد تشکیل دهند آن از جمله پروفیل میباشد و پروفیل وینتک نیز از جمله پلیمر ها و مواد اولی در ساخت درب و پنجره یو پی وی سی میباشد که از استاندار های مورد نیاز در صنعت upvc بر خوردار است و به همین منظور گروه پنجره پنسا در راستای سیاست های تولید محصولات با برندهای معتبر از این پروفیل برای مونتاژ درب ها و پنجره های خود استفاده میکند .

پروژه های اجرا شده با پروفیل وین تک در شرکت پنسا را میتوانید از پخش پروژه ها مشاهده کنید.

پنجره وین تک به لطف کیفیت بالای تولید و تبلیغاتی که امروزه انجام می دهد، به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده پنجره در کشور شناخته می شود و محصولات خود را امروزه در بازار سراسر کشور عرضه کرده است. در این مقاله ما قصد داریم در خصوص محصولات این برند با شما صحبت داشته باشیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

↓↓↓

معرفی پنجره وینتک

انواع پروفیل وین تک

  • وین تک سری W532

  • وین تک سری W640

  • وین تک سری W700

  • وین تک کشویی تک ریل سری W232

  • وین تک کشویی جفت ریل سری W232

  • وین تک کشویی تک ریل سری W260

  • وین تک کشویی جف ریل سری W260

  • پنجره دوجداره وینتک

خط ویژه فروش 44000098

مقایسه پروفیل پروازی وینتک (w700) با سایر پروفیل های بازسازی

آیا میتوانیم از هر پروفیل یا برند برای تعویض پنجره های قدیمی استفاده کرد؟

پروفیل بازسازی وین تک یا همان پروفیل پرواز نسبت به پروفیل بازسازی سایر برند ها همچون ویستابست- وین کلاس و هافمن و ... از سطح مقطع بزرگتر و لبه پرواز بلندتری برخوردار است که همین عامل باعث عایق بیشتری نصب به سایر پروفیل ها میشود و از نظر قیمت نیز نسبت به سایر پروفیل های بازسازی گران تر می باشد. اما توصیه ما نسبت به استفاده از پروفیل بازسازی وین تک w۷۰۰ یا پروفیل بازسازی ویستابست ابتدا بررسی کارشناسی زیر ساخت های محل نصب پنجره میباشد. باید دقت شود که در ساختمان ها با پنجره های قدیمی هر نوع پروفیل بازسازی با هر برندی مناسب نصب نمی باشد

از این رو بررسی و کارشناسی سازه های قدیمی بیشتر قبل از ساخت توسط کارشناسان شرکت پنسا الزامی بوده و گزارش کار میبایست قبل راز اجرا و نصب به تایید کارفرما رسیده باشد. از این رو پروفیل w۷0۰ یا پروفیل بازسازی ویستابست و یا هر پروفیل بازسازی دیگری منوط به بررسی زیرساخت های آن سازه یا پنجره قدیمی می باشد که از بحث های تخصصی و کارشناسی در صنعت پنجره به حساب می آید

مقایسه پنجره وینتک

نمایندگی وینتک

نمایندگی‌ها و مراکز توزیع وینتک ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند.

برای پیدا کردن بهترین نمایندگی وینتک در منطقه خود، می‌توانید از واحد فروش پنسا مشاوره بگیرید

پیشنهاد می‌شود قبل از انجام هر خرید یا معامله‌ای با نماینگدی‌ها، اطمینان حاصل کنید که آنها نماینده رسمی و مجاز وینتک هستند تا از کیفیت محصولات و خدمات آنها اطمینان حاصل کنید

در پنجره دوجداره وین تک

و اما پیشنهاد ما ...

پروفیل وین تک

تماشای ویدیوی

سالن های تولید ایران خودرو

بهینه سازی شده با پلی کربنات و وینتک W۷00 

مزایای پنجره دوجداره وین تک

پنجره‌های دوجداره وینتک هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. هر سازنده در و پنجره‌ای که درب‌های FRP و پنجره‌های دو جداره را ‌می‌فروشد، صحت این موضوع را تایید خواهد کرد.

دلایل مختلفی وجود دارد که به افزایش تقاضا برای تولید و استفاده از پنجره‌های دوجداره کمک می‌کند. لازم‌به‌ذکر است که قیمت پنجره‌ دوجداره معمولی به مراتب از قیمت پنجره upvc کمتر خواهد بود. از اصلی‌ترین مزایای پنجره‌های دوجداره وینتک می‌توان به موارد ذکر‌شده در زیر اشاره کرد:

  • این پنجره‌ها صد درصد ضدآب و مقاوم در برابر آب‌وهوا هستند و این موضوع یک نکته مثبت اصلی برای استفاده از این نوع پنجره‌ها است. برای افرادی که در نزدیکی دریا یا در مکان‌هایی با شرایط آب‌وهوایی شدیدا مرطوب زندگی می‌کنند، این ویژگی حائز اهمیت خواهد بود.

  • پنجره‌های دوجداره وینتک از عایق‌های بسیار خوب و باکیفیتی تولید می‌شوند. این ویژگی، آنها را به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند. چراکه هوای خانه را در تابستان خنک‌تر و در زمستان گرم‌تر نگه خواهد داشت.

  • این پنجره‌ها هم‌چنین از عایق صوتی خوبی برخوردار هستند. از آنجایی که آنها توانایی جلوگیری از سر و صدا را دارند، گزینه بسیار خوبی برای خانه‌های واقع در شهرهای بزرگ یا نزدیک اتوبان به‌شمار خواهند رفت.

  • پنجره دوجداره هم‌چنین امنیت بالاتری را نسبت به سایر پنجره‌های قابل نصب در ساختمان‌ها ارائه می‌کند؛ زیرا نفوذ به آنها بسیار سخت‌‌تر است.

  • از آنجایی که در ساخت این نوع از پنجره‌ها دو شیشه به‌کار گرفته‌شده‌است، بازتاب گرما به داخل اتاق باعث گرم‌تر‌‌شدن شیشه داخلی‌شده و هوای محیط را خشک‌تر خواهد کرد. از این طریق پنجره دوجداره از عواملی به‌شمار می‌رود که می‌تواند رطوبت هوای محیط را از بین ببرد.

  • این دسته از پنجره‌ها بیش از هر چیز به‌صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک خواهند کرد. آنها نور طبیعی بیشتری را وارد خانه کرده و عایق بهتری را ارائه می‌دهند که هر دو با هم به مصرف انرژی کمتر کمک خواهند کرد.

  • در نهایت حائز اهمیت است که قیمت پنجره دوجداره وینتک را می‌توانید با مراجعه به سایر بخش‌های این وب‌سایت به دست آورید.

پروفیل های وین تک

  • پروفیل قاب پنجره پروفیل upvc وین تک

  • پروفیل فریم بزرگ پروفیل upvc وین تک

  • پروفیل فریم با پایه پروفیل upvc وین تک

  • پروفیل لنگه پروفیل upvc وین تک

  • پروفیل پروازی پروفیل upvc وین تک

تماس با نمایندگی وین تک

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
درویش
 ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

این پنجره مناسب محیط مرطوب هست؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض تشکر از شما دوست عزیز به استحضار میرسانم :استان‌های گیلان و مازندران با رطوبت بالا و تاثیرات نمکی اقیانوس کاربرد دارند. پنجره‌های دوجداره با روکش آلومینیومی پنسا می‌توانند مقاومت قابل توجهی در برابر زنگ زدگی و تاثیرات نمکی داشته باشند و در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی منطقه مقاومت کنند.

سایه سیف الهی
 ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

کیفیت پنجره هاتون بسیار عالی👌

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض سلام و تشکر از شما دوست عزیز

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض سلام و تشکر از شما دوست عزیز

دنیا
 ارسال شده در : یکشنبه 25 تیر 1402

من از محصولاتتون استفاده کردم عالین😍

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض سلام و تشکر از شما دوست عزیز

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض سلام و تشکر از شما دوست عزیز

معصومه عباسی
 ارسال شده در : یکشنبه 25 تیر 1402

سلام من از شمال هستم ممنون از وقتی ک‌گزاشتین کارتون واقعن عالیه 🙏🙏

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض سلام و تشکر از شما دوست عزیز

زینب پورعباسقلی
 ارسال شده در : یکشنبه 25 تیر 1402

باسلام لطف میکنید بگید پنسا مخفف چه کلمه ای هستش در پنجره سازی

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 13 شهریور 1402

با سلام و احترام پنسا تنها نمایندگی پنسا ترکیه درایران است و به زبان فارسی هم پنسا ترجمه می شود.البته پنسا نام یکی از روستاهای زیبای کشور ایران نیز هست.

الی
 ارسال شده در : چهارشنبه 07 تیر 1402

سلام. قیمت پنجره کشویی جنده

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 13 شهریور 1402

با سلام و احترام جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت ها لطفا به شماره واتساپ09120778835 پیام دهید.

عباسی
 ارسال شده در : چهارشنبه 07 تیر 1402

سلام قیمت وینتک تهران با شهرستان فرق میکنه ؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : شنبه 10 تیر 1402

سلام خیر قیمت خرید پروفیل در همه جا یکسان است اما قیمت مونتاژ پنجره با پروفیل وینتک به شرکت تولیدکننده و مونتاژکننده پنجره بستگی دارد.... وین تک پروفیل هایش را بر اساس سطح مقطع در مدلهای مختلف تولید می کند که قیمت ها بر اساس مدل آن w۶۴۰ w۷۰۰ و در سیستم های ریلی از w۲۰۲ و w۲۶۰ تعیین می شود

هانی
 ارسال شده در : یکشنبه 25 مهر 1400

سلام ممنون از لیست قیمت برای سفارش چکارکنم ۰۲۱۲۲۳۵۶۹۹۲

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 16 آبان 1400

سلام لطفا با واحد فروش شرکت هماهنگ شود و در خواست استعلام را از طریق واتساپ ارسال کنید با تشکر

021-44000098