ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

اطلاعیه: واحد فروش مجموعه صنعتی پنسا

  1
 4382

فایل صوتی راهنمای خرید پنجره

گروه صنعتی پنسا در راستای قانون حمایت از مصرف کننده و جلب رضایت مشتریان خود اقدام به فروش محصولات خود با شرایط ویژه نموده است لذا برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش ویژه شرکت پنسا با در دست داشتن مشخصات  و اطلاعات فنی پروژه خود، با واحد فروش پنسا تماس حاصل فرمایید همچنین برای مشاهده لیست قیمت انواع محصولات پنسا میتوانید از لینک ها داخل این صفحه استفاده کنید .مشریان محترم میتوانند برای خرید آسان از راهنمای جامع خرید پنجره در منوی بالا سایت استفاده کنند همچنین برای اطلاع از طرح های تعویض پنجره قدیمی میتوانند به صفحه طرح تعویض مراجعه کنند. اگر شما هم یک کار را برای بیشتر از 25 سال به صورت مداوم انجام دهید، حتما در آن حرفه ای خواهید شد! تجربه 25 ساله ما در خصوص عرضه انواع پنجره های دوجداره UPVC و آلومینیومی باعث شده است تا بتوانیم با ارائه محصولاتی که از لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی هستند، نظر مخاطبین را جلب کرده و به عنوان یکی از مهم ترین انتخاب های مشتریان تبدیل شویم. از این روی محصولات پنسا برای راحتی بیشتر خریداران به صورت فروش ویژه در دسترس شما قرار می گیرد و شما می توانید در مدت زمان فروش ویژه محصولات پنسا، در وقت و هزینه خود صرفه جویی داشته باشید.

چرا باید از پنسا خرید کنیم؟

به طور کلی می توان گفت که پنسا یکی از بهترین گزینه های شما برای خرید درب و پنجره و پروفیل به شمار می رود و محصولاتی همچون شیشه های صنعتی و شیشه های دوجداره را نیز در بازار عرضه می کند که همگی این سری از محصولات از برترین برندهای ایرانی بوده و با قیمتی بسیار مناسب در دسترس شما قرار داده می شود. در صورتی که شما به عنوان یک خریدار می خواهید در وقت و هزینه خود صرفه جویی داشته باشید، می توانید در مدت زمان فروش ویژه ای که برای محصولات پنسا در نظر گرفته شده است، کالای تولیدی این شرکت را خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و اطلاعات راجع به خرید در فروش ویژه پنسا را به دست بیاورید.

حفاظت از انرژی میراثی 

ارزشمند برای آیندگان

این شعاری است که سالیان سال در مجموعه صنعتی پنسا شنیده شده...ما مفتخریم با بیش از هزاران پروژه بازسازی و نوسازی پنجره های قدیمی توانسته‌ایم گامی هر چند کوچک در بهینه سازی و عایق کاری پنجره ساختمان ها ، در عرصه بزرگ صنعت درب و پنجره کشور عزیزمان برداریم...باشد که در این عرصه با یاری خداوند متعال سربلند و سرافراز گردیم.

محصولات پنسا شامل چه مواردی می شود؟

به طور کلی می توان گفت که محصولات پنسا تنوع بسیار گسترده ای داشته و خریداران و سازندگان می توانند درب و پنجره مورد نیاز در ساختمان ها را از این شرکت تهیه کنند. در واقع ارائه محصولاتی همچون درب های UPVC در کنار درب های آلومینیومی، پنجره های UPVC و در کنار آن پنجره های آلومینیومی در مدل های مختلف به روز و به صورت استاندارد، باعث می شود تا خریداران بتوانند درب و پنجره های خود را خریداری و استفاده کنند. در نظر داشته باشید که خرید محصولات پنسا به خصوص برای سازندگان در مدت زمان فروش ویژه می تواند منافع اقتصادی بسیار بالایی را برای شما در بر داشته باشد و از این روی استفاده از این فرصت برای شما بسیار عالی خواهد بود. در کنار محصولات معرفی شده، ارائه پروفیل های UPVC و آلومینیومی را می توان از دیگر محصولات پنسا دانست که با قیمتی بسیار مناسب نسبت به سایر مراکز فروشگاهی در بازار عرضه می شود. پنسا همواره در تلاش بوده است که محصولاتی با استاندارد بالا و متناسب با جغرافیای ایران را در بازار عرضه کند تا خریداران بتوانند محصولات این شرکت را بدون دغدغه و با طول عمر بسیار بالا مورد استفاده قرار دهند. با توجه به تمامی این موارد به یاد داشته باشید که خرید در مدت زمان فروش ویژه، علاوه بر دسترسی به قیمت های ارزان تر، امکان دسترسی به محصولاتی که در بازار کمتر یافت می شود را برای شما فراهم ساخته و از این روی مورد توجه قرار گرفته است.

فروش ویژه محصولات پنسا

الو پنسا سامانه فروش درب و پنجره پنسا میباشد که برای راحتی و سهولت در امر مشاوره و سفارشات برای مشتریان مجموعه صنعتی پنسا طراحی شده است

خط ویژه فروش 44000098

--------------------------------------------------------------------

برای مشاهد لیست قیمت های انواع برندهای پنجره Upvc روی لینک های زیر کلیک کنید

لیست قیمت پنجره  Upvc

لیست قیمت پنجره یو پی وی سی به نوع باز شوها و جنس پروفیل و یراق الات پنجره  بستگی دارد . بهترین راه براورد دقیق و کامل قیمت درب و پنجره دوجداره ، بازدید کارشناسان فروش شرکت پنسا از محل پروژه میباشد . در آنالیز اولیه محاسبات قیمت پنجره ، میبایست کلیه هزینه های همچون هزینه ساخت، حمل و نصب به طور کامل و دقیق ارزیابی شود و اطلاعات پروژه کامل دریافت گردد. همچنین تهیه نقشه و تهیه لیست مواد اولیه جز لاینفک محاسبات و الزامی می باشند. .

--------------------------------------------------------------------

برای مشاهد لیست قیمت های انواع برندهای پنجره آلومینیومی روی لینک های زیر کلیک کنید

لیست قیمت آلومینیوم

. از مهم ترین فاکتورهایی که در قیمت پنجره آلومینیومی دارای تاثیر می باشد می توان به نوع بازشو محصول اشاره داشت. باید در نظر داشته باشیم که هر پنجره بر اساس نوع بازشو باید فریم متناسب با نوع خود داشته باشد و همین مسئله باعث می شود که میزان استفاده از مواد اولیه متغیر باشد.

۵ عامل تاثیر گذار در قیمت پنجره آلومینیومی

۱- تاثیر نوع بازشو بر قیمت پنجره آلومینیومی

۲- تاثیر نوع یراق بر قیمت پنجره آلومینیومی

۳- تاثیر نوع برند بر قیمت پنجره آلومینیومی

۴- تاثیر نوع رنگ بر قیمت پنجره آلومینیومی

۵- تاثیر نوع سطح مقطع بر قیمت پنجره آلومینیومی

-----------------------------------------------------------------------------

اگر هنوز در انتخاب پنجره آلومینیومی با پنجره یو پی وی سی به نتیجه نرسیده اید حتما به صفحه مقایسه این دو پلیمر یعنی آلومینیوم و Upvc در لینک زیر مراجعه کنید

مقایسه Upvc با آلومینیوم

در ابتدا باید خدمتتان عرض کنم که برای مقایسه این دو پلیمر با یکدیگر می بایست چندین موارد را مورد آنالیز و ارزیابی قرار داد . معمولا پنجره های یو پی وی سی در قیاس با پنجره های آلومینیومی از نظر جنس و متریال ، اجرا و نصب و همچنین از نظر نحوه تولید با هم فرق داشته و می توان این دو پلیمره کاربردی را در سه فاز مورد بررسی و آنالیز قرار داد.

 ۱ ـ مقایسه تولید آلومینیوم و Upvc 

 ۲ ـ  مقایسه نصب آلومینیوم و Upvc

 ۳ ـ مقایسه محل اجرای آلومینیوم و Upvc

--------------------------------------------------------------------

در لینک زیر شما با ۱۰ مورد مهم در نحوه محاسبات و آنالیز قیمت درب و پنجره آشنا میشوید.همچنین میتوانید ویدیو آموزش نحوه محاسبات پنجره را مشاهد فرمایید

۱۰ نکته مهم در مورد آنالیز

و محاسبه قیمت پنجره

یکی از سوال­ های رایج در بازار خرید فروش انواع پنجره این است که  موارد تأثیر گذار در قیمت پنجره چیست؟  فاکتور های مختلفی در قیمت پنجره تأثیر دارد.  علت قیمت های متفاوت پنجره در بازار ایران چیست؟ نحوه محاسبات هزینه تعویض پنجره قدیمی به چه صورت است؟

--------------------------------------------------------------------

خریداران محترم توجه داشته باشند برای سهولت کار با در اختیار داشتن اندازه های تقریبی خود و دریافت مشاوره تلفنی از ما ،  به آسانی هزینه پروژه خود را براورد کرده  و  میتوانند برای خرید و سفارش کار اقدام نمایند . بدیعی است واحد های فروش ما در تهران در ساعات اداری پاسخگوی شما هستند

راهنمای خرید بهترین پنجره

مناسب‌ترین پنجره دوجداره برای خانه من (کدام است؟) و چه فاکتورهای باید داشته باشد.

در این بخش میخوانیم :

۱-معیارهای انتخاب بهترین پنجره دو جداره چیست؟

۲-كدام پنجره مناسب خانه من است؟

۳-از کدام شرکت پنجره دوجداره خریداری کنیم؟

۴-دلایل خرید از شرکت پنسا

۵- دلایل قیمت های مختلف در بازار ایران

-----------------

---------------------------------------------------------------------------------------

امروزه پنجره های UPVC بهترین گزینه برای بهینه سازی مصرف سوخت در ساختمان می باشد . آلودگیهای صوتی و آلودگیهای محیطی در شهر های بزرگ و پر تردد از یک سو و گران شدن منابع انرژی از سوی دیگر باعث آن شد که پنجره upvc جایگزینی مناسب برای انواع پنجره باشد . این پلیمر سخت که به عنوان یو پی وی سی شناخته میشود عایق مناسبی برای حرارت ، برودت ، صوت ، رطوبت و الکتریسیته میباشد . همچنین استفاده از پنجره دوجداره علاوه بر کاهش هزینه های تاسیساتی در ساختمان ، کمک به اقتصاد خانواده و افزایش رفای نسبی در نتیجه مصرف صحیح انرژی را در بر خواهد داشت .

7دلیل برای خرید از پنسا

۱- تولید با تکنولوژی روز دنیا و دستگاههای تمام اتوماتیک CNC 

۲- عایق کاری و آب بندی تخصصی که بیشترین عایق را در برابر سرما گرما و صدا میدهند

۳- استفاده از کادری مجرب و متخصص برای نصب و دمونتاژ پنجره های قدیمی که مجهز به دستگاه برش هوا و کاور پوششی هستند

۴- نصب و اجرای سریع ،بدون تخریب ،بدون نیاز به بنایی و گچ کاری و رنگ آمیزی ، بدون نیاز به جابه جایی اساس منزل، فقط در یک روز کاری

۵- کلیه محصولات دارای ضمانت نامه کتبی شرکتی و خدمات پس از فروش مادام العمر همراه با تایید وزارت مسکن و شهر سازی و استاندارد ملی ایران

 ۶- استفاده از پروفیل های مخصوص بازسازی (لبه دار )که عایق بیشتری را نسبت به پروفیل های معمولی ایجاد می کند

۷- استفاده از نوار EPDM در تمام سطوح پنجره (همان نوارهای آب بندی یا لاستیک های درز بندی برای عایق بیشتر)

علت قیمت های متفاوت پنجره در بازار ایران چیست؟

قیمت پنجره برای سازندگان ساختمان همیشه مورد سؤال بوده، زیرا شاهد آن هستیم که ساخت یا خرید پنجره دارای نرخ متفاوتی است. متأسفانه در این بازار اختلاف قیمت زیادی وجود دارد. گاه یک مترمربع از یک برند با قیمت کامل یک پنجره از برند دیگر یکسان است. هدف پنسا کمک به مشتریان و دوستانی است که دلیل آشفتگی قیمت بازار را متوجه نمی‌شوند و تمایل دارند بدانند چه کسی در این بازار صحیح می‌گوید.

ادامه مطلب ...

نوسانات ارزی چه تأثیر بر روی قیمت تمام شده پنجره و یا مشتقات آن دارد؟

اگرچه بسیاری از مواد ساخت پنجره دوجداره در ایران تولید می‌شود؛ اما نباید فراموش کرد که قیمت‌گذاری این مواد نسبت به بازارهای جهانی صورت می‌گیرد. برای همین قیمت مواد اولیه به دلار سنجیده می‌شود که بر تولید و قیمت پنجره تولید کننده اثر خواهد گذاشت. به طور مثال، قیمت ورق گالوانیزه همیشه با قیمت جهانی سنجیده می‌شود. اگر قیمت یک ورق گالوانیزه در بازار جهانی از مقدار  X دلار به Z  دلار افزایش پیدا کند، طبیعی است که قیمت در بازار ایران نیز افزایش خواهد داشت. حال اگر قیمت دلار نیز نوسان پیدا کند، این تغییر قیمت بر قیمت نهایی پنجره نیز اثرگذار خواهد بود. یعنی خریدار با یک جهش مضاعف قیمت پنجره روبرو خواهد بود. اگر قیمت جهانی ثابت بماند اما قیمت دلار بالا برود، طبیعی است که سازنده مواد اولیه، قیمت خود را بالا خواهد برد. برای همین بازهم علاوه بر تولید‌کننده، خریدار نیز با افزایش قیمت روبرو خواهد بود. تنها یک مسئله باقی می‌ماند تولیدکنندگانی که در نوسان قیمت دلار، در ساخت پنجره از مواد اولیه بدون استاندارد استفاده می‌کنند، طبیعی خواهد بود که ما در بازار شاهد اختلاف قیمت در پنجره روبرو شویم.

فروش ویژه محصولات پنسا

↓↓↓کلیک کنید↓↓↓

۱ـ پنجره آلومینیومی

۲ـ پنجره Upvc

۳ـ شیشه دوجداره صنعتی

-------------------------------------------------------------------------------

مقایسه پنجره Upvc

ویستابست-وین تک-هافمن

------------------------------------------------------------------------------------

اکنون با اطمینان می‌توانید با درنظرگرفتن نکاتی که گفته شد، انتخابی هوشمندانه‌ داشته باشید. اگرچه، قیمت پنجره‌های دوجداره نسبت به پنجره‌های معمولی بیشتر است، اما با استفاده از آن‌ها علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی و کمک به محیط زیست، میزان قابل‌توجهی در هزینه شما به واسطه مصرف کم‌تر انرژی، صرفه‌جویی می‌شود. در انتخاب پنجره دوجداره مناسب، باید به خاطر داشته باشید تنها با خرید پنجره دوجداره با کیفیت مطلوب و ضمانت کالا، خواسته‌های شما میسر می‌شود. به همین سبب توصیه می‌شود برای خرید پنجره دوجداره و دیدن مدل‌های گوناگون به همراه مقایسه انواع آن‌، به سایت پنسا مراجعه کنید. برای مشاوره و سفارش تولید درب و پنجره یو پی وی سی با ما تماس بگیرید کسب اطلاعات بیشتر از طرح تعویض پنجره های قدیمی به صفحه ما مراجعه نمایید مشاهده پروژه ها و نمونه کارهای ما

مراحل سفارش کار از طریق سامانه فروش پنسا
1 - براورد تقریبی از اندازه ها و یا تهیه نقشه اولیه پروژه توسط خریدار

2 - توجه به نوع جنس و حالت بازشو درب و پنجره
3 - تماس با ما و دریافت مشاوره فنی و براورد اولیه قیمت
4 - تایید نوع جنس و قیمت ما  از طرف خریدار  و  اعزام کارشناس و  یا مسئول فروش به محل کار
5 - تهیه نقشه کارشناسی و صدور پیش فاکتور
6 - عقد قرارداد  و  واریز پیش پرداخت
7- تولید

فروش پنجره دوجداره تهران و شهرستان ها

با پروفیل های ویستا بست همراه با توری و شیشه رنگی انجام عملیات تعویض و نصب بهترین نوع پنجره یو پی وی سی با نازل ترین قیمت ها در بازار فروش پنجره در نمایندگی های اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - کیش - تهران - کرج - شمال - خرید پنجره در سراسر کشور با انواع پروفیل های موجود وینتک, ویستا بست, همارشتن و سیندژ-الوپلاست-وکا آلمان - وین ترک --پلاس پن وین کلاس- دکتر وین- پنسا -آورتا-ماژول-سیندژ-کامرلینگ

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
زهراابراهیمی
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 آذر 1402

سلام روز به خیر الان ۲ هفته از نصب پنجره منزل ما در سید خندان ، دبستان گذشته ولی متاسفانه فاکتور با مهر نمی فرستید و هنوز شیشه ای که موقع نصب شکسته بوده تعویض نشده و دوره های پنجره از بیرون برش زده نشده و خیلی زشت است. متاسفانه فقط وعده های بعید.

021-44000098