ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

لیست قیمت پنجره دوجداره UPVC و قیمت پنجره وین تک

  55
 151230
امتیاز کاربران 4/0 از 5

لیست قیمت پنجره دوجداره Upvc

قیمت پنجره دوجداره شرکت پنسا بر اساس تمام شاخص های قیمت گذاری بازار تعیین میگردد و نوسانات بازار در نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره ، روزانه رصد میشود تا آخرین استعلام قیمت در و پنجره جدید ، به صورت آنلاین در اختیار مخاطبین و مشتریان این مجموعه قرار بگیرد. ما در این بخش با شما هستیم تا آخرین قیمت های بازار ، با استفاده از روش های محاسباتی جدید در صنعت درب و پنجره Upvc ایران ، را بررسی و همراه با آموزش ، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

شما در این بخش با این مطالب آشنا می شوید:

  • اکسستوری های اساسی در تعیین قیمت پنجره

  • محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره وین تک

  • روش دقیق محاسبه قیمت درب و پنجره Upvc

  • ارزانترین و گرانترین قیمت پنجره دوجداره در بازار ایران

  • علت تفاوت قیمت درب و پنجره دوجداره جدید

  • نوسانات ارز و تاثیر آن بر قیمت در و پنجره دوجداره

  • قیمت پنجره بر اساس متر طول یا متر مربع

  • قیمت درب دوجداره Upvc بالکن، تراس، پاسیو

مجموعه صنعتی پنسا

.

خط ویژه فروش

44000098

لیست قیمت تولید پنجره Upvc

شرکت پنسا در سال 1403 به شرح زیر میباشد

همکاران محترم به استحضار میرساند :

امکان تغییر قیمت ها در روز ها یا هفته های آینده وجود دارد لذا قبل از قرارداد حتما استعلام بگیرید

با تشکر واحد فروش مجموعه پنسا

.

قیمت تولید پنجره پنسا

لیست قیمت پنجره دوجداره Upvc

پذیرش نماینده فعال

قیمت ساخت پنجره با زهوار ، کانکتور ، لاستیک سچیل و گالوانیزه سرتاسری محاسبه شده است.

گالوانیزه های سرتاسری به صورت کامل در تمام مقاطع پروفیل میباشند.

قیمت ساخت پنجره برای همکاران طرف قرارداد شامل تخفیف می باشد.

خط ویژه فروش 44000098

--------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------

فروش ویژه پنسا

محاسبه قیمت درب و پنجره UPVC

قیمت پنجره یو پی وی سی به چه صورت تعیین می شود و چه عواملی باعث وجود اختلاف قیمت می شود؟ بهترین برند پروفیل Upvc در ایران کدام هستند؟

این سوالاتی است که در این بخش قصد داریم به آن پاسخ دهیم. پنجره دوجداره در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند و از لحاظ کیفیت و کارایی در سطح بسیار بالایی قرار دارند که همین مسئله باعث شده است تا از این محصول در بسیاری از ساختمان ها استفاده شود.

یکی از مهم ترین چالش هایی که پیش روی خریداران برای بهره گیری از پنجره دوجداره وجود دارد را می توان، اختلاف قیمت و نوع پنجره دانست. اما اصولا این قیمت چطور تعیین می شود و ما بر چه اساسی باید نسبت به خرید پنجره دوجداره اقدام کنیم؟ اصلا لیست تولیدکنندگان درب و پنجره Upvc را از کدام مرجع معتبر استعلام بگیریم ؟

ما در این بخش قصد داریم در خصوص دلایل تفاوت قیمت ها پنجره در بازار ایران، با شما صحبت کنیم و همچنین به بررسی تاثیر نوع متریال و نوسانات ارزی بازار، بر قیمت تمام شده پنجره دوجداره خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد خرید پنجره های دوجداره در تهران یا سایر شهرستان ها را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی کامل و جامع را در خصوص نحوه قیمت گذاری انواع پنجره با شما به اشتراک بگذاریم.

.

شاخص قیمت پنجره

.

در سال 1403

.

با توجه به شرایط بازار و نوع مواد اولیه در صنعت پنجره ، سیاست های قیمت گذاری شرکت پنسا در سال جاری سال 1403 تغییر خواهد کرد

اساسا استعلام قیمت پنجره به نوع یراق آلات و باز شوها ، جنس و ضخامت شیشه ، برند پروفیل ، ضخامت گالوانیزه و مارک یراق الات ، بستگی دارد . بهترین راه براورد دقیق و کامل قیمت درب و پنجره دوجداره بازدید کارشناسان فروش شرکت پنسا از محل پروژه میباشد.

در آنالیز اولیه محاسبات قیمت پنجره ، میبایست کلیه هزینه های همچون هزینه تولید و ساخت پنجره ، تولید و ساخت شیشه ، قیمت حمل و نصب پنجره، هزینه تعویض و برش کاری پنجره قدیمی ، به طور کامل و دقیق ارزیابی شود لذا تهیه نقشه پنجره و تهیه لیست مواد اولیه جز لاینفک محاسبات قیمت و الزامی می باشند.

.

در هر صورت محاسبات اولیه قیمت با پروفیل و برند های مختلف ، قیمت های مختلفی در اختیار ما قرار می دهد .از این رو ما برای سهولت و راحتی شما و اطلاع از اخرین قیمت های انواع پنجره دوجداره، لیست قیمت ها را با سه روش محاسبه و در اختیار شما قرار دادیم .

  • روش اول: لیست قیمت پنجره بر اساس مواد مصرفی پروژه

  • روش دوم : لیست قیمت پنجره بر اساس قیمت متر مربع پنجره دوجداره

  • روش سوم: لیست قیمت بر اساس مترطول پنجره دوجداره

 قیمت پنجره متر طول

قیمت پنجره دوجداره وین تک

قیمت متر طول وینتک با گالوانیزه 0/8

  • قیمت پنجره با پروفیل فریم وینتک گالوانیزه 0/8 با زهوار متر طول 225 هزار تومان

  • قیمت پنجره با پروفیل سش وینتک گالوانیزه 0/8 با زهوار متر طول 245 هزار تومان

  • قیمت پنجره با پروفیل وادار وینتک گالوانیزه 0/8 با زهوار متر طول 245 هزار تومان

قیمت متر طول وینتک با گالوانیزه 1

  • قیمت پنجره با پروفیل فریم وینتک گالوانیزه 1 با زهوار متر طول 235 هزار تومان

  • قیمت پنجره با پروفیل سش وینتک گالوانیزه 1 با زهوار متر طول 255 هزار تومان

  • قیمت پنجره با پروفیل وادار وینتک گالوانیزه 1 با زهوار متر طول 255 هزار تومان

.

قیمت متر طول وینتک با گالوانیزه 1/25

  • قیمت پنجره با پروفیل فریم وینتک گالوانیزه 1/25 با زهوار متر طول 245 هزار تومان

  • قیمت پنجره با پروفیل سش وینتک گالوانیزه 1/25 با زهوار متر طول 265 هزار تومان

  • قیمت پنجره با پروفیل وادار وینتک گالوانیزه 1/25 با زهوار متر طول 265 هزار تومان

--------------------------------------------------------------------

.

--------------------------------------------------------------------

با دقت گوش کنید

.

--------------------------------------------------------------------

قیمت فروش پنجره پنسا ویژه همکار

  • قیمت پنجره وین تک w640متر طول فریم  235 تومان

⭐⭐

  • قیمت  وین تک  w700 متر طول فریم  275 تومان

⭐⭐

  • قیمت  پنجره وین تک w232متر طول فریم  275 تومان

⭐⭐

  • قیمت ویستابست سری  60متر طول فریم  295 تومان

⭐⭐

  • قیمت پنجره ویستابست  70متر طول فریم  325 تومان

⭐⭐

  • قیمت ویستابست بازسازی متر طول فریم  295 تومان

⭐⭐

  • قیمت پنجره ویستابست ریلی متر طول فریم  275 تومان

⭐⭐

--------------------------------------------------------------------

خط ویژه فروش

44000098

 قیمت پنجره بر اساس متر مربع

قیمت پنجره برای سازندگان ساختمان همیشه مورد سؤال بوده، زیرا شاهد آن هستیم که ساخت یا خرید پنجره دارای نرخ متفاوتی است. متأسفانه در این بازار اختلاف قیمت زیادی وجود دارد. گاه یک مترمربع از یک برند با قیمت کامل یک پنجره از برند دیگر یکسان است. در این مقاله، ما به دنبال پاسخی برای این چرایی هستیم. می‌خواهیم بدانیم چه عواملی بر قیمت تمام شده پنجره تأثیر می‌گذارد...؟

--------------------------------------------------------------------

استعلام قیمت در و پنجره دو جداره

قیمت متر مربع پنجره دوجداره ویستابست

به جرأت می توان از ویستابست به عنوان مارکت پروفیل های ایران نام برد، پروفیلی با کیفیت با دوام ، مقاوم و مطابق با استاندارد های روز دنیا استاندارد RAL آلمان که در کارنامه این برند موجود می باشد.

اما متاسفانه چندسالی است این برند معتبر به علت هزینه‌های بالای تولید و اشتیاق مصرف کننده به پروفیل های ارزان و کم کیفیت ، با چالش مواجه شده و این پروفیل را از روزهای اوج خود دور کرده و بسی جای تاسف است که در صنعت ساختمان حال و روز اجناس با کیفیت جای خود را به اجناس با کمیت و تبلیغاتی داده اند و...

  • قیمت متر مربع پنجره دوجداره Upvc با پروفیل ویستابست ۳ چمبر سفید  گالوانیزه ۱.۵ - شیشه دوجداره ۴*۶ فلوت و یراق آلات تک حالته ترک ۳۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال

  • قیمت متر مربع پنجره دوجداره Upvc با پروفیل ویستابست ۵ چمبر سفید  گالوانیزه ۱.۵ - شیشه دوجداره ۴*۶ فلوت و یراق آلات تک حالته ترک ۳۸۰۰۰۰۰۰۰ ریال

--------------------------------------------------------------------

قیمت متر مربع پنجره دوجداره وین تک

وین تک به عنوان به عنوان یک کارخانه متعلق به گروه صنعتی ADO شناخته می شود که در سال 1956 تاسیس شد و در ابتدای تاسیس لاستیک مورد نیاز در زیره کفش ها را تولید می کرد ولی در حال حاضر علاوه بر تولید پروفیل های UPVC در حال تولید پنجره های بسیار با کیفیت می باشد که با نام تجاری پنجره وین تک در بازار ایران نیز عرضه می شوند.

  • قیمت متر مربع پنجره دوجداره Upvc با پروفیل وین تک w640  سفید  گالوانیزه ۱.۲۵ - شیشه دوجداره ۴*۶ فلوت و یراق آلات تک حالته ترک ۲۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال

  • قیمت متر مربع پنجره دوجداره Upvc با پروفیل وین تک w700  سفید  گالوانیزه ۱.۲۵ - شیشه دوجداره ۴*۶ فلوت و یراق آلات تک حالته ترک ۲۸۰۰۰۰۰۰۰ ریال

--------------------------------------------------------------------

مقایسه قیمت پنجره آلومینیوم با پنجره Upvc

از نظر قیمت، معمولاً پنجره‌های UPVC نسبت به پنجره‌های آلومینیوم ارزانتر هستند. UPVC یک نوع پلیمر سخت و مقاوم است که در تولید پنجره‌های مقاوم در برابر هوا و آب و گرما استفاده می‌شود. همچنین، نگهداری و تعمیرات آنها نیز به‌طور کلی ساده‌تر است.

قیمت پنجره‌های آلومینیوم و UPVC (یوپی‌وی‌سی) به عوامل مختلفی وابسته است، از جمله ابعاد پنجره، نوع جنس و کیفیت مواد استفاده شده، طراحی و استایل پنجره، منطقه جغرافیایی، تولید کننده، و همچنین نوع شیشه و لوازم جانبی مورد استفاده.

در مقابل، پنجره‌های آلومینیوم اغلب برای ساختمان‌هایی که نیاز به قوت و سهولت تعمیرات دارند، استفاده می‌شوند. آلومینیوم مقاوم در برابر زنگ زدگی است و امکان استفاده از پنجره‌های بزرگ و نازک را فراهم می‌کند. با این حال، پنجره‌های آلومینیوم معمولاً گرما را به خوبی هدر می‌دهند و نیازمند ترمال برک در اکثر موارد هستند.

مقایسه قیمت بین پنجره‌های آلومینیوم و UPVC به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

  1. جنس: پنجره‌های آلومینیوم از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده‌اند، در حالی که پنجره‌های UPVC از پلی وینیل کلراید ساخته می‌شوند.

  2. اندازه و ابعاد: قیمت پنجره‌ها به متراژ و ابعاد آنها بستگی دارد. پنجره‌های بزرگتر و با ابعاد ویژه معمولاً قیمت بیشتری دارند.

  3. طراحی و جزئیات ساختاری: وجود امکانات و جزئیات مانند شیشه دوجداره، مکانیزم باز و بسته شدن، نوع قفل و محل قرارگیری پنجره می‌تواند به قیمت تأثیر بگذارد.

  4. تولید کننده و برند: برندهای مختلف ممکن است قیمت‌های متفاوتی برای پنجره‌های خود ارائه دهند. برندهای معروف ترادف با کیفیت معمولاً قیمت بالاتری دارند.

  5. منطقه جغرافیایی: قیمت‌ها در مناطق مختلف قابل تغییر است. عوامل مانند هزینه حمل و نقل و نرخ مصرف انرژی محلی ممکن است بر قیمت پنجره‌ها تأثیر بگذارند.

از آنجا که قیمت‌ها در طول زمان و با توجه به شرایط بازار تغییر می‌کنند، بهترین راه برای دریافت قیمت دقیق پنجره‌دوجداره این است که با واحد فروش شرکت پنسا تماس بگیرید و به آنها درخواست قیمت بدهید. آن‌ها می‌توانند قیمت‌های روز و مشخصات محصولات را به شما ارائه دهند.

به طور کلی، پنجره‌های UPVC در مقایسه با پنجره‌های آلومینیوم قیمتی کمتر دارند. با این حال، برای تصمیم گیری درباره قیمت و انتخاب نهایی، توصیه می‌شود با شرکت پنسا تماس بگیرید و نیازها و بودجه خود را با آنها مطرح کنید تا قیمت‌های دقیق‌تری را بدست آورید.

کارشناس فروش پنسا

.44000098

--------------------------------------------------------------------

ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره UPVC

علت ارزانترین قیمت پنجره دوجداره ممکن است به عوامل زیر برگردد: مهم

  1. جنس و کیفیت مواد اولیه: استفاده از مواد با کیفیت پایین تر و ارزان تر می‌تواند به قیمت پنجره کاهش دهد. برخی پنجره‌ها با استفاده از مواد اولیه ارزانتری مانند pvc با کیفیت متوسط ساخته می‌شوند که می‌تواند قیمت را پایین بیاورد.

  2. سادگی طراحی و استفاده از پروفیل‌های ساده: طراحی ساده و استفاده از پروفیل‌های ساده و استاندارد می‌تواند هزینه تولید را کاهش داده و در نتیجه قیمت را نیز کاهش دهد.

  3. ابعاد کوچکتر: پنجره‌های با ابعاد کوچکتر معمولاً قیمت کمتری دارند. ابعاد کوچکتر به معنای استفاده کمتر از مواد و همچنین کاهش هزینه نصب و حمل و نقل می‌باشد.

  4. عدم استفاده از امکانات ویژه: پنجره‌های ساده و ارزانتر عموماً بدون امکانات ویژه مانند عایق حرارتی یا شیشه‌های عایق حرارتی هستند. عدم استفاده از این امکانات ویژه می‌تواند قیمت را کاهش دهد.

مهم است به یاد داشته باشید که هرچند قیمت پنجره دوجداره ارزانتر می‌باشد، اما باید از کیفیت و عملکرد آن هم مطمئن شوید. بررسی کیفیت ساخت، ضمانت و امکانات پنجره از جمله نکات مهمی هستند که در خرید پنجره باید مد نظر قرار دهید. همچنین، باید توجه داشت که پنجره‌های ارزانتر ممکن است دارای عمر مفید کمتری باشند و نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری داشته باشند.

در زیر به برخی پروفیل ها با قیمت های ارزان اشاره میکینم

--------------------------------------------------

قیمت پنجره دوجداره وین کلاس

  • قیمت متر مربع پنجره دوجداره Upvc با پروفیل وین کلاس  سفید  گالوانیزه ۱.۲۵ - شیشه دوجداره ۴*۶ فلوت و یراق آلات تک حالته ترک ۲۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال

  • قیمت متر مربع پنجره دوجداره Upvc با پروفیل وین کلاس استار  سفید  گالوانیزه ۱.۲۵ - شیشه دوجداره ۴*۶ فلوت و یراق آلات تک حالته ترک ۲۸۰۰۰۰۰۰۰ ریال

قیمت پنجره دوجداره وین پلاس

  • قیمت متر مربع پنجره دوجداره Upvc با پروفیل وین پلاس 4 کانال  سفید  گالوانیزه ۱.۲۵ - شیشه دوجداره ۴*۶ فلوت و یراق آلات تک حالته ترک ۲۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال

  • قیمت متر مربع پنجره دوجداره Upvc با پروفیل وین پلاس 5 کانال  سفید  گالوانیزه ۱.۲۵ - شیشه دوجداره ۴*۶ فلوت و یراق آلات تک حالته ترک ۲۸۰۰۰۰۰۰۰ ریال

قیمت پنجره دوجداره ویتانوا

  • قیمت متر مربع پنجره دوجداره Upvc با پروفیل ویتانوا  سفید  گالوانیزه ۱.۲۵ - شیشه دوجداره ۴*۶ فلوت و یراق آلات تک حالته ترک ۲6۰۰۰۰۰۰۰ ریال

  • قیمت متر مربع پنجره دوجداره Upvc با پروفیل ویتانوا کشویی  سفید  گالوانیزه ۱.۲۵ - شیشه دوجداره ۴*۶ فلوت و یراق آلات تک حالته ترک ۲9۰۰۰۰۰۰۰ ریال

قیمت پنجره دوجداره هارمونی

  • قیمت پنجره دوجداره Upvc با پروفیل هارمونی  سفید  گالوانیزه ۱.۲۵ - شیشه دوجداره ۴*۶ فلوت و یراق آلات تک حالته ترک ۲2۰۰۰۰۰۰۰ ریال

قیمت پنجره دوجداره انزو

  • قیمت پنجره دوجداره Upvc با پروفیل انزو سفید  گالوانیزه ۱.۲۵ - شیشه دوجداره ۴*۶ فلوت و یراق آلات تک حالته ترک ۲1۰۰۰۰۰۰۰ ریال

قیمت پنجره دوجداره آرکاوین

  • قیمت پنجره دوجداره Upvc با پروفیل آرکاوین سفید  گالوانیزه ۱.۲۵ - شیشه دوجداره ۴*۶ فلوت و یراق آلات تک حالته ترک ۲1۰۰۰۰۰۰۰ ریال

قیمت پنجره دوجداره ریلی UPVC

استفاده از پنجره ریلی یا کشویی در کشور امروزه بسیار رایج شده است و می توان گفت که این سری از محصولات برای محیط ها و مناطقی که آب و هوایی معتدل دارند می توانند گزینه ای بسیار مناسب باشند و با توجه به باز و بسته شدن ساده، می توانند تهویه طبیعی را برای ما به ارمغان بیاورند. در کنار این مسئله باید در نظر داشته باشیم که این سری از محصولات نمی توانند گزینه ای مناسب برای محیط هایی باشند که دمای هوا بسیار گرم، بسیار سرد و یا پر گرد و غبار است...

------------------------------------------------

قیمت پنجره دوجداره سال ۱۴۰3

یکی از سوال­ های رایج در بازار خرید فروش انواع پنجره این است که موارد تأثیر گذار در قیمت پنجره در سال 1403چیست؟ چه فاکتور های مختلفی در قیمت پنجره د وجداره تأثیر دارد.  علت قیمت های متفاوت پنجره در بازار ایران در سال 1403 چیست؟ نحوه محاسبات هزینه تعویض پنجره قدیمی به چه صورت است...؟

--------------------------------------------------

خرید و فروش پنجره دوجداره پنسا در غرب تهران کرج ، شهریار و اسلامشهر

پنسا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه تولید درب و پنجره به شمار می رود و محصولات خود را برای ساختمان های نوسازی که در غرب تهران ساخته می شوند در بازار عرضه می کند. شما برای خرید در این قسمت از تهران نیازی به حضور در مرکز فروش ندارید و می توانید به صورت اینترنتی با ما در ارتباط بوده و هماهنگی های لازم در خصوص ثبت سفارش و خرید را داشته باشید. این روش باعث می شود تا هزینه های مربوط به انتخاب محصول تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند و در عین حال شما می توانید از خدمات مربوط به کارشناسی و مشاوره انتخاب نیز استفاده کنید.

در بسیاری از ساختمان های غرب تهران کرج شهریار اسلامشهر از انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی و همچنین محصولات آلومینیومی استفاده می شود و شما قادر خواهید بود بهترین محصولات را با بهترین قیمت خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

خرید و فروش پنجره دوجداره پنسا در شمال تهران سعادت آباد ، ولنجک ، تجریش ، پاسداران

در صورتی که محل ساختمان سازی شما در شمال شهر تهران واقع شده است نیز می توانید از روش اینترنتی برای ثبت سفارش از پنسا اقدام کنید. به خصوص در این منطقه از شهر تهران به دلیل آب و هوای سرد تر نیاز دارید که محصولات عایق بندی شده آلومینیوم ترمال بریک یا یو پی وی سی با تعداد کانال های بیشتر را خریداری کنید تا عایق بندی حرارتی را در سطح بهتری انجام دهید.

عایق بندی صوتی نیز از دیگر نیازها در شهر تهران می باشد و از این روی شما می توانید با خیال راحت نسبت به ثبت سفارش و خرید پنجره دوجداره با بهترین قیمت اقدام نمایید. در صورتی که سوالی در خصوص خرید پنجره غرب تهران داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان پنسا در ارتباط بوده و مشاوره رایگان در حوزه انتخاب یک پنجره دوجداره اقدام کنید. باید در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره تولید شده در شرکت پنسا بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده است و برای تمامی ساختمان ها می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود.

علت اختلاف قیمت پنجره در تهران با سایر شهرستان ها در چیست؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای شما در خصوص قیمت گذاری پنجره های دوجداره در تهران پیش آمده باشد، آن است که اصولا علت اختلاف قیمت برای قیمت گذاری این محصول در تهران و سایر شهرستان ها در چیست؟ در این خصوص باید گفت که تهران به عنوان بزرگترین کلان شهر ایران به شمار می رود و محل تولید محصولات پنسا در این شهر واقع شده است.

در واقع شما می توانید در این شهر به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات مورد نیاز خود را ثبت سفارش کرده و با هزینه ای بسیار مناسب خریداری کنید. در نظر داشته باشید که انتخاب یک پروفیل با کیفیت و شیشه های خوب برای عایق بندی حرارتی و صوتی می تواند عملکرد کاملی را داشته باشد و از این روی توصیه می شود که حتما بهترین محصولات را انتخاب کرده و خریداری نمایید. برای خرید پنجره دوجداره در غرب تهران و شمال تهران با نمایندگی پنسا تماس حاصل فرمایید

آیا قیمت پنجره دوجداره در دی جی کالا ارزان است؟

شما میتوانید قیمت پنجره های خود را از دیگر سایت های قیمت گذاری همچون ترب یا سنجاق مشاهد کنید و یا از سایت های تبلیغاتی همچون دیوار و شیپور مشاهده کنید یا میتوانید با مشخصات فنی محصول در سایت دی جی کالا آشنا شوید و سپس خرید خود را بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده و مجموعه پنسا انجام دهید.

قیمت پنجره در این پلتفورم ها و سایت های فروش گاهی ارزان نمیباشد زیرا . . .

  • اغلب واسطه ها در این پلتفورم ها یا سایت های فروش گاهی مثل دی جی کالا فعال هستند

  • هزینه کمیسیون این سایت ها به مبلغ محصول نهایی اضافه میگردد.

در نتیجه توصیه میشود برای خرید پنجره دوجداره حتما به طور مستقیم از تولید کنندگان یا کارخانه های معتبر خرید صورت گیرد.

دقت داشته باشید دفاتر فروش ، مغازه ها یا بازاریاب ها میتوانند در قیمت نهایی شما تاثیر گذار باشند لذا همین الان خودتان اقدام کنید

علت اختلاف کیفیت پنجره در تهران با سایر شهرستان ها در چیست؟

از دیگر سوالاتی که ممکن است برای شما به عنوان یک مخاطب پیش آمده باشد، آن است که اصولا چرا پنجره دوجداره تولید شده در تهران نسبت به سایر محصولات با کیفیت بالاتری در دسترس است؟ در واقع دلیل این امر را می توان دسترسی به تکنولوژی های به روز در شهر تهران برای تولید پنجره دانست. محصولاتی که در تهران و توسط پنسا تولید می شوند، تمامی استانداردهای تولید را دارند و بر اساس متد روز دنیا ساخته می شوند. از دیگر دلایل این امر را می توان انتخاب بهترین متریال دانست.

پنسا همواره بر نقش استفاده از متریال با کیفیت در تولید محصولات با کیفیت واقف بوده و باید در نظر داشته باشید که با توجه به این مسئله شما می توانید محصولاتی با بالاترین استانداردهای روز دنیا را در این شهر خریداری و استفاده کنید.دتجربه بالای پنسا برای تولید پنجره دوجداره مخصوص ساختمان های تهران و مطابق با جغرافیای این شهر را می توان از دیگر دلایلی دانست که باعث می شود محصولات این شرکت با کیفیت بسیار بالایی در دسترس شما قرار گیرد و شما خواهید توانست این سری از محصولات را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در نهایت باید گفت که تولید پنجره دوجداره در تهران نسبت به سایر شهرها با کیفیت بالاتری انجام شده و محصول در دسترس شما می باشد.

قیمت پنجره دوجداره تهران چقدر است؟

حتما میدانید که امروزه با  وجود اوضاع تورم، قیمت محصولات بسیار افزایش پیدا کرده است، به همین علت پنجره دوجداره هم از این قاعده مستثنی نبوده و به میزان معینی افزایش قیمت داشته است. اما این به آن منظور نیست که نتوان این محصول را خریداری کرد. چرا که خرید پنجره مقاوم و پر آپشن دوجداره، با وجود ویژگی های عالی که دارد، لازمه هر ساختمان و محیط داخلی بوده و جزو محصولات ضروری ساختمان سازی محسوب می شود. به همین علت، مجموعه پنسا توانسته در این شرایط، امکانی را برای شما مخاطبان عزیز فراهم نماید که بتوانید با قیمت مناسب، پنجره دوجداره استاندارد و مقاومی را خریداری نمایید.

پنجره دوجداره UPVC در مجموعه پنسا، با وجود کیفیت منحصر به فرد خود، دارای قیمتی مناسب و منصفانه می باشد. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که این مجموعه توانسته با به کار گیری از آخرین تکنولوژی های صنعت آلومینیوم  و UPVC حرفی در زمینه مدرن بودن و کیفیت محصولات خود باقی نگذارد

با این تفاسیر باید گفت، پنسا کاملا مشتری مدار بوده و رضایتمندی خریداران خود، از اولویتهای اولیه این گروه صنعتی  محسوب می شود.  اگر شما مخاطبان عزیز قصد خرید پنجره دوجداره از مرکزی معتبر را دارید، می توانید از این مجموعه  معروف خریداری نمایید. چرا که پنسا بهترین گزینه برای شما سخت پسندان، به شمار می رود.

تهران به عنوان بزرگترین شهر ایران، پایتخت سیاسی و شهری با بیشترین میزان ساخت و ساز به شمار می رود و تامین پنجره دوجداره در این شهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این روی ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص انتخاب برترین پنجره دوجداره در این شهر را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

قیمت پنجره دوجداره چالوس چقدر است؟

سوالات متداول

علت اختلاف قیمت اصلی پنجره یو پی وی سی در بازار چیست؟

شرکت های مختلفی امروزه در حال تولید انواع پنجره یو پی وی سی هستند و محصولات خود را در بازار عرضه می کنند. تفاوت قیمت پنجره در میان برندها و مدل های مختلف از مهم ترین دلایلی است که برای برخی سوال شده و می خواهند بدانند که اصولا اختلاف قیمت پنجره یو پی وی سی در بازار به چه علت است؟ در جواب به این سوال می توان گفت که هر پنجره یو پی وی سی باید از گالوانیزه محار داشته باشد که در داخل پنجره قرار داده می شود و همین مسئله که این محار U شکل از چه جنسی و چه ابعادی باشد، یکی از مهم ترین دلایل اختلاف قیمت پنجره به شمار می رود.

در کنار این مسئله می توان به برند تولید کننده پروفیل برای پنجره اشاره نمود. هر شرکت بر اساس استانداردها و تکنولوژی ساخت، از متریال ویژه با حجم خاصی استفاده می کند و همین مسئله باعث می شود که در قیمت پروفیل مورد استفاده در هر پنجره تفاوت هایی را شاهد باشیم که همین مسئله نیز باعث تفاوت در قیمت پنجره می شود. نوع لاستیک های آب بندی که در انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی مورد استفاده است در کنار یراق مورد استفاده در هر نوع پنجره از دیگر دلایلی است که باعث می شود قیمت پنجره ها با یکدیگر اختلاف داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص دلایل اختلاف قیمت پنجره دوجداره در تهران ، اصفهان ، شیراز و مشهد با شما صحبت کنیم.

چرا پروفیل ویستابست نسبت به سایر پروفیل ها گران تر است؟

ویستابست را می توان به عنوان یکی از برند های به نام دانست که امروزه در بازار محصولات خود را ارائه کرده است ولی اگر به دنبال قیمت پروفیل پنجره یو پی وی سی بوده اید، حتما این سوال برای شما نیز پیش آمده است که چرا قیمت پروفیل های این شرکت نسبت به سایر برندها بیشتر است؟ در ابتدا باید گفت که این شرکت محصولات خود را بر اساس استانداردهای روز دنیا و با متریال استاندارد و عایق دما و صدا تولید می کند و همین حساسیت شرکت ویستابست را می توان از مهم ترین دلایلی دانست که باعث شده است قیمت پروفیل پنجره یو پی وی سی این شرکت نسبت به سایر برندهای فعال در بازار بیشتر باشد.

قیمت پروفیل ویستابست

  • متری 295 هزار تومان فریم 

  • متری 320هزار تومان وادار

  • متری 320هزار تومان سش

در کنار این مسئله می توان گفت که محصولات این شرکت نسبت به سایر پروفیل ها از ضخامت و ابعاد بزرگتری برخوردار است و همین مسئله به معنای استفاده بیشتر از مواد اولیه است که در نتیجه باعث می شود قیمت محصولات این شرکت بالاتر باشد.

در کنار این مسائل می توان گفت که استفاده از تکنولوژی های روز و طراحی های خاص امروزی در تولید محصولات ویستابست، از مهم ترین دلایلی است که باعث می شود محصولات این شرکت با نرخ بالاتری در بازار عرضه شوند.

  • قیمت پنجره دوجداره ویستابست متر طول 295 هزار تومان  سه کانال لولایی

  • قیمت پنجره دوجداره ویستابست متر طول 325هزار تومان پنج کانال لولایی

  • قیمت پنجره دوجداره ویستابست متر طول 295 هزار تومان فریم بازسازی

  • قیمت پنجره دوجداره ویستابست متر طول 355 هزار تومان کشویی جفت ریل

شیشه دوجداره و سه جداره چه تاثیری بر قیمت پنجره دارد؟

از دیگر مسائلی که باعث می شود قیمت پنجره ها با تفاوت همراه باشد، دوجداره و سه جداره بودن آن ها می باشد. حتما باید بدانید که نرخ شیشه، یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که بر قیمت انواع پنجره ها دارای تاثیر می باشد و در کنار آن می توان گفت که پنجره های سه جداره، از متریال بیشتری برای قرارگیری استفاده می کنند که هر دو این مسائل باعث می شود اختلاف قیمت مابین پنجره دوجداره و سه جداره ایجاد شود.

پروفیل هایی که در انواع پنجره ها مورد استفاده می باشند باعث می شود که قیمت این محصول با تفاوت همراه شود و در کنار آن حتی مدل پنجره های دوجداره و سه جداره نیز باعث تفاوت قیمتی مابین این سری از محصولات می شوند.

  • قیمت شیشه دوجداره 560 هزار تومان

  • قیمت شیشه سه جداره 840 هزار تومان

با توجه به تفاوت قیمت پنجره دوجداره و سه جداره شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که اصولا کدام مدل از پنجره ها می تواند کاربردی مطابق با نیاز شما داشته باشد؟

در جواب به این سوال باید گفت که فاکتورهای مختلفی مانند محل زندگی شما دارای تاثیر بر این انتخاب بوده و از این روی توصیه می شود که حتما با کارشناسانی که در این زمینه اطلاعات و دانش کافی را دارند در ارتباط باشید و سوالات خود را در زمینه انتخاب بهترین پنجره بپرسید تا در نهایت بتوانید با بهترین قیمت پنجره مورد نظر خود را خریداری کنید.

گالوانیزه موجود در پروفیل های یو پی وی سی چه تاثیری بر قیمت پنجره می گذارد؟

یکی از مهم ترین متریال مورد استفاده در تولید پنجره های دوجداره یو پی وی سی را می توان گالوانیزه ها دانست که دارای تاثیر بسیار زیادی بر قیمت پنجره دارند.

در واقع یو پی وی سی با استفاده از پلاستیک ها تولید می شود و برای این که شکل خود را از دست ندهد، از انواع گالوانیزه استفاده می شود.

این امر به خصوص در مناطقی که شدت تابش خورشید بسیار بالاست بیشتر احساس می شود و شما می توانید انواع گالوانیزه را برای پروفیل های یو پی وی سی در بازار مشاهده کنید که هر کدام دارای ضخامتی متناسب با نوع پروفیل دارند.

  • گالوانیز 25-25-25 متر طول 21 هزار تومان با ضخامت 0/8

  • گالوانیز 25-25-25 متر طول 27 هزار تومان با ضخامت 1

  • گالوانیز 25-25-25 متر طول 32 هزار تومان با ضخامت 1/25

از این روی می توان گفت که یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پنجره ها را می توان همین گالوانیزه های U شکل دانست که در پنجره های یو پی وی سی باید استفاده شوند تا استحکام پنجره را بالا برده و همچنین از بروز خرابی در محصول جلوگیری کنند.

در نظر داشته باشید که متاسفانه بسیاری از شرکت ها برای این که قیمت پنجره خود را کاهش دهند، از انواع گالوانیزه بی کیفیت استفاده می کنند که در این صورت پنجره تولیدی پس از مدت زمان کوتاهی کارایی خود را از دست می دهد و از این روی لازم است که محصولات استاندارد برای انواع پنجره مورد استفاده قرار گیرد

.قیمت گالوانیز 0/9 متری 15 هزار تومان و گالوانیزه 1 متری 17 هزار تومان و گالوانیزه 1/25 متری 20 هزار تومان است.

یراق آلات پنجره دوجداره چه تاثیری بر قیمت دارند؟

در ادامه بررسی قیمت پنجره های دوجداره ای که در بازار عرضه می شوند می توان گفت که یکی از مهم ترین فاکتورها، یراق آلاتی است که استفاده می شود. در واقع این قطعات به عنوان یکی از اصلی ترین متریال ساخت پنجره شناخته می شوند و امکان حرکت کردن به پنجره ها با یراق آلات میسر می شود. از این روی باید علاوه بر این که یراق آلات خوش قیمت را تهیه می کنید، در نظر داشته باشید که نوع یراق استفاده شده باید کیفیت مورد نیاز را داشته باشند.

همچنین باید در نظر داشت که انواع یراقی که برای پنجره لولایی مورد استفاده قرار می گیرند، با یراقی که برای نوع دیگری از پنجره ها مانند پنجره کشویی یا فولکس واگنی مورد استفاده می باشند دارای تفاوت بوده و همین مسئله باعث می شود که قیمت پنجره با تفاوت همراه باشد.

  • قیمت یراق پنجره کشویی 800 هزار تومان 

  • قیمت یراق فولکس واگنی 8 میلیون تومان

برند یراق الات ترک و آلمانی نیز از دیگر پارامترهایی است که بر قیمت یراق پنجره ها دارای تاثیر می باشد. برای مثال زمانی که شما از یراق های تولید شده در کشورهای اروپایی استفاده می کنید، علاوه بر کیفیت بالاتر، باید هزینه ای بیشتر نسبت به یراق چینی پرداخت کنید و از این روی باید دقت بسیار بالایی را در انتخاب بهترین محصول با بهترین کیفیت در کنار بهترین قیمت داشته باشید.دریافت لیست قیمت یراق آلات پنجره

تفاوت قیمت یراق تک حالته و دو حالته چقدر است؟

در مورد بحث یراق مورد استفاده در یک پنجره، باید به این نکته نیز توجه کنید که معمولا قیمت یراق های تک حالته نسبت به قیمت یراق های دو حالته با قیمت بیشتری در بازار عرضه می شوند ولی نباید از یاد برد که سری محصولات دو حالته می توانند عملکرد کامل تری را نسبت به محصولات تک حالته برای شما به ارمغان بیاورند و همین مسئله باعث می شود که شما بتوانید بهتر از پنجره دوجداره استفاده کنید.

یراق های دو حالته به این دلیل که طراحی پیچیده تری دارند و در عین حال در تولید آن ها باید از متریال بیشتری استفاده کرد، معمولا با قیمت بیشتری در بازار عرضه می شوند.

با توجه به این مسائل می توان به این نتیجه رسید که معمولا قیمت پنجره با

  • یراق دو حالته هر عدد 850 هزار تومان

  • یراق تک حالته هر عدد 350 هزار تومان

  البته باید برند و سایر فاکتورها را نیز در نظر گرفت ولی به طور کلی، تفاوت قیمت میان دو نوع یراق آن قدر بالا نیست که شما برای صرفه جویی در هزینه، محصولات کم کاربردتر را انتخاب کنید.

تفاوت قیمت پنجره لولایی با پنجره کشویی چقدر است؟

یکی دیگر از مسائلی که باید در هنگام انتخاب پنجره به آن دقت داشته باشید، نوع پنجره ای است که می خواهید سفارش ساخت آن را بدهید. در نظر داشته باشید که قیمت پنجره لولایی نسبت به قیمت پنجره کشویی عایق بهتری است و همچنین به دلیل این که از متریال کمتری در تولید آن استفاده می شود، طراحی ساده تری دارد و همچنین یراق کمتری در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد، با قیمت کمتری نسبت به پنجره کشویی در بازار عرضه می شود.

البته نباید از یاد برد که تفاوت قیمت پنجره کشویی و لولایی در صورتی که پروفیل ها ساخت یک برند خاص باشند و همچنین کیفیت ساخت برابر باشد، معمولا این تفاوت قیمت چندان زیاد نیست و شما می توانید بر اساس نوع نیاز خود به انواع پنجره لولایی و کشویی با بهترین قیمت دسترسی داشته باشید.

سایر پارامترهای موثر بر قیمت پنجره دوجداره کدام است ؟

با توجه به تمامی موارد یاد شده در بالا شما می توانید درک بهتری از شیوه قیمت گذاری بر پنجره دوجداره یو پی وی سی داشته باشید ولی باید این مسئله را نیز در نظر داشته باشید که قیمت پنجره های عرضه شده بر بازار بر اساس پارامترهای دیگری مانند شرکت عرضه کننده پنجره و قیمت ارز نیز متغیر بوده و از این روی نباید از یاد برد که مهم ترین اصل در انتخاب پنجره دوجداره، انتخاب بهترین شرکت تامین کننده آن می باشد.

پنسا با توجه به سابقه و عملکردی که در خصوص انواع پنجره یو پی وی سی دارد، می تواند از بهترین انتخاب های شما برای تامین بهترین انواع پنجره با قیمت مناسب به شمار رود و کارشناسان ما همواره می توانند در نقش یک مشاور، به شما کمک کنند تا محصولات بسیار باکیفیتی را انتخاب کرده و خریداری کنید.

چطور می توانیم انواع پنجره دوجداره را بر حسب قیمت انتخاب کنیم؟

امروزه انواع پنجره ها در بازار عرضه می شوند و شما می توانید آن ها را با قیمت های متفاوتی خریداری و استفاده کنید. درک بهتر این مسئله که قیمت پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی چطور انجام می شود، در خرید مقرون به صرفه و انتخاب بهترین محصولات با کارایی بالا دارای تاثیر بسیار زیادی بوده و از این روی شما می توانید با مطالعه این مقاله به اطلاعات لازم در این خصوص دست پیدا کنید.

در نهایت باید گفت که فاکتورهای زیادی بر قیمت یک پنجره دوجداره یا سه جداره نقش دارند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به یراق آلات، پروفیل، گالوانیزه، پروفیل و غیره اشاره نمود. همچنین باید در نظر داشت که خرید محصولات با کیفیت حتی اگر قیمت بالاتری داشته باشند، در نهایت به دلیل عملکرد مطلوب چندین ساله می تواند یک انتخاب کاملا مقرون به صرفه برای شما به شمار رود.

--------------------------------------------------

عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره در سال 1403

ساختمان سازی امروزه شکل جدیدی به خود گرفته است و پنجره ها به یکی از مهم ترین بخش های نما و همچنین بخش های هر ساختمان تبدیل شده اند. بر خلاف گذشته که طرح های بسیار محدودی از پنجره ها برای ساختمان ها وجود داشت، امروزه شما می توانید طرح های بسیار متنوعی را از پنجره ها مشاهده کنید اما مهم ترین بحثی که برای بسیاری از سازنده ها مطرح شده است را می توان قیمت پنجره دانست.

باید در نظر داشته باشید که قیمت هر پنجره بر اساس پارامتر ها و موارد مختلفی تعیین می شود که ما در این مقاله قصد داریم در خصوص آن با شما صحبت داشته باشیم. در واقع از متریال، تکنولوژی مورد استفاده در تولید گرفته تا نوسانات ارزی می توانند از دلایل مهمی باشند که در قیمت پنجره تاثیرگذار می باشند.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. قیمت پنجره مجازی دیجی کالا چیست؟

علت قیمت های متفاوت پنجره UPVC در بازار ایران چیست؟

همانطور که بیان شد، در بازار امروز درب و پنجره ایران، مدل های مختلفی وجود دارند و بر خلاف گذشته که طرح ها و مدل ها محدود بود، امروزه محدودیت های کمتری وجود داشته و مدل ها و محصولات متنوع شده اند و همین امر را می توان مهم ترین دلیل قیمت پنجره به صورت متفاوت در بازار دانست.

شرکت های متعدد تولید کننده، نوسانات بازار ارز و قیمت مواد اولیه را می توان از دیگر دلایلی دانست که در قیمت پنجره دارای تاثیر می باشد و خریداران باید به این موارد تاثیرگذار در قیمت پنجره اهمیت دهند. هزینه های مربوط به نرخ فروش نیز برای هر فروشنده دارای تفاوت می باشد و از این روی در خرید پنجره باید به این نرخ ها توجه داشت و بر این اساس فروشنده را انتخاب کرد.

نوسانات ارزی چه تأثیر بر روی قیمت پنجره و یا مشتقات آن دارد؟

 یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده است قیمت پنجره به صورت روزانه تعیین شود را می توان نوسانات ارزی دانست. در واقع در بازار امروز، هزینه خرید ارز های بین المللی به صورت روزانه تعیین می شود و همین امر یکی از مهم ترین دلایل نوسان قیمت در بازار پنجره می باشد. باید در نظر داشته باشید که حتی در صورتی که تمامی متریال مورد نیاز در ساخت پنجره در داخل کشور تولید شود، باز هم به دلیل این که صرفه عرضه داخلی نسبت به صادرات باید رعایت شود، قیمت پنجره افزایش پیدا می کند.

اگرچه بسیاری از مواد ساخت پنجره دوجداره در ایران تولید می‌شود؛ اما نباید فراموش کرد که قیمت‌گذاری این مواد نسبت به بازارهای جهانی صورت می‌گیرد. برای همین قیمت مواد اولیه به دلار سنجیده می‌شود که بر تولید و قیمت پنجره تولید کننده اثر خواهد گذاشت. به طور مثال، قیمت ورق گالوانیزه همیشه با قیمت جهانی سنجیده می‌شود.

اگر قیمت یک ورق گالوانیزه در بازار جهانی از مقدار  X دلار به Z  دلار افزایش پیدا کند، طبیعی است که قیمت پنجره در بازار ایران نیز افزایش خواهد داشت. حال اگر قیمت دلار نیز نوسان پیدا کند، این تغییر قیمت بر قیمت نهایی پنجره نیز اثرگذار خواهد بود.

یعنی خریدار با یک جهش مضاعف قیمت پنجره روبرو خواهد بود. اگر قیمت جهانی ثابت بماند اما قیمت دلار بالا برود، طبیعی است که سازنده مواد اولیه، قیمت خود را بالا خواهد برد. برای همین بازهم علاوه بر تولید‌کننده، خریدار نیز با افزایش قیمت روبرو خواهد بود. تنها یک مسئله باقی می‌ماند تولیدکنندگانی که در نوسان قیمت دلار، در ساخت پنجره از مواد اولیه بدون استاندارد استفاده می‌کنند، طبیعی خواهد بود که ما در بازار شاهد اختلاف قیمت در پنجره روبرو شویم. 

ترکیبات جدید PVC برای افزایش طول عمر پنجره چیست و چه تأثیر بر قیمت دارد؟

PVC یکی از مهم ترین متریالی است که در ساخت پنجره مورد استفاده قرار می گیرد و باید در نظر داشته باشید که با توجه به پیشرفت تکنولوژی در این زمینه، ترکیبات جدید PVC می تواند در مقابل شرایط آب و هوایی و رطوبت بالا مقاومت بالاتری داشته باشد و همین امر باعث می شود که طول عمر پنجره های ساخته شده بیشتر شود. در کنار آن نیز باید بدانید که افزایش قیمت پنجره های PVC نیز به دلیل ترکیبات جدیدی که شرکت ها مورد استفاده قرار می دهند نیز منطقی به نظر می رسد.

دریافت لیست قیمت پنجره باکیفیت

با توجه به تمامی مسائل بیان شده شما می توانید لیست قیمت پنجره های با کیفیت و امروزی که در بازار عرضه می شود را از وب سایت اینترنتی شرکت پنسا دریافت کرده و بر اساس پارامترها و سیاست هایی که در ساخت و ساز دارید، نسبت به ثبت سفارش اقدام کرده و خرید را انجام دهید.

در ادامه با ما باشید با راهنمای خرید بهترین پنجره های تولید ایران...جدیدترین و مناسب ترین قیمت های پنجره دوجداره Upvc،شیشه و یراق فروش تهران و شهرستان... جدید ترین قیمت لیست قیمت بهترین برندهای پنجره...جدول قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی سال جدید به همراه آموزش محاسبات درب و پنجره همراه با آنالیز قیمت مدل های مختلف پنجره و شیشه هوشمند... جدیدترین لیست قیمت ۳ برند برتر درب و پنجره دوجداره

--------------------------------------------------

موارد تاثیر گذار در

محاسبه انواع پنجره UPVC

  موارد تأثیر گذار در محاسبه قیمت پنجره چیست؟ با این موارد بیشتر آشنا شوید! ابعاد و کیفیت پنجره چه تأثیری در قیمت پنجره دارد؟ موارد تأثیر گذار در قیمت پنجره چیست؟

امروزه انواع مختلفی از پنجره در اشکال و جنس های مختلف تولید می شود. پنجره نقش مهمی در طراحی و دکوراسیون ساختمان دارد. پنجره یکی از مهمترین بخش های هر ساختمان است و نقش مهمی در میزان نور، دما و حرارت ساختمان دارد.  قیمت و کیفیت پنجره بسیار مهم است، هر چقدر که کیفیت و قیمت پنجره بهتر باشد، میزان فروش آن در بازار نیز بیشتر است.  در اینمقاله قصد داریم در مورد عوامل تأثیر گذار بر قیمت پنجره با شما عزیزان صحبت کنیم. برای آشنایی و اگاهی  بیشتر نسبت  به این موضوع با ما همراه باشید.

یکی از سوال­ های رایج در بازار خرید فروش انواع پنجره این است که  موارد تأثیر گذار در قیمت پنجره  چیست؟ 

فاکتور های مختلفی در قیمت پنجره تأثیر دارد. 

برند کارخانه تولید کننده پنجره: امروزه تعداد زیادی کارخانه در ایران، در زمینه ساخت انواع پنجره فعالیت می کنند و نقش مهمی در تأمین نیاز کشور در این زمینه دارند. هر چقدر که دقت و عملکرد پنجره تولید شده در یک کارخانه  بیشتر باشد، برند آن نیز معتبر تر  است و قیمت محصول تولیدی آن بیشتر است.

  • کیفیت پنجره: کیفیت و مشخصات  پنجره، باید متناسب با  مقیاس و استاندارد های بین المللی باشد. هر چقدر که کیفیت پنجره تولید شده در یک کارخانه بیشتر باشد و به استاندارد های تعیین شده جهانی نزدیک تر باشد، قیمت آن  نیز  بیشتر است.

  • جنس پنجره  : مقاومت پنجره آلومینیومی و پنجره  نسبت به پنجره چوبی و آهنی در برابر رطوبت ، ریزش باران و تابش نور بیشتر است. هر چقدر که مقاومت و استحکام پنجره بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

  • ابعاد پنجره : هر چقدر که ابعاد و اندازه یک پنجره بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

  • نوع شیشه : قیمت شیشه های دوجداره نسبت به شیشه ساده بیشتر است. بنابراین هزینه پنجره دوجداره بیشتر است.

مواد اولیه :  pvc به نوعی ماده پلاستیکی گفته می شود که بر اثر فرآیند های مختلف تولید می شود و برای ساخت انواع پنجره های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. برای افزایش پایداری و طول عمر این نوع پلاستیک از انواع مواد پایدار کننده و ضد آتش سوزی استفاده می شود. این امر منجر می شود که پایداری و مقاومت پنجره افزایش یابد و قیمت آن نیز بیشتر شود.

سامانه فروش پنجره پنسا

نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره

.

۱۰ نکته مهم در مورد

قیمت پنجره

↓↓↓

  • 1 - روش محاسبات و آنالیز قيمت پروژه پنجره UPVC چگونه است ؟

تمامي محاسبات از قبيل قيمت ساخت پنجره ، ليست برش پروفيل ، ليست برش شيشه ، ليست يراق آلات و ... با نرم افزار مخصوص صنعت و توسط كامپيوتر به طور كاملاً دقيق انجام مي شود.

اجزاء تاثیر گذار در محاسبات پنجره شامل :

پروفیل، شيشه دوجداره، يراق آلات پنجره، رنگ پروفیل، سیستم بازشو پنجره یو پی وی سی، گالوانیزه، توری، هزینه نصب و ... میباشند .در عين حال هر پروژه نيز بستگی به نوع طراحي آن نظير تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و ... با يكديگر متفاوت هستند. از این جهت نمي توان بدون اندازه ها و نقشه پروژه ، قيمت دقيقي از  پنجره های یو پی وی سی بدست آورد

  • 2 - کلیه هزینه ها در ساخت و نصب پنجره UPVC شامل چه مورادی میشوند ؟

قيمت پيشنهادي ما براي هر پروژه شامل درب و پنجره هاي  ، شيشه ( تك جداره يا دو جداره ) ، يراق آلات مربوطه و نصب در محل مي باشد. فریم آهنی ، کندن درب و پنجره های قبلی در پروژه های تعویضی ، آهنگری و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است.

پنجره UPVC ویستابست

نحوه محاسبه پنجره دوجداره

↓↓↓↓

  • 3 - نحوه محاسبه هزینه تعویض پنجره هاي قديمي و محاسبه کندکاری و فرزکار (دمونتاژ) به چه صورت است ؟

در پروژه هاي بازسازي بعد از برآورد هزينه كل كار ، هزينه هاي جانبي همچون هزينه فرزكاري ، جوشكاري و تعويض پنجره ها بعد از بازديد از كار محاسبه ميگردد . در صورت تمایل تماس با واحد فروش کارشناسان شرک پنسا در اسرع وقت پاسخ گوی شما می باشند.

نحوه محاسبات هزینه تعویض پنجره قدیمی

پروژه تعویض پنجره شامل هزینه‌های مختلفی نظیر هزینه تعداد پنجره‌های دو جداره مورد نیاز، میزان یراق‌آلات مورد استفاده، نصب و اجرا، حمل و نقل، جداسازی پنجره‌های قدیمی، فرزکاری، جوشکاری و… است. برای اطلاع از حدود قیمت این پروژه باید با سازندگان این پنجره‌ها تماس بگیرید و از کارشناسان آن‌ها کمک بخواهید. قیمت نهایی پس از بازدید کارشناس از نتیجه پایانی کار اعلام خواهد شد.

لیست نمایندگی های وین تک

نحوه محاسبات هزینه تعویض پنجره قدیمی

↓↓↓

  • 4 - قیمت تمام شده یراق آلات و بازشو پنجره UPVC بر چه اصلی محاسبه میشود ؟

قیمت یراق آلات درب upvc و پنجره ها بر حسب تعداد بازشوها موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود .

نحوه محاسبه قیمت یراق آلات پنجره یو پی وی سی

هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد. قیمت یراقآلات پنجره upvcبر اساس نوع پروفیل و سیستم پروفیل متغییر است مثلا قیمت یراق آلات پنجره فولکس واگنی یو پی وی سی با قیمت یراق پنجره کشویی یو پی وی سی تفاوت دارند .

عوامل متعددی بر هزینه‌ خرید پنجره دو جداره تاثیرگذار است. بعضی سازندگان این هزینه را براساس ابعاد پنجره محاسبه می‌کنند و برخی دیگر میزان مصرف شیشه را معیار تعیین قیمت در نظر می‌گیرند؛ اما در مجموع برای تهیه چنین پنجره‌هایی (یعنی پنجره دارای قاب PVC یا UPVC با شیشه‌های دوجداره) نمی‌توان قیمتی به صورت کلی اعلام کرد.

بنابراین برای داشتن یک پنجره عایق استاندارد، باید از پروفیل PVC یا UPVC کنار شیشه‌های دو جداره استفاده کنید. به این ترتیب، بهترین ترکیب برای عایق برودت، حرارت، صدا و آلودگی را به منظور آسایش خود و حفاظت از حریم ساختمان را فراهم خواهید کرد.

پیش از اقدام به تعویض پنجره‌ها بودجه خود را در نظر گرفته و از سازندگان مختلف قیمت بگیرید. فراموش نکنید از شرکت مورد نظر برای نصب پنجره‌ها گارانتی درخواست کنید تا در صورت وقوع مشکلات احتمالی بتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید. همچنین استفاده از  شیشه دوجداره یا شیشه سه جداره ، رنگ و ضخامت شیشه نوع و برند پروفیل مصرفی پنجره ها

  • 5 - آیا ضمانت نامه محصول و خدمات پس از فروش  بر قیمت تمام شده تاثیر گزار است ؟

کلیه محصولات گروه پنجره پنسا دارای ضمانت نامه کتبی کالا میباشند که هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش پنجره های uPVC  از مشتری دریافت نمیشود .معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردارند . ولی برندها شناخته شده در این صنعت مطمئن ترین راه برای خرید محصولات یو پی وی سی شناخت این برندها و سفارش آن به شرکت های معتبر میباشد

اطلاعیه :

 فروش بی سابقه پنسا

حفاظت از انرژی میراث ارزشمند برای آیندگان

این شعاری است که سالیان سال در مجموعه صنعتی پنسا شنیده شده و ما مفتخریم با بیش از هزاران پروژه بازسازی و نوسازی پنجره های قدیمی توانسته‌ایم گامی کوچک در عرصه بزرگ صنعت درب و پنجره UPVC کشور عزیزمان برداریم باشد که در این عرصه خداوند متعال پشت و پناه ما گردد

  • 6 - نحوه محاسبه ریز قیمت نصب و متریال نصب پنجره های دوجداره UPVC
  • 10 درصد کل پروژه هزینه نصب

  • 5 درصد هزینه مواد مصرفی برای نصب

  • 5 درصد هزینه فرزکاری

  • جمعا هزینه نصب و دمونتاژ 20 درصد کل کار محاسبه میگردد.

در صورت جابجایی در طبقات نیاز به بالابر و یا نیروی انسانی باشد

  • معادل 5 درصد دیگر به هزینه نصب اضافه میگردد.

  • نصب در شرایط سخت ، نصب در ارتفاع و یا خارج از شهر کارخانه سازنده (بدون هزینه اقامت و هزینه های جانبی) معادل 5 درصد به کار اضافه میگردد.

معولا هزینه نصب درصدی از فاکتور فروش محاسبه می شود که ممکن است بعد از بازدید از پروژه در شرایط خاص افزایش پیدا کند. در آنالیز قیمت محصولات گروه پنجره پنسا از تمام فاکتور های موجود برای استعلام قیمت در و پنجره دو جداره استفاده شده است قیمت پنجره ها همچنان تغییری نداشته است.

  • 7 - نحوه محاسبه شیشه های پنجره دوجداره

قیمت شیشه دوجداره که شامل هزینه ساخت ، حمل ، و جابجایی در طبقات میشود .شیشه دوجداره معمولا از دو جداره با ضخامت های مختلف ساخته میشوند که براورد قیمت بر اساس ضخامت شیشه جنس شیشه رنگ شیشه نوع بوتیل چسب و اسپیسر شیشه و همچنین نوع و محل تولید و دستگاهای تولید و شستشوی شیشه محاسبه میگردد.

شیشه دوجداره بر اساس مترمربع محاسبه میشود.

↓↓↓

 حتما بخوانید : آیا میتوانیم از هر پروفیل یا برندی

برای تعویض پنجره قدیمی استفاده کنیم؟

  •  8 -  روش محاسبه قیمت پنجره یو پی وی سی با اشکال و زوایایه خاص ، پنجره و شیشه ذوذنقه ، پنجره هلال یا خم  و شیشه محدب

هزینه ساخت هلال و اشکال خاص بعد از بازدید از کار به شرح ذیل محاسبه میشوند . ساخت هلال پنجره  همراه با هلال شیشه و هزینه شابلون محاسبه میشوند که به متراژ و تیراژ کار هم بستگی دارد

--------------------------------------------------

  • 9-  روش محاسبه قیمت پنجره دوجداره upvc رنگی و پنجره با لمینت طرح چوب چه مقدار می باشد؟

هزینه رنگ یروفیل پنجره بر اساس تعداد پنجره یو پی وی سی و متراژ پروفیل مصرفی ، محاسبه میشود که هم اکنون در شرکت پنسا دو رو رنگ از نوع زوبل آلمان مخصوص در متر طول محاسبه میشود و هزینه انجام لمینت (طرح چوب)  بسته به نوع پروفیل معادل 15 الی 25 درصد کل پروژه محاسبه می گردد .

↓↓↓

ویدیو پروژهای

تعویض پنجره قدیمی

 نحوه دیگر محاسبه قیمت پنجره


بحث قیمت در کنار کیفیت کالا از اساسی ترین بحث ها در فروش و تولید هر محصولی میباشد و براورد اولیه آن برای مشتریان هائز اهمیت است . لذا مشتریان محترم با تماس با واحدهای فروش شرکت پنسا و ارائه مشاور فنی میتوانند ارزیابی دقیق تری از کار داشته باشند


10 - معمولا فروش و قیمت محصولات upvc به دو روش براورد میشوند:

  • روش اول: قیمت متر طول پنجره (محاسبه بر حسب متر طول پروفیل یا محیط پنجره)

اصولا پروفیل های پنجره بر اساس متر طول محاسبه میشود و برای ساخت و مونتاژ پنجره بر اساس متر طول نیاز به محاسبه محیط پروفیل های پنجره میباشد.برای روشن شدن این موضوع به مـثال زیر دقت کنید:

پنجره ای با یک متر ارتفاع و یک متر عرض 2 لت مساوی و یک بازشو دارای چهار متر پروفیل قاب سه متر پروفیل بازشو و یک متر پروفیل میانی جمعا 8 متر در متراژ طول پروفیل های مصرفی این پنجره میباشد که به آن یک دست یراق آلات ، 0/8 متر مربع شیشه دوجداره و معادل 20 درصد هزینه نصب ، دمونتاژ  و حمل نیز در نظر گرفته میشود

  • روش دوم: قیمت متر مربع پنجره (محاسبه بر اساس متر مربع پنجره و کلیه ملزومات)

این روش که محاسبه آن آسان تر از روش اول است بر اساس متر مربع پنجره محاسبه میشود به طور مثال : 

یک پنجره در ابعاد 1متر ارتفاع و 1متر در عرض 2 لت مساوی و یک بازشو  دارای یک متر مربع متراژ میباشد. حالا ما برحسب نیاز شما  ، برند پروفیل ، نوع شیشه و یراق آلات مصرفی عددی رو در نظر میگیریم که ضریب آن عدد در ضریب طول و عرض ، قیمت نهایی پنجره بدست می اید. اگر قیمت را در متراژ واحد(متر مربع) در نظر بگیریم ابعاد کوچک و بزرگ پنجره های ما اختلاف قیمت زیادی پیدا خواهند کرد و به همین منظور است که براورد هزینه در متر مربع همیشه دقیق نمیباشد. قیمت پنجره  از قرار متر مربع   450000 الی ۱950000 تومان می باشد(شامل کلیه هزینه ها)

کلام پایانی

در نتیجه توصیه میشود برای خرید پنجره دوجداره حتما به طور مستقیم از تولیدکنند مستقیم یا کارخانه های معتبر خرید صورت گیرد.

دقت داشته باشید دفاتر فروش ، مغازه ها یا بازاریاب ها میتوانند در قیمت نهایی شما تاثیر گذار باشند.

لذا خودتان اقدام کنید و حتما قبل از خرید از کارخانه تولیدکنند پنجره دیدن فرمایید.

جهت هماهنگی و بازدید از کارخانه پنسا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

خط ویژه فروش

44000098

اگر شما تمايل داريد كه قيمت دقيقي از پروژه و تولید پنجره دوجداره UPVC خود داشته باشيد ، كافيست اندازه ها و طراحي پروژه خود را براي ما ارسال كنيد ( واتساپ شرکت 09120778835 ) یا از طریق واحد فروش پنسا با متخصصان ما در ارتباط باشید.

همکاران ما محاسبات را به صورت كاملاً دقيق با نرم افزار مخصوص صنعت درب و پنجره انجام داده و پيشنهاد قيمت را با جزييات كامل براي شما ارسال مي كنند.

جهت سفارش پنجره وین تک می توانید به صفحه نمایندگی وین تک مراجعه کنید

مجله فوربز : شاهکار معماری جهان

خانه های با پنجره های عجیب و غریب

-----------------------------------------------------------------

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
محمدرضا پهلوان
 ارسال شده در : یکشنبه 13 اسفند 1402

با سلام،پنجره تک جداره مونو ریل (یک لنگه کشویی)و یک لنگه ثابت باشه با شیشه 5 میل حدودا و عرض 2.26وارتفاع 2.85 چقدر درمیاد؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : چهارشنبه 15 فروردین 1403

درود درب های منو ریل با توجه به ابعاد شما از 20 تا 60 میلیون متغییر هستند ... جهت استعلام دقیق به صفحه قیمت درب آلومینیومی بروید یا با واحد فروش تماس بگیرید

نصیری
 ارسال شده در : جمعه 12 آبان 1402

سلام برای یک بالکن به ارتفاع 2.8 و 1.2 متر شیشه دوجداره صنعتی با یک پنجره بازشو چند می شود؟ لوله پکیج هم نیاز است از پنجره عبور نماید هزینه حمل و نصب چند می باشد 09032953632

محمد حسینی
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 شهریور 1402

باسلام پنجره با ابعاد عرض 5 متر و ارتفاع 2 متر با وین تک چن در میاد

مدیر سایت
 ارسال شده در : پنجشنبه 16 شهریور 1402

سلام برای براورد قیمت نقشه الزامی میباشد با این حال ابعاد مورد نظر شما در سیستم کشویی منوریل وین تک حدودا 20 میلیون تومان کشویی جفت ریل وین تک 26 میلیون تومان سیستم لولایی نوسازی حدودا 10 میلیون لولایی بازسازی حدوداه 13 میلیون تومان

Molok
 ارسال شده در : جمعه 13 مرداد 1402

سلام درب بالکن با ابعاد ۴ ارتفاع ۲ ریلی وین تک چهار تیکه دو لنگه بازشو چه قیمتی میشه ممنون

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 13 شهریور 1402

با سلام و احترام درب ریلی به این ابعاد حدود 15میلیون تومان می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فاکتور ابعاد خود را به شماره 09120778835 واتساپ کنید.

سارا
 ارسال شده در : جمعه 06 مرداد 1402

سلام وقت بخیر قیمت درب های آلومینیومی چمد درمیاد؟ ابعادم تقریبا ۲.۵ در ۴

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 13 شهریور 1402

با سلام و احترام درب الومینیومی به این ابعاد حدود 25میلیون تومان می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فاکتور ابعاد خود را به شماره 09120778835 واتساپ کنید.

درویش
 ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

من شمال هستم برای عایق رطوبت کدوم مدل پیشنهاد میکنید

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض تشکر از شما دوست عزیز به استحضار میرسانم : در مناطق با تابستان‌های گرم و مرطوب، پنجره‌های بازشو UPVC با قابلیت تهویه و ایجاد جریان هوای طبیعی می‌توانند مناسب باشند. این پنجره‌ها به شما اجازه می‌دهند تا هوای تازه را به داخل ساختمان بیاورید و برای تهویه بهتر از طریق پنجره استفاده کنید.

درویش
 ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

قیمت پنجره وینتک ابعاد ۲ در ۳ چقدره؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

سلام برای براورد قیمت نقشه الزامی میباشد با این حال ابعاد مورد نظر شما در سیستم کشویی منوریل وین تک حدودا 20 میلیون تومان کشویی جفت ریل وین تک 26 میلیون تومان سیستم لولایی نوسازی حدودا 10 میلیون لولایی بازسازی حدوداه 13 میلیون تومان ضمن عرض تشکر از شما دوست عزیز به استحضار میرسانم :تلفن واحد فروش: 44000098 (021)

سایه سیف الهی
 ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

خدمات پس از فروش بسیار عالی

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض سلام و تشکر از شما دوست عزیز

سایه سیف الهی
 ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

سلام لیست قیمت پنجره بروز هست؟ با چه شماره ای برای سفارش تماس بگیریم

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض تشکر از شما دوست عزیز به استحضار میرسانم : کارخانه و دفتر فروش : تهران -کلیومتر 20 اتوبان ساوه - سه راه آدران - شهرک صنعتی شهید زواریه - صنعت هشتم تلفن واحد فروش: 44000098 (021)

دنیا
 ارسال شده در : یکشنبه 25 تیر 1402

قیمت ها ثابت هستن یا تغییر میکنن؟؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض سلام و تشکر از شما دوست عزیز به استحضار میرسانم :اگرچه بسیاری از مواد ساخت پنجره دوجداره در ایران تولید می‌شود؛ اما نباید فراموش کرد که قیمت‌گذاری این مواد نسبت به بازارهای جهانی صورت می‌گیرد. برای همین قیمت مواد اولیه به دلار سنجیده می‌شود که بر تولید و قیمت پنجره تولید کننده اثر خواهد گذاشت.

عباسی
 ارسال شده در : یکشنبه 25 تیر 1402

سلام ممنون از مشتری مداریتون و پاسخگویی به موقعتون ،عذر میخام پیچ اینستاهم دارین؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض تشکر از شما دوست عزیز به استحضار میرسانم :کارخانه و دفتر فروش : تهران -کلیومتر 20 اتوبان ساوه - سه راه آدران - شهرک صنعتی شهید زواریه - صنعت هشتم تلفن واحد فروش: 44000098 (021) ادرس اینستاگرامpensa_upvc

باستانی
 ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

سلام کدام پنجره از همه ارزانتر است؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

با سلام این کاملاً بستگی به انتخاب شما داشته و نمی‌توان گفت کدام نوع پنجره دارای هزینه کمتری است. به‌علاوه هزینه تمام شده بستگی به یراق‌آلات و نوع پروفیل پنجره دارد که شما درخواست می‌کنید. مثلاً در مورد پنجره دوجداره، می‌توان از پنجره‌هایی استفاده کرد که از پنجره ساده چوبی ارزان‌تر تمام شود و می‌توان از پنجره‌ای استفاده کرد که یک قاب آن برابر کل هزینه پنجره یک ساختمان است. اما در کل پروفیل های اکونومی با یراق الات تک حالته و گالوانیزه سبک وزن و شیشه غیر صنعتی هزینه تمام شده را کاهش میدهد..

اکبری
 ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

لیست قیمت لیفت را دارید؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 13 شهریور 1402

با سلام و احترام جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت پنجره های لیفت لطفا به شماره واتساپ09120778835 پیام دهید.

مدیر سایت
 ارسال شده در : دوشنبه 13 شهریور 1402

با سلام و احترام جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت پنجره های لیفت اند اسلاید لطفا به شماره واتساپ09120778835 پیام دهید.

درخشنده فر
 ارسال شده در : دوشنبه 23 اسفند 1400

سلام وقت بخیر.برای تراس حدود ۳مترو۱۰در ۱۸۰ میخوام پنجره نصب کنم.به چه صورت بهتره فقط میخوام یکیش باز وبسته بشه بصورت ریلی.میشه لطفا قیمت بدید؟سپاس0903565146.....

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 20 شهریور 1401

لطفا با واحد فروش تماس بگیرید 44000098

علیزاده
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 آبان 1400

سلام لطفا لیست قیمت آلومینیوم هم اعلام کنید

مدیر سایت
 ارسال شده در : جمعه 28 آبان 1400

در این قسمت براورد قیمت حدودی پنجره آلومینیوم را بر اساس شکل و تعداد بازشوها بر مقیاسه مترمربع محاسبه میکنیم . دقت کنید در اشکال زیر نقشه پنجره ها متفاوت هستند

فریدون
 ارسال شده در : یکشنبه 09 آبان 1400

با سلام حدود 50 عدد درب و پنجره به ابعاد زیر لازم دارم لطف قیمت تمام شده بفرماید ۱۳۷ در ۱۲۴ ۵ عدد ۱۳۷ در ۱۳۰ ۵ عدد ۱۳۷ در ۱۰۰ ۵ عدد ۳۴۰ در ۱۳۷ ۵ عدد ۸۰ در ۲۵۰ ۵ عدد ۹۰ در ۲۲۰ ۵ عدد ۲۰۰ در ۷۵ ۱۶ عدد

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 16 آبان 1400

سلام دوست عزیز لطفا درخواست استعلام از طریق بخش فروش اقدام کنید با تشکر

محمدحسین
 ارسال شده در : جمعه 16 مهر 1400

سلام خسته نباشید. برای تعویض سه عدد پنجره قدیمی با ابعادهای دو عدد ۱۰۰×۱۷۰ و یک عدد ۱۴۰×۱۷۰ ممنون میشه برآورد قیمت کنید. ۰۹۳۵۵۵۳۶۹۱۵

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 16 آبان 1400

سلام لطفا با واحد فروش شرکت هماهنگ شود و در خواست استعلام را از طریق واتساپ ارسال کنید با تشکر

حسن دوروزی
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 اردیبهشت 1400

سلام لیست قسمت هاتون بسیارعالی هست ای کاش اطلاع رسانی بیشتری انجام بفرمایید تاکسانی مثل بنده گرفتار شرکتهایی با کیفیت کار وپروفیل ویراق الات فوق العاده بی کیفیت و متاسفانه گران تر از جنس خوب نشوند لطفا درصورت تمایل لیست زیررا محاسبه بفرمایید . پنجره ها ارتفاع 2متر عرض 3متر ارتفاع 2متر عرض 2متر ارتفاع 2متر عرض 1/40 ارتفاع 2متر عرض 1/50 ارتفاع1/20 عرض 1/20 درب ها ارتفاع2/50 عرض 1/20 دولت ارتفاع2/50 عرض 1متر باتقدیم احترام وکمال تشکر حسن دوروزی مشهد09159156842

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 02 خرداد 1400

سلام در حال اقدام است

ایمانی
 ارسال شده در : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400

قیمت پنجره با درب چقدر اختلاف دارند؟؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : شنبه 18 اردیبهشت 1400

لطفا به بخش محاسبات قیمت مراجعه کنید https://www.pensa.ir/fa/article/24/%D9%82%D9%8A%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-upvc

طهماسبي
 ارسال شده در : جمعه 06 تیر 1399

سلام ، من دو پنجره در ابعاد ١٣٨*١٨٨( هال و اتاق خواب) و يك پنجره ١٠٢*٩٢(آشپزخانه) از نوع آهني دارم كه ميخوام با پنجره دو جداره كشويي تعويض كنم ، لطفا قيمت رو برام اعلام ميكنيد تا برآورد كنم با بودجه درنظر گرفته شده براي تعويض،🙏🙏🙏

مدیر سایت
 ارسال شده در : شنبه 18 اردیبهشت 1400

سلام به واحد فروش ارجاع داده شده جهت پیگیری با شماره ۴۴۰۰۰۰۹۸ تماس بگیرید

مهدی حسینی
 ارسال شده در : شنبه 27 اردیبهشت 1399

سلام ۳عدد پنجره دوجداره به ابعاد ۱/۵۰در۱/۵۰دارم میخاستم زحمت بکشین قیمت بدین ۰۹۲۲۷۳۵۸۷۳۲

مدیر سایت
 ارسال شده در : شنبه 18 اردیبهشت 1400

سلام واحد فروش اقدام شد

وحید شعبانی
 ارسال شده در : یکشنبه 11 اسفند 1398

با سلام.میخواستم بدونم اگه بخوام بالکن خونه رو پنجره کنم با ابعاد ارتفاع ۲.۵ متر و عرض ۱.۸ متر چه مدل پنجره ای رو پیشنهاد میکنید و حدود قیمت رو بفرمایین لطفا. ضمنا تو بالکن هم پکیج داریم هم کولر گازی شماره واتس آپ :۰۹۳۵۶۷۹۶۸۸۱

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 03 فروردین 1399

سلام به واحد فروش ارجاع داده شد ممنون

امیرعباس بهنام فر
 ارسال شده در : شنبه 20 مهر 1398

شماره واتس اپ میذارم لطفا برای قیمت متراژ مد نظر من پیام بدین، متشکرم،

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 21 مهر 1398

سلام درخواست مورد نظر برای استعلام پنجره آلومینیوم ترمال بریک انجام شد

ف. ن. م
 ارسال شده در : دوشنبه 08 مهر 1398

با سلام بنده یک پنجره حدودا ۲و نیم در ۲و نیم میخوام قیمتش بدون درب باز شو یا با یک درب باز شو چند می شود؟ لطفا شماره ی همراه بنده برای دیگران ، نشان داده نشود: 09122971677

مدیر سایت
 ارسال شده در : چهارشنبه 10 مهر 1398

سلام در اسرع وقت با شما تماس میگریم ممنون از انتخاب شما واحد فروش

سیاوش
 ارسال شده در : چهارشنبه 27 شهریور 1398

با سلام لطفا نماینده مشهد برای استعلام قیمت را معرفی نمایید

مدیر سایت
 ارسال شده در : پنجشنبه 28 شهریور 1398

سلام لطفا شماره خود را ثبت کرده و یا با شماره 09120778835 تماس بگیرید با تشکر واحد فروش

ارسا
 ارسال شده در : یکشنبه 24 شهریور 1398

لیست قیمت پنجره

رستمی
 ارسال شده در : یکشنبه 24 شهریور 1398

سلام،من ی درب دارم به ارتفاع ۲متر وعرض۸۰(ارتفاع کل درب ۲.۴۰)ویک پنجرهبه طول ۱.۵ وعرض۱.۵یک لنگ باز شو از وسط،قیمت کلی رو می خواستم

مدیر سایت
 ارسال شده در : چهارشنبه 27 شهریور 1398

سلام لطفا یه شماره برای تماس واتساپ ارسال کنید تا استعلام قیمت کتبی پنجره ها ارسال کنیم و یا با واحد فروش تماس بگیرید با تشکر

اکبری
 ارسال شده در : چهارشنبه 20 شهریور 1398

سلام قیمت ها بروز هستند

مدیر سایت
 ارسال شده در : شنبه 18 اردیبهشت 1400

بله بروز هستند

021-44000098