ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

لیست شرکت های پنجره دوجداره ایران

  1
 10716

معرفی 5 برند فعال صنعت درب و پنجره

استانداردهای ساخت و ساز ساختمان در سال های اخیر با تغییراتی همراه بوده است و از جمله مهم ترین آن ها می توان به الزام ساخت و ساز با درب و پنجره دوجداره اشاره نمود. باید در نظر داشته باشیم که امروزه مدل های متنوعی از درب و پنجره های دوجداره در بازار عرضه می شوند و از جمله مهم ترین وجوه تمایز در این محصولات می توان به استفاده از پروفیل های یو پی وی سی و آلومینیوم اشاره نمود. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص درب و پنجره دوجداره و برند های فعال همچون برند پنسا ، در این حوزه در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای انتخاب و خرید آگاهانه به شما کمک کند.

 برند پنسا

تکنولوژی های مورد استفاده هر شرکت برای ساخت پنجره دوجداره دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما باید با دقت بسیار زیادی نسبت به انتخاب برند تولید کننده پنجره اقدام کنید. عایق بندی مناسب تر، امکان دسترسی به طرح ها و رنگ های متنوع در کنار کیفیت بالای محصولات تولید شده از جمله مهم ترین فاکتورهای انتخاب درب و پنجره ها به شمار می رود. اما کدام یک از شرکت های فعال در این زمینه می توانند گزینه ای مناسب در ساخت و ساز به شمار روند؟

با برند های فعال در زمینه ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی بیشتر آشنا شوید

در ابتدای راه باید گفت که ساخت پنجره های یو پی وی سی به دلیل قیمت ارزان تر، استحکام بالا در کنار طراحی های زیبا بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و همچنین این سری از انواع پنجره از لحاظ عایق بندی در سطح بسیار خوبی قرار داده می شوند. ما در این قسمت با شما همراه هستیم تا برخی از برند های معتبر فعال در ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بدانیم : بهترین برند پروفیل UPVC

ویستابست

از مهم ترین برند های حال حاضر کشور که در زمینه تولید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی در حال فعالیت می باشد و شما می توانید از محصولات این شرکت با خیال راحت استفاده کنید. این شرکت ایرانی در سال 1382 تاسیس شده و کار خود را در سال 1386 آغاز کرد. در حال حاضر ویستابست به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان پنجره دوجداره یو پی وی سی شناخته می شود و محصولات خود را بر اساس تکنولوژی های روز دنیا تولید می نماید.

وین تک

این برند که مبداء آن به کشور ترکیه باز می گردد امروزه محصولات خود را در کارخانه ایرانی خود نیز تولید کرده و برای مصرف کنندگان ایرانی عرضه می کند. شما می توانید برای انتخاب پروفیل مناسب برای پنجره دوجداره، این محصول را خریداری کنید. عایق بندی مناسب حرارتی و صوتی را می توان از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار می رود و شما می توانید نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. در صورتی که به دنبال یک برند معتبر برای پنجره دوجداره یو پی وی سی هستید، وین تک می تواند یک انتخاب مطمئن برای شما باشد.

با برند های فعال در زمینه ساخت پنجره دوجداره آلومینیوم بیشتر آشنا شوید

پنجره دوجداره از جمله مصالحی شناخته می شود که در انواع ساختمان باید مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که می خواهید یک پنجره خوب دوجداره انتخاب کنید، محصولات آلومینیومی می توانند گزینه ای مناسب برای شما باشند. در صورتی که قصد خرید این محصول را داشته باشید، ما در ادامه بیشتر در خصوص برترین برند های پروفیل آلومینیوم با شما صحبت خواهیم کرد.

آکپا

آکپا به عنوان یک شرکت تولید کننده پروفیل های اختصاصی با استفاده از آلومینیوم شناخته می شود و همچنین محصولات رنگ شده را در بازار عرضه می کند و شما می توانید این محصول را با خیال راحت خریداری کنید. این شرکت در سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر به یکی از برترین شرکت های تولید کننده پروفیل تبدیل شده است.

آساش

برند ترکیه ای که محصولات خود را به ایران نیز ارسال می کند و انواع پروفیل های تولید شده توسط این شرکت با کیفیت بسیار زیادی تولید می شود. باید در نظر داشته باشید که محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت تولید می شود و خریداران می توانند با خیال راحت از محصولات این شرکت استفاده داشته باشند. در نظر داشته باشید که محصولات آساش در مدل های ترمال بریک و نرمال تولید می شود و شما می توانید انواع پنجره دوجداره را با بالاترین کیفیت از این برند خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

برترین برند مونتاژ درب و پنجره دوجداره

مونتاژ و تولید را می توان به عنوان مهم ترین قسمت در تولید یک پنجره دانست که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. باید در نظر داشته باشید که مونتاژ انواع درب و پنجره توسط پنسا انجام می شود و شما می توانید محصولات این شرکت را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره و درب های دوجداره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و باید با دقت بسیار زیادی تولید شود. پنسا با تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را تولید می کند و شما می توانید با خیال راحت از محصولات این شرکت استفاده کنید. در نظر داشته باشید که مدل های متنوع انواع درب و پنجره توسط این شرکت تولید می شود و انواع محصولات یو پی وی سی و آلومینیوم از آن استفاده می شود.

از کدام شرکت پنجره دوجداره خریداری کنیم؟

مجموعه صنعتی پنسا

لیست شرکت های تولید کننده درب و پنجره

شرکتهای زیادی اقدام به تولید مواد اولیه همچون پروفیل یراق الات و شیشه صنعتی نموداند. مصالح ساختمان سازی شامل درب و پنجره دوجداره می شود و شما باید با دقت بسیار زیادی از آن استفاده داشته باشید. در نظر داشته باشید که انتخاب برند مناسب دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و همچنین شرکت مونتاژ کننده باید محصول نهایی را با دقت بسیار زیادی تولید کند. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا برترین برند های فعال در زمینه تولید درب و پنجره دوجداره اعم از پروفیل یو پی وی سی، آلومینیوم و مونتاژ محصول را به شما معرفی کردیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که می خواهید اطلاعات لازم به دست بیاورید می توانید با کارشناسان پنسا در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.


پاسخ بخشی از سوالات شما عزیزان:

تعویض درب و پنجره های قدیمی منزل من به چه صورت انجام میگیرد ؟

در یک کلام به راحتی – برای تعویض درب و پنجره های قدیمی تنها عملیات ساختمانی مربوط به کندن درب و پنجره های قبلی می باشد. برای نصب درب و پنجره های UPVC احتیاج به مصالح ساختمانی نبوده و آنها بوسیله پیچهای مخصوص و فوم مخصوص بر روی قاب درب و پنجره های قبلی نصب می گردد.

برای ارزیابی قیمت تمام شده درب و پنجره uPVC باید چه کار کرد ؟

هر پروژه از اجزای مختلفی تشکیل می شود نظیر پروفیل ، شیشه ، یراق آلات ، دستمزد ، نصب و … در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت دقیقی از آن بدست آورد. اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید ( با تلفن ، فکس یا email و یا فرم استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره UPVC). ما محاسبات را به صورت کاملاً دقیق با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC انجام داده و پیشنهاد قیمترا با جزییات کامل برای شما ارسال می کنیم .برای دریافت استعلام قیمت از راه های ذکر شده می توانید به صفحه زیر مراجعه کنید.

در هنگام ساخت ساختمان چه زمانی درب و پنجره های UPVC نصب می گردند ؟

بر خلاف درب و پنجره های دیگر ، درب و پنجره های UPVC به لحاظ آنکه احتیاج به عملیات ساختمانی ندارند می توان در آخرین مرحله ساخت پیش از رنگ کردن دیوارها و یا نصب کاغذ دیواری نصب گردند. نصب درب و پنجره های UPVC هم روی سنگ و هم روی فریم آهن امکان پذیر است.

مدت زمان انجام و نصب هر پروژه در گروه پنجره پنسا چقدر است؟

به لحاظ آنکه تولید درب و پنجره های UPVC کاملاً مکانیزه بوده و با ماشین آلات پیشرفته انجام می گیرد ، تولید آنها نسبت به درب و پنجره های آهنی ، آلومینیمی و چوبی سریعتر است. نصب درب و پنجره های UPVC نیز احتیاج به عملیات بنایی نداشته و با پیچهای مخصوص به ساختمان متصل شده و با فوم مخصوص درزگیری و عایق می شود. به همین دلیل عملیات نصب نیز بسیار سریع است. به طور مثال برای یک ساختمان ۶ واحدی با تعداد درب و پنجره های استاندارد ، کل پروژه از شروع تولید تا نصب نهایی ۱۵ روز کاری می باشد که شامل ۱۲ روز تولید در کارگاه و ۳ روز نصب در محل پروژه می باشد.
آیا آب به داخل درب و پنجره های UPVC نفوذ می کند ؟
به سبب طراحی خاص درب و پنجره های UPVC که هر فریم به صورت یک تکه می باشد و همینطور استفاده از زوارهای مخصوص به هیچ وجه آب به داخل درب و پنجره های UPVC نفوذ نمی کند. ضمن آنکه محفظه هایی نیز در آن تعبیه می شود که در صورت نفوذ آب ( در هنگام شستشو ) ، آب از انتهای درب یا پنجره تخلیه شده و به داخل نفوذ نکند.
قیمت پنجره یو پی وی سی شرکت گروه پنجره پنسا چگونه است ؟

تمامی محاسبات از قبیل قیمت نهایی ، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می شود.

قیمت پنجره upvc شامل کدام گزینه ها می شود ؟

قیمت پیشنهادی ما برای هر پروژه شامل درب و پنجره های UPVC ، شیشه ( تک جداره یا دو جداره ) ، یراق آلات مربوطه و نصب در محل می باشد. فریم آهنی ، کندن درب و پنجره های قبلی در پروژه های تعویضی ، آهنگری و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است.

ضمانت نامه 10 ساله پروفیل شامل چه مواردی است ؟ چه مواردی باعث ابطال آن می گردد ؟

ضمانت نامه 1۰ ساله گروه پنجره پنسا در صورت رعایت موارد اشاره شده در استاندارد ۶۸۴۰ موسسه استاندارد تحقیقات صنعتی ایران در ساخت شامل حفظ کیفیت پروفیل از قبیل رنگ ، تغییر ساختار و … می گردد. موارد ذیل باعث ابطال ضمانت نامه می شود :
  1. آسیب های ناشی از قرار گرفتن پروفیل در معرض مستقیم شعله آتش
  2. آسیب های ناشی از نشست ساختمان
  3. آسیب های ناشی از بلایای طبیعی مانند زلزله ، سیل و …

درب و پنجره های UPVC چه رنگی دارند ؟

رنگ اصلی UPVC سفید بوده و هرچه رنگ آن سفیدتر و براق تر باشد بهتر است. یکی از مزایای درب و پنجره های UPVC رنگ سفید آن است که در برابر اشعه ماوراء بنفش ( UV ) که برای انسان مضر می باشد مقاوم است. رنگ پروفیل UPVC مرغوب به مرور زمان نباید تغییر کرده و زرد رنگ شود. یکی از موارد ضمانت نامه 1۰ ساله ما ضمانت تغییر نکردن رنگ پروفیل درب و پنجره های تولید ما در طی ۲۰ سال می باشد. در مورد ساختمانهایی که به لحاظ رنگ نمای ساختمان احتیاج به درب و پنجره های رنگی دارند ، این امکان وجود دارد که با ورقه های مخصوص رنگی ، پروفیل UPVC را لمینت کرده و آنرا به رنگ دلخواه تغییر داد.

چگونگی نصب درب و پنجره UPVC گروه پنجره پنسا چگونه است ؟

درب و پنجره UPVC ابتدا به وسیله پیچهای مخصوص به قاب فلزی تعبیه شده در ساختمان متصل گردیده و سپس با فوم مخصوص درزگیری و عایق بندی می شود. فوم مخصوص نصب در ابتدا به صورت ژله بوده و پس از چند ساعت بعد از نصب سخت شده و با افزایش حجم خود باعث استحکام بسیار زیادی می گردد. در نهایت با ماستیک محل نصب تسطیح می گردد. 
اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
ناجی سافت
 ارسال شده در : دوشنبه 15 دی 1399

وقتش رسیده که خودت مدیر کسب و کارت باشی ناجی سافت ، تنها ارائه دهنده راهکارهای هوشمند بین المللی در ایران - طراحی وبسایت های هوشمند شخصی ، فروشگاهی - طراحی اپلیکیشن های پیشرو با قابلیت نصب برروی تمام سیستم های عامل (بدون تاثیرپذیری از تحریم) - ارائه راهکارهای فروش انلاین و دیجیتال مارکتینگ - اموزش زبان های برنامه نویسی به صورت پروژه محور در کنار شما هستیم

021-44000098