ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

مکانیزم حرکتی پنجره فلوکس واگنی

  0
 4882

درب و پنجره فلوکس واگنی

پنجره های فولکس واگنی از از کاربردی ترین و مدرن ترین پنجره ها در صنعت ساختمان به حساب می آیند این پنجره ها در مکانیزم سیستم‌های بازشوی پیشرفته همانند درب های فولکس واگن باز و بسته می شوند.از این رو کار را برای کاربران خود راحت تر و سریع تر کرده است سیستم های فولکس واگنی مختلفی در دنیا وجود دارد از این رو در مجموعه پنسا از سیستم بازشو فولکس واگنی با یراق آلات تمام اتوماتیک استفاده می شود

همچنین پروفیلهای درب و پنجره فولکس واگنی تفاوت زیادی با پروفیلهای در و پنجره های عادی دارند از این رو تولید و نصب این پنجره ها نیازمند تخصص و مهارت خاصی است لذا تولید این سیستم از پنجره ها همانند پنجره های فولدینگ ، می بایست در کارخانه های مجهز نیروی کار متخصص و دستگاه های سی ان سی انجام شود تا هم از نظر کیفیت تولید و هم از نظر عایق بندی در بالاترین سطح خود قرار گیرند.

لذا در واحدهای تولید شرکت پنسا اجرا و ساخت این نوع از پنجره ها به صورت مجزا بوده و دارای QC یا کنترل کیفیت می‌باشند همچنین شایان ذکر است رنگ بندی پنجره های فولکس واگنی مطابق با سایر پنجره ها بوده و از نظر لمینت و رنگ تفاوت چندانی نمی کند.

درب فلوکس واگنی

درب فلوکس واگنی

مکانیزم حرکتی بازشو درب و پنجره فلوکس واگنی

پنجره‌ها و درب‌های فلوکس واگنی ساختمان برعکس درب ها و پنجره های فرانسوی ، معمولاً از مکانیزم حرکتی مشابه به کار می‌برند که در پنجره‌ها و درب‌های فلوکس واگنی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مکانیزم‌ها باعث امکان باز و بسته شدن پنجره‌ها و درب‌ها با کنترل از درون یا خارج ساختمان می‌شوند. این مکانیزم‌ها بر اساس نوع و طراحی پنجره‌ها و درب‌ها ممکن است متفاوت باشند، اما به طور کلی، یک مکانیزم حرکتی فلوکس واگنی ساختمان می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. سیستم ریل و قرقره: پنجره‌ها و درب‌ها می‌توانند با استفاده از سیستم ریل و قرقره حرکت کنند. ریل‌ها به شیوه‌ای در قسمت بالای یا پایین پنجره یا درب نصب می‌شوند و به کمک قرقره، می‌توان آن‌ها را به سمت چپ و راست یا بالا و پایین حرکت داد.

  2. سیستم کشویی: پنجره‌ها و درب‌ها ممکن است با استفاده از سیستم کشویی به طرف خارج یا داخل ساختمان باز و بسته شوند. این سیستم‌های پنسا معمولاً با روکش‌هایی مثل زاویه‌دار یا چسبی در کنار چهارچوب پنجره‌ها نصب می‌شوند.

  3. مکانیزم هیدرولیکی یا پنوماتیکی: در برخی موارد، از مکانیزم هیدرولیکی یا پنوماتیکی برای باز و بسته کردن پنجره‌ها و درب‌ها استفاده می‌شود. این سیستم‌ها با استفاده از فشار هوا یا روغن، حرکت پنجره‌ها و درب‌ها را کنترل می‌کنند.

  4. مکانیزم الکتریکی: در برخی مدل‌ها، پنجره‌ها و درب‌های پنسا با مکانیزم الکتریکی قابل کنترل هستند. با استفاده از سوئیچ‌ها یا ریموت‌کنترل، می‌توان پنجره‌ها و درب‌ها را به طور اتوماتیک باز و بسته کرد.

 

مهم است که توجه داشته باشید که هر ساختمان ممکن است از نوع خاصی از پنجره‌ها و درب‌ها با مکانیزم‌های خاص استفاده کند. این مکانیزم‌ها به طراحی، اندازه و نوع پنجره‌ها و درب‌ها و همچنین نیازهای کاربری ساختمان مرتبط است. برای دقیق‌ترین اطلاعات در مورد مکانیزم حرکتی پنجره‌ها و درب‌های فلوکس واگنی ساختمان، می‌توانید با تولیدکنندگان یا مشاوران متخصص پنسا تماس بگیرید

.

همه چیز درباره پنجره فلوکس واگنی

پنجره های دوجداره در مدل های مختلفی تولید می شود و می توانند در عایق کاری صوتی و عایق کاری حرارتی ساختمان ها نقش بسیار مهمی را داشته باشند. یکی از مدل های پنجره دوجداره که در دسته بندی پنجره کشویی قرار داده می شود را می توان پنجره فلوکس واگنی دانست. این محصول یکی از نمونه های جدید پنجره دوجداره کشویی شناخته می شود و کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص این محصول، ویژگی های فنی و کاربردی که دارد و همچنین کارایی آن آشنا کنیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

با ما همراه باشید. دلیل نام گذاری پنجره فلوکس واگنی را می توان مکانیسم باز و بسته شدن این محصول مانند پنجره های فلوکس واگن دانست. در واقع این پنجره ها ریل هایی دارند که پنجره بر روی آن حرکت می کند و در نهایت محکم می شود. یراق آلات خاصی که برای این محصول تولید می شود، طراحی خاصی دارند که باعث می شود یراق آلات مورد استفاده، گران ترین نوع یراق شناخته شود.

در واقع این یراق برای پنجره های بزرگ می تواند گزینه ای کاملا مناسب به شمار رود. پنجره فلوکس واگنی پنسا را می توان یکی از محبوب ترین انواع پنجره دانست که امروزه در بازار عرضه شده است و در دسترس شما می باشد.

مکانیزم یراق آلات پنجره فلوکس واگنی

یراق آلات مورد استفاده در پنجره فلوکس واگنی باعث می شود تا این محصول به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده جایگزین پنجره های کشویی باشد و همچنین یک عایق بسیار مناسب برای گرد و غبار، صدا و انرژی به شمار می رود. یراق آلاتی که در این محصول مورد استفاده می باشد، باعث می شود که میزان اشغال شدن فضا در هنگام باز و بسته شدن محصول به حداقل برسد و در کنار این محصول یراق عرضه شده در بازار در مدل های اتومات، نیمه اتومات و معمولی در بازار عرضه می شود. اما یراق آلات پنجره فلوکس واگنی اصولا چطور کار می کند؟ این سوالی است که شاید برای شما هم پیش آمده باشد و ما در ادامه قصد داریم بیشتر در این خصوص با شما صحبت کنیم.

به طور کلی می توان گفت که یراق آلات به گونه ای است که ریل بر روی فریم کلی پنجره قرار داده می شود و سپس لنگه و بازویی های خاص پنجره های فلوکس واگنی بر روی آن سوار می گردند. در ادامه نیز زمانی که کاربر بخواهد پنجره را باز کند، مشاهده می شود که پنجره در ابتدا کمی به قسمت بیرون می آید و پس از آن حرکت خواهد کرد.

این مسئله باعث می شود که پنجره فلوکس واگنی پنسا نسبت به سایر انواع پنجره های کشویی دارای مقاومت بیشتری بوده و همچنین عایق بهتری برای گرما به شمار می رود. در صورتی که می خواهید از این نمونه پنجره ها استفاده داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و سوالات خود را در خصوص انواع پنجره فلوکس واگنی بپرسید. پنجره های فلوکس واگنی امروزه به یکی از اصلی ترین انتخاب ها برای کاربران تبدیل شده اند و به خصوص برای محیط های کوچک می توانند گزینه ای مناسب به شمار روند.

پنجره فلوکس واگنی

پنجره فلوکس واگنی

معایب و مزایای پنجره فلوکس واگنی

دانستن معایب و مزایایی که برای انواع پنجره های فلوکس واگنی بیان می شود می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این قسمت از مقاله با شما همراه هستیم تا به بررسی تخصصی معایب و مزایای این نمونه از انواع پنجره بپردازیم. با ما همراه باشید.

بررسی مزایای پنجره فلوکس واگنی

مزایای بسیار زیادی که پنجره فلوکس واگنی دارد باعث شده است تا بسیاری از خریداران را به خود جذب کند. در ادامه برخی از مهم ترین مزایای این محصول را برای شما بیان خواهیم کرد :

۱) پنجره های فلوکس واگنی زمانی که باز و بسته می شوند، هیچ محیطی را اشغال نمی کنند و همچنین پرده ها نیز با خرابی ناشی از برخورد با پنجره مواجه نخواهند شد. از این روی می توان گفت که این سری از محصولات مناسب برای محیط های کوچک و ساختمان هایی است که متراژ آن ها کم است.

۲) ابعاد ارائه شده برای این نمونه از پنجره های کشویی آزاد است. در واقع محدودیت ابعادی که برای پنجره کشویی ساده و یا پنجره های لولایی بیان می شود، در این محصول موجود نبوده و شما می توانید در ابعاد دلخواه از این کالا استفاده کنید. از این روی می توان گفت که پنجره فلوکس واگنی می تواند در صورتی که نمای خاصی دارید، گزینه ای مناسب برای شما به شمار رود.

۳) برای باز شدن این پنجره محدودیت کمتری وجود دارد و شما می توانید تا حدود 45 درجه نسبت به باز و بسته شدن این محصول اقدام کنید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید، ارتباط با کارشناسان پنسا می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را در میان انواع پنجره انجام دهید.

۴) هوابندی و آب بندی بسیار مناسبی از سوی شرکت های پروفیل سازی بر روی انواع پنجره فلوکس واگنی انجام می شود و از این روی می توان گفت که این محصول یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود. در نظر داشته باشید که نوع یراق آلاتی که برای این محصول در نظر گرفته می شود نیز دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و از این روی شما باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید آن اقدام کنید. عایق بندی بهتر باعث می شود که در نهایت هزینه هایی که برای حامل های انرژی برق و گاز در یک ساختمان پرداخت می شود، کاهش بسیار شدیدی پیدا کند.

۵) دوام بالا و طول عمر یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در زمان خرید پنجره باید به آن توجه داشت و در خصوص پنجره فلوکس واگنی به دلیل به کارگیری متریال مرغوب در حین تولید می توانیم انتظار داشته باشیم که این محصول دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و می تواند سالیان درازی کارایی بالایی را از خود نشان دهد.

۶) این نمونه از پنجره های پنسا می تواند در مقابل انتقال حرارت از خود مقاومت نشان دهد و در کنار آن به این دلیل که آلودگی هوا را رد نمی کند، یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود. عایق بندی صد در صدی که در قسمت های گذشته نیز برای پنجره فلوکس واگنی بیان شد، یکی از مهم ترین مزایای این محصول نسبت به سایر انواع پنجره هایی است که در بازار عرضه می شود.

۷) مقاومت در شرایط بد آب و هوایی در کنار قابلیت شستشوی آسان را می توان از دیگر قابلیت هایی دانست که باعث می شود بسیاری از خریداران، به سمت خرید انواع پنجره فلوکس واگنی بیایند و این محصول را خریداری و استفاده کنند.

ویژگی های پنجره فلوکس واگنی

با توجه به مزایای بیان شده می توان گفت که این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای ساختمان های امروزی به شمار می رود ولی دانستن معایب پنجره فلوکس واگنی نیز می تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

بررسی معایب پنجره فلوکس واگنی

با توجه به کیفیت و ظاهر بسیار زیبای پنجره فلوکس واگنی و همچنین مزایایی که در قسمت گذشته نسبت به بررسی آن اقدام کردیم، می توان گفت که پنجره فلوکس واگنی یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای شما می باشد ولی باید در نظر داشته باشید که در بررسی معایب، مهم ترین نکته ای که به آن برخورد می کنیم، قیمت بالا می باشد. در واقع می توان قیمت بالا را اینگونه توجیه کرد که شما هزینه ای تقریبا زیاد (به نسبت سایر انواع پنجره ها) را پرداخت می کنید ولی در عوض می توانید در هزینه هایی که برای حامل های انرژی برق و گاز می پردازید، تا حد زیادی صرفه جویی داشته باشید.

در نظر بگیرید که این محصول در مدل های مختلفی تولید می شود و خریداران می توانند با خیال راحت از آن استفاده داشته باشند. چنانچه سوالی در خصوص خرید این محصول داشته باشید و یا نمی دانید که آیا واقعا پنجره فلوکس واگنی می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد، می توانید با کارشناسان پنسا در ارتباط بوده و سوالات خود را در خصوص این محصول بپرسید. در ادامه بیشتر در خصوص ویژگی های فنی و ظاهری پنجره فلوکس واگنی با شما صحبت خواهیم داشت و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

درب فلوکس واگنی

درب فلوکس واگنی

بررسی تخصصی پنجره دوجداره فلوکس واگنی

آشنایی با خصوصیات فنی و ظاهری پنجره فلوکس واگنی

در ابتدا باید گفت که در تولید پنجره فلوکس واگنی معمولا از پروفیل های لولایی یو پی وی سی استفاده می شود و پروفیل های سری 60 و 70 را می توان به عنوان مهم ترین گزینه ها در ساخت بیان کرد که البته همه چیز به نظر کارشناسی باز می گردد که از محل بازدید داشته و می تواند به شما در این خصوص اطلاعاتی را ارائه دهد. در ادامه نیز باید به مکانیزم های اتصال و فشار اشاره داشته باشیم که به همین دلیل لاستیک های مقاوم تری در تولید این سری از محصولات استفاده می شود و می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد. با توجه به تمامی مسائل بیان شده می توان بیان کرد که پنجره فلوکس واگنی می تواند گزینه ای مناسب برای جلوگیری از ورود سر و صدا به شمار رود و از این روی به خصوص در شهرهای شلوغ می تواند کارایی بسیار زیادی داشته باشد

این محصول می تواند در ابعاد بزرگی تولید شود و تحمل وزن بسیار بالایی که دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید پنجره های بزرگ تری را بسازید و از آن استفاده داشته باشید. در پنت هاوس ها و در روف گاردن ها استفاده از پنجره فلوکس واگنی پنسا یکی از مهم ترین مشخصه های پیش روی شما می باشد و با توجه به هزینه ای که انجام می دهید، می توانید انتظار داشته باشید که این محصول کارایی بالایی را از خود نشان دهد.

در بسیاری از ساختمان های اداری، در محل سالن های اجتماعات و پذیرایی نیز می توانیم از پنجره های فلوکس واگنی استفاده داشته باشیم و این محصول می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما به شمار رود. در نهایت نیز باید گفت که در انتخاب و خرید یک پنجره فلوکس واگنی با بهترین کارایی باید حتما با کارشناسان و مشاوران پنسا که در این خصوص دانش و اطلاعات لازم و کافی را دارند در ارتباط باشید و صحبت های آن ها را بشنوید تا بر این اساس بتوانید بهترین نوع پنجره را در محیط به کار ببرید.

امروزه پنجره های فلوکس واگنی با توجه به این که در مدل های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند می توانند یک انتخاب خوب برای محیط های مختلف باشند و در کنار ویژگی های مثبتی که دارند، جلوه زیبایی را به محیط می دهند و از این روی در نمای ساختمان ها دارای کاربرد بسیار بالایی می باشند. شما می توانید این محصولات را بر اساس نوع نیاز خود خریداری کرده و در ساختمان ها مورد استفاده قرار دهید. امروزه استفاده از این نمونه پنجره بسیار رایج شده است.

اطلاعات بیشتر پنجره فلوکس واگنی شرکت پنسا . . .

قیمت پنجره دو جداره مدل فولکس واگنی

این نوع پنجره دو جداره نسبتا گران قیمت تر است و دلیل آن استفاده از یراق ‌آلات خاص است. نوع باز شدن پنجره مدل دو جداره فولکس واگنی شبیه درهای ون ساخت کارخانه فولکس واگن است. این پنجره بر روی ریل‌ مخصوص تا ۴۵ درجه باز می‌شود و مزیت آن این است که فضایی را اشغال نخواهد کرد.

دیگر مزیت خاص این نوع پنجره‌ دو جداره در مقایسه با پنجره مدل دو جداره کشویی، کاهش اتلاف انرژی است. در پنجره‌ های دو جداره مدل کشویی اتلاف انرژی نسبتاً زیاد است و از نظر ظاهری نیز چندان نمای خوب و زیبایی ندارند. اما پنجره دو جداره مدل فولکس واگنی بسیار شکیل تر و کاربردی تر از پنجره دو جداره کشویی هستند.

نتیجه گیری نهایی

پنجره فلوکس واگنی یکی از بهترین انتخاب ها برای تمامی کسانی است که می خواهند یک محصول با بهترین ویژگی ها را خریداری و استفاده کنند. این محصول که در دسته بندی محصولات کشویی شناخته می شود، به دلیل تکنولوژی فیتینگ استفاده شده به عنوان یک عایق صدا و عایق حرارت شناخته می شود و در انواع مختلفی در بازار عرضه می شود. در صورتی که قصد دارید نسبت به خرید یک محصول با بهترین ویژگی های فنی اقدام کنید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

در این مقاله با شما در خصوص پنجره فلوکس واگنی صحبت کردیم و مزایا و معایب این محصول را مورد بررسی قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که قصد دارید در ساختمان خود از پنجره های حرفه ای و با کیفیت استفاده داشته باشید می توانید در صورت مشاوره با کارشناسان و همچنین امکان اجرا، از پنجره فلوکس واگنی استفاده کنید. این محصول در مدل های مختلف و با ویژگی های فنی بسیار مطلوب در دسترس شما بوده و همچنین در ساخت آن از بهترین انواع پروفیل های مخصوص و یراق آلات با کیفیت استفاده می شود.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


021-44000098