ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

بهترین برند پروفیل UPVC

  0
 8352

بهترین پروفیل UPVC در ایران

بهترین پروفیل UPVC بسته به کارخانه تولید پروفیل، گواهینامه‌ها و استانداردها، کیفیت مواد مصرفی، طراحی قالب و سایر عوامل ممکن است متفاوت باشد.

بهترین پروفیل upvc

بهترین پروفیل Upvc

برای انتخاب بهترین پروفیل UPVC، به چندین عامل توجه کنید:

  1. کیفیت ساخت: مطمئن شوید که پروفیل‌ها از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته ساخته شده‌اند.

  2. عایق حرارتی و صوتی: بررسی کنید که پروفیل UPVC دارای خصوصیات عایق حرارتی و صوتی مناسبی است تا در تنظیم دما و کاهش نویز بهره‌برداری مناسبی داشته باشد.

  3. طراحی و ظاهر: طراحی ظاهری پروفیل همچنین اهمیت دارد. به دنبال پروفیلی با طراحی زیبا و متناسب با سبک معماری خانه خود باشید.

  4. مقاومت در برابر آب و رطوبت: اطمینان حاصل کنید که پروفیل UPVC مقاوم در برابر آب و رطوبت است تا از سایش و آسیب ناشی از رطوبت جلوگیری کند.

  5. گواهینامه‌ها و استانداردها: اطمینان حاصل کنید که پروفیل UPVC مورد نظر شما دارای گواهینامه‌ها و استانداردهای لازم برای کیفیت و ایمنی است.

  6. نظرات مشتریان: نظرات و تجربیات دیگران در مورد محصولات مختلف را مطالعه کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  7. قیمت: توجه داشته باشید که هزینه پروفیل UPVC نیز مهم است و باید با بودجه خود هماهنگ باشد.

به علاوه، می‌توانید با متخصصان و کارشناسان پنسا مشورت کنید تا بهترین پروفیل UPVC را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

پروفیل ویستابست

به جرأت می توان از ویستابست به عنوان مارکت پروفیل های ایران نام برد، پروفیلی با کیفیت با دوام ، مقاوم و مطابق با استاندارد های روز دنیا از جمله استاندارد RAL آلمان که در کارنامه این برند موجود می باشد.

 پروفیل ویستابست
 پروفیل ویستابست

پروفیل وین تک

وین تک یک کارخانه تولیدی است که به عنوان یک بخش از گروه صنعتی ADO فعالیت می‌کند. این کارخانه از سال 1956 فعالیت خود را آغاز کرد و در ابتدا لاستیک مورد نیاز در زیره کفش‌ها را تولید می‌کرد. اما در حال حاضر، فعالیت‌های آن شامل تولید پروفیل‌های UPVC (پلی‌وینیل کلرید غیرسمی) برای پنجره‌ دوجداره با کیفیت بالا است که با نام تجاری "پنجره وین تک" در بازار ایران عرضه می‌شود.

 پروفیل وین تک

 پروفیل وین تک

وین تک یا ویستابست

"وینتک" و "ویستابست" هر دو برندهای معروف در زمینه پروفیل UPVC هستند. این دو برند از متخصصان و تکنولوژی‌های پیشرفته برای تولید پروفیل‌های با کیفیت استفاده می‌کنند. برای انتخاب بین این دو برند، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  1. کیفیت ساخت: بررسی کنید که هر دو برند به چه اندازه از مواد با کیفیت برای ساخت پروفیل استفاده می‌کنند و آیا تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای در فرآیند ساخت خود دارند یا خیر.

  2. ویژگی‌های عایق حرارتی و صوتی: مطمئن شوید که پروفیل‌های این دو برند دارای ویژگی‌های عایق حرارتی و صوتی مناسبی هستند تا کاهش هزینه‌های انرژی و بهبود انطباق با محیط زیست را فراهم کنند.

  3. طراحی و ظاهر: آیا طراحی پروفیل‌های آنها به سلیقه و نیازهای شما می‌پردازد؟ آیا انتخابی بین طرح‌ها و اندازه‌ها وجود دارد؟

  4. مقاومت در برابر عوامل محیطی: مطمئن شوید که پروفیل‌ها در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، آب، آفت‌ها و تغییرات جوی مقاوم هستند.

  5. گواهینامه‌ها و استانداردها: اطمینان حاصل کنید که هر دو برند دارای گواهینامه‌ها و استانداردهای مرتبط با کیفیت و ایمنی هستند.

  6. نظرات مشتریان: نظرات و تجربیات دیگران که از محصولات این دو برند استفاده کرده‌اند، می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید.

  7. قیمت: مقایسه قیمت‌های این دو برند با بودجه‌ی خود را انجام دهید.

مهم است که قبل از تصمیم‌گیری، تحقیقات دقیقی انجام دهید و از نظرات متخصصان و مشتریان استفاده کنید تا به انتخاب بهتری برای نیازهای خود برسید.

سالها است که کشور ما همچنان رشد سرانه مصرف انرژی بالا تری نسبت به سایر کشورهای دنیا دارد و در صورتی که مصرف سوخت خانگی ایران کشوری با ۸۰ میلیون جمعیت به تنهایی برابر با چندین کشور پرجمعیت اروپایی است و ریشه مصرف علاوه بر آنکه به سیستم گرمایش ما که از استاندارد اولیه برخوردار نیست و باید روزآمد شود، برمی گردد به نوع پنجره و درب های قدیمی که بیشترین فرار انرژی را باعث می شوند و نیاز به حمایت دولت برای ثبات بازار پرفیلهای UPVC و در نتیجه استفاده ارزانتر مردم از پنجرهای دوجداره برای کاهش انرژی و جلوگیری از هدر رفتن سوخت ، ... 

لذا بر آن شدیم که ارائه نوعی از پروفیل با کیفیت روز دنیا اما با قیمت تمام شد بسیار پایین تر از بازار ایران در صنعت پنجره و پروفیل یو پی وی سی ارائه کنیم ... مراحل مطالعاتی این پروژه در کشور ترکیه نزدیک به دوسال به طول انجامید و در سال 95 به اتمام رسید و در حال حاضر مراحل اخذ استانداردها و گواهی نامه فنی را در پی داریم و در اواخر سال جاری با توکل به خدا شروع اولین مرحل از تولید و فروش این پروفیل با برند پنسا را آغاز خواهیم کرد .


انواع پروفیل UPVC

پروفیل سری 60 UPVC

یکی از پرکاربرترین پروفیل های مصرفی در بین پروفیل های یو پی وی سی پروفیل سری 60 سانتیمتر میباشد که از ان در اکثریت پروژه ساختمانی استفاده میشود .امروزه پروفیل UPVC در تولید انواع درب و پنجره دوجداره ساختمان ها نقش بسیار زیادی را ایفا می کند و می توان گفت که این پروفیل ها هستند که به ما امکان ساخت انواع درب و پنجره دوجداره لولایی، کشویی و غیره را می دهند. پروفیل سری 60 پنسا یکی از نمونه های پروفیل مورد استفاده در این صنعت می باشد و پارامترهای فنی خاص خود را دارد که باعث می شود با توجه به این مسائل، در ساخت و ساز انواع درب و پنجره مورد استفاده قرار گیرد...

ادامه مطلب همراه با فیلم و عکس پروفیل upvc سری ۶۰ ...

پروفیل UPVC سری 70

پروفیل سری 70 به عنوان یکی از نمونه های پروفیل پنجره دوجداره شناخته می شود که امروزه در بازار عرضه می شود. در این بخش با شما هستیم تا در خصوص ویژگی های این محصول با شما صحبت کنیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. پروفیل یو پی وی سی را می توان به عنوان مهم ترین متریال مورد نیاز برای تولید انواع پنجره دوجداره دانست که در مدل های مختلفی تولید می شود و امروزه در مدل های مختلفی همچون پروفیل سری 70 تولید و در بازار عرضه می شود. در نظر داشته باشید که این سری از پروفیل ها با توجه به این که سطح مقطع بالاتری نسبت به سایر محصولات عرضه شده در بازار دارند می توانند گزینه ای مناسب برای استفاده در محیط هایی با فشار هوای بالا به شمار روند و همچنین برای پنجره هایی که در ارتفاع نصب می شوند گزینه ای مناسب می باشند...

ادامه مطلب همراه با تصاویر پروفیل Upvc سری ۷۰ ...

پروفیل UPVC بازسازی پنسا

پروفیل بازسازی امروزه به یکی از مهم ترین گزینه ها برای باز تولید پنجره ها تبدیل شده است و در واقع یک محصول تقویت شده می باشد که برای درب و پنجره های قدیمی به کار برده می شود. با ما در این مقاله همراه باشید تا اطلاعاتی را در خصوص ویژگی های این محصول با شما به اشتراک بگذاریم. امروزه استفاده از انواع پروفیل ها برای تولید پنجره ها بسیار گسترده شده است و باید در نظر داشته باشید که پروفیل ها در مدل های مختلفی تولید می شود. پروفیل بازسازی یکی از اصطلاحاتی است که در دسترس شماست و می توانید از آن استفاده داشته باشیم...

ادامه مطلب همراه با فیلم و عکس پروفیل بازسازی یو پی وی سی ...

پروفیل UPVC درب

پروفیل درب UPVC را می توان از مهم ترین متریال در تولید انواع درب دانست که امروزه تولید می شود. این محصول در کنار پروفیل پنجره برای عایق کاری حرارتی و صوتی دارای کاربرد بسیار زیادی بوده و با کارایی بسیار بالایی عرضه می شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در این خصوص با شما صحبت کنیم. امروزه استفاده از درب و پنجره دوجداره رو به گسترش بوده و می توان گفت که انواع مختلفی از درب و پنجره در بازار عرضه می شود که شما می توانید از آن ها استفاده داشته باشید...

ادامه مطلب همراه با عکس  پروفیل uPVC درب...

پروفیل بازسازی کشویی جدید

پروفیل بازسازی کشویی جدید

پروفیل بازسازی کشویی

پروفیل UPVC کشویی

امروزه استفاده از انواع پروفیل کشویی رو به گسترش بوده و شما می توانید از این محصول برای ساخت انواع پنجره های دوجداره کشویی مورد استفاده بوده و در مدل های مختلفی تولید می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. یکی از مهم ترین نیازهای امروز برای استفاده در ساختمان ها را می توان پنجره دوجداره دانست که در مدل های آلومینیومی و یو پی وی سی تولید و در بازار عرضه می شود. در واقع باید بدانید که پروفیل کشویی یکی از نیازهای مورد استفاده در تولید پنجره دوجداره به شمار می رود و شما باید حتما نسبت به خرید پروفیل UPVC با قیمت مناسب استفاده کنید.

ادامه مطلب همراه با تصاویر پروفیل ریلی uPVC...

سطح مقطع پروفیل Upvc

سطح مقطع پروفیل upvc

ادامه مطلب همراه با عکس و فیلم انواع پروفیل یو پی وی سی ...

کلام اخر

در نتیجه توصیه میشود برای خرید بهترین پروفیل و پنجره حتما از تولید کنند های مستقیم یا کارخانه های معتبر خرید صورت گیرد.

دقت داشته باشید دفاتر فروش ، مغازه ها یا بازاریاب ها میتوانند در قیمت نهایی شما تاثیر گذار باشند.

لذا خودتان اقدام کنید و حتما قبل از خرید از کارخانه تولیدکنند پنجره دیدن فرمایید.

جهت هماهنگی و بازدید از کارخانه پنسا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاهده لیست نمایندگی های وین تک به این بخش مراجعه کنید.

خط ویژه فروش

44000098

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


021-44000098