ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

پنجره دوجداره آلومینیوم لیفت اند اسلاید پنسا

اشتراک :
ویژه درب آلومینیومی لیفت اند اسلاید
درب آلومینیومی لیفت اند اسلاید
129,000,000 تومان
1,000,000 تومان

پنجره دوجداره آلومینیوم لیفت اند اسلاید پنسا

پنجره های لیفت اند اسلاید آلومینیومی همانند درب لیفت سه ریل به طور کلی در دسته بندی محصولات کشویی قرار میگیرند ولی با خصوصیات و ویژگی هایی که دارند، نسبت به پنجره های کشویی معمولی که در ابتدا در بازار عرضه شده اند، کیفیت و کارایی بسیار بالایی دارند.

ویدیوی معرفی پنجره لیف اند اسلاید دوجداره آلومینیومی

پنجره لیفت اند اسلاید دوجداره چیست؟

پنجره آلومینیومی مدل لیفت اند اسلاید به عنوان یکی از انواع پنجره های کاملا عایق شناخته می شود و با کیفیت بسیار بالایی در بازار عرضه می شود. این محصول در مدل های مختلف و با ابعاد متناسب با نیاز مشتری امروزه تولید شده و در دسترس شما است تا بتوانید با قیمت بسیار مناسب از آن استفاده داشته باشید.

امروزه استفاده از پنجره آلومینیومی بسیار گسترش پیدا کرده است که از مهم ترین دلایل آن می توان به سازگاری با ساختمان های متفاوت در کنار عایق بودن و زیبا بودن این سری از محصولات اشاره داشت. یکی از مدل های پنجره آلومینیومی که در بازار عرضه شده است و در دسترس خریداران می باشد را می توان پنجره لیفت اند اسلاید دانست که در مدل های متفاوت در دسترس قرار می گیرد و در پروژه های ساختمانی متعددی از این سری محصول بهره برداری می شود.

در نظر داشته باشید که این کالا در مدل های عادی و هوشمند در بازار عرضه می شود و در دسترس خریداران می باشد. از آن جا که پنجره ها به یکی از مهم ترین نیازها در ساختمان ها تبدیل شده اند و امروزه مدل های پنجره آلومینیومی بسیار متنوعی در بازار عرضه می شود، ممکن است که انتخاب یک محصول شما را دچار چالش کند و از این روی ما در این بخش قصد داریم در این خصوص با شما صحبت داشته باشیم و اطلاعاتی را در خصوص پنجره لیفت اند اسلاید آلومینیومی با شما به اشتراک بگذاریم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. با ما در ادامه همراه باشید.

سیستم بازشو لیفت چیست ؟ وچگونه کار میکند؟

سیستم بازشو لیفت (Lift and Slide) یک نوع سیستم بازشو برای درها و پنجره‌ها است که به صورت افقی کار می‌کند. این سیستم به وسیله مکانیزمی که به روی قسمت پایینی پنجره یا در نصب می‌شود، عملکرد می‌کند.

وقتی پنجره یا در بسته است، مکانیزم لیفت و اسلاید در موقعیت بالا قرار می‌گیرد و قفل می‌شود. در حالت بسته، پنجره یا در به صورت صحیح در چارچوب قرار می‌گیرد و نشتی هوا و آب را کاهش می‌دهد.

برای باز کردن پنجره یا در، قفل را باز می‌کنید و با دستگیره یا دسته‌ی خاصی، آن را به بیرون می‌کشید. در این حالت، پنجره یا در از جای خود جدا شده و بر روی ریل‌های موجود در چارچوب شیشه یا در قرار می‌گیرد. با حرکت پنجره یا در به سمت چپ یا راست، می‌توانید محل مورد نظر را برای تهویه یا ورود به فضای بیرون انتخاب کنید.

مزیت اصلی سیستم بازشو لیفت در مقایسه با سایر سیستم‌های بازشو، قابلیت تحمل وزن بیشتر و راحتی در باز و بسته کردن است. با استفاده از سیستم لیفت و اسلاید، پنجره یا در می‌تواند به طور مطمئن در موقعیت مورد نظر قرار بگیرد و به حفاظت در برابر نشتی هوا و صدا کمک می‌کند.

سیستم بازشو لیفت (Lift) یک سیستم مکانیزه برای باز و بسته کردن درها و پنجره‌ها است. این سیستم معمولاً در درها و پنجره‌های بزرگ استفاده می‌شود و قابلیت باز و بسته شدن آسان و صاف را فراهم می‌کند.

سیستم بازشو لیفت برای درها و پنجره‌هایی استفاده می‌شود که نیاز به حرکت عمودی دارند. این سیستم شامل مکانیزم‌هایی مانند ریل‌ها، قفل‌ها، بالابرها و پشتیبان‌ها می‌شود که با کمک آنها، در یک حرکت عمودی بالا و پایین می‌توان درب یا پنجره را باز و بسته کرد.

یکی از مزایای سیستم بازشو لیفت، کاهش نیروی مورد نیاز برای باز و بسته کردن درب یا پنجره است. با استفاده از این سیستم، می‌توان درها و پنجره‌های سنگین را به راحتی باز و بسته کرد بدون نیاز به تمام نیروی فیزیکی. علاوه بر این، سیستم بازشو لیفت عملکرد صاف و بی صدا را فراهم می‌کند.

سیستم بازشو لیفت در مورد درها و پنجره‌های آلومینیومی نیز استفاده می‌شود. در این صورت، پروفیل‌های آلومینیومی به عنوان بخشی از سیستم استفاده می‌شوند که در ارتباط با ریل‌ها و قفل‌ها قرار می‌گیرند تا باز و بسته شدن سریع و آسان را فراهم کنند.

مهم است به خاطر داشته باشید که سیستم بازشو لیفت ممکن است در برندها و مدل‌های مختلفی وجود داشته باشد، و قیمت و مشخصات دقیق آن بستگی به تولیدکننده و فروشنده مربوطه دارد.لطفاً توجه داشته باشید که جزئیات و مشخصات سیستم بازشو لیفت ممکن است بسته به تولیدکننده و برند متفاوت باشد. برای اطلاعات دقیقتر درباره نوع و قابلیت‌های سیستم بازشو لیفت، توصیه می‌شود با پنسا تماس بگیرید

با پنجره آلومینیومی لیفت اند اسلاید بیشتر آشنا شوید

پنجره های لیفت اند اسلاید آلومینیومی به طور کلی در دسته بندی محصولات کشویی دسته بندی می شوند ولی با خصوصیات و ویژگی هایی که دارند، نسبت به پنجره های کشویی که در ابتدا در بازار عرضه شده اند، کیفیت و کارایی بسیار بالایی دارند. در ابتدا باید بدانید که این سری از پنجره ها با عایق بندی بهتر، نسبت به سایر انواع پنجره های کشویی عملکرد بهتری را در عایق بندی دارند و می توانند در از دست رفتن دمای مطلوب، عملکرد بهتری را از خود نشان دهند.

همچنین در نظر داشته باشید که این سری از پنجره آلومینیومی با استفاده از لاستیک های EPDM هوابندی شده و از این روی می توانیم انتظار کیفیت بالاتری را داشته باشیم. پنجره آلومینیومی از نوع لیفت اند اسلاید با استفاده از یراق آلات منحصر به فردی تولید می شود و زمانی که قفل دستگیره محصول باز می شود، قسمت کشویی پنجره با فریم پنجره فاصله ای 5 میلی متری پیدا می کند و همین امر باعث می شود که عمل باز و بسته شدن پنجره با سادگی بیشتری انجام پذیرد و از این روی شما می توانید با خیال راحت تری از این کالا استفاده داشته باشید.

پنجره لیفت اند اسلاید برای کدام ساختمان ها مناسب تر است؟

یکی از مهم ترین مشخصه هایی که در انتخاب پنجره کشویی در گذشته ملاک قرار می گرفت، استفاده از این سری محصولات در پروژه هایی بود که در دمای آب و هوای معتدل مورد استفاده قرار می گرفتند و این مسئله در حالی است که پنجره آلومینیوم لیفت اند اسلاید به دلیل عایق بندی مناسب تقریبا در تمامی شرایط جوی می تواند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد. در کنار این مسئله می توان گفت که این محصول می تواند در ابعاد مورد انتظار مشتری تولید شده و در دسترس وی قرار گیرد و از این روی شما می توانید با خیال راحت از این محصول در محیط های مختلف استفاده داشته باشید.

در کنار تمامی این مسائل، طراحان بیشتر از این محصول در ساختمان هایی استفاده می کنند که به دلیل محدودیت فضا بهتر است که باز و بسته شدن پنجره، محیط را محدودتر نکرده و همچنین ویوی جلوی ساختمان منحصر به فرد و زیبا می باشد. باز هم با توجه به تمامی مسائلی که در این بخش بیان شد، شما در تقریبا تمامی ساختمان ها در صورت تمایل می توانید از پنجره آلومینیوم مدل لیفت اند اسلاید استفاده داشته باشید.

آلومینیوم لیفت اند اسلاید

مشخصات درب و پنجره های آلومینیومی لیفت اند اسلاید

یکی دیگر از قابلیت ها یا بهتر است بگوییم امتیازات این پنجره عایق بیشتر نسبت به پنجره های کشویی دیگر است.

استفاده از یراق آلات آلمانی و ایتالیانی

قطر فریم از 12 تا 16 سانتیمتر

قابلیت تحمل وزن تا 400 کیلو در هر لنگه

باز شوی با قابلیت نصب انواع شیشه خاص و ضد گلوله

درب های آلومینیومی لیفت اند اسلاید

درب لیفت اند اسلاید آلومینیومی

در ابتدا می پردازیم به قابلیت خاص این سیستم که نداشتن محدودیت ابعاد است و باز و بسته کردن این نوع پنجره نسبت به پنجره های فولکس واگنی راحت تر می باشد. در ساختمان ها با چشم انداز زیبا ، یکی از دغدغه های افراد داشتن دید بیشتر و وسیعتر است، از این رو درب ها و پنجره های آلومینیومی لیفت اند اسلاید این مشکل را بر طرف می سازد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

در این سیستم استفاده از یراق آلات مخصوص باعث می شود که لنگه های باز شو وزن بالای شیشه های دو جداره و یا چند جداره یک تکه را تحمل کنند که همین امر باعث می شود تا پنجره نیاز به کتیبه ،قید و مولین نداشته باشد. وقتی شما منظره ای مانند باغ، جنگل و دریا و ... داشته باشید وجود هر گونه قید یا مولین لذت تماشای آن را از شما می گیرد اما پنجره لیفت بدون داشتن قید و مولین اضافه این امکان را به شما می دهد تا از تماشای منظره لذت ببرید.

درب آلومینیومی لیفت اند اسلاید

درب آلومینیومی لیفت اند اسلاید

درب لیفت اند اسلاید یک نوع درب قابل حرکت است که به صورت افقی و عمودی باز و بسته می‌شود. این نوع درب به واسطه مکانیزم خاص خود، اجازه می‌دهد تا درب به آرامی باز و بسته شود و بر روی مقطع افقی یا عمودی حرکت کند. این نوع درب معمولاً در انواع محیط‌ها از جمله ساختمان‌ها، اتاق‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز تجاری و مکان‌های عمومی استفاده می‌شود.

بسته شدن درب لیفت اند اسلاید به صورت آهسته و بدون نیاز به فضای اضافی اطراف، این نوع درب را به گزینه‌ای مناسب برای مکان‌ها با محدودیت فضایی تبدیل کرده است. همچنین، درب لیفت اند اسلاید از نظر ظاهری زیبا و شیک می‌باشد و می‌تواند به طراحی داخلی محیط اضافه ارزش دهد.

از دیگر مزایای درب لیفت اند اسلاید می‌توان به مقاومت در برابر رطوبت، عایق‌بندی مناسب، کارایی در طولانی مدت، و مانع از نفوذ گرد و غبار و صداهای محیطی اشاره کرد. این درب‌ها معمولاً از جنس‌های مختلفی مانند چوب، آلومینیوم، پلی‌کربنات و شیشه تهیه می‌شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و مطابق با نیاز و استفاده مورد نظر می‌توان از آن‌ها استفاده کرد

پنجره آلومینیومی لیفت اند اسلاید

نتیجه گیری نهایی

امروزه استفاده از انواع پنجره آلومینیوم با گسترش بسیار زیادی همراه بوده است و ما شاهد آن هستیم که این محصول می تواند عملکرد بسیار خوبی را در محیط های مختلف از خود نشان دهد. ما در این مقاله به بررسی ویژگی های محصول پنجره آلومینیوم پرداختیم و اطلاعاتی را در این خصوص با شما به اشتراک گذاشتیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که سوالی در مورد این نمونه از پنجره آلومینیوم داشته باشید می توانید با کارشناسان متخصص در خصوص پنجره آلومینیوم لیفت اند اسلاید در ارتباط بوده و سوالات خود را مطرح کنید.

با دقت گوش کنید

پاکدست صوتی آلومینیوم دوجداره لیفت اند اسلاید

قیمت پنجره آلومینیومی لیفت اند اسلاید

021-44000098