ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

پنجره دوجداره UPVC تک حالته پنسا

اشتراک :

پنجره دوجداره UPVC تک حالته پنسا

پنجره تک حالته یکی از انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی به شمار می رود و می تواند در ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به اهمیت استفاده از پنجره های دوجداره در ساختمان های امروزی می توان گفت که این سری از محصولات از عملکرد بسیار گسترده ای برخوردار می باشند و همچنین می توانند از هدر رفت انرژی جلوگیری به عمل بیاورند. در کنار این مسئله بحث عایق صوت بودن پنجره تک حالته دوجداره مطرح می شود و بر این اساس این سری از محصولات را به یکی از بهترین انتخاب ها برای ساختمان ها در شهرهای شلوغ و پر سر و صدا تبدیل کرده است.

حتما بخوانید : پنجره خلیجی یا پنجره شاه نشین برای اولین بار، در دوران معماری ویکتوریایی مورد استفاده قرار گرفت. . .

شما می توانید با انتخاب یک پنجره تک حالته خوب، ضمن زیبایی و برخورداری از تمامی مزایای پنجره دوجداره، به محیط بیرون نیز دسترسی داشته باشید. پنجره ها باید بر اساس نوع مصرف، سلیقه افراد و شرایط ساختمان انتخاب و خریداری شوند و پنجره تک حالته لولایی یکی از نمونه هایی است که امروزه از آن استفاده بسیار گسترده ای می شود. در این مقاله ما قصد داریم در خصوص این محصول اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و با شما در خصوص پنجره تک حالته و ویژگی ها و مکانیزم کارکرد آن با شما صحبت داشته باشیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. جای توضیح ندارد و از آن زمان که بشر نوع های از پنجره را ساخت ، اولین شکل بازشوها ، به صورت تک حالته یا همان بازشو معمولی بود (حول محور خودش با زوایای 0 تا 180 درجه )

پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته

مکانیزم کارکرد پنجره تک حالته

به طور کلی می توان گفت که در پنجره های تک حالته، لولا به عنوان مهم ترین یراق در آن ها شناخته می شود و باعث می شود که قاب و لنگه به یکدیگر اتصال داشته باشند و همچنین امکان حرکت لنگه را به همراه دارد. در نظر داشته باشید که یکی از مهم ترین نکات مثبت در خصوص این محصول آن است که شما قادر خواهید بود مشخص کنید که با توجه به نوع نیاز شما، پنجره باید به راست باز شود و یا نیاز دارید که لنگه به سمت چپ باز شود. در کنار تمامی مسائل بیان شده یکی از مهم ترین مشخصات و خصوصیاتی که در خصوص پنجره تک حالته می توان بیان کرد، امکان ثبت سفارش این محصول در ابعاد مورد نظر می باشد. همچنین شما می توانید از انواع لولا در این محصول استفاده داشته باشید و بر همین اساس می توانید انتظار استحکام و مقاومت وزنی بیشتری را از این نمونه پنجره را داشته باشید که قطعا برای شما می تواند مفید واقع شود.در صورتی که سوالی در خصوص انواع پنجره های تک حالته داشته باشید می توانید با کارشناسان فروش این محصول در شرکت پنسا در ارتباط بوده و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

ویژگی های پنجره تک حالته

با دیگر یراقی که در پنجره تک حالته مورد استفاده است آشنا شوید

علاوه بر لولا که همانطور که بیان شد به عنوان مهم ترین یراق در پنجره ها به شمار می رود، شما باید در نظر داشته باشید که یراق آلاتی مانند دستگیره ها و قفل های داخلی در کنار زاماک، زهوار و اسپانیولت می توانند به عنوان مهم ترین یراقی شناخته شوند که در پنجره تک حالته مورد استفاده قرار می گیرد. باید در نظر داشت که علاوه بر موارد مطرح شده، شما می توانید در مجموع به دست کم 60 نوع یراق آلات دیگر برای این سری از پنجره ها دسترسی داشته باشید.

یراق آلات تک حالته

پنجره دوجداره تک حالته

021-44000098