ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

پروفیل ۴ کانال یو پی وی سی سری 60

اشتراک :

پروفیل سری 60 UPVC

یکی از پرکاربرترین پروفیل های مصرفی در بین پروفیل های یو پی وی سی پروفیل سری 60 سانتیمتر میباشد که از ان در اکثریت پروژه ساختمانی استفاده میشود .امروزه پروفیل UPVC در تولید انواع درب و پنجره دوجداره ساختمان ها نقش بسیار زیادی را ایفا می کند و می توان گفت که این پروفیل ها هستند که به ما امکان ساخت انواع درب و پنجره دوجداره لولایی، کشویی و غیره را می دهند. پروفیل سری 60 پنسا یکی از نمونه های پروفیل مورد استفاده در این صنعت می باشد و پارامترهای فنی خاص خود را دارد که باعث می شود با توجه به این مسائل، در ساخت و ساز انواع درب و پنجره مورد استفاده قرار گیرد. زمانی که از پروفیل سری 60 صحبت می شود، در واقع منظور ما تعداد چمبر ها یا تعداد سلول های موجود در محصول می باشد که در این مدل اندازه آن برابر با 60 میلی متر می باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص پروفیل سری 60 با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

پروفیل ۴ کانال UPVC

 پروفیل ها سری 60

پروفیل ۴کانال سری 60  UPVC چیست؟

این نمونه از انواع پروفیل یو پی وی سی با عرض کف 60 میلی متر تولید می شوند و در پنجره های دوجداره مورد استفاده قرار می گیرند. هر شرکت بر اساس تکنولوژی ساختی که در اختیار دارد، نسبت به ساخت این محصول اقدام می کند و شما می توانید مدل های مختلفی را در بازار مشاهده کنید. برای مثال پروفیل سری 60 تولید شده توسط شرکت وینتک، با 4 کانال یا سلول در بازار عرضه می شود و این در حالی است که پروفیل سری 60 تولید شده توسط شرکت ویستابست، 3 چمبر در بازار عرضه می شود. تمامی این مشخصات مخصوص پروفیل سری 60 بود ولی زمانی که می خواهیم نسبت به خرید این کالا اقدام کنیم، باید به موارد دیگری نیز توجه داشته باشیم. برای مثال آب بندی کالا باید به درستی انجام شده باشد و همچنین مقاومت بالایی را بتوانیم از این کالا انتظار داشته باشیم.

تقسم بندی پروفیل ها ۴ کانال سری 60

پروفیل قاب یا فریم

پروفیل قاب یا فریم سری ۶۰

پروفیل لنگه یا ساش

پروفیل لنگه یا ساش سری ۶۰

پروفیل میانی یا مولین (وادار)

پروفیل میانی یا مولین (وادار)

پروفیل مولین متحرک

پروفیل مولین متحرک  سری ۶۰

مولین متحرک را میتوان به لنگه بازشو پیچ کرد که همراه بازشو حرکت کند و در پنجره های دوجداره فرانسوس که دو لنگه در کنار هم باز و بست میشوند استفاده میشود

مولین کتیبه کشویی : به دلیل ساختار متفاوت پروفیل کشویی شکل ظاهری این مولین ها کاملا متفاوت میباشد که در پنجره های کشویی شرکت پنسا به عنوان تقسیم کننده افقی مورد استفاده قرار میگیرد

مولین استاتیکی : در ابعاد بزرگ برای کم شدن لمبر و لرزش از این مولین که داخل آن قوطی فلزی کار شده استفاده میکنند

آیا پروفیل سری 60 برای ساختمان من مناسب است؟

در جواب به این سوال باید گفت که انتخاب نوع پروفیل یکی از مهم ترین و تخصصی ترین انتخاب ها برای درب و پنجره به شمار می رود و از آن جایی که این اطلاعات تخصصی دائما در حال به روزرسانی هستند، بهتر است که کار انتخاب را به کسانی بسپارید که در این خصوص دانش فنی کاملی را در اختیار دارند. در صورتی که سوالی در خصوص خرید پروفیل سری 60 داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید تا در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

021-44000098