ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

خدمات لمینت پنجره یو پی وی سی پنسا

اشتراک :

خدمات لمینت پنجره یو پی وی سی پنسا

پنجره ها تاثیر بسیار زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی دارند و باید با دقت بسیار زیادی انتخاب شوند تا با طرحی مورد استفاده قرار گیرند که با سایر اجزای داخلی و خارجی یک ساختمان همخوانی داشته باشند. پنجره دو جداره یو پی وی سی یکی از بهترین گزینه ها برای ساختمان ها است که از نوع عایق حرارتی و صوتی بوده و با کیفیت بسیار بالایی مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که لمینت پنجره یو پی وی سی می تواند برای خارج کردن طرح این سری از پنجره ها از حالت سفید عادی مورد استفاده قرار گیرد و امروزه به عنوان یکی از مهم ترین شیوه های در دسترس قرار گرفته است که می توانید از آن استفاده کنید. استفاده از خدمات لمینت پنجره یو پی وی سی می تواند گزینه ای به مراتب ارزان قیمت تر از خرید پنجره های رنگی به شمار رود و همچنین نسبت به خرید پنجره چوبی می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا خدمات لمینت پنجره پنسا را به شما معرفی کنیم و خصوصیات استفاده از این خدمات را برای شما بیان کنیم که قطعا می تواند در انتخاب و استفاده از این خدمات برای شما مفید واقع شود.آشنایی با خدمات لمینت پنجره یو پی وی سی پنسا به شما کمک می کند تا بتوانید پنجره دو جداره یو پی وی سی مطابق با طرح مد نظر خود داشته باشید. یو پی وی سی در حالت عادی سفید است و با استفاده از خدمات لمینت می توانیم طرح های مورد نظر خود را بر روی آن پیاده سازی و اجرا کنیم.

لمینت پنجره یو پی وی سی

لمینت پنجره یو پی وی سی چیست؟

لمینت در واقع پوشش های چند لایه ای هستند که بر روی یو پی وی سی قرار داده می شوند تا طرح و رنگی جدید به آن ببخشند. از مهم ترین خصوصیات خدمات لمینت پنجره پنسا که در دسترس شما می باشد می توان به مقاومت بالای پوشش اجرا شده بر روی پروفیل در شرایط آب و هوایی سخت اشاره نمود. پوشش لمینت که بر روی پنجره یو پی وی سی قرار داده می شود، ضخامتی برابر با دو میلی متر داشته و با طرحی پیاده سازی می شود که مورد تایید مشتری باشد. از این روی می توانید بر اساس نوع طرح های موجود، بر اساس سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب کرده و نسبت به نصب و استفاده از آن اقدام کنید. در نظر داشته باشید که ماندگاری بالای لمینت پنجره یو پی وی سی باعث شده است تا امروزه بسیاری از مشتریان، از دریافت این خدمات رضایت کامل داشته باشند. برای چسباندن لمینت بر روی یو پی وی سی نیاز به دستگاه خاص با امکان اجرای کار با فشار بالا بوده و در کنار آن می توان گفت که مواد خاصی برای چسباندن لمینت استفاده می شوند. پنسا مفتخر است که خدمات لمینت پنجره یو پی وی سی را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

لمینت پنجره یو پی وی سی

با انواع لمینت پنجره یو پی وی سی آشنا شوید

به طور کلی می توان گفت که لمینت برای پنجره یو پی وی سی به دو صورت یک طرف لمینت (داخل یا خارج) و دو طرف لمینت امکان اجرا داشته و شما می توانید این خدمات را از پنسا با بهترین کیفیت دریافت کنید. در صورتی که سوالی در خصوص این مسئله داشته باشید و می خواهید با انواع لمینت پنجره یو پی وی سی آشنا شوید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

لمینت پنجره دوجدار ه یو پی وی سی

لمینت طرح چوب

پروفیل لمینیت:
تاریخچه لمینیت بیش از 53 سال در بازار جهانی ثبت شده است و در اکثر کشورهای جهان لمینیت یک تجارت محسوب میشود. لمینیت میتواند یک گزینه عالی برای پوشش پنجره باشد که با ساختار چندلایه از مواد درجه یک تشکیل شده است. برای اطمینان از مقاومت گسترده در برابر شرایط اب و هوایی و ثبات رنگ ساخته شده است و یکی از بزرگترین ویژگی های لمینیت مقاوم در اثر خراش ، اصطکاک و ضربه است . همچنین  در انواع مختلفی از طرح های چوب واقعی و همچنین تعداد زیادی رنگ جامد و نقوش برجسته موجود است و ورقه ورقه و نازک است و ضخامت نهایی حدود نه تا ده میکرون است که باعث میشود اجزای پنجره به هم بپیوندد. و نمای  پنجره های لمینیت در صورت اسیب دیدگی با یک کیت تعمیر به راحتی قابل استفاد هستند و ضایعات بسیار کمی دارند .لمینیت های موجود در شرکت پنسا امروز از بالاترین کیفیت و واقعی ترین طرح های چوب استفاده شده است و از انجا که شکل چوب میتواند شکاف و ترک خوردگی داشته باشد و نقاشی یک پنجره این موارد را پوشش نمی دهد ، لمینت میتواند پوشش مناسبی برای سطح پنجره باشد و در برابر افتاب نیز مقاوم تر از رنگ است و سالهای سال دوام می اورد.

لمینت طرح چوب پنجره دوجدار ه یو پی وی سی

پروفیل های لمینیت از لحاظ پوشش دهی به سه دسته تقسیم میشود:

پروفیل بیرون لمینیت

پروفیل داخل لمینیت

پروفیل دو طرف لمینیت

لمینت پنجره دوجدار ه upvc

021-44000098