ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب

  7
 8944

تعویض درب و پنجره قدیمی

شرکت پنسا در راستای حفاظت و بهینه سازی مصرف انرژی در بخش مدیریت انرژی و کاهش هزینه های تاسیساتی ساختمان، به اطلاع میرساند: طرح ویژه ای را در خصوص رسیدن به هدف ملی حفظ منابع ارزشمند سوخت و انرژی در سطح کشور اجراء می نماید. از این رو این شرکت با برنامه دقیق و به کارگیری امکانات و توانمندی های فنی در ارایه خدمات تخصصی و با کیفیت، در قالب طرحی فراگیر و جامع، آمادگی خود را جهت تعویض و عایق کاری پنجره های قدیمی و فرسوده کلیه مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری، وزارت خانه ها، سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی و... مطابق با مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان، اعلام می دارد.

ویدیوی اطلاعیه طرح تعویض پنجره های قدیمی

طرح ویژه تعویض درب و پنجره قدیمی

  • آیا میدانید آلودگی صوتی یک از عوامل افسردگی و استرس در انسان میباشد؟

  • آیا میدانید گرد و غبار و  آلودگی های محیطی یکی از عوامل بیماری های قلبی و عروقی میباشند؟

  • آیا میدانید سرانه مصرفی انرژی در ایران، چهار برابر میانگین جهانی است ؟

  • آیا می دانید با تعویض اصولی پنجره های قدیمی منزل خود 60 دسی بل از آلودگی صوتی و 99% از ورود گرد و خاک و 80% از اتلاف انرژی می کاهید؟

با توجه به افزایش چشمگیره تعرفه گاز و برق و افزایش آلودگی هوا و آلودگی صوتی از مواردی که هم به اقتصاد و هم به آرامش خانوارها کمک میکند و هم صرفه جویی در مصرف انرژی را به همراه می اورد تعویض پنجره های قدیمی تک جداره یا دو جداره آهنی و یا آلومینیومی با پنجره های دوجداره یو پی وی سی است.

طرح تعویض درب و پنجره قدیمی

طرح تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره پنسا اعلام شد

طرح تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره پنسا اعلام شد! این طرح شرکت پنسا یک طرح سود رسان ملی است! پنجره های دوجداره پنسا مصرف انرژی را به شکل محسوسی کاهش می دهند. بیایید با هم سری به مزیت ها و ویژگی های فوق العاده پنجره دوجداره بزنیم. اگر با مزایای این پنجره ها آشنا شویم در آن صورت با شرکت پنسا هم صدا خواهیم شد که پنجره های دوجداره همه موارد ذکر شده در بند 19 مقررات ملی ساختمان را سطر به سطر تامین می کنند و مصرف انرژی مان را به حداقل می رسانند. کاهش مصرف انرژی با این پنجره ها به یک نهضت ملی می ماند.

تیمی که کار تعویض پنجره های فرسوده و قدیمی را با پنجره های دوجداره انجام می دهد، همگی متخصص و باتجربه کاری طولانی مدت اند. شما می توانید مطمئن باشید که پنجره های خانه شما بدون هیچ تخریبی جای گذاری می شوند. یکی از مزایای واقعا طلایی پنجره های دوجداره این است که همگی دارای ضمانت نامه کتبی شرکت پنسا هستند. در ضمن خدمات پس از فروش شرکت مادام العمر است و بالاتر از همه اینها این مزیت استثنایی است که کیفیت محصولات این شرکت به تایید وزارت مسکن و شهرسازی و استاندارد ملی ایران رسیده است.

این طرح طلایی یک فرصت طلایی است! آن را از دست ندهیم!

لزوم تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره Upvc

امروزه به دليل پايان پذير بودن منابع انرژي ، صرفه جوئي در مصرف بشدت مورد توجه برنامه ريزان اقتصادي قرار گرفته است. توسعه صنايع مختلف و شکل گيري فناوري هاي جديد، همواره با هدف کاهش مصرف انرژي همراه بوده است. در کشور ما نيز هم اکنون که فرآيند توسعه شتاب گرفته است، عدم توجه به مصرف صحيح منابع تبعات زيادي به همراه داشته و رشد و توسعه کشور را با مشکلات فراوان مواجه خواهد ساخت. صنعت ساختمان کشور با سهمي در حدود ۳۵٪ مصرف ساليانه کل انرژي کشور ، موظف است تا درجهت نيل به کاهش حداکثري مصرف سوخت و بهينه سازي اين کالاي توسعه اي تمام تلاش خود را بنمايد.

چرا باید پنجره‌های قدیمی را با پنجره دوجداره Upvc تعویض کرد؟ در پاسخ به این سؤال مهم می‌توان به موارد زیادی از جمله زیبایی نمای خارجی خانه اشاره کرد، اما مهمترین دلایل عبارت است از: عدم اتلاف انرژی حرارتی در منزل بعد از نصب پنجره Upvc عایق شدن خانه از آلودگی صوتی امنیت بیشتر ساکنان خانه، پنجره‌های دوجداره امکان باز شدن از بیرون را ندارند. پنجره دوجداره به‌ ویژه پنجره آلومینیومی، مقاومت زیادی در برابر نیروهای وارده از سطح در زلزله‌ها از خود نشان می‌دهند.

تعویض درب و پنجره قدیمی

خط ویژه فروش 44000098


فواید تعویض و بازسازی پنجره های قدیمی و جلوگیری از اتلاف انرژی

اگر پنجره خانه شما از نوع قدیمی آهنی است که در تابستان با تابش نور آفتاب گرم شده و دمای خانه را بالا می‌برد. فصل زمستان سرما از درز پنجره وارد شده و موجب سردشدن خانه می‌شود، وقت آن رسیده است که از شر این پنجره‌های سنگین بی‌کیفیت خلاص شوید؛ این کار بدون هیچ تخریبی انجام خواهد شد. روشی آسان که به ‌غیر از امنیت، نمای خانه شما را هم زیباتر می‌سازد. اگر شک دارید مقاله را تا آخر بخوانید.

بهترین پنجره برای تعویض پنجره ها قدیمی کدام است؟

بهترین پنجره برای تعویض پنجره‌های قدیمی به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله نیازها و اولویت‌های شما، بودجه موجود، محل قرارگیری ساختمان، طراحی و استایل دلخواه و نیز استانداردهای ساختمانی. با این حال، برخی از نوع پنجره‌های محبوب برای تعویض پنجره‌های قدیمی عبارتند از:

  1. پنجره‌های UPVC: پنجره‌های ساخته شده از مواد UPVC (پلی وینیل کلراید) با مزایایی مانند عایق حرارتی بالا، عایق صوتی، مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی، نگهداری آسان و طول عمر طولانی مورد توجه قرار می‌گیرند. آنها به عنوان گزینه‌ای کارآمد و پرکاربرد برای تعویض پنجره‌های قدیمی شناخته می‌شوند.

  2. پنجره‌های آلومینیومی: پنجره‌های ساخته شده از آلومینیوم نیز گزینه‌ای محبوب برای تعویض پنجره‌های قدیمی هستند. آنها به علت مقاومت در برابر خوردگی، قابلیت شکل‌دهی آسان، قابلیت ایجاد طرح‌های متنوع و قدرت بالای ساختاری برای مناطقی با شرایط جوی سخت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  3. پنجره‌های چوبی: برخی از افراد علاقه دارند پنجره‌های قدیمی خود را با پنجره‌های چوبی سنتی جایگزین کنند. پنجره‌های چوبی با ظاهر طبیعی و زیبا، عایق حرارتی مناسب و قدرت عایق صوتی خوب مورد توجه قرار می‌گیرند. همچنین، آنها می‌توانند با رنگ و نقشه‌های متنوعی سفارشی شوند

نحوه تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب

در غالب موارد نیاز به تخریب ، آهنکشی و آهنگری وجود ندارد . در مواردی که سطح مقطع پروفیل های پنجره قدیمی 6 سانتیمتر یا بیشتر باشد از پروفیل های معمولی نوساز و در مواردی که سطح مقطع پروفیل پنجره قدیمی کمتر از 6 سانتیمتر باشند از پروفیل بازسازی و یا لبه دار (سش) برای فرم پنجره های جدید استفاده میشود. دکترها مثالی دارند که جراحی را بدون درد و خونریزی انجام می‌دهند؛ دقیقاً نحوه تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب است؛ کافی است شما اقدام کنید. مراحل این تعویض از قرار به‌صورت زیر انجام می‌شود. نصاب وارد می‌شود: نصاب ابتدا پنجره قدیمی را از محل لولای قاب بیرون آورده و لولا را با سنگ فرز برش می‌دهد.

اگر پنجره قدیمی در وسط ستون دارد، ستون هم برش داده می‌شود. سطح قاب قدیمی باید صاف بوده و هیچ برآمدگی روی آن حس نشود. برای همین کار باید توسط نصاب متخصص انجام شود. پنجره دوجداره جدید وارد می‌شود: حال زمان نصب پنجره دوجداره جدید با گالوانیزه استاندارد است. نصاب که از قبل اندازه و مشخصات پنجره جدید را به شرکت داده است، پنجره جدید را روی قاب قدیمی نصب می‌کند. برای این کار نصاب پنجره جدید را با پیچ مخصوص روی قاب قدیمی ثابت می‌کند. برای عایق‌بندی بهتر دورتادور پنجره با چسب و فوم مخصوص عایق‌بندی می‌شود تا اتلاف حرارتی در خانه حس نشود.

تعویض پنجره قدیمی با وینتک

تعویض پنجره قدیمی با وینتک

↓↓↓

آخرین قیمت تعویض درب و پنجره وین تک

از این رو گروه پنجره پنسا با استفاده از پروفیل های لبه دار و بازسازی اقدام به تولید پنجره برای ساختمانهای قدیمی که از پنجره های آهنی و یا آلومینیومی استفاده می کنند نموده و توانسته نیاز بسیاری از ساختمانهای هموطنان عزیزمان را برآورده کند. استفاده از پروفیل های بازسازی در پنجره های آهنی و قدیمی نیاز به تخریب نداشته و به راحتی روی فرم پنجره آهنی و یا الومینیومی سوار شده و نمای پنجره را تحت پوشش میگیرد. پنجره های upvc به راحتی عایق شده و به سهولت در زمان کوتاه نصب و آماده استفاده میشوند

تعویض پنجره قدیمی با ویستابست

تعویض پنجره قدیمی با ویستابست

↓↓↓

آغاز فروش ویژه پنجره ویستابست

در سال های اخیر گروه صنعتی پنسا توانست تعداد زیادی پروژه بازسازی و تعویضی پنجره های قدیمی را در راستای بهینه سازی مصرف سوخت به انجام رساند که این خود نیز بس جای تقدیر از پرسنل توانمند و ضحمت کش ما در مجموعه ای به نام گروه پنجره پنسا میباشد. تعویض پنجره آهنی یا آلومینیومی بدون تخریت بدون تغییر در رنگ و نما بدون بنایی و نقاشی بدون جابجایی اساس منزل و فقط در یک روز کاری در شرکت پنسا امکان پذیر میباشد.

بهترین پروفیل برای تعویض پنجره کدام است؟

این کاملاً به شما و هزینه‌ای که می‌خواهید بکنید بستگی دارد، توصیه ما به شما استفاده از پروفیل Upvc بازسازی است. این نوع از پروفیل روی قاب آهن قدیمی را می‌پوشاند و نمای جدیدی به پنجره می‌دهد. این‌که کدام برند را انتخاب کنید، باید دو فاکتور را مد نظر قرار دهید. پروفیلی انتخاب کنید که گواهی استاندارد دارد، به‌خصوص استاندارد آلمانی کیفیت کار را تضمین خواهد کرد.

​تماشای ویدیوی معرفی پروفیل های بازسازی برای تعویض پنجره

↓↓↓

هزینه‌ای که می‌خواهید بپردازید. توصیه می‌شود برای تناسب هزینه و کیفیت از فروشندگان مطمئن و اصیل مشورت بگیرید. در بیشتر موارد در تعویض پنجره قدیمی از پروفیل بازسازی (پروفیل پروازی) استفاده میشود که خود علاوه بر عایق بودن بیشتر ، فریم پنجره قبلی (قدیمی) رو نیز تحت پوشش قرار میدهد و باعث زیبایی و عدم دیده شدن پنجره های قبلی میشود .

پروفیل تعویض پنجره قدیمی

پروفیل تعویض پنجره قدیمی

تاثیر تعویض پنجره قدیمی در عایق بندی

آلودگی صوتی و محیطی یکی از عوامل اصلی در تعویض پنجره های آهنی یا آلومینیومی است .شیشه های دوجداره روی پنجره یو پی وی سی عامل اصلی عایق صوتی هستند .گاز های بی اثر نیز مثل آرگون به عایق برودت و حرارت کمک بیشتری میکند . گاز كريپتون نيز گازي است كه براي استفاده در پنجره هاي چند جداره مناسب است. با توجه به اينكه كريپتون در فاصله هاي كوچك كمتر از 8 ميليمتر بهتر عمل مي كند، در پنجره هاي سه جداره و چهار جداره بيشتر استفاده مي شود. كريپتون حدود 200 برابر از آرگون گرانتر است، بنابراين استفاده از آن در پنجره هاي دو جداره معمولي داراي صرفه اقتصادي نيست. .

براي بيشتر كردن مقدار عايق بندي صدايي مي توان از گازهاي ديگر مانند هگزافلوريد گوگرد ، دي اكسيد كربن .اما استفاده از اين گازها در عايق بندي گرمايي تأثير منفي دارد. پنجره‌های قدیمی برعکس پنجره جدید، عایق خوبی در برابر اتلاف انرژی حرارتی نبوده و دما بین فضای بیرونی و خروجی در حال مبادله شدن است. اگر به ساختمان پنجره‌های قدیمی دقت کنید، خواهید دید که قسمتی که در روی قاب پنجره سوار می‌شود، کاملاً فضا بسته نشده و فضای کوچکی بین در و قاب پنجره وجود دارد.

معمولاً برای رفع این عیب از درزگیر‌های چسبی استفاده می‌شود که کارایی آن‌چنانی ندارد؛ زیرا از کوچک‌ترین فضایی، جابه‌جایی هوا شکل می‌گیرد. همین جابه‌جایی کوچک، موجب تفاوت دمایی در خانه می‌شود. زمستان افزایش سرما و تابستان افزایش گرما اتفاق خواهد افتاد. زمانی که پنجره‌های دوجداره جدید جایگزین پنجره‌های قدیمی می‌شود، به دلیل بدون درز بودن و جفت شدن کامل پنجره به شکلی که حتی یک کاغذ نازک هم نمی‌تواند از درز بین پنجره عبور کند، فضای خانه کاملاً عایق می‌شود. غیر از آنکه هوا جابه‌جا نمی‌شود، آلودگی صوتی هم، ایجاد نمی‌شود. عایق‌بندی صوتی به دلیل وجود شیشه‌های دو یا سه جداره است که امکان انتقال صدا را غیرممکن می‌سازد.

دانلود کاتالوگ فنی پنسا

کاتالوگ تعویض پنجره قدیمی

7دلیل برای خرید از پنسا

۱- تولید با تکنولوژی روز دنیا و دستگاههای تمام اتوماتیک CNC 

۲- عایق کاری و آب بندی تخصصی که بیشترین عایق را در برابر سرما گرما و صدا میدهند

۳- استفاده از کادری مجرب و متخصص برای نصب و دمونتاژ پنجره های قدیمی که مجهز به دستگاه برش هوا و کاور پوششی هستند

۴- نصب و اجرای سریع ،بدون تخریب ،بدون نیاز به بنایی و گچ کاری و رنگ آمیزی ، بدون نیاز به جابه جایی اساس منزل، فقط در یک روز کاری

۵- کلیه محصولات دارای ضمانت نامه کتبی شرکتی و خدمات پس از فروش مادام العمر همراه با تایید وزارت مسکن و شهر سازی و استاندارد ملی ایران

۶- استفاده از پروفیل های مخصوص بازسازی (لبه دار )که عایق بیشتری را نسبت به پروفیل های معمولی ایجاد می کند

۷- استفاده از نوار EPDM در تمام سطوح پنجره (همان نوارهای آب بندی یا لاستیک های درز بندی برای عایق بیشتر)

تعویض پنجره قدیمی آهنی با Upvc

تعویض پنجره قدیمی آهنی با upvc

تعویض پنجره قدیمی آلومینیوم با Upvc

تعویض پنجره قدیمی آلومینیوم با upvc

اقدامات قبل از تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب با پنجره دوجداره

اقدامات قبل از تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب با پنجره دوجداره، بسیار ناچیز بوده و کمترین زمان را از شما خواهد گرفت. کافی است اقدامات زیر را انجام دهید.

۱- ابتدا باید نوع پنجره را انتخاب کنید. این‌که از پنجره UPVC یا آلومینیومی استفاده می‌کنید، نکته‎ای است که قبل از نصب پنجره به آن دقت شود. توجه کنید که جنس پنجره در نصب آن تفاوتی ایجاد نخواهد کرد.

۲- انتخاب نوع و برند پروفیل UPVC: اگر قرار است از پروفیل UPVC استفاده کنید باید نوع برند را انتخاب کنید. برای این کار شما باید به سراغ فروشنده‌ای بروید که تخصص داشته و در کار خود مهارت دارد.

۳- بعد از انتخاب نوع پنجره تنها کاری که شما در خانه انجام می‌دهید، جابه‌جایی مبلمان و وسایل کنار پنجره است. این کار برای فضا دادن به نصاب برای عملکرد بهتر است.

۴- اگر خانه کوچک است، این امکان وجود دارد که گرد سنگ فرز یا جرقه برش‌کاری روی مبلمان بنشیند، برای همین روی وسایل منزل را با پارچه‌ای ضخیم بپوشانید.  

کاور اساس منزل توسط تیم نصب پنسا

زمان نصب و تعویض پنجره های قدیمی

↓↓↓

نصب و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

اقدامات لازم قبل از تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره

پنجره دوجداره به این دلیل که عایق صوت و گرما است به انتخابی برای ساختمان های نوساز تبدیل شده است. پنجره های قدیمی را نیز می توانیم با پنجره دوجداره تعویض کنیم و در این مقاله قصد داریم مهم ترین اقدامات پیش زمینه ای را در اختیار شما قرار دهیم. تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره یکی از بهترین اقداماتی است که پیش روی شما بوده و می توانید با استفاده از آن در مصرف حامل های انرژی تا حد بسیار زیادی صرفه جویی داشته باشید. در واقع می توان گفت که بیشتر از 30 درصد هدر رفت انرژی از سوی ساختمان ها به این دلیل روی می دهد که پنجره ها عایق کاری درستی ندارند و از این روی شما می توانید با تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره، در هزینه های خود برای پرداخت هزینه حامل های انرژی صرفه جویی داشته باشید.

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما در زمینه تعویض پنجره دوجداره با پنجره های قدیمی روی دهد آن است که اصولا چه اقداماتی باید انجام شود؟ در ابتدا باید در نظر داشته باشید که تعویض پنجره به دو روش با تخریب و بدون تخریب امکان پذیر است. نوع تعویض بسته به نظر کارشناس داشته و حتما باید پنجره های قدیمی بازدید شود تا در صورت امکان، پروفیل های جدید پنجره دوجداره بر روی فریم قدیمی نصب شود و در غیر این صورت باید حتما نسبت به تخریب اقدام شود. البته در تخریب نیز پروفیل اصلی نگهدارنده پنجره که در ساختمان مورد استفاده بوده است، همچنان باقی خواهد ماند و پنجره دوجداره بر روی آن نصب می شود. در ادامه این پست قصد داریم اطلاعات بیشتری در خصوص پنجره دوجداره در اختیار شما قرار دهیم.

چه اقداماتی برای تعویض پنجره های قدیمی و پنجره دوجداره باید انجام دهیم؟

در ابتدای راه باید تصمیم بگیرید که از کدام مدل پنجره دوجداره می خواهید استفاده کنید. برای مثال پنجره های UPVC می خواهید یا تصمیم دارید پنجره آلومینیومی مورد استفاده قرار دهید. همچنین باید در نظر داشته باشید که پنجره ها در مدل های لولایی و کشویی تولید می شوند و می توانند برای هر نوع کاربرد، استفاده خاص خود را داشته باشند. در ادامه راه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره باید در نظر داشته باشید که پنجره ها باید به صورت دقیق اندازه گیری شده و بر این اساس تولید شوند. همچنین مشخص کردن این که تعویض پنجره با تخریب یا بدون تخریب انجام شود، بهتر است بر عهده کارشناسانی باشد که در این خصوص دانش فنی لازم را دارند.

در صورتی که نیاز به تعویض بدون تخریب باشد، پنجره دوجداره باید با استفاده از پروفیل بازسازی تولید شده باشد. در نهایت توصیه می شود که در تمامی مراحل مقدماتی حتما با کارشناسان متخصص در امر پنجره های دوجداره در ارتباط باشید و نظرات آن را در انتخاب های شخصی خود استفاده کنید تا در نهایت بتوانید بهترین تجربه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره را داشته باشید. امروزه پنجره های دوجداره به یکی از انتخاب های بسیار مناسب و اقتصادی برای کاهش هزینه ها تبدیل شده اند و شما می توانید آن ها را خریداری و استفاده کنید. ما در این  بخش با شما همراه بودیم تا تنها در خصوص اقدامات لازم پیش از تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

تعویض پنجره های آهنی قدیمی با پنجره های دوجداره Upvc بدون تخریب

نمونه کار

قبل کار                   ↓↓↓                   بعد کار

تعویض پنجره قدیمی با دو جداره Upvc

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره Upvc

در برخی از پنجره های قدیمی ما این امکان را داریم که از شیوه نوسازی پنجره استفاده داشته باشیم که در این شیوه پروفیل نوسازی را بر روی فریم های قدیمی البته با سطح مقطع و نشیمنگاه بیشتر از ۶ سانتی متر ، سوار می کنیم. در این شیوه نیازی به تخریب وجود نداشته و ما می توانیم پنجره قدیمی را تعویض کنیم. خدمات مشاوره رایگان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید اطلاعات تکمیلی را در خصوص تعویض پنجره قدیمی با دوجداره را دریافت کنید.

تعویض پنجره های قدیمی بدون بنایی

تعویض پنجره های قدیمی بدون بنایی

تعویض پنجره بدون تخریب

یکی از مشکلاتی که ساختمان های قدیمی دارند، عدم وجود پنجره دوجداره عایق حرارتی و صوتی و استفاده از پنجره های قدیمی می باشد. با توجه به این که میزان مصرف انرژی به یکی از مهم ترین چالش های ساختمان ها تبدیل شده است، باید در نظر داشته باشید که پنجره های دوجداره می تواند گزینه ای بهتر از پنجره قدیمی باشد. این پنجره ها می توانند مشکلات بسیار زیادی داشته باشند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به تهویه و یا افزایش میزان مصرف انرژی دانست. همچنین پنجره هایی که در قدیم استفاده می شده اند، عملکرد مطلوبی نداشته و امنیت بسیار پایینی دارند.

با توجه به تمامی موارد بیان شده می توان گفت که پنجره های قدیمی امروزه به یکی از مهم ترین چالش های پیش روی شما تبدیل شده اند و از این روی می توان گفت که تعویض پنجره قدیمی با پنجره های جدید دوجداره می تواند یکی از بهترین ایده های پیش روی شما باشد. در این مقاله ما قصد داریم در این خصوص با شما صحبت کرده و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. پنسا یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه تعویض پنجره قدیمی با پنجره های دوجداره به شمار می رود.

تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب

تفاوت پروفیل بازسازی وین تک و بازسازی ویستابست برای تعویض

پروفیل بازسازی پروفیلی است که دارای یک لبه مخصوص است که روی قاب آهنی قدیمی را می‌پوشاند. این نوع از پروفیل در برندهای وین‌تک و ویستابست موجود است. این دو پروفیل با یکدیگر تفاوت‌های خاص دارند که عبارت است از ضخامت دیواره خارجی پروفیل Upvc ویستابست بیشتر از پروفیل وین‌تک است. ضخامت بیشتر باعث استفاده از مواد بیشتر در پنجره می‌شود. ضخامت بیشتر عایق بهتری در برابر آلودگی صوتی ایجاد خواهد بود. سطح مقطع پنجره وین‌تک بیشتر است. تعداد بیشتر سطح مقطع باعث می‌شود نوارهای بیشتری روی پنجره قرار گرفته و عایق‌بندی بهتری صورت بگیرد. وزن در یک متر پروفیل وین‌تک بیشتر از ویستابست است. وزن بیشتر، موجب استفاده از مواد بیشتر و باکیفیت‌تر خواهد بود. ضمن آنکه گالوانیزه‌ای که درون پروفیل قرار می‌گیرد وزن بیشتری داشته و استحکام بیشتری به پنجره می‌دهد.

تعویض پنجره قدیمی اشکال هندسی

تعویض پنجره قدیمی اشکال هندسی

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

تعویض پنجره های قدیمی

پنجره های قدیمی، معایب بسیار زیادی دارند پنجره های غیر دوجداره به عنوان یکی از مهم ترین مشکلات پیش روی شما به شمار می روند. در واقع باید گفت که این سری از محصولات در مدل های مختلفی ساخته می شوند، تولید با استفاده از پروفیل های قدیمی آلومینیوم، چوب و سایر فلزاتی همچون آهن را می توان از مهم ترین شیوه های ساخت این نمونه از پنجره ها شناخته می شود. این نمونه از پنجره ها امنیت چندان بالایی ندارند و معمولا پس از مدتی استفاده دچار مشکلات زیادی مانند شکستگی شیشه ها می شوند و یا باز کردن درب آن ها با مشکل مواجه می شود. در کنار این معایب می توان گفت که هدر رفت انرژی و رد شدن صوت باعث می شود که تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره به یکی از نیازهای امروزه تبدیل شده است.

تعویض پنجره قدیمی ادارات و سازمان ها

تعویض پنجره قدیمی منزل و خانه مسکونی

تعویض پنجره قدیمی منزل و خانه مسکونی

با دقت گوش کنید

پادکست صوتی اطلاعیه طرح تعویض پنسا

نمونه کارهای بازسازی و تعویضی پنجره های قدیمی

↓↓↓

مقایسه پنجره ویستابست ،

وین تک و هافمن

تعویض کامل پنجره های قدیمی تهران

به طور کلی می توان گفت که یکی از مهم ترین شیوه های تعویض پنجره های قدیمی تعویض کامل با تخریب است که در این شیوه شما این امکان را دارید که از پنجره های دوجداره کشویی نیز استفاده داشته باشید. این شیوه که امروزه در دسترس ساختمان ها می باشد، در برخی از شرایط بسیار لازم بوده و باید حتما انجام شود تا پنجره دوجداره بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

گالری تصاویر انواع پنجره

عکس تعویض پنجره قدیمی

----------------------------------------------------------------------------------------

در این صفحه خواندیم : نحوه تعویض پنجره قدیمی بدون تعویض / استعلام قیمت تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره / اقدامات قبل از تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب با پنجره دوجداره / لزوم تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc / تاثیر تعویض پنجره قدیمی در عایق بندی

کلام پایانی:

همین الان اقدام کنید. این تمام آن چیزی است که ما به شما توصیه می‌کنیم. اگر به هزینه تعویض هم فکر می‌کنید کافی است بدانید که تفاوت هزینه انرژی پرداختی با وجود پنجره قدیمی در درازمدت بیشتر از هزینه تعویض پنجره خواهد بود. ضمن آنکه آرامش اعصاب با پنجره جدید به دلیل عایق بودن صدا هزینه پرداختی را جبران خواهد کرد. پس همین‌الان اقدام کنید، کارها ساده‌تر از آنکه فکر کنید پیش خواهد رفت؛ پنجره قدیمی را با پنجره پروفیل Upvc تعویض کنید

خط ویژه فروش 44000098

1

تعویض پنجره قدیمی

2

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب

3

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در اصفهان

4

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران

5

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تبریز

6

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در شیراز

7

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در مشهد

8

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره هافمن

9

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره قیمت

10

تعویض پنجره قدیمی با Upvc

استعلام قیمت تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
درویش
 ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

تخریب پنجره قدیمی و تعویض به امنیت بنا آسیب نمیزنه؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض تشکر از شما دوست عزیز به استحضار میرسانم :این کار بدون هیچ تخریبی انجام خواهد شد. روشی آسان که به ‌غیر از امنیت، نمای خانه شما را هم زیباتر می‌سازد.

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض تشکر از شما دوست عزیز به استحضار میرسانم :این کار بدون هیچ تخریبی انجام خواهد شد. روشی آسان که به ‌غیر از امنیت، نمای خانه شما را هم زیباتر می‌سازد.

سایه سیف الهی
 ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

برای تعویض پنجره قدیمی با جدید چقدر زمان میبره؟

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض سلام و تشکر از شما دوست عزیز به استحضار میرسانم :پنجره های upvc به راحتی عایق شده و به سهولت در زمان کوتاه نصب و آماده استفاده میشوند.

مصطفی دلبری
 ارسال شده در : دوشنبه 04 فروردین 1399

سلام وقت شما بخیر تقدیر و تشکر از اقدامات شایسته شما و گروهتون لطفا مرقون بفرمایید هم اکنون نیز تین موضوع تعویض پنجره خای قدیمی را دارید؟ و اینکه این موضوع در شهرستانها نیز انجام می شود ؟ سپاسگزار

مدیر سایت
 ارسال شده در : شنبه 18 اردیبهشت 1400

سلام به صفحه طرح تعویض پنجره مراجعه شود https://www.pensa.ir/fa/pcat/51/%D8%AA%D8%B9%D9%88%DB%8C%D8%B6-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C

021-44000098