ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

شیشه دوجداره جورجین بار محصول شرکت پنسا

اشتراک :

شیشه دوجداره جورجین بار محصول شرکت پنسا

شیشه جورجین بار در واقع نمونه ای از شیشه دوجداره دکوراتیو است که در میان جداره های آن از میله های آلومینیومی برای طرح و شکل استفاده می شود.

فیلم معرفی شیشه دوجداره جورجین بار

نوار جورجین بار اصطلاحی است ،که برای توصیف میله های داخلی یا خارجی متناسب با پنجره اعم از چوب الومینیوم کامپوزیت یا یو پی وی سی استفاده میشود میله های جورجین بار معمولا نوار افقی و یا عمودی از الومینیوم یا چوب ساخته میشود که در بین شیشه به کار میروند و کاربرد

.جورجین میله ای است که منطقه شیشه را به مربع های کوچک یا متوسط تقسیم میکند که این سبک و طراحی معماری از انگلستان و گرجستان سرچشمه گرفت که از قرن هجدهم تا نوزدهم ادامه داشت قابل ذکر است شیشه جورجین هیچ گونه جنبه حفاظتی ندارد و تنها جنبه ان زیبایی و تزئینی است همچنین این محصول به دلیل اینکه کار دست میباشد از لحاظ هزینه کمی بالا است.

به علت هزینه بالای تولید شیشه دکوراتیو بهتر است از شیشه های سکوریت استفاده کرد.

استفاده مناسب از شیشه دوجداره دکوراتیو یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید. شیشه جورجین بار یکی از مهم ترین انواع شیشه دکوراتیو شناخته می شود که امروزه در بازار عرضه می شود و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید.

این سری از محصولات در مدل های دوجداره و سه جداره تولید می شود و میله های جورجین بار نیز به صورت پروفیل های آلومینیومی در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و در میان جداره های پنجره قرار داده می شود. این سری از پنجره ها در مدل های متنوع و با میله هایی با رنگ مختلف در بازار عرضه می شود و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.

شیشه جورجین بار چیست؟

شیشه دکوراتیو جورجین بار در واقع نمونه ای از شیشه دوجداره است که در میان جداره های آن از میله های آلومینیومی برای طرح و شکل استفاده می شود. شیشه جورجین بار را می توان یکی از مهم ترین گزینه ها برای استفاده در پروفیل های آلومینیومی دانست و با رنگ های مختلفی در بازار عرضه می شود.

اشکال هندسی مورد استفاده در این محصول متنوع است ولی بیشتر طرح هایی مانند لوزی، گل های چهار پر و میله های معمولی استفاده می شود که به آن ها طرح پنجره های سنتی را می دهد. یکی از مهم ترین مسائلی که در خصوص تولید شیشه جورجین بار باید رعایت کرد، فیکس کردن میله ها بر روی اسپیسر می باشد و از این روی توصیه می شود که حتما شیشه های استاندارد تولید شده توسط شرکت معتبر را خریداری کرده و از آن استفاده داشته باشید.

میله جورجین بار چه ویژگی هایی دارد؟

میله هایی که در شیشه جورجین بار مورد استفاده قرار می گیرند باید پهنای 9، 16 یا 25 میلیمتری داشته باشند و همچنین باید به صورت کاملا دقیق طراحی شده باشند. در نظر داشته باشید که این میله ها با استفاده از آلومینیوم تولید می شوند و می توان گفت که دارای کارایی زیبایی در محصول می باشند.

همچنین همانطور که گفته شد، میله شیشه جورجین بار باید به گونه ای دقیق نصب شده و مورد استفاده قرار گیرند که بیشترین عملکرد را داشته باشند و شما بتوانید از آن ها استفاده داشته باشید.

در این مقاله اطلاعاتی را در خصوص شیشه های جورجین بار در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش شرکت پنسا در ارتباط باشید و سوالات خود را در این خصوص بپرسید.

شیشه دکوراتیو جورجین بار

شیشه جورجین بار

انواع شیشه دکوراتیو جورجین بار

شیشه جورجین بار امروزه در مدل های مختلفی تولید می شود و در تولید آن از طرح های سنتی و کلاسیک یا باستانی مورد استفاده می باشد.

در صورتی که بخواهیم در خصوص اولین استفاده از شیشه جورجین بار به شما اطلاعاتی را ارائه کنیم، باید بگوییم که این محصول در ابتدا در کشور انگلستان مورد استفاده قرار گرفت و در طول سال ها با پیشرفت علم و تکنولوژی، مدل های مختلفی را به خود گرفته و در نهایت به بازار سراسر جهان عرضه شد.

شیشه های جورجین بار شرکت پنسا که شیشه های دکوراتیو شناخته می شوند شیشه های مزین به شبکه های تزئینی Georgia bar  می باشند که قابلیت ارائه در طرح ها و نقش های مختلف را دارند و به دلیل قرار گیری مابین دو جداره شیشه در طول عمر خود تمیز و زیبا می مانند و هم چنین تبادل حرارت در درزها به صورت قابل توجه ای کاهش می یابد و اتلاف انرژی کمتر می باشد.

این شیشه ها تنها به صورت دو جداره قابل استفاده می باشند،در این نوع شیشه دو جداره، پروفیل های باریک آلومینیومی  به اشکال مختلف گل،لوزی و ... در رنگهای نقره ای ،طلائی ،سفید و یا طرح چوب به هم اتصال می یابند،پس از اتصال به یکدیگر مابین دو شیشه بر روی اسپیسر فیکس می شود که تمیزی و نوع نحوه اتصال پروفیل و فیکس آن در اسپیسر نقش به سزایی در کیفیت شیشه دکوراتیو دارد و  در درب و پنجره های upvc ،پنجره های آلومینیومی ترمال بریک در درهای ورودی ساختمان و هم چنین شیشه های کابینت کاربرد دارد.

شیشه دکوراتیو جورجین بار

شیشه جورجین بار

این سبک تلفیقی از معماری سنتی ،کلاسیک و باستانی می باشد که از انگلستان سرچشمه گرفت و در زیبایی ساختمان ها یی با معماری خاص تاثیر بسزایی دارد. امروزه شیشه‌ای جورجین بار از کلاسیک ترین سبک های در و پنجره می باشند که از انواع مختلف و چشمگیر تشکیل شده‌اند..

میله های جرجیین را می توان از جنس های پروفیل و یا سطح مقاطع دیگری استفاده کرد پروفیل های شیشه های جورجین بار کارایی بالایی دارند که زیبایی خاصی به نمای ساختمان دربها و پنجره های  پاسیو گلخانه می دهند همچنین میله های پروفیل های جرجین بار در شکل های دکوراتیو و خواص طراحی می شوند سبک های کلاسیک/نوکلاسیک و مدرن....

معایب شیشه های جورجین بار

در ابعاد بزرگ پنجره ها هنگام باز و بسته شدن لنگه میله های جورجین دچار لرزش و لمبر میشوند هر چند امروزه در شرکت پنسا با استفاده از تکنولوژی های بست مقاومتی این ارتعاشات و لرزش ها را به حداقل رسانده ایم اما همچنان استفاده از میله های جورجین در میان شیشه ها با ابعاد بزرگ که در لنگه پنجره ها قرار می گیرند هنگام باز و بسته شدن دچار تکان و لرزش می شوند.

دیگر معایب پنجره با طرح ها و شیشه های جورجین بار میتوان به تولید زمانبر و حساس ان اشاره کرد. از آنجایی که پروفیل های دکوراتیو جورچین می بایست در میان شیشه ها قرار بگیرند تولید و چیدمان این میله ها مابین شیشه برای تولید کنندگان با چالشی فراوان همراه است از این رو می توان شیشه های جورجین را به عنوان کالایی تجملاتی با تولید زمانبر و حساس نام برد

پادکست صوتی معرفی شیشه جورجین بار

لیست قیمت انواع پنجره دوجداره

021-44000098