ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

شیشه دوجداره کرکره دار ولومی محصول شرکت پنسا

اشتراک :

شیشه دوجداره کرکره دار محصول شرکت پنسا

اهمیت استفاده از شیشه دوجداره امروزه بر کسی پوشیده نیست و می توان گفت که وجود یک فضای خالی میان دو شیشه باعث شده است تا محصولات جدید و متنوعی در بازار عرضه شود که می تواند کارایی بسیار بالایی داشته باشد.

شیشه کرکره دار به عنوان یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده در بازار شناخته می شود که به عنوان یکی از انواع شیشه ها برای فضای داخلی ساختمان به شمار می رود، با کرکره هایی که در میان دوجداره قرار داده می شود، می توانیم پنجره را تاریک یا روشن کنیم.

شیشه دوجداره کرکره دار ولومی

شیشه کرکره دار مگنتی و ولومی

این سری از انواع شیشه دوجداره در مدل های مختلفی تولید شده و در دسترس شما قرار می گیرد. زیبایی شیشه کرکره دار یکی از دلایل محبوبیت این محصول شده است و باید بدانید که کرکره هایی که در این محصول مورد استفاده قرار می گیرد، با استفاده از آلومینیوم تولید می شود و یکی از بهترین انتخاب های پیش روی بسیاری از ساختمان ها به شمار می رود.

در نظر داشته باشید که این محصول در مدل های مختلفی تولید می شود که در ادامه آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد و مهم ترین کاربرد و ویژگی این محصول را می توان کنترل نور ورودی به ساختمان دانست. در این مقاله با شما همراه هستیم تا بیشتر در خصوص شیشه کرکره دار در اختیار شما قرار دهیم.

شیشه کرکره دار در چه مدل هایی عرضه بازار می شود؟

به طور کلی می توان گفت که شیشه کرکره دار یک نسل جدید از انواع شیشه دوجداره و سه جداره می باشد و با وجود این محصولات نیازی به خرید پرده و کرکره های قدیمی که در مدت زمان کوتاهی خراب و یا کثیف می شوند و کارایی خود را از دست می دهند نبوده و شما می توانید این محصول را در انواع ساختمان های مسکونی، اداری و غیره مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید که این محصولات در انواع کرکره دستی و کرکره برقی در بازار عرضه می شود و شما می توانید این محصول را بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید، خریداری کنید.

در واقع مدل دستی با استفاده از نخ هایی که وجود دارد امکان کنترل کردن دارد و در مقابل مدل برقی با وجود دکمه ها یا ریموت کنترل می توانیم کرکره را تنظیم کنیم که در واقع شیشه کرکره دار لوکس تر و پرکاربرد تری خواهد بود.

امروزه انواع شیشه دوجداره تولید و در بازار عرضه می شود که یکی از مهم ترین آن ها شیشه کرکره دار به شمار می رود. این محصول که یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده در بازار به شمار می رود، امروزه به یکی از مهم ترین انتخاب ها برای ساختمان ها تبدیل شده است و ما در این مقاله قصد داریم در خصوص این محصول با شما صحبت داشته باشیم.

 پرده کرکره بین شیشه دوجداره شیشه کرکره ایی

شیشه های کرکره ایی یکی دیگر از دستاورد های مهندسین در صنعت شیشه دو جداره است در این نوع از شیشه های دو جداره بین فضای دو شیشه کرکره قرار میگیرد که به وسیله مگنتی که روی شیشه نصب میشود میتوان ان را باز و بسته کرد.

شیشه های کرکره ایی را می توان در ساختمان های مسکونی واداری اجرا کرد و دیگر به نصب پرده یا کرکره جلوی پنجره نیازی نیست که مزاحم باز و بست پنجره شود وفضایی اشغال نمیشود نیازاجرای شیشه کرکره ایی در پارتیشن های اداری کاملا حس میشود مزایای شیشه کرکره ایی شیشه همراه با کرکره میباشد

بیشتر بدانیم : عایق صدای پنجره دوجداره چند دسی بل می باشد؟

 پرده کرکره بین شیشه دوجداره

 پرده کرکره بین شیشه دوجداره

بیشتر بدانیم : فیلم فرایند تولید شیشه سکوریت

امروزه انواع شیشه کرکره دار در مدل های مختلفی در بازار عرضه می شود و شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. در واقع باید بدانید که این محصول دیگر نیازی به پرده که باعث اشغال کردن محیط می شود را نخواهید داشت و در کنار آن می توان گفت که شیشه کرکره دار یکی از بهترین و عایق ترین محصولات موجود در بازار شناخته می شود که در بازار عرضه شده است. در این مقاله اطلاعاتی را در خصوص این محصول در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

021-44000098