ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

پنجره دوجداره آلومینیوم هیدن ونت شرکت پنسا

اشتراک :

پنجره دوجداره آلومینیوم هیدن ونت شرکت پنسا

پنجره آلومینیوم هیدن ونت چیست؟

پنجره آلومینیومی یکی از انواع مدل های پنجره دوجداره به شمار می رود که امروزه طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. پنجره هیدن ونت به عنوان یکی از به روز ترین و زیباترین انواع پنجره آلومینیومی شناخته می شود که در بازار عرضه شده و می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد.

در طراحی های امروز ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره، ظاهر و نمای داخلی و خارجی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. از این روی طراحان به دنبال آن بوده اند که ظاهر پنجره های مورد استفاده در ساختمان های امروزی، با تفاوت ها و زیبایی هایی خاص همراه باشد.

اگر در عین زیبایی به دنبال ظرافت در یک پنجره هستید، پنجره آلومینیومی هیدن ونت می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد که امروزه در دسترس شماست و می توانید از آن استفاده داشته باشید.

در این بخش با شما همراه خواهیم بود تا در مورد پنجره آلومینیومی هیدن ونت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.پنجره آلومینیومی هیدن ونت با ظرافت بالایی تولید می شود و در واقع یراق آلات و بسیاری از قسمت ها و قطعاتی که در ساخت یک پنجره مورد استفاده است، در این محصول به گونه ای مورد استفاده می باشد که دیده نشده و به قسمت های مخفی کار منتقل شده است. از این روی می توان گفت که پنجره آلومینیومی هیدن ونت یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما در ساختمان سازی به شمار می رود و در دسترس شما خواهد بود.

بیشتر بدانیم : پنجره‌ هوشمند با سنسوره مغناطیسی

پادکست صوتی پنجره آلومینیوم هیدن ونت

با پنجره آلومینیومی هیدن ونت بیشتر آشنا شوید

پنجره های آلومینیومی هیدن ونت با ظاهری مدرن تولید می شوند و در واقع فریم این سری از محصولات بسیار نازک شده است. در کنار این ویژگی ها می توان گفت که این محصول با استفاده از سیستم نمایه Hidden Vent تولید شده و دریچه های این سری از پنجره با استفاده از قاب های خارجی پوشانده می شود تا شما بتوانید از این محصول بهترین استفاده را داشته باشید. در نظر داشته باشید که تمامی عناصر مخفی که در تولید پنجره آلومینیومی هیدن ونت مورد استفاده قرار می گیرند، به قسمت پشت پنجره منتقل شده اند و از دید رس خارج می باشند و از این روی نمی توانیم تشخیص دهیم که کدام یک از لت های پنجره باز شو هستند و کدام یک ثابت می باشند. اگر بخواهیم بیشتر در خصوص پنجره آلومینیومی هیدن ونت توضیحاتی را در اختیار شما قرار دهیم، باید بگوییم که این سری از محصولات به دلیل این که فریم های تو در تو داشته و به خوبی بسته می شوند، ظاهری نازک تر و مدرن تر به خود گرفته اند و می توانند یکی از بهترین انتخاب هی پیش روی شما تبدیل شوند.

ویدیوی معرفی پنجره دوجداره آلومینیوم هیدن ونت

ویژگی های پنجره هیدن ونت چیست؟

از مهم ترین ویژگی هایی که در مورد این نمونه از پنجره آلومینیومی می توان ذکر کرد، استحکام بسیار بالاتری است که برای این محصول می توانیم انتظار داشته باشیم. در کنار این ویژگی می توان گفت که استفاده از لولای مخفی باعث شده است که با مخفی شدن بازشو ها، ظاهری زیباتر، مدرن تر و ظریف تری را از این سری پنجره ها داشته باشیم. در کنار تمامی این ویژگی ها می توان گفت که پنجره آلومینیومی هیدن ونت با قابلیت سه جداره شدن، یکی از بهترین انتخاب ها برای عایق کاری گرمایی شده و همچنین صدا را کمتر عبور می دهد تا به گزینه ای مطلوب برای شهرهای بسیار گرم، بسیار سرد و شهرهای بزرگ کشور به شمار رود. اگر بخواهیم از لحاظ اطلاعات فنی به این محصول نگاه کنیم نیز پنجره آلومینیومی هیدن ونت نسبت به سایر انواع پنجره های آلومینیومی با ضریب انتقال کمتر گرما به یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما تبدیل شده است و شما می توانید با خیال راحت از این محصول در تمامی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری استفاده داشته باشید.

پنجره های آلومینیومی لنگه مخفی (هیدن ونت)

همان طور که از نام این پنجره پیداست لنگه بازشو از نمای بیرون ساختمان مخفی و ناپیداست زیرا نمای لنگه بازشو کاملا پشت پروفیل ثابت قرار می گیرد که سطح یکسان و نمای یک پنجره ثابت (فیکس) را به شما می دهد. پنجره لنگه مخفی یکی از انواع جذاب پنجره در صنعت آلومینیوم است امکان استفاده از یراق آلات و لولای مخفی به جذابیت و زیبایی این پنجره می افزاید همچنین از نمای داخل هم فقط یک دستگیره قابل مشاهده می باشد؛ دیگر مزایای این پنجره که به عنوان امتیاز می توان به آن اشاره کرد نصب یراق آلات تک حالته و دو حالته می باشد که نسبت به پنجره های معمولی هزینه اضافی در بر نمی گیرد و می توان از پروفیل های ترمال بریک در این سیستم استفاده کرد.آب بندی و هوابندی کامل این پنجره یکی دیگر از امتیازات آن است.با جمع بندی مزایای این پنجره متوجه علاقه مند شدن کارفرمایان و مهندسان به این سیستم خواهید شد.حالا می توانید با خیال آسوده و هزینه مناسب نمای ساختمان خود را به یک نمای شیک و منحصر به فرد تغییر داد.

پنجره هیدن ونت

تماشای تصاویر انواع پنجره هیدن ونت

بهتر است اصطلاح "پنجره آلومینیوم هیدن ونت" را "پنجره آلومینیوم هیدنت ونت" تصحیح کنیم. پنجره آلومینیوم هیدنت ونت (Aluminium Hidden Vent) یک نوع پنجره آلومینیومی است که دارای طراحی خاص و معمولاً با مکانیزمی مخفی برای باز و بسته شدن پنجره است. این نوع پنجره با استفاده از روکش‌های مخفی و مخفی کاری‌ها اجازه می‌دهد تا از دید قابل مشاهده کارکرد مکانیکی پنجره پنهان شود و زیبایی ظاهری بالایی داشته باشد.

مزایای پنجره آلومینیوم هیدنت ونت عبارت‌اند از:

  • طراحی زیبا: روکش‌های مخفی و مخفی کاری‌ها باعث می‌شوند پنجره‌ها دارای ظاهر زیبا و بدون خطوط اضافی باشند.

  • ایمنی: پنجره‌های هیدنت ونت دارای سیستم‌های ایمنی مخصوصی هستند که از دسترسی غیرمجاز به داخل فضاها جلوگیری می‌کنند.

  • عایق‌بندی: با استفاده از مواد عایق‌بندی مناسب، پنجره‌های هیدنت ونت کارایی انرژتی خوبی دارند و می‌توانند از اتلاف انرژی جلوگیری کنند.

  • مقاومت: آلومینیوم به عنوان جزء اصلی تشکیل‌دهنده، پنجره‌های هیدنت ونت را مقاوم در برابر شرایط جوی و زنگ‌زدگی می‌کند.

پنجره‌های آلومینیوم هیدنت ونت معمولاً در ساختمان‌ها، ویلای‌ها، مکان‌های تجاری و فضاهای عمومی استفاده می‌شوند. این نوع پنجره‌ها به دلیل طراحی زیبا و کارکرد مخفی، به چشم‌انداز زیبای خارجی کمک می‌کنند و در زیبایی و استاندارد بالای محیط اطراف نقش موثری دارند

پنجره آلومینیوم هیدن ونت

قیمت پنجره آلومینیوم

نتیجه گیری نهایی

پنجره آلومینیومی هیدن ونت را می توان به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در ساختمان های امروزی معرفی نمود که به عنوان یکی از بهترین انواع کالاهای عرضه شده در بازار نیز شناخته می شود و شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. در صورتی که سوالی در خصوص پنجره آلومینیومی هیدن ونت داشته باشید، می توانید به این مقاله رجوع کرده و اطلاعات مورد نیاز را در خصوص این نمونه از پنجره های آلومینیومی به دست بیاورید که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. امروزه دسترسی به انواع پنجره آلومینیومی دوجداره در کشور بسیار ساده شده و شما می توانید این محصولات را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

021-44000098