ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

پنجره Upvc و دکوراسیون منزل

  2
 5302

خصوصیات پنجره Upvc

پنجره‌ UPVC از باکیفیت‌ترین و محبوب‌ترین پنجره‌ها برای ساخت خانه و ساختمان‌ها به‌شمار می‌رود. پنجره یو پی وی سی عایق مناسبی برای صدا، سرما و گرما میباشد. از این رو امروزه از پنجره های Upvc برای ساخت سازهای مدرن استفاده و جایگزین مناسبی برای پنجره های قدیمی آهنی و چوبی می باشد. با ما همرا با شید تا از خصوصیات منحصر به فرد این مدل از پنجره های Upvc با شما صحبت کنیم.

پنجره‌ UPVC

پنجره‌ UPVC

پنجره‌ UPVC (پلی وینیل کلراید غیرسمی) یا PVC قابل بهره‌برداری در صنعت ساختمان با خصوصیات زیر هستند:

  1. عایق حرارتی: پنجره‌ یو پی وی سی دارای خصوصیت عایق حرارتی بالا هستند. این خصوصیت باعث کاهش تلفات حرارتی در ساختمان می‌شود و در نتیجه به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند.

  2. عایق صوتی: به دلیل خاصیت عایق صوتی بالای پنجره‌ دوجداره UPVC، انتقال صداها از خارج به داخل ساختمان یا برعکس به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد، که باعث بهبود راحتی و آرامش در داخل ساختمان می‌شود.

  3. ضد رطوبت و ضد خوردگی: uPVC ضد رطوبت است و در برابر اثرات رطوبت و آب مقاوم است. این خصوصیت باعث می‌شود پنجره‌های UPVC برای مناطق با آب و هوای مرطوب یا ساحلی بسیار مناسب باشند.

  4. مقاومت در برابر آفتاب: uPVC دارای مقاومت بالا در برابر اشعه UV خورشید است. این ویژگی باعث می‌شود که پنجره‌های یو پی وی سی پنسا رنگ آنها تغییر نکند و مانند نو بماند.

  5. نگهداری و تمیزکاری آسان: پنجره‌ های دوجداره UPVC برای نگهداری و تمیزکاری آسان هستند. آنها نیاز به رنگ آمیزی یا پوشش مجدد ندارند و با تمیزکردن ساده با آب و صابون قابل نگهداری هستند.

  6. طول عمر بالا: پنجره‌های uPVC دارای عمر مفید طولانی هستند و تحت تأثیر رطوبت، آفتاب و شرایط آب و هوایی مختلف کمتر فرسوده می‌شوند.

  7. ایمنی: پنجره‌های uPVC دارای خصوصیات ضدحریق و ضدانفجار هستند و در صورت وقوع حریق به گسترش آتش کمک نمی‌کنند.

  8. طرح و ظاهر: uPVC در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها در دسترس است، بنابراین به راحتی با سبک و دکوراسیون داخلی ساختمان سازگاری دارد.

مهم است برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در مورد خصوصیات و مشخصات پنجره‌های UPVC، به تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان معتبر همچون پنسا در این زمینه مراجعه کنید

پنجره UPVC دوحالته

پنجره UPVC دوحالته

انواع پنجره Upvc جدید

نمای خارجی منزل یا محل کار یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین پارامترها در دکوراسیون داخلی به شمار می رود و شما باید با دقت بسیار زیادی نسبت به انتخاب یک پنجره دوجداره UPVC اقدام کنید تا موقعیت ها و نمای بیرونی منزل یا محل کار به خوبی قابل نمایش باشد. نباید از یاد برد که پنجره دوجداره همچنین در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان ها دارای تاثیر بسیار زیادی می باشد و باید با دقت بسیار زیادی در این خصوص انجام شود.

انتخاب محصولات مناسب دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا بیشتر در این خصوص با شما صحبت داشته باشیم.

نباید از یاد برد که پنجره UPVC در مدل های متنوعی تولید می شوند و در عایق بندی حرارتی و صوتی دارای تاثیر بسیار زیادی می باشد. محصولات دوجداره UPVC در مدل های کشویی و لولایی تولید می شود.

همچنین نباید از یاد برد که سازگاری نمای خارجی با نمای پنجره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

اما در خرید و انتخاب یک محصول باید چه مواردی را مد نظر قرار دهیم؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

در انتخاب پنجره دوجداره UPVC حتما به سبک معماری دقت داشته باشید

یکی از مهم ترین مسائلی که باید در نظر داشته باشید، سبک معماری در نمای خارجی ساختمان است و پنجره ای باید انتخاب شود که بیشترین هماهنگی را با نمای خارجی داشته باشد. برای مثال پنجره هایی که به طور کامل دیوار را پوشش می دهند، می توانند گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در ساختمان هایی باشد که از سبک مدرن معماری در آن ها استفاده شده است.

این در حالی است که اگر نمای خانه شما سنتی و کلاسیک است، پنجره های فرانسوی و یا پنجره های ارسی می توانند سازگاری بیشتری با نمای شما داشته باشند.

امروزه مدل های متنوعی از لحاظ نمای خارجی برای پنجره UPVC در بازار عرضه می شود و شما قادر خواهید بود بر اساس رنگ نما و همچنین نوع نما به این سری از محصولات دسترسی داشته باشید. باید در نظر داشته باشید که انتخاب یک محصول سازگار با نمای خارجی در کنار کیفیت محصول از جمله پارامترهای مورد نیاز شما برای انتخاب یک پنجره دوجداره به شمار می رود و از این روی باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید این کالا اقدام کنید. در ادامه بیشتر در این زمینه با شما صحبت خواهیم داشت.

دقت در انتخاب رنگ پنجره دوجداره

از دیگر مواردی که در انتخاب پنجره باید به آن دقت داشته باشید، دقت به رنگ پنجره UPVC به شمار می رود. در واقع امروزه می توانیم پنجره های UPVC را در رنگ های متنوعی در دسترس داشته باشیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. انتخاب رنگ پنجره باید بر اساس دو پارامتر رنگ غالب در دکوراسیون داخلی و رنگ نمای خارجی ساختمان و به نحوی سازگار با هر دو رنگ انجام شود.

پنجره دوجداره در رنگ های متنوعی در بازار عرضه می شود و شما قادر به تهیه این محصول در مدل های متنوعی می باشد. پنجره UPVC دارای اهمیت بسیار زیادی در دکوراسیون خارجی می باشد و باید با دقت بسیار زیادی مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله قصد داریم در خصوص پنجره ها در دکوراسیون داخلی با شما صحبت خواهیم داشت که قطعا می تواند در انتخاب یک محصول با کیفیت و مناسب برای شما مفید واقع شود.

پنجره UPVC و دکوراسیون داخلی

نوع پنجره با میزان فضای داخلی باید مطابقت داشته باشد

یکی دیگر از مواردی که در خرید پنجره دوجدارهUPVC باید در نظر داشته باشید، آن است که نوع پنجره باید با میزان فضای داخلی مطابقت داشته باشد. برای مثال در محیط های کاری که معمولا محیط داخلی کوچکتر است، برای جلوگیری از مشکل باز و بسته کردن پنجره ها، از انواع پنجره های کشویی استفاده می شود.

درب دوجداره UPVC

درب دوجداره UPVC

در کنار این مسئله در خانه ها به دلیل فضای بزرگتر و نیاز به جلوگیری از هدر رفت انرژی بیشتر از محصولات لولایی در مدل های متنوعی استفاده می شود. نباید از یاد برد که خود پنجره UPVC بر اساس مدل هایی در بازار عرضه می شود که بتواند جوابگوی نیاز بسیاری باشد.

از بهترین فروشنده پنجره دوجداره UPVC خریداری کنید

یکی از مهم ترین مسائلی که در خصوص خرید پنجره باید در نظر داشته باشید، خرید از فروشنده معتبر است که در این خصوص توصیه می شود حتما از شیوه اینترنتی استفاده داشته باشید. پنسا به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولید و عرضه پنجره دوجداره در بازار به شمار می رود و شما قادر خواهید بود این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری و استفاده کنید.

باید در نظر داشته باشید که تنوع محصولات در کنار کیفیت و تضمین محصولات باعث شده است تا بسیاری از سازندگان برای تامین پنجره های دوجداره مورد نیاز خود همواره با پنسا همکاری داشته باشند. در صورتی که می خواهید در خصوص خرید بهترین پنجره UPVC اطلاعات بیشتری به دست بیاورید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

.

پنجره UPVC و نمای بیرونی خانه

اگر در حال ساخت وساز هستید و یا قصد خرید منزل را دارید اولین نکته ای که باید توجه کرد بحث نور ساختمان و منزلتان است. در بحث ساخت وساز از پنجره ها با عرض و ارتفاع زیاد استفاده کنید. از دلایل اینکه ما به پنجره دو جداره نیاز داریم:

  1.  صرفه جویی در مصرف انرژی در حدود 45 درصد

  2.  کاهش آلودگی صوتی

  3. به کار گیری پنجره های عایق و شیشه های دو جداره، یکی از راه های کاهش آلودگی صوتی می باشد. با استفاده از شیشه های معمولی در دو جداره، حدود 40 دسی بل شدت صوت کاهش خواهد یافت. این در حالی است که متوسط آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ 80-75 دسی بل و در شهرهای کوچک 55 دسی بل می باشد.

  4. مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش (UV) و حذف اثرات مخرب آن

  5. کاهش در برابر آلودگی هوا (عايق كاري و هوابندي كامل)

  6. کاهش تابش سرد

  7. کاهش هزینه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در ساختمان

  8. کاهش آلودگی محیط زندگی و هزینه های مربوطه

  9. انتقال ، تعويض و نصب آسان و سريع

  10.  مقاوم در برابر باد، باران و طوفانهای شدید

  11. تقویت مضاعف با استفاده از پروفیل گالوانیزه در داخل پروفیل uPVC

  12. حفاظت از محیط زیست از طریق بازیافت و استفاده در صنایع دیگر

  13. عدم نیاز به سرویسهای مکرر (تعویض، رنگ آمیزی و...) و نظافت آسان

پنجره UPVC و نمای بیرونی خانه

پنجره UPVC نمای بیرونی

پنجره UPVC در دکوراسیون داخلی منزل

در سبک دکوراسیون مدرن نور نقش مهمی را ایفا می کند به همین منظور است که باید به پنجره توجه داشت و نیز دیوار و پرده ها را رنگ روشن در نظر گرفت. راه کارهای که پنجره در دکوراسیون بهتر و هماهنگی بیشتری داشته باشد: برای اینکه پنجره ها جلوه بهتری داشته باشند می توان از توری های فلزی طرح دار فرفورژه استفاده کرد که مانع دید از بیرون به داخل شود و در عین حال موجب زیبایی هم خواهد شد. 

پنجره UPVC کرکره ای

پنجره UPVC کرکره ای

یکی از ایده ها و فکر های جالب برای پنجره های خانه این است که از پنجره های کرکره ای و تاشو در دکوراسیون داخلی منزل بهره گرفت.پنجره هایی که همچون اکاردئون باز و بسته می شوند و در عین حال بر روی خود کرکره نیز دارند و بسیار فضای منزل یا محل کار را مدرن خواهند کرد.

روش دیگر این است که کرکره هایی هم اندازه و ابعاد شیشه پنجره هستند استفاده می کنیم که دید از بیرون نداشته باشد ولی در عین حال زیبایی پنجره پا بر جاست.

طرح دیگری که می توان برای پنجره ها انتخاب کرد این است که از شیشه های مات و طرح دار و حتی رنگی آن استفاده نمود و اگر دکوراسیون شما سنتی است می توان از شیشه های رنگی بسیار تند و عمیق با بهره گیری از سبکها و رنگهای مدرن استفاده کرد تا به خوبی پنجره منزل تان را زیبا کند.اگر که از پنجره های upvc و یا الومینیومی استفاده می کنیم چه بهتر که انها رنگی و طوری انتخاب کنیم که به رنگ دکوراسیون منزل مان بیاید.

مثلا اگر در دکوراسیون چوب کار شده ،از پنجره طرح چوب استفاده کنیم تا زیبایی و جلوه ویژه ای به فضا بدهد. همچنین در دکوراسیون بیرونی ، هنگامی که در نمای ساختمان ترکیب سنگ و چوب به کار رفته باشد میتوان از پنجره با طرح چوب و یا لمینت طرح چوب استفاده نمود

پنجره UPVC طرح چوب

پنجره UPVC طرح چوب

پنجره‌های UPVC هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. هر سازنده در و پنجره‌ای که درب‌های FRP و پنجره‌های دو جداره را ‌می‌فروشد، صحت این موضوع را تایید خواهد کرد. دلایل مختلفی وجود دارد که به افزایش تقاضا برای تولید و استفاده از پنجره‌های دوجداره کمک می‌کند.

از اصلی‌ترین مزایای پنجره‌های UPVC می‌توان به موارد ذکر‌شده در زیر اشاره کرد:

  • این پنجره‌ها صد درصد ضدآب و مقاوم در برابر آب‌وهوا هستند و این موضوع یک نکته مثبت اصلی برای استفاده از این نوع پنجره‌ها است. برای افرادی که در نزدیکی دریا یا در مکان‌هایی با شرایط آب‌وهوایی شدیدا مرطوب زندگی می‌کنند، این ویژگی حائز اهمیت خواهد بود.

  • پنجره‌های UPVC از عایق‌های بسیار خوب و باکیفیتی تولید می‌شوند. این ویژگی، آنها را به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند. چراکه هوای خانه را در تابستان خنک‌تر و در زمستان گرم‌تر نگه خواهد داشت.

  • این پنجره‌ها هم‌چنین از عایق صوتی خوبی برخوردار هستند. از آنجایی که آنها توانایی جلوگیری از سر و صدا را دارند، گزینه بسیار خوبی برای خانه‌های واقع در شهرهای بزرگ یا نزدیک اتوبان به‌شمار خواهند رفت.

  • پنجره دوجداره هم‌چنین امنیت بالاتری را نسبت به سایر پنجره‌های قابل نصب در ساختمان‌ها ارائه می‌کند؛ زیرا نفوذ به آنها بسیار سخت‌‌تر است.

  • از آنجایی که در ساخت این نوع از پنجره‌ها دو شیشه به‌کار گرفته‌شده‌است، بازتاب گرما به داخل اتاق باعث گرم‌تر‌‌شدن شیشه داخلی‌شده و هوای محیط را خشک‌تر خواهد کرد. از این طریق پنجره دوجداره از عواملی به‌شمار می‌رود که می‌تواند رطوبت هوای محیط را از بین ببرد.

  • این دسته از پنجره‌ها بیش از هر چیز به‌صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک خواهند کرد. آنها نور طبیعی بیشتری را وارد خانه کرده و عایق بهتری را ارائه می‌دهند که هر دو با هم به مصرف انرژی کمتر کمک خواهند کرد. در نهایت حائز اهمیت است که قیمت پنجره دوجداره را می‌توانید با مراجعه به سایر بخش‌های این وب‌سایت به دست آورید.

.

نتیجه گیری

امروزه انواع پنجره دوجداره با کیفیت بسیار زیادی تولید شده و در بازار عرضه می شود. خریداران می توانند این محصول را در مدل های متنوعی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص انتخاب بهترین پنجره از لحاظ دکوراسیون داخلی و نمای خارجی را در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان پنسا در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

پنسا به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع پنجره های دوجداره به شمار رفته و بسیاری از مالکان و سازندگان از محصولات این شرکت استفاده می کنند. پنجره های دوجداره از لحاظ زیبایی و همچنین کیفیت و استحکام در سطح بسیار خوبی قرار داده می شود. همچنین برای استاندارد سازی سازه، باید حتما از محصولات دوجداره استفاده داشته باشیم.

خط ویژه فروش

44000098

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
سایه سیف الهی
 ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

عایق ترین پنجره مخصوص برند شماست . موفق باشید

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

ضمن عرض تشکر از شما دوست عزیز به استحضار میرسانم :پنجره‌های ساخته شده از مواد UPVC (پلی وینیل کلراید) با مزایایی مانند عایق حرارتی بالا، عایق صوتی، مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی، نگهداری آسان و طول عمر طولانی مورد توجه قرار می‌گیرند. آنها به عنوان گزینه‌ای کارآمد و پرکاربرد برای تعویض پنجره‌های قدیمی شناخته می‌شوند.

021-44000098