ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

پنجره دوجداره مناطق شرجی

  0
 1208

چه مدل از پنجره دوجداره برای مناطق آب و هوای شرجی و مرطوب مناسب است؟

برای مناطق آب و هوای شرجی و مرطوب، پنجره دوجداره با عملکرد عالی در حفظ عایق حرارتی و جلوگیری از نفوذ رطوبت توصیه می‌شود. در زیر، چندین مدل پنجره دوجداره مناسب برای این نوع مناطق را بررسی می‌کنیم:

  1. پنجره دوجداره UPVC: پنجره‌های UPVC (پلی وینیل کلراید غیرسمی) دارای خواص عایق حرارتی و جلوگیری از نفوذ رطوبت عالی هستند. UPVC به عنوان ماده‌ای غیر قابل انتقال حرارت و ضد رطوبت عمل می‌کند و به راحتی از تغییرات آب و هوایی مقاومت می‌کند. این نوع پنجره‌ها از جمله پنجره‌های دوجداره UPVC با هسته فومی عایق (Insulated UPVC Windows) عملکرد بسیار خوبی در حفظ حرارت و مقاومت در برابر رطوبت دارند.

  2. پنجره دوجداره آلومینیوم با پلی‌آمید تقویت شده: این نوع پنجره‌ها از آلومینیوم با پلی‌آمید تقویت شده (Thermally Broken Aluminum Windows) ساخته شده‌اند که دارای عملکرد حرارتی بسیار بالا و مقاومت در برابر رطوبت هستند. پلی‌آمید به عنوان ماده‌ای عایق حرارتی عمل می‌کند و جلوگیری از انتقال حرارت از داخل به بیرون و برعکس را فراهم می‌کند.

  3. پنجره دوجداره چوب با پوشش آلومینیوم: این نوع پنجره‌ها دارای چوب درونی و پوشش آلومینیوم بیرونی هستند. چوب با خصوصیات عایق حرارتی بالا و آلومینیوم با مقاومت در برابر رطوبت ترکیب شده‌اند. این پنجره‌ها به طور کلی دارای ظاهری زیبا و گرما و طبیعت چوب هستند و در عین حال از مزایای مقاومت در برابر رطوبت آلومینیوم برخوردارند.

بهترین پنجره دوجداره مناطق شرجی

بهترین پنجره دوجداره مناطق شرجی

اطمینان حاصل کنید که پنجره‌های انتخابی شما دارای سیستم های دربندی مناسب و سیستم های جلوگیری از نفوذ آب و هوا باشند تا به طور کامل در برابر باران و رطوبت محافظت کنند. همچنین، مهم است که نصب صحیح و مناسب انجام شود تا بهره‌وری و کارایی بالایی را در طول عمر پنجره‌ها ارائه دهند

انتخاب پنجره دوجداره مناسب برای مناطقی که آب و هوای شرجی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما باید بهترین پنجره دوجداره را برای این مناطق خریداری کنید. باید در نظر داشته باشید که محصولات پنجره دوجداره امروزه در مدل های متنوعی تولید شده و می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا در خصوص انتخاب بهترین پنجره دوجداره در مناطق شرجی و مرطوب با شما صحبت داشته باشیم. ایران در مناطق شمالی و جنوبی به دلیل همسایگی با دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان، مناطق شرجی بسیار زیادی را دارا می باشد. در این مناطق استفاده از پنجره دوجداره توصیه می شود چرا که می تواند از اتلاف انرژی مصرفی برای معتدل سازی دمای داخلی جلوگیری به عمل بیاورد. همچنین میزان رطوبت محل زندگی را کنترل خواهد کرد.

اما همانطور که می دانید، در این مناطق استفاده از محصولاتی که طول عمر بالایی داشته باشند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در هنگام خرید پنجره دوجداره در مناطق مرطوب و شرجی توجه به نکاتی که در ادامه بیان می شود به شما کمک خواهد کرد تا از بروز خرابی در پنجره جلوگیری به عمل آورده شود. پنجره دوجداره را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای مناطق آب و هوای شرجی و مرطوب دانست. در واقع می توان گفت که پنجره های دوجداره در مدل های متنوعی تولید شده است و ما در این پست قصد داریم مدل مناسب را به شما معرفی کنیم.

نکاتی در خصوص انتخاب پروفیل پنجره دوجداره

پروفیل به عنوان مهم ترین قسمت در پنجره دوجداره به شمار می رود و در واقع باید پنجره هایی که برای محیط های شرجی تولید می شوند، مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشند. از این روی باید پروفیل های انعطاف پذیر در این سری از محصولات استفاده شود. شرکت های تولید کننده پروفیل نسبت به تولید محصولاتی مخصوص این مناطق اقدام کرده اند. در کنار این مسئله نباید از یاد برد که اگر پروفیل انتخابی شما برای مناطق شرجی از نوع آلومینیوم باشد، باید پنجره آلومینیومی با پروفیل کاملا مقاوم سازی شده در برابر رطوبت را خریداری کنید تا محصول شما بیشترین طول عمر را داشته باشد.

از سوی دیگر به گفته بسیاری از کارشناسان، پنجره دوجداره مورد استفاده در مناطق مرطوب و شرجی، پنجره یو پی وی سی می باشد. این سری از محصولات که بر پایه پلاستیک تولید می شوند می توانند عملکرد بسیار بالایی به دلیل مقاومت زیاد در برابر رطوبت داشته باشند و طول عمر محصول بسیار بالا می باشد. این پروفیل نیز باید به گونه ای تولید شده باشد که در هوای گرم و شرجی نیز بتواند عملکرد کاملی را از خود نشان دهد. در ادامه بیشتر در خصوص یراق آلات پنجره دوجداره مناسب برای مناطق شرجی و مرطوب با شما صحبت خواهیم داشت.

کدام مدل یراق آلات برای پنجره دوجداره مناطق شرجی توصیه می شود؟

یراق آلاتی که برای پنجره دوجداره مناطق شرجی توصیه می شود، باید عملکرد بسیار کاملی داشته باشند و بتوانند عایق بندی را به بهترین شکل انجام دهند. همچنین جنس یراق آلات باید از فلزاتی باشد که در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان داده و دچار خوردگی و زنگ زدگی نشود. با توجه به ویژگی های بیان شده باید در نظر داشته باشیم که بهترین یراق آلات برای پنجره دوجداره محصولات آلمانی و ترکیه ای موجود در بازار می باشند که به صورت اصلی از سوی پنسا در بازار عرضه شده اند و قابلیت نصب بر روی پنجره دوجداره استاندارد را دارا می باشند. یراق آلات از مهم ترین قطعات مورد استفاده در تولید پنجره دوجداره به شمار می روند و این مسئله دارای اهمیت بسیار زیادی است که محصول انتخابی شما بتواند عملکرد کاملی را از خود نشان دهد.

پنجره دوجداره مناطق شرجی و مرطوب

پنجره دوجداره مناطق شرجی و مرطوب

شیشه مورد استفاده در پنجره دوجداره مناطق شرجی و مرطوب

از دیگر موارد بسیار مهمی که در خصوص پنجره دوجداره در مناطق شرجی و مرطوب باید در نظر داشته باشید، نوع شیشه مورد استفاده است. باید در نظر داشت که امروزه شیشه ها در مدل های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می شوند و هر خریدار بسته به نوع استفاده قادر به ثبت سفارش شیشه مورد نظر خود برای پنجره سفارش داده شده می باشد. شیشه های رنگی انتخابی است که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. در واقع این سری از شیشه ها با شکست میزان شدت نور خورشید می توانند در متعادل سازی دما عملکرد بسیار کاملی داشته باشند.

رنگ شیشه های قرمز، سبز و غیره می توانند عملکرد کامل تری را برای شما داشته باشند. شیشه های مات و یا شیشه های سند بلاست نیز در بازار عرضه می شوند و می توانند عملکرد بسیار خوبی را برای کاهش میزان تابش مستقیم نور خورشید داشته باشند. از این روی باید توجه داشته باشید که حتما با کارشناسان فروش در خصوص شیشه مورد استفاده اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید. همچنین گاز مورد استفاده در شیشه دوجداره برای جلوگیری از اتلاف انرژی، آرگون بوده و این گاز می تواند عملکرد بسیار کاملی را برای این محیط ها و مناطق جغرافیایی داشته باشد.

بهترین روش خرید پنجره دوجداره در مناطق شرجی و مرطوب

خرید یک پنجره استاندارد دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و به این منظور شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را از وب سایت اینترنتی پنسا ثبت سفارش کرده و تحویل بگیرید. محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده اند و می توانند عملکرد بسیار کاملی را برای شما به ارمغان بیاورند. در صورتی که قصد خرید پنجره دوجداره را در مناطق شرجی و مرطوب داشته باشید می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کرده و با توجه به نکات بیان شده در قسمت های قبلی نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی از مهم ترین ویژگی های محصول تولید شده از سوی این شرکت به شمار می رود.


 

نتیجه گیری

پنجره دوجداره به عنوان یک استاندارد برای تمامی ساختمان ها به خصوص ساختمان های واقع شده در مناطق جغرافیایی شرجی و مرطوب به شمار می رود و استان های شمالی و جنوبی کشور می توانند از این سری محصولات استفاده داشته باشند. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص مهم ترین مشخصه های پنجره مورد استفاده در مناطق شرجی و مرطوب را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


021-44000098