ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

پنجره دوجداره UPVC اسکای لایت پنسا

اشتراک :
ویژه سقف شیشه ای
سقف شیشه ای
5,500,000 تومان
5,000,000 تومان
ویژه سقف اسکای لایت
سقف اسکای لایت
5,500,000 تومان
5,000,000 تومان

پنجره دوجداره UPVC اسکای لایت پنسا

پنجره اسکای لایت را می توان به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای ورود نور طبیعی خورشید به داخل سازه در نظر داشت.

فیلم معرفی پنجره دوجداره اسکای لایت

این محصول با قرارگیری در قسمت سقف سازه، می تواند نور طبیعی را از خود عبور داده و محیط را روشن کند. در این صفحه با ما همراه باشید تا در مورد این محصول بیشتر بدانید. امروزه سقف های شیشه ای راه‌حلی سازگار و زیبا با محیط زیست برای روشنایی ساختمانهای مسکونی و تجاری محسوب می گردند. سقف های شیشه ای با استفاده از نور طبیعی به جای الکتریسیته به عنوان یک منبع نور موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند.

سقف شیشه ای

 از دیگر مزایای سقف های شیشه ای می توان به وجود طرح ها و تکنیک های مختلف در طراحی شیشه ها و امکان ساخت و تولید آنها در ابعاد و سایز های مختلف اشاره نمود که امکان نصب و استفاده را برای کلیه افراد سهل و آسان می نماید. سیستم سقف شیشه ای هوشمند و متحرک برقی یکی از تکنولوژی های جدید در صنعت ساختمان می باشد که توسط ریموت کنترل، باز و بسته می شود. این سیستم به نحوی طراحی شده که وزن حاصل از نزولات جوی را تحمل می کند و با وجود نصب سنسور هوشمند برف و باران در هنگام بارش، سقف به طور اتوماتیک بسته شده و دیگر نیازی به دخالت مصرف کننده نمی باشد.

کاربرد پنجره UPVC اسکای لایت چیست؟

پنجره UPVC اسکای لایت می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تامین نور طبیعی روز در یک ساختمان به شمار رود. نورگیرها می توانند با توجه به نوع در تامین گرما هم تاثیرگذار باشند. برای مثال برخی از محصولات پنجره اسکای لایت به گونه ای تولید می شوند که با متمرکز کردن نور خورشید در فصول سرد سال، برای تامین گرما هم مورد استفاده قرار می گیرند. باید توجه داشته باشیم که این محصولات پنسا در تهویه ساختمان نیز کارایی داشته و در برخی از مدل هایی که قابلیت باز شدن در آن ها تعبیه شده است، می توانیم هوای محیط را با هوای بیرون سازگار کنیم.

پنجره دوجداره UPVC اسکای لایت

این پنجره‌ها برای جلب نور طبیعی به فضاها و ایجاد احساس روشنایی و فضای بازتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از خصوصیات و ویژگی‌های پنجره‌های اسکای لایت عبارتند از:

  1. جلب نور طبیعی: اصلی‌ترین وظیفه پنجره‌های اسکای لایت جذب نور خورشید و هدایت آن به داخل فضا است. این نور طبیعی می‌تواند فضا را روشن‌تر کند و حس روشنایی و آرامش را به کاربران منتقل کند.

  2. افزایش انرژی خورشیدی: استفاده از نور خورشید به عنوان منبع روشنایی طبیعی می‌تواند انرژی الکتریکی مصرفی برای نور مصنوعی را کاهش داده و بنابراین از نظر انرژی‌ای مؤثر باشد.

  3. تهویه طبیعی: پنجره‌های اسکای لایت پنسا امکان تهویه هوا و تهویه طبیعی را فراهم می‌کنند. باز شدن این پنجره‌ها می‌تواند به تداوم هوای تازه در فضا کمک کند و مسئله تهویه مناسب را حل نماید.

  4. طراحی زیبا: این پنجره‌ها با طراحی‌های متنوع و زیبا به باز‌کردن منظره‌های طبیعی از سمت سقف کمک می‌کنند و اجازه می‌دهند تا اتاق‌ها و فضاها ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشند.

  5. کاهش مصرف انرژی: با جذب نور طبیعی، این پنجره‌ها می‌توانند نیاز به نور مصنوعی در طول روز را کاهش دهند و در نتیجه مصرف انرژی را کاهش دهند که به نفع محیط زیست است.

  6. قابلیت کنترل نور: برخی از مدل‌های پنجره‌های اسکای لایت پنسا دارای قابلیت کنترل نور هستند. این به این معناست که می‌توانند با استفاده از درپوش یا سایه‌بان، شدت نوری که وارد فضا می‌شود را کنترل کنند.

  7. مقاومت در برابر نفوذ آب: پنجره‌های اسکای لایت معمولاً از جنس‌های مقاومی ساخته می‌شوند که از نفوذ آب جلوگیری می‌کنند تا هرگونه نشت یا خرابی در فصل‌های بارندگی اتفاق نیفتد.

  8. نصب و کاربری آسان: اغلب پنجره‌های اسکای لایت به صورت آسان قابل نصب و استفاده هستند و معمولاً از جنس‌های سبکی ساخته می‌شوند.

توجه داشته باشید که خصوصیات هر پنجره اسکای لایت می‌تواند بسته به نوع و برند آن متفاوت باشد. همچنین، در انتخاب پنجره‌های اسکای لایت، نیازها و شرایط خاص فضای مورد نظر نیز باید مد نظر قرار بگیرند

پنجره اسکای لایت یا پنجره سقفی

بررسی تکنولوژی های مورد استفاده در تولید پنجره اسکای لایت

با رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی، تولید پنجره اسکای لایت با کارایی بالاتر و طول عمر بیشتر امکان پذیر شده است. در کنار این مسئله باید به یاد داشته باشیم که امکان استفاده از موتورهای الکتریکی در کنار دستگاه های پنوماتیک، باعث می شود که ما بتوانیم انواع پنجره های اسکای لایت پنسا را به صورت خودکار کنترل کنیم. امکان نصب حسگر برای بسته شدن خودکار در هنگام بارش وجود داشته و امکان تعبیه خروجی اضطراری نیز در این سری از محصولات وجود دارد. پس در صورتی که قصد خرید پنجره اسکای لایت را دارید، حتما با مشاورین پنسا که در این حوزه در حال فعالیت می باشند، در ارتباط باشید.

پنجره اسکای لایت

پنجره اسکای لایت در دنیای ساخت و ساز امروزی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چرا؟ به این دلیل که تامین نور طبیعی در یک ساختمان با چالش های زیادی همراه بوده و با توجه به ساخت و سازهای انبوه، شاید پنجره های قدیمی نتوانند مانند گذشته در تامین نور طبیعی کارایی داشته باشند. از این روی از پنجره های اسکای لایت استفاده می کنیم که در قسمت سقف ساختمان قرار داده می شود. این دسته از پنجره های پنسا که معمولا به صورت پنجره دوجداره بدون قابلیت باز و بسته شدن تولید می شود را می توان به عنوان جایگزین نورگیرهای قدیمی در ساختمان ها عنوان کرد.پیاده سازی و اجرای این سری از پنجره ها یکی از چالش های پیش روی شما خواهد بود. در این مورد چه کار باید انجام دهیم؟ در این مورد توصیه می شود که در هنگام طراحی سازه، اجرای آن و سایر قسمت های ساخت و ساز، حتما با مهندسان و شرکت هایی که در حوزه اسکای لایت تجربه و تخصص لازم و کافی را دارند در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. همچنین می توانید تمامی مراحل پیاده سازی را به این شرکت ها بسپارید.

پنجره اسکای لایت سقف شیشه ای

سقف شیشه ای متحرک

 استفاده از این پنجره ها رواج زیادی پیدا کرده است چرا که طول عمر بالایی دارند، بر اساس تکنولوژی های روز دنیا تولید می شوند و همچنین درزگیری آن ها برای عدم ورود رطوبت از محیط بیرون امکان پذیر شده است. باید در نظر داشت که پنجره اسکای لایت در ساختمان ها باید از بهترین متریال تولید شده باشد و از این روی توصیه می شود که حتما برندهای معتبر را مورد استفاده قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه با شما همراه هستیم

جهت اطلاع از قیمت انواع پنجره دوجداره و همچنین جهت سفارش پنجره اسکای لایت با واحد فروش شرکت پنسا تماس حاصل فرمایید

با دقت گوش کنید

پادکست صوتی معرفی پنجره اسکای لایت

021-44000098