ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

پنجره دوجداره آلومینیوم پیوت pivot شرکت پنسا

اشتراک :

پنجره دوجداره آلومینیوم محوری پیوت pivot شرکت پنسا

پنجره پیوت دوجداره  Pivot یکی از انواع مدل های این محصول به شمار می رود که به نام پنجره محوری نیز شناخته می شود و به صورت لولا محوری تولید می شود.

درب و پنجره های دوجداره در مدل های لوکس توسط شرکت های مختلفی از جمله پنسا تولید شده و در بازار عرضه می شود. باید در نظر داشته باشید که پنجره پیوت دوجداره  Pivot یکی از انواع مدل های این محصول به شمار می رود که به نام پنجره محوری نیز شناخته می شود و به صورت لولا محوری تولید می شود. باید در نظر داشته باشید که این سری از انواع پنجره در ابعاد بزرگتری تولید می شود و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. این نمونه از انواع پنجره دوجداره در مدل های مختلفی تولید می شود و در دسترس شما قرار داده می شود. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص پنجره دوجداره نمونه پیوت ساخته شده با استفاده از آلومینیوم در اختیار شما قرار دهیم. باید در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره پیوت با استفاده از متریال آلومینیوم تولید شده و در واقع به عنوان یک محصول لولایی شناخته می شوند. در این مدل از انواع پنجره ها، پنجره به یک سمت باز شونده با لوله محدود نشده و نوع لولای مورد استفاده در این نمونه متفاوت است. در واقع نقطه چرخش در این نمونه از پنجره دوجداره چند سانتی متر از قاب فاصله داشته و به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید به صورت محوری پنجره را باز کنید.

پنجره پیوت چه مکانیزمی دارد؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پنجره دوجداره پیوت برای شما پیش بیاید آن است که این محصول می تواند تحمل وزن داشته باشد و اصولا تعادل آن دچار مشکل نمی شود؟ در جواب به این سوال باید گفت که محل قرارگیری لولا در این نمونه از محصول کاملا به صورت دقیق محاسبه می شود و میزان وزن و اندازه پنجره در نظر گرفته می شود. همچنین باید در نظر داشته باشید که این محصول با فاصله نسبت به چارچوب قرار داده می شود تا بتوانید از آن در جهت مورد نظر خود استفاده داشته باشید. باز و بسته کردن این نمونه از پنجره دوجداره نیز به راحتی انجام می شود و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. در نظر داشته باشید که به دلیل شکل باز و بسته شدن پنجره پیوت شما باید حتما از این محصول در محیط هایی استفاده کنید که از لحاظ محیط مناسب برای نصب و باز و بسته کردن مشکلی برای پنجره ایجاد نخواهد شد و شما می توانید از سیستم محوری پنجره دوجداره پیوت به سادگی استفاده داشته باشید.

بیشتر بدانیم : پنجره پاناروما پنسا

پنجره محوری آلومینیومی

استفاده از پنجره دوجداره پیوت چه مزایایی دارد؟

از مهم ترین مزایایی که باعث شده است پنجره دوجداره پیوت مورد توجه قرار گرفته و از آن در ساختمان های مختلف استفاده شود را می توان امکان اجرای این محصول در ابعاد بزرگ دانست. در واقع شما می توانید پنجره ای با ابعاد بسیار بزرگ را سفارش دهید و این مسئله برای ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری می تواند یکی از بهترین نقاط طراحی به شمار رود. در کنار این مسئله باید در نظر داشت که در سیستم محوری شما قادر خواهید بود تا یک پنجره مخفی داشته باشید که مربوط به ساختمان شما بوده و شما می توانید در صورت لزوم آن را همواره بسته نگه دارید. در کنار تمامی این مسائل باید در نظر داشت که طراحی دکوراسیون داخلی و نمای خارجی یک ساختمان با استفاده از پنجره دوجداره پیوت بسیار ساده تر بوده و اشکال مختلف در دسترس کاربران برای طراحی و اجرا می باشد. همچنین شرکت پنسا برای این که بتواند محصولاتی باب میل کاربران خود تولید کند، این کالا را در انواع رنگ ها تولید کرده و بر پایه پروفیل آلومینیوم در بازار عرضه می کند. عدم هدر رفت فضا در کنار قیمت مناسب را می توان از دیگر دلایلی دانست که باعث شده است پنجره دوجداره پیوت به عنوان یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار رود.

پنجره پیوت دوجداره

چرا باید پنجره پیوت دوجداره شرکت پنسا را خریداری کنیم؟

باید در نظر داشته باشید که شرکت پنسا امروزه محصولات خود را در مدل های مختلف تولید کرده و در بازار عرضه می کند و پنجره دوجداره آلومینیومی پیوت (Pivot) یکی از مهم ترین انواع این محصولات به شمار می رود. شما می توانید یک محصول کاملا استاندارد ساخته شده با استفاده از بهترین پروفیل آلومینیوم را از شرکت پنسا خریداری کنید و همچنین باید در نظر داشته باشید که کارشناسان پنسا قادر خواهند بود بهترین محصول مورد نیاز شما با توجه به نوع کاربری را در اختیار شما قرار دهند. از این روی شما می توانید با خیال راحت از پنجره دوجداره پنسا مدل پیوت استفاده داشته باشید. محصولات پنسا همواره با قیمتی مناسب، تضمین کیفیت و همچنین بالاترین میزان طول عمر در بازار عرضه می شوند و خریداران می توانند با خیال راحت از آن استفاده داشته باشند. ارائه خدمات مشاوره و کارشناسی از سوی این شرکت باعث شده است تا کاربران بتوانند بدون مشکل از محصولات این شرکت استفاده کنند.

پنجره آلومینیوم دوجداره محوری

پنجره محوری آلومینیوم دوجداره

بله، پنجره پیوت (Pivot window) یک نوع پنجره است که با مکانیزم خاصی به دور محور افقی یا عمودی خود می‌چرخد و به صورت دو جداره باز و بسته می‌شود. این نوع پنجره در زبان انگلیسی به نام "Pivot Window" شناخته می‌شود.

برخلاف پنجره‌های سنتی که معمولاً با مکانیزم شرابی یا لغزشی عمل می‌کنند، پنجره پیوت بر روی یک محور مرکزی چرخش می‌کند. به عبارت دیگر، پنجره باز و بسته شدن خود را با چرخش حول یک نقطه یا محور انجام می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود پنجره به راحتی قابل تنظیم و قابل تعمیر باشد و از نظر طراحی نیز جذابیت خاصی دارد.

پنجره‌های پیوت می‌توانند به صورت عمودی یا افقی متحرک باشند. این نوع پنجره در معماری مدرن و ساختمان‌های مدرن استفاده گسترده‌ای دارد و به دلیل طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های متحرک خود، می‌تواند به تهویه و ایجاد نور مناسب در فضاهای مختلف کمک کند. همچنین، به دلیل ویژگی‌های عایق‌بندی مناسب، می‌تواند در کنترل دما و مصرف انرژی در محیط‌های داخلی مؤثر باشد

نتیجه گیری

پنجره دوجداره آلومینیومی امروزه در مدل های مختلف تولید شده و در بازار عرضه می شود. یکی از مدل های عرضه شده در بازار که بسیار مورد توجه قرار می گیرد را می توان پنجره پیوت دانست که به دلیل ویژگی هایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کالا با قیمتی بسیار مناسب از سوی پنسا تولید شده و در بازار عرضه می گردد و شما می توانید با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدام کنید. ما در این مقاله پنجره دوجداره پیوت محصول شرکت پنسا را به شما معرفی کردیم که برای ساختمان های مدرن به عنوان یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود. پنسا با تجربه ای که در زمینه تولید انواع پنجره دوجداره دارد می تواند به شما در تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت کمک کرده و شما می توانید از محصولات این شرکت در مدل های مختلف استفاده داشته باشید. ارائه ضمانت نامه معتبر و استفاده از بهترین پروفیل پنجره آلومینیوم از مهم ترین ویژگی های محصولات عرضه شده توسط این شرکت به شمار رفته و همواره در دسترس شما خواهد بود. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و سوالات خود را بپرسید.

021-44000098