ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

مواد شوینده پروفیل پنجره آلومینیوم و یو پی وی سی

  4
 796

نظافت پروفیل پنجره آلومینیوم و یو پی وی سی

از دیگر چالش های نظافت پنجره های جدید و دوجداره را می توان در بدنه آن ها دانست. در واقع بدنه پنجره های جدید بزرگتر بوده و از این روی باید پروفیل آن ها را با استفاده از مواد شوینده مخصوصی که در بازار عرضه می شود تمیز کاری کرده و مورد استفاده قرار دهید. اما این مواد شوینده چیست و اصولا چطور باید مورد استفاده قرار گیرد؟ این سوالی است که شاید برای شما هم پیش آمده باشد. امروزه مواد شوینده همه کاره و متنوعی در بازار عرضه می شود و شما هم شاید احساس کنید که یکی از این مواد می توانند جوابگوی نیاز شما باشند ولی اگر مواد شوینده به درستی مورد استفاده قرار نگیرند ممکن است باعث مات شدن و از بین رفتن محصول شده و یا به گونه ای باعث کاهش طول عمر یو پی وی سی و آلومینیوم شوند. از این روی ما در ادامه این مقاله با شما همراه خواهیم بود تا اطلاعات بیشتری را در این مورد با شما به اشتراک بگذاریم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود و در راستای تمیزکاری انواع پروفیل یو پی وی سی و آلومینیوم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مواد شوینده پروفیل پنجره آلومینیوم را بیشتر بشناسید

در ابتدای راه با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص شوینده های مخصوص پروفیل آلومینیوم را بررسی کنیم. pH مورد استفاده برای شستشوی آلومینیوم باید در سطحی مناسب و ملایم باشد و مواد بیش از اندازه باز یا اسیدی می توانند به آلومینیوم آسیب وارد کنند. همچنین باید در نظر بگیرید که به دلیل آلودگی های محیطی بهتر است محصولاتی را مورد استفاده قرار دهید که آلودگی هایی نظیر گرد و غبار را از بین برده و همچنین اثرات چرک و لکه های چربی را می زدایند. با توجه به این که سطح براق و تمیز در یک پنجره دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد، بسیاری از مصرف کنندگان از مواد شیمیایی و صنعتی که به این منظور تهیه شده اند استفاده می کنند. نباید از یاد برد که این مواد باید مخصوص فلز آلومینیوم باشند و در صورتی که مخصوص این فلز تولید نشده باشند، بهتر است که از استفاده آن ها صرف نظر کرده و به هیچ عنوان از مواد شیمیایی بسیار قوی برای تمیزکاری سطح پروفیل آلومینیومی نباید استفاده کنید.

تمیز کردن پروفیل آلومینیوم پنجره

مواد شوینده پروفیل پنجره یو پی وی سی را بیشتر بشناسید

در صورتی که پنجره شما با استفاده از یو پی وی سی تولید شده باشد، قطعا نیازمند توجه بسیار بیشتری در تمیزکاری می باشد و به دلیل این که این محصول از حساسیت بیشتری برخوردار است، باید با دقت بیشتری نسبت به تمیزکاری آن اقدام کنید. به طور کلی شرکت های سازنده پروفیل های یو پی وی سی توصیه می کنند که در موارد معمولی، یو پی وی سی باید با استفاده از آب گرم و پارچه تمیز شود و همچنین نباید از یاد برد که دستمال های نخی برای این کار می توانند گزینه های مناسب تری به شمار روند. استفاده از صابون نیز در برخی از موارد می تواند گزینه ای مناسب به این منظور شناخته شود و در صورتی که می خواهید از مواد خانگی برای تمیزکاری استفاده کنید، سرکه به عنوان چربی زدای طبیعی می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد. البته به صورت کلی توصیه می شود که در تمیزکاری یک پنجره با پروفیل های یو پی وی سی می توانید محصولات مخصوصی که به این منظور در بازار عرضه شده اند را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

تمیز کردن پروفیل یو پی وی سی پنجره

در نگهداری از پنجره خود کوشا باشید

در دنیای امروز پنجره ها در مدل های دوجداره به صورت استاندارد تولید می شوند و در سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و وجود مسائلی مانند بروز لکه در لایه داخلی شیشه دوجداره و یا بروز لک و چربی بر روی پروفیل محصول از اتفاقات ناخوشایندی است که ممکن است شما را ناراحت کند و از این روی توصیه می شود که حتما در زمینه نگهداری از پنجره خود کوشا باشید. در این زمینه می توانید با استفاده از این مقاله روش هایی را یاد بگیرید که پنجره را تمیز کرده و دوباره به حالت اولیه خود باز گردانید. باید در نظر داشته باشید که استفاده از خدمات شرکت پنسا برای محصولات تولید شده توسط این شرکت می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد و قطعا ارائه خدمات پس از فروش مناسب از سوی این شرکت باعث شده است تا درصد رضایتمندی بسیاری از کاربران از محصولات ارائه شده از سوی این شرکت با رشد بسیار زیادی همراه باشد. از این روی توصیه می شود که برای نگهداری مناسب از محصول خریداری شده، حتما یک فروشنده خوب را انتخاب کنید که در این خصوص، پنسا می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد.

نظافت پنجره دوجداره


تمیزکاری پنجره دوجداره

نتیجه گیری

با توجه به استاندارد های ساختمان سازی، استفاده از پنجره های دوجداره به عنوان استاندارد شناخته می شود و شما برای عایق بندی و استحکام بالا مورد استفاده قرار دهید. با توجه به این نکته استفاده از محصولات دوجداره امروزه بسیار رایج شده است. با توجه به این که انواع محصولات دوجداره ممکن است دچار مشکلاتی همچون لکه گیری و بخار زدگی قسمتی از داخل شیشه می تواند باعث شود تا بسیاری از کاربران در استفاده از این محصول دچار مشکل شوند. ما در این مقاله همراه شما بودیم تا روش های مختلفی که برای تمیز کردن لایه داخلی پنجره مورد استفاده قرار می گیرد می توانید آشنا شوید. در کنار این مسئله نباید از یاد برد که تمیزکاری پروفیل ها دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما باید با دقت بسیار زیادی از این محصول استفاده کنند. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با پنسا در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. در نظر داشته باشید که این سری از محصولات توسط پنسا ارائه می شوند و شما می توانید با خیال راحت از خدمات ارائه شده از سوی این شرکت استفاده داشته باشید.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
هما مدنی
 ارسال شده در : دوشنبه 03 آبان 1400

سلام بهترین ماده برای شستوشوی پنجره کدام است ممنون اگه راهنمایی بفرمایید

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 16 آبان 1400

سلام آب و صابون

الهام
 ارسال شده در : یکشنبه 02 آبان 1400

سلام از الکل هم میشه استفاده کرد برای لک روی پنجره

مدیر سایت
 ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 آبان 1400

در موارد معمولی، یو پی وی سی باید با استفاده از آب گرم و پارچه تمیز شود و همچنین نباید از یاد برد که دستمال های نخی برای این کار می توانند گزینه های مناسب تری به شمار روند. استفاده از صابون نیز در برخی از موارد می تواند گزینه ای مناسب به این منظور شناخته شود و در صورتی که می خواهید از مواد خانگی برای تمیزکاری استفاده کنید، سرکه به عنوان چربی زدای طبیعی می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد

021-44000098