ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

انواع رنگ پنجره و رنگ بندی پنجره

  0
 5099

همه آن چیزی که باید در مورد رنگ پنجره بدانید

رنگ پنجره دوجداره و رنگ پروفیل اساسا به صورت خام و رنگ سفید بیشتر در بازار مشاهده می شود ولی شما می توانید این محصول را در رنگ بندی های مختلف نیز مشاهده کنید.

انواع رنگ پنجره و رنگ بندی پنجره

از این روی ما در این مقاله قصد داریم در زمینه روش رنگ آمیزی پنجره بیشتر با شما صحبت کرده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. پنجره های دوجداره با استفاده از پروفیل آلومینیوم و UPVC تولید شده و در بازار عرضه می شوند. به غیر از آلومینیوم، رنگ اصلی پروفیل UPVC مورد استفاده در تولید پنجره دوجداره سفید بوده و این رنگ به شدت تکراری و مورد استفاده بوده است. از این روی رنگ پنجره به یکی از مهم ترین مسائل در طراحی دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان به شمار می رود و باید بدانید که روش های مختلفی برای رنگ آمیزی انواع پنجره وجود دارد که شرکت ها از آن استفاده می کنند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در این خصوص با شما صحبت کنیم که برای سازندگان و مالکان ساختمان ها مفید واقع خواهد شد. روش های متنوعی امروزه برای رنگ آمیزی پنجره UPVC مورد استفاده قرار می گیرد که شامل روکش لمینت و یا رنگ آمیزی با استفاده از رنگ های مخصوص می باشد. باید در نظر داشته باشید که پوشش رنگ بر روی پروفیل بسیار حائز اهمیت بوده و شما باید با دقت بسیار زیادی نسبت به انتخاب پنجره دوجداره مورد نظر خود بپردازید. روش رنگ آمیزی پنجره دوجداره بسیار متنوع بوده و شما می توانید از انواع آن استفاده داشته باشید.

رنگ پنجره دوجداره

لمینت طرح چوب پنجره پنسا

لمینت پنجره دوجداره UPVC را می توان یکی از انواع روش های رنگ کردن پنجره دوجداره یو پی وی سی دانست. این سری از انواع روش هایی که برای رنگ کردن پنجره UPVC مورد استفاده قرار می گیرد با استفاده از روکش های بسیار نازک تولید می شود و این روکش بر روی پنجره قرار داده می شود. باید در نظر داشت که این روش در سه مدل دو طرفه، بیرون لمینت و داخل لمینت در بازار عرضه می شود.

نوع محصول انتخابی شما بر اساس نوع دکوراسیون داخلی و یا نمای ساختمان باشد و شما می توانید با خیال راحت از این روش داشته باشید. لمینت طرح چوب این سری از انواع پنجره پنسا به گونه ای انجام می شود تا در شرایط آب و هوایی مختلف بتواند کیفیت خود را حفظ کند و همچنین طول عمر بسیار بالایی را از خود نشان دهد. در نظر داشته باشید که در میان جدید ترین رنگ های پنجره های دوجداره مطابق با نمای ساختمان رنگ های لمینت بسیار پرطرفدار می باشند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. امروزه این سری از محصولات توسط پنسا تولید شده و در بازار عرضه می شود تا در دسترس شما قرار گیرد.

لمینت طرح چوب پنجره پنسا

روش رنگ آمیزی پنجره دوجداره

باید در نظر داشته باشید که پوشش رنگ اکریلیک یکی دیگر از انواع روش هایی است که برای رنگ پنجره در نظر گرفته می شود و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. در نظر داشته باشید که این روش بسیار مورد توجه بوده است و رنگ های اکریلیک می توانند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهند. در کنار این شیوه همچنین می توان گفت که تنوع رنگ بسیار گسترده ای از انواع رنگ در بازار عرضه می شود که مستقیما بر روی پنجره قرار داده می شود و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. در نظر داشته باشید که پنجره UPVC باید حتما به صورت اصولی رنگ آمیزی شده باشد و همچنین باید نوع رنگ متناسب با موقعیت جغرافیایی باشد که پنجره در آن استفاده می شود. با توجه به تمامی این مسائل باید گفت که شما می توانید انواع مختلفی از پنجره را در بازار مشاهده کنید و نسبت به خریداری آن اقدام کنید. رنگ مورد استفاده در این نمونه از انواع پنجره دوجداره باید به گونه ای باشد که چسبندگی زیادی روی یو پی وی سی داشته باشد.

انواع رنگ پنجره زوبل آلمان

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید رنگ پنجره رنگ شده باید رعایت کنید آن است که این محصول را از سایت معتبر خریداری کرده و حتما یک فروشنده خوب را برای خریدی آگاهانه انتخاب کنید که در این خصوص شرکت پنسا می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود.

در واقع پنسا محصولات خود را بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید کرده و همچنین رنگ محصولات یو پی وی سی را از شرکت معتبر رنگ زوبل آلمان تهیه و به گونه ای است که با اقلیم شهرهای ایران سازگاری مناسبی داشته باشد.

از این روی بسیاری از سازندگان نسبت به خرید محصولات این شرکت اقدام می کنند. باید در نظر داشته باشید که خرید پنجره یو پی وی سی رنگ شده از پنسا به دلیل قیمت مناسب و ارائه ضمانت نامه معتبر از دیگر دلایلی است که باعث می شود بسیاری از خریداران به سمت خرید از این شرکت اقدام کنند. در کنار تمامی این مسائل باید در نظر داشته باشید که روش رنگ آمیزی پنجره UPVC این شرکت با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود و از این روی شما می توانید طول عمر بسیار بالایی را از آن انتظار داشته باشید که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

رنگ های طرح چوب پنجره

رنگ های طرح چوب پنجره

رنگ مخصوص یو پی وی سی یکی از مقاوم ترین رنگ ها در برابر شرایط جوی و ساییدگی و خراش می باشد که علاوه بر ماندگاری بالا، تنوع رنگی مات و براق دارد. برای رنگ آمیزی پی وی سی ابتدا سطح پروفیل را از هرگونه آلودگی و چربی پاک می کنند و بعد از استفاده از پرایمر زیرسازی که باعث می شود رد قلم و قلطک بر روی سطح پروفیل نماند، با سایه پاش یا پیستوله رنگ بر روی پروفیل پی وی سی اجرا می شود و ۲۴ ساعت ازریزش آب و گرد و غبار بر روی رنگ جلوگیری می شود.

رنگ پروفیل های upvc

سفید بوده و بعد از ساخت مطابق با رنگ نمای ساختمان ، رنگ آمیزی میگردند .رنگ های طرح چوب به صورت نوار فیلم لمینت روی پروفیل upvc نصب میگردند. رنگ درب های upvc هم همانند پنجره ها اجرا میگردد.رنگ پنجرهuPVC

رنگ پروفیل پنجره سفید بوده و بعد از ساخت مطابق با رنگ نمای ساختمان ، رنگ آمیزی میگردند .رنگ های طرح چوب به صورت نوار فیلم لمینت روی پروفیل upvc پنسا نصب میگردند .رنگ درب های upvc هم همانند پنجره ها اجرا میگرددرنگ مخصوص یو پی وی سی زبرا یکی از مقاوم ترین رنگ ها در برابر شرایط جوی و ساییدگی و خراش می باشد که علاوه بر ماندگاری بالا، تنوع رنگی مات و براق دارد. برای رنگ آمیزی پی وی سی ابتدا سطح پروفیل را از هرگونه آلودگی و چربی پاک می کنند و بعد از استفاده از پرایمر زیرسازی که باعث می شود رد قلم و قلطک بر روی سطح پروفیل نماند، با سایه پاش یا پیستوله رنگ بر روی پروفیل پی وی سی اجرا می شود و ۲۴ ساعت ازریزش آب و گرد و غبار بر روی رنگ جلوگیری می شود.

نتیجه گیری

امروزه انواع رنگ پنجره یو پی وی سی در مدل های مختلفی تولید می شود و شما می توانید از این محصولات استفاده می شود باید در نظر داشت که محصولات رنگ شده با نمای ساختمان سازگاری داشته باشد که این مسئله دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. در صورتی که سوالی در خصوص خرید پنجره یو پی وی سی رنگ شده داشته باشید و یا می خواهید بیشتر در این خصوص بدانید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. پنجره UPVC رنگ شده در مدل های مختلفی ساخته می شود و خریداران می توانند نسبت به خرید این کالا اقدام کنند. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا در خصوص رنگ پنجره یو پی وی سی در دسترس شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. این سری از انواع رنگ پنجره UPVC بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. در صورتی که می خواهید بیشتر در خصوص انواع رنگ پنجره یو پی وی سی بدانید می توانید با کارشناسان ما در پنسا در ارتباط باشید.

قیمت رنگ و لمینت پنجره دوجداره

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


021-44000098