ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

مراحل نصب پنجره دوجداره

  2
 1131

نکات کلیدی در نصب و آب بندی انواع پنجره دوجداره

پنجره دوجداره را می توان به عنوان یک محصول کاملا استاندارد و مناسب برای ساختمان های امروزی دانست که در مدل های متنوعی تولید می شود. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص نصب و آب بندی این محصول در اختیار شما قرار دهیم. پنجره دوجداره توسط شرکت های مختلفی تولید شده و امروزه به عنوان استاندارد عایق بندی در بسیاری از ساختمان ها شناخته می شود که باید با دقت بسیار زیادی انتخاب شده و مورد استفاده قرار گیرد. باید در نظر داشته باشید که پنجره های دوجداره باید با دقت بسیار زیادی نصب شده و آب بندی شوند تا بتوانیم از آن ها برای عایق بندی صوتی و حرارتی استفاده داشته باشیم. این سری از پنجره ها با طراحی بسیار زیبایی در دسترس شما می باشد و شما می توانید از این محصول استفاده داشته باشید. آب بندی پنجره دوجداره دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و باید با دقت بسیار زیادی مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که نصب محصول به درستی انجام نشده و آب بندی آن انجام نشود، می توان گفت که این محصول باعث می شود که امنیت و دوام محصول بیشتر شده و شما می توانید با خیال راحت تری از این محصول استفاده داشته باشید. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص نصب و آب بندی انواع پنجره دوجداره در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

نصب پنجره دوجداره چه مراحلی دارد؟

در ابتدا باید گفت که انتخاب این محصول باید با دقت بسیار زیادی انجام شود و شما باید یک محصول با کیفیت را برای نصب انتخاب کنید. همچنین انتخاب متریال مورد استفاده در این محصول باید با دقت بسیار زیادی انجام شود. در ادامه بیشتر در خصوص نصب پنجره دوجداره با شما صحبت خواهیم داشت. در ابتدا باید در نظر داشته باشید که در نصب باید حتما تا جای امکان برای کلاف گیری از فریم های ساخته شده از آهن استفاده کنید چرا که این کار باعث می شود تا میزان استحکام پنجره شما تا حد بسیار زیادی افزایش داده شود و همچنین در هنگام ثبت سفارش باید زاویه ها و دهانه ها را با دقت بسیار زیادی اندازه گیری کنید تا چفت شدن پنجره و فریم های آهنی در بالاترین سطح ممکن باشد. همچنین باید در نظر داشته باشید که فریم تولید شده با استفاده از آهن باید مابین 5 الی 7 میلی متر درون سطح گچی دیوار قرار داده شود و این مسئله باعث می شود تا درز ها تا بالاترین حد ممکن مسدود شده و همین مسئله به عایق بندی کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه راه نباید از یاد ببرید که استفاده از مایع درزگیر در پنجره دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و شما باید فوم های ارائه شده در این خصوص را با اسپری کردن در جای مخصوص قرار دهید و عایق بندی و درزگیری را به بهترین نحو انجام دهید. از یاد نبرید که درزبندی ها را می توانید با چسب هایی که در این خصوص طراحی شده اند نیز انجام دهید و چسب آکواریوم نیز می تواند برای درزبندی گزینه ای مناسب به شمار رود. از یاد نبرید که درزگیری از مهم ترین قسمت های آب بندی پنجره دوجداره به شمار می رود و باعث می شود که شیشه های ثابت در حالت درستی قرار داده شوند. همچنین این کار در رگلاژ کردن صحیح محصول و مونتاژ استاندارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در نهایت نیز باید گفت که نفوذ صدا در صورت عایق بندی مناسب در بهترین حالت انجام می شود و شما می توانید عایق بندی بسیار خوبی را انجام دهید. بهتر است که در خصوص نصب و عایق بندی و درزگیری پنجره دوجداره از خدمات ارائه شده از سوی شرکت پنسا استفاده کنید که در کوتاه ترین زمان در دسترس شما خواهد بود و شما می توانید از این خدمات استفاده داشته باشید.

نصب پنجره دوجداره

مشاهده هزینه نصب پنجره دوجداره آلومینیومی

نصب پنجره دوجداره

پس از نصب پنجره دوجداره چه انتظاری باید داشته باشیم؟

باید در نظر داشته باشید که پس از اتمام کار شما باید انتظار داشته باشید که پنجره بتواند استحکام لازم در خصوص مقاومت در برابر بارهای زنده و مرده ای که وارد بر آن می باشد را داشته باشد و همچنین آب بندی آن به صورت کاملی انجام شود تا پنجره دوجداره شما بتواند بیشترین کارایی را در برابر جلوگیری از ورود برودت، صوت و حرارت را داشته باشد. از این روی شما باید در نظر داشته باشید که پنجره های دوجداره باید با دقت بسیار زیادی نصب شوند تا بتوانید عایق بندی را به درستی انجام دهید. در ادامه نیز باید در نظر داشته باشید که پنجره دوجداره مورد استفاده شما باید رفع ایراد شود و از این روی توصیه می شود که حتما از کارشناسانی که در این زمینه فعالیت دارند استفاده داشته باشید. پنسا همواره در تلاش بوده است تا بیشترین کیفیت را در زمینه نصب و آب بندی رعایت کرده و کارشناسان ما با تجربه ای که در این خصوص دارند می توانند به شما کمک کنند تا این کار با دقت بسیار زیادی انجام شود. در صورتی که سوالی در خصوص نصب پنجره دوجداره و آب بندی کردن آن دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

نتیجه گیری

امروزه استفاده از انواع پنجره دوجداره با رشد بسیار زیادی همراه بوده است و باید گفت که اصولا این محصول یک استاندارد برای تمامی ساختمان ها به شمار می رود. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص نصب این محصول در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که قصد دارید نسبت به نصب انواع پنجره دوجداره اقدام کنید، این پست می تواند به شما در هرچه بهتر انجام دادن این کار کمک نماید. باید در نظر داشته باشید که امروزه انواع پنجره در مدل های متنوعی تولید می شود و شما می توانید با خیال راحت آن را خریداری و استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید که مدل های مختلفی از انواع پنجره تولید می شود و از پروفیل های آلومینیوم و یو پی وی سی در ساخت آن استفاده می شود. نباید از یاد برد که نصب صحیح یکی از مهم ترین بخش های استفاده از پنجره دوجداره به شمار می رود. در صورتی که سوالی در خصوص خرید این محصول داشته باشید می توانید با کارشناسان پنسا در ارتباط باشید و مراحل ساخت و نصب این محصول را به ما بسپارید.

استخدام نصاب درب و پنجره

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
بیگی
 ارسال شده در : دوشنبه 03 آبان 1400

من نصاب پنجره هستم مطالب خوبی زدید برای همکاری اماد ام

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 16 آبان 1400

شمارتون ارسال کنید تماس میگیریم

021-44000098