ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

آموزش نصب پنجره upvc

  0
 3572

مراحل نصب پنجره دوجداره

نصب روی سنگ یا آجر یا بدون فریم فلزی منظم باعث عایق بندب ضعیف شده و همچنین در اثر نشست ساختمان ، موجب تغییر فرم و عدم ثبات در بازشو ها می گردد. حد فاصل اندازه بین پیچ ها ، درزبندی صحیح از دو طرف ( نمای بیرونی و نمای داخل) تراز قراردادن پنجره روی شیب مناسب ، ریگلاژ بازشو ها ، از عوامل مهم در نصب درب ها و پنجره های upvc میباشند .نصب صحیح و آبندی کامل یک پنجره را تا یک عمر مقاوم می کند و از نظر دکوراسیون داخلی و نمای بیرون ساختمان پنجره ای زیبا و شکیل به ما نشان میدهد . دقت و سرعت در نصب پنجره های دوجداره بستگی به تجربه و دانش فنی عوامل نصب دارند لذا گروه پنجره پنسا با شناخت .

بیشتر بدانیم : روش های تشخیص گاز بین شیشه دوجداره

نقاط بحرانی در ساختمان و استفاده از پرسنل و استاد کاران مجرب در نصب از استاندارد های لازم در این زمینه بهره برده ، وتوانسته رضایت مشتریان خود را جلب نمایید .پنجره دوجداره یو پی وی سی به دلیل کارایی بسیار زیادی که دارد امروزه بسیار شناخته شده می باشد و شما می توانید در انواع ساختمان های امروزی از این محصول استفاده داشته باشید. در واقع باید گفت که پنجره های یو پی وی سی در مدل های مختلفی تولید می شود و همچنین برخی از انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی در مدل های بازسازی تولید می شوند که برای ساختمان های قدیمی با پنجره های قدیمی می توانند مورد استفاده قرار گیرند. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص روش های نصب یک پنجره دوجداره یو پی وی سی با شما صحبت کنیم. پنجره دوجداره در مدل های متنوعی تولید می شود و پروفیل یو پی وی سی به دلیل عایق بندی مناسب در کنار عملکرد بسیار مناسب و استحکام بالا امروزه بسیار شناخته شده می باشد. شما می توانید این محصول را در مدل های مختلفی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. با ما در این مقاله همراه باشید تا بیشتر در خصوص روش های نصب پنجره های یو پی وی سی با شما صحبت کنیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید: روش تمیز کردن لک و بخار وسط شیشه دوجداره

مراحل نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی

مراحل نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست؟

در ابتدای نصب باید در نظر داشته باشید که اندازه گیری های لازم برای تولید محصول باید با دقت بسیار زیادی انجام شود و از این روی شما باید با دقت بسیار زیادی نسبت به اندازه گیری اقدام کنید و البته بهتر است در این راه حتما با کارشناسانی که در این خصوص متخصص هستند همکاری داشته باشید. سپس باید در نظر داشته باشید تا در قسمت بعدی فریم ها قرار داده می شوند و همچنین نصب پنجره برای شما انجام داده می شود. تمامی مراحل مربوط به نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی توسط متخصصان پنسا در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

بیشتر بدانید : رگلاژ پنجره فلوکس واگنی

باید در نظر داشته باشید که نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی در ساختمان هایی که برای این محصول طراحی شده اند کار سختی نیست و شاید یکی از مهم ترین چالش های پیش روی شما در استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی را می توان استفاده از پنجره های جایگزین در ساختمان های قدیمی دانست. اما برای نصب یک پنجره یو پی وی سی جایگزین باید حتما پروفیل بازسازی در محصول استفاده شده باشد که در این مورد بیشتر با شما همراه خواهیم بود و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نکات مهمی که در نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی باید در نظر داشته باشید

نصب یک پنجره نیازمند دانش و تخصص حرفه ای می باشد تا عملیات نصب به درستی و به صورت کامل انجام شود. در این خصوص باید حتما بار مرده یک پنجره محاسبه شود و در کنار آن باید نیروی باد و نیروی لازم برای باز و بسته شدن پنجره ها محاسبه شود تا بتوانیم یک محصول با طول عمر بالا داشته باشیم. در کنار آن باید درز های پنجره به صورت کامل بسته شود و فریم به گونه ای نصب شود که هیچ نقصی در کار مشاهده نشود. در کنار این مسئله باز و بسته شدن ایمن یک پنجره و جلوگیری از هدر رفت انرژی دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و هیچ پل سردی که باعث انتقال سرما به داخل از هوای بیرون شود نیز نباید وجود داشته باشد. در صورتی که قصد دارید پنجره دوجداره خریداری و نصب کنید، حتما با کارشناسان پنسا در ارتباط باشید و عملیات نصب را به ما بسپارید تا با هزینه ای مناسب، به صورت دقیق و با محاسبات علمی بهترین پنجره برای شما انتخاب شده و نصب گردد. در ادامه بیشتر در خصوص نصب پنجره دوجداره با پروفیل بازسازی را توضیح خواهیم داد.

نصب تخصصی پنجره یو پی وی سی

نصب پنجره یو پی وی سی

نصب پنجره دوجداره بازسازی چطور انجام می شود؟

یکی از مهم ترین انواع روش های نصب پنجره ها را می توان نصب پنجره دوجداره بازسازی دانست. این سری از پنجره ها جایگزین پنجره های قدیمی در ساختمان ها می شود و عملیات نصب پیچیده تری دارند. چارچوب و فریم اصلی در این نمونه از انواع پنجره جداسازی نشده و نصب به صورت مجدد بر روی فریم قدیمی در صورت امکان انجام می شود تا هزینه ها و سختی کار کمتر شده و نیازی به تخریب وجود نداشته باشد. کارشناسان پنسا در تمامی مراحل با شما همراه هستند تا در کوتاه ترین زمان این کار انجام شود.

بیشتر بدانیم: روش نظافت پنجره دوجداره

عملیات سوراخ کاری در نصب پنجره دوجداره بازسازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و حتما باید در نظر داشته باشید که این مراحل با دقت بسیار زیادی انجام شود. در صورتی که قصد دارید از پنجره بازسازی استفاده کنید، پروفیل یو پی وی سی می تواند بهترین و مطمئن ترین انتخاب برای شما باشد چرا که وزن زیادی ندارد و در عین حال به دلیل استحکام بسیار زیادی که دارد امروزه به عنوان یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما شناخته می شود که در بازار عرضه شده است و در دسترس می باشد.

هزینه نصب انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیوم و Upvc

هزینه نصب پنجره در شهرستان کارخانۀ سازنده  درب و پنجره upvc حداقل 10% از مبلغ قرارداد می باشد. در موارد تعویضی معمولا 10% دیگر نیز به مبلغ فوق جهت کندن پنجره های قدیمی اضافه می گردد. زمان عملیات کندن و فرزکاری نباید تخریب صورت بگیرد و محل کار باید با کاور های مخصوص پوشیده شود در شهرستانهای غیر از محل کارخانه سازنده هزینه رفت و آمد نصاب به علاوه درصدی که نسبت به دور بودن و شرایط شهر متغیراست به درصد نصب اضافه می گردد . ( در اصل هزینه نصب باید طوری تعیین شود که فروشنده بتواند چند ماه پس از نصب یک بار جهت رگلاژ پنجره ها نیز به محل نصب مراجعت نماید .)در صورتی که فریم انتظارآهنی برای پنجره ها تعبیه نشده باشد بسته به نوع سنگ یا مصالحی که پنجره بر روی آن قرار می گیرد از 5 الی 10% به هزینه نصب افزوده می شود . . .

بیشتر بدانید : روش تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره

در صورتی که فریم آهنی از گوشته ضخیمی برخور دار باشد یا داخل آن با سیمان پر شده باشد به طوری که پیچ خودکار و سرمته وارد آن نشود یا در آن گیر کند از 5 تا 10 درصد به هزینه نصب افزوده می شود.در صورتی که بالاترین نقطه پنجره یا شیشه از 280 سانتی متر که ارتفاع معمول سقف است بالاتر باشد بسته به ارتفاع آن از 5 تا 15 درصد به درصد نصب افزوده می گردد .در صورتی که پنجره ها  دارای عرض یا ارتفاع غیر معمول و بزرگتر از 3 متر باشند و یا شیشه ها  از یک متر مربع بزرگتر باشند علاوه براین که مسئولیت شکست آنها در حین نصب یا حمل با سفارش دهنده است هزینه نصب آنها از 5 تا 10 درصد بیشتر می باشد و در صورتی که جابجایی آن از پای کار تا فریم انتظار درحد قدرت نصاب نباشد سفارش دهنده موظف است نیرو یا ابزارلازم(جریثقیل یا بالابر) جهت قراردادن درب و پنجره یا شیشه را در فریم انتظار محیا ساخته و هزینه آن را بپردازد

هزینه های حمل و جابجایی پنجره و شیشه های دوجداره

از محل کارخانه تا پای فریم انتظار و یا جابه جایی پنجره های قدیمی کنده شده و تامین زیر پایی ، داربست ، بالابر یا جرثقیل و تامین برق و نور کافی با خریدار است .پنجره دوجداره یو پی وی سی یکی از بهترین انتخاب ها برای انواع ساختمان ها به شمار می رود و نصب آن باید با دقت بسیار زیادی انجام شود. ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص روش های نصب این محصول در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما جذاب باشد.

بیشتر بدانید : رگلاژ درب لیف اند اسلاید

استفاده از انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی امروزه بسیار گسترده شده است و در بسیاری از ساختمان ها از این محصولات استفاده می شود. نباید از یاد برد که دقت بالا در نصب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شما باید تمامی مراحل نصب پنجره های دوجداره یو پی وی سی را به کارشناسان متخصصی بسپارید که در این خصوص تجربه و دانش لازم و کافی را دارند. در صورتی که قصد دارید از پنجره های بازسازی استفاده کنید که در ساختمان های قدیمی نصب می شوند، دقت در نصب اهمیت دوچندانی خواهد داشت. در این مقاله اطلاعاتی در خصوص روش های نصب پنجره های دوجداره در اختیار شما قرار داده شد که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. باید در نظر داشته باشید که انواع پنجره های دوجداره که امروزه در بازار عرضه می شوند می توانند گزینه ای مناسب برای ساختمان شما به شمار روند و عملیات نصب را می توانید به کارشناسان پنسا بسپارید تا در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان این کار را برای شما انجام دهند. در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر در خصوص روش های نصب پنجره یو پی وی سی می توانید با ما در ارتباط باشید.

قیمت نصب پنجره دوجداره

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


021-44000098