ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

کدام پنجره با چه خصوصیاتی و چه قیمتی برای استان همدان مناسب است؟

  0
 1395

کدام پنجره با چه خصوصیاتی و چه قیمتی برای استان همدان مناسب است؟

استان همدان با توجه به اقلیم سرد و کوهستانی خود، نیاز به پنجره‌هایی دارد که بتوانند در مقابل سرمای شدید زمستان و نوسانات دمایی مقاومت کنند و در عین حال عایق‌بندی مناسبی برای حفظ گرما در داخل ساختمان ارائه دهند. با توجه به این ویژگی‌ها، پنجره‌های زیر برای استان همدان مناسب هستند:

پنجره‌های UPVC همدان

  1. عایق حرارتی بالا: پنجره‌های UPVC با چند لایه شیشه و گاز آرگون بین لایه‌ها، عملکرد بسیار خوبی در عایق‌بندی حرارتی دارند و از هدررفت گرما جلوگیری می‌کنند.

  2. عایق صوتی: این پنجره‌ها به دلیل ساختار چند لایه و مواد استفاده شده، نویزهای محیطی را به حداقل می‌رسانند.

  3. مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی: مواد UPVC به طور طبیعی ضد آب و مقاوم در برابر خوردگی هستند، که برای شرایط مختلف آب و هوایی مناسب است.

  4. نگهداری آسان: این پنجره‌ها نیاز به نگهداری کمتری دارند و به راحتی تمیز می‌شوند.

پنجره‌های ترمال بریک همدان (Thermal Break)

  1. عایق حرارتی و صوتی بسیار خوب: با داشتن نوار عایق بین پروفیل‌های داخلی و خارجی، از انتقال حرارت به داخل و خارج جلوگیری می‌کنند و عملکرد عالی در عایق‌بندی حرارتی دارند.

  2. دوام و استحکام بالا: این پنجره‌ها به دلیل استفاده از مواد با کیفیت، دوام و طول عمر بالایی دارند.

  3. مقاومت در برابر خوردگی و شرایط جوی: پروفیل‌های آلومینیومی با پوشش مناسب مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی سخت دارند.

شیشه‌های دو جداره یا سه جداره همدان

  1. عایق‌بندی حرارتی بهتر: استفاده از شیشه‌های دو جداره یا سه جداره با گاز آرگون بین آنها، انتقال حرارت را به حداقل می‌رساند و از هدررفت گرما جلوگیری می‌کند.

  2. کاهش نویز: این شیشه‌ها به دلیل ضخامت و ساختار چند لایه، نویزهای خارجی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند.

شیشه‌های Low-E (کم‌گسیل)

  1. بازتاب حرارت: این نوع شیشه‌ها با داشتن پوشش خاص، بازتاب حرارت داخلی را به داخل ساختمان افزایش می‌دهند و از خروج گرما جلوگیری می‌کنند.

  2. صرفه‌جویی در انرژی: به دلیل کاهش نیاز به سیستم‌های گرمایشی، مصرف انرژی کاهش می‌یابد.

جمع‌بندی

برای استان همدان، استفاده از پنجره‌های UPVC و ترمال بریک با شیشه‌های دو جداره یا سه جداره، و همچنین شیشه‌های Low-E می‌تواند بهترین گزینه باشد. این پنجره‌ها با عایق‌بندی حرارتی و صوتی عالی، مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی سرد و صرفه‌جویی در انرژی، مناسب‌ترین انتخاب برای ایجاد راحتی و کارایی در ساختمان‌های این منطقه هستند.

نکات مهم پنجره دوجداره برای استان همدان

استفاده از پنجره دوجداره در ساختمان ها و سازه های شهر همدان دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و به عنوان یک استاندارد پیش روی شما به شمار می رود. انتخاب یک محصول با دقت بسیار زیاد دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و در این خصوص باید به پارامترهایی از جمله منطقه جغرافیایی و آب و هوا دقت داشته باشید. این امر باعث می شود تا از لحاظ نوع و قیمت بتوانید یک محصول با کیفیت بسیار بالا را انتخاب کرده و خریداری کنید.

در شهرهایی مانند همدان که از لحاظ جغرافیایی میزان دمای آن ها کمتر از میانگین معمول می باشد، باید با دقت بسیار زیادی پنجره دوجداره انتخاب شود تا عملکرد کاملی را از خود نشان دهد.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که پنجره های دوجداره باید در نظر داشته باشید، آن است که محصول باید از لحاظ عایق بندی صوتی نیز از سطح بسیار بالایی قرار داشته باشد چرا که همدان یکی از کلان شهرهای ایران بوده و به خصوص در مرکز شهر آن باید از پنجره دوجداره با قابلیت عایق بندی صوتی استفاده شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در خصوص پنجره دوجداره مناسب برای شهر همدان با شما اطلاعاتی به اشتراک بگذاریم.

پروفیل پنجره دوجداره در همدان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

همانطور که گفته شد، همدان میانگین دمایی کمتر از حد معمول کشور دارد و از این روی باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید پروفیل پنجره دوجداره اقدام کنید. پنجره دوجداره یو پی وی سی که در این شهر مورد استفاده قرار می گیرند باید از قطر و تعداد کانال های زیادی برخوردار باشند تا بتوانند عایق بندی مناسبی از لحاظ دما را ایجاد کنند.

همچنین در صورتی که پنجره دوجداره آلومینیومی مورد استفاده قرار می دهید، باید محصولات ترمال بریک را مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید که پروفیل های ترمال بریک باید با نوار های عایق بندی از لحاظ حرارتی در میان آن ها استفاده شود تا بتواند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد. از این روی باید نوار پلی آمید با کیفیتی در محصول استفاده شده باشد. در نظر داشته باشید که با توجه به میزان بارش های این شهر که در فصل سرما معمولا بیشتر از حد معمول در کشور است، باید محصولاتی مورد استفاده قرار گیرد که در برابر نفوذ آب از خود عملکرد بسیار خوبی را نشان دهد و از این روی باید با دقت بسیار زیادی محصول را مورد استفاده قرار دهید.

سایر ویژگی های پنجره دوجداره مورد استفاده در شهر همدان

باید در نظر داشته باشید که علاوه بر پروفیل شما باید از شیشه های ضخیم در پنجره دوجداره استفاده شود تا عملکرد بسیار کاملی را از لحاظ عایق بندی حرارتی از خود نشان دهد. از این روی شیشه های حداقل 6 میلیمتر می توانند گزینه ای بسیار مناسب برای شما باشند.

یراق آلات مورد استفاده در پنجره دوجداره نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و شما باید پنجره هایی را مورد استفاده قرار دهید که از یراق آلات اصلی ترجیحا تولید شده در آلمان یا ترکیه را مورد استفاده قرار دهید. در میان لایه های شیشه دوجداره محصول مورد استفاده نیز باید از گازهای عایق بندی از لحاظ حرارتی استفاده داشته باشید.

در نظر داشته باشید که آرگون می تواند عملکرد بسیار کاملی از این لحاظ داشته باشد و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. در صورتی که سوالی در خصوص این مسئله داشته باشید می توانید با کارشناسان فعال در این حوزه در ارتباط باشید و کارشناسان پنسا می توانند در خصوص انتخاب یک محصول خوب به شما کمک کنند. در ادامه بهترین روش خرید و فروش پنجره دوجداره را به شما معرفی خواهیم کرد.

پنجره دوجداره در همدان

بهترین روش خرید پنجره دوجداره در همدان

برای خرید پنجره دوجداره در شهر همدان خرید محصولات اصلی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و از این روی توصیه می شود که حتما محصولات را از یک مرکز فروش معتبر خریداری کنید. پنسا می تواند بهترین گزینه پیش روی شما برای خرید پنجره دوجداره در شهر همدان به شمار رود. این روش برای تمامی خریداران که شامل سازندگان و مالکان می باشند می تواند گزینه ای مناسب باشد. در نظر داشته باشید که اگر به عنوان فروشنده در حال فعالیت می باشید، می توانید نسبت به دریافت نمایندگی شرکت پنسا اقدام کنید.

اعطای نمایندگی فعال پنجره پنسا در همدان

با توجه به استفاده از بهترین متریال در تولید پنجره های دوجداره بسیاری از خریداران در این شهر از محصولات این شرکت استفاده می کنند و شما می توانید درآمد بسیار مناسبی را از این لحاظ داشته باشید. در صورتی که سوالی در خصوص خرید و یا دریافت نمایندگی پنسا داشته باشید در شهر همدان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. ارائه مشاوره رایگان برای خرید و دریافت نمایندگی این شرکت در دسترس شما می باشد. همچنین باید در نظر داشته باشید که محصولات این شرکت با استفاده از پروفیل های با کیفیت اصلی، یراق آلات با کیفیت و همچنین شیشه های صنعتی و غیر قابل نفوذ تولید می شود.

پنجره دوجداره upvc همدان
 

پنجره دوجداره پنسا در همدان

نتیجه گیری

پنجره دوجداره در شهر همدان دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و انتخاب یک پنجره با کیفیت یکی از مهم ترین مسائل پیش روی شما می باشد. با توجه به آب و هوا و جغرافیای این شهر انتخاب محصولاتی که عملکرد کاملی از لحاظ عایق بندی حرارتی و صوتی داشته باشند دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما می توانید با خیال راحت این سری از محصولات را مورد استفاده قرار دهید. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در مورد خصوصیات پنجره دوجداره در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در نظر داشته باشید که انتخاب یک فروشنده معتبر در خصوص خرید پنجره دوجداره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید آن اقدام کنید. نمایندگی فروش پنسا می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد و با هزینه ای بسیار مناسب در دسترس شما می باشد. باید در نظر داشته باشید که قیمت پنجره دوجداره بر اساس پارامترهایی مانند قیمت ارز و متریال مورد استفاده در تولید تعیین می شود.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


021-44000098