ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

کدام پنجره با چه خصوصیاتی برای فیروزکوه و دماوند مناسب است؟

  2
 558

کدام پنجره با چه خصوصیاتی و چه قیمتی برای فیروزکوه و دماوند مناسب است؟

برای مناطقی کوهستانی مانند فیروزکوه و دماوند که در ایران قرار دارند و در آنجا شرایط آب و هوایی و دمای هوا ممکن است متغیر باشد، پنجره با خصوصیات زیر مناسب خواهد بود:

  1. عایق حرارتی: چون در فیروزکوه و دماوند دماهای گرم تابستانی و سرد زمستانی وجود دارد، پنجره با خصوصیات عایق حرارتی مناسب برای کنترل دما در داخل ساختمان اهمیت دارد. پنجره‌های دوجداره با فریم آلومینیومی و شیشه دوجداره با فاصله هوا (Double Glazed) به عنوان یک گزینه عالی برای کاهش هدررفت حرارت و بهره‌وری انرژی مطرح هستند.

  2. مقاومت در برابر خوردگی: زمینه‌های رطوبتی مانند فیروزکوه و دماوند ممکن است منجر به خوردگی و زنگ زدگی پنجره‌ها شود. بنابراین، پنجره‌های ساخته شده از مواد مقاوم مانند آلومینیوم با پوشش ضد خوردگی و ضد زنگ مناسب خواهند بود.

  3. عایق صوتی: در مناطقی که در آن صداهای خارجی می‌توانند به داخل ساختمان نفوذ کنند، پنجره با خصوصیات عایق صوتی مطلوب است. پنجره‌های دوجداره پنسا با شیشه دوجداره و مکانیزم عایق صوتی می‌توانند به کاهش نفوذ صدا کمک کنند.

  4. مقاومت در برابر شرایط جوی: مناطق فیروزکوه و دماوند ممکن است با شرایط جوی سختی مانند بادهای شدید، گرد و غبار و تغییرات آب و هوایی مواجه شوند. در نتیجه، پنجره با قابلیت مقاومت در برابر باد، ضدگرد و غبار و ضدآب مورد نیاز است.

پنجره دوجداره دماوند با فریم آلومینیومی و سیستم ترمال بریک

اجرای نمای کرتین وال دماوند

ایران یکی از کشورهایی است که میزان مصرف حامل های انرژی مانند گاز و برق در آن از حد متوسط جهانی و استانداردهای جهانی بسیار بالاتر است. شاید قیمت ارزان این سری از حامل ها به دلیل یارانه ها در گذشته باعث بی توجهی سازندگان ساختمان در استفاده از مصالح عایق سبب این امر بوده است. در حال حاضر، استفاده از پنجره دوجداره، به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات و مصالح مورد استفاده در جلوگیری از هدر رفت انرژی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و باید در نظر داشته باشیم که یک استاندارد مهم در زمینه ساختمان سازی می باشد. اما اصولا چطور باید نسبت به خرید این محصول اقدام کرد و توجه به کدام نکات دارای اهمیت در زمان خرید می باشد؟ این سوالی است که قصد داریم در این مقاله به آن پاسخ دهیم.

بهترین مدل پنجره برای مناطق آب و هوایی سرد کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟

بیشتر بخوانید : پنجره دوجداره برای مناطق سرد و کوهستانی

انتخاب پنجره دوجداره از لحاظ نوع پروفیل مورد استفاده، کاربرد و همچنین نوع بازشو تا حد زیادی به منطقه جغرافیایی باز می گردد. برای مثال، شهرستان های دماوند و فیروزکوه در استان تهران، به عنوان شهرهایی سردسیر شناخته می شوند که در ارتفاعات قرار دارند و از این روی باید با دقت بسیار زیادی در انتخاب پنجره دوجداره در این مناطق اقدام شود. ما در ادامه بر اساس نوع منطقه جغرافیایی دماوند و فیروزکوه به شما خواهیم گفت که اصولا کدام نمونه از انواع پنجره می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

انتخاب پنجره دوجداره مناسب برای دماوند و فیروزکوه به کدام پارامترها بستگی دارد؟

در ابتدای راه باید در نظر داشته باشید که ما در شهرستان های دماوند و فیروزکوه شامل بارش های بسیار زیادی هستیم. همچنین میانگین دمای این شهرستان ها نسبت به میانگین کشوری پایین تر بوده و باید در نظر داشته باشید که انتخاب یک پنجره دوجداره مناسب برای این دو شهر مهم ترین پارامتری که دارد، عایق بندی مناسب است. با توجه به این مسئله در ادامه شما را همراهی خواهیم کرد تا اطلاعات تخصصی در خصوص هر یک از قسمت های پنجره دوجداره در اختیار شما قرار دهیم.

انتخاب پنجره یو پی وی سی دوجداره برای دماوند و فیروزکوه

پنجره های یو پی وی سی می توانند انتخابی بسیار مطمئن برای این شهر باشند. متریال کلی مورد استفاده در این سری از پنجره ها از نوع پلاستیک بوده و همین مسئله باعث می شود که محصول بتواند از لحاظ عایق بندی، در سطح بسیار خوبی قرار داده شود. با توجه به این مسئله باید توجه داشته باشید که انتخاب یک برند معتبر مانند ویستابست با پروفیل هایی که تعداد کانال های بیشتری دارند باعث می شود تا شما بتوانید عایق بندی بهتری را برای ساختمان داشته باشید.

انتخاب پنجره آلومینیوم دوجداره برای دماوند و فیروزکوه

آلومینیوم، جنس دیگر پروفیلی است که در تولید برخی از محصولات پنجره های دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع باید گفت که این سری از پنجره ها باید عملکرد بسیار کاملی داشته باشند تا شما بتوانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.

پنجره آلومینیوم ترمال بریک پنسا می تواند از لحاظ عایق بندی در سطح بسیار خوبی قرار داشته باشد و باید در نظر داشته باشید که این سری از پنجره ها باید با نوار پلی آمید عایق بندی شوند تا سطوح داخلی و خارجی پنجره از یکدیگر جداسازی شده و در نهایت عایق بندی در سطحی بسیار خوب انجام شود.

با توجه به این نکات، پنجره دوجداره با فریم آلومینیومی و سیستم ترمال بریک، شیشه دوجداره با فاصله هوا، عملکرد عایق حرارتی و صوتی بالا، و مقاومت در برابر خوردگی، باد و گرد و غبار مناسب خواهد بود. قبل از انتخاب نهایی، می‌توانید با تولیدکنندگان محلی در منطقه و یا نمایندگی های پنسا مشورت کنید و نمونه‌های کارها و پروژه‌های قبلی را بررسی کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

انتخاب پنجره یو پی وی سی دوجداره برای دماوند و فیروزکوه

فروش پنجره دوجداره در دماوند و فیروزکوه

خصوصیات شیشه دوجداره برای شهرهای سردسیر

از دیگر پارامترهایی که در خصوص انتخاب یک پنجره دوجداره باید انجام دهید، آن است که شیشه دوجداره باید عملکرد بی نقصی در عایق بندی حرارتی و صوتی داشته باشد. از این روی شیشه های 6 میلی متری می توانند گزینه ای بسیار خوب برای شما باشند و برای این که از لحاظ عایق بندی محصول در سطح بسیار مناسبی قرار داده شود، در میان دو لایه شیشه باید حتما از گاز آرگون استفاده شود. پس در صورتی که می خواهید در شهرهای سردسیری مانند دماوند و فیروزکوه نسبت به انتخاب یک پنجره دوجداره اقدام کنید، توجه به این نکات تا حد بسیار زیادی حائز اهمیت خواهد بود.

سایر خصوصیات پنجره دوجداره برای دماوند و فیروزکوه

از دیگر خصوصیات مورد توجه برای انتخاب یک پنجره در این شهرستان ها می توان به آب بندی مناسب برای جلوگیری از ورود آب باران و برف اشاره نمود. این مسئله با توجه به میزان بارش های زیاد در این مناطق بسیار حائز اهمیت می باشد. در کنار این مسئله یراق آلات بسیار با کیفیت مانند محصولات آلمانی و ترکیه ای می توانند عملکرد بسیار خوبی را برای پنجره دوجداره داشته باشند.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصولا پنجره دوجداره کشویی برای دماوند و فیروزکوه مناسب تر است یا سری محصولاتی که بازشو آن ها به صورت لولایی می باشد؟ به طور کلی می توان گفت که به دلیل عایق بندی مناسب تر محصولات لولایی، شما می توانید عملکرد بسیار مناسب تری را از این محصولات انتظار داشته باشید ولی پنجره های فولکس واگنی نیز، در دسته بندی محصولات کشویی می توانند عملکرد مناسبی برای عایق بندی حرارتی داشته باشند.

 

اعطای نمایندگی فعال پنجره پنسا در دماوند

با توجه به تمامی اطلاعات بیان شده در این مقاله، انتخاب یک پنجره استاندارد که توسط برندی معتبر تولید شده باشد، یکی از نیازهای تمامی ساختمان ها در مناطق دماوند و فیروزکوه به شمار می رود. در این خصوص باید توجه داشته باشید که پنسا یکی از معتبر ترین برند های فعال در این حوزه به شمار رفته و محصولات خود را در بازار این مناطق از سوی نمایندگی فروش خود ارائه می کند تا سازندگان و مالکان بتوانند بدون هدر رفت وقت و انرژی نسبت به تهیه محصولات این شرکت اقدام کنند.

آن دسته از مراکزی که در حوزه فروش درب و پنجره دوجداره در حال فعالیت می باشند نیز می توانند با دریافت نمایندگی فروش پنسا، کسب و کار خود را گسترش داده و محصولات با کیفیت، مقرون به صرفه و پر فروش پنسا را در بازار این دو شهر به عنوان نمایندگی رسمی فروش انجام دهند. ارائه ضمانت نامه، خدمات اینترنتی و همچنین دسترسی به مدل های متنوع درب و پنجره از مهم ترین دلایلی است که بسیاری را تشویق به دریافت نمایندگی فروش این شرکت کرده است.

برای خرید پنجره دوجداره در دماوند می توانید به صفحه راهنمای جامع خرید بهترین پنجره مراجعه کنید و یا برای مشاوره تخصصی با واحد فروش شرکت پنسا تماس حاصل فرمایید. اعتماد شما افتخار ماست.

خط ویژه فروش

44000098

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


دیدگاه کاربران
سارا معتمد
 ارسال شده در : پنجشنبه 01 تیر 1402

سلام وقت بخیر واقعا پنجره هاتون میتونه برای این منطقه خوب باشه؟چون من خونه دیگران دیدم زیاد آب بندی نبود

مدیر سایت
 ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

سلام انتخاب یک برند معتبر مانند ویستابست یا وینتک با پروفیل هایی که تعداد کانال های بیشتری دارند باعث می شود تا شما بتوانید عایق بندی بهتری را برای ساختمان داشته باشید.

021-44000098