ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰
تلفن گویا 021-44000098
ایمیل info@pensa.ir

مقایسه پنجره آلومینیوم ریلی با آلومینیوم لولایی

  0
 1508

مقایسه کیفیت پنجره آلومینیوم ریلی با آلومینیوم لولایی

مقایسه کیفیت پنجره آلومینیوم ریلی با آلومینیوم لولایی به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. ساخت و مواد استفاده شده:

    • پنجره آلومینیوم ریلی: این نوع پنجره دارای سیستمی است که قابلیت باز و بسته شدن همزمان هر دو جناح پنجره را فراهم می‌کند. مواد استفاده شده در ساخت این نوع پنجره باید از جنس با کیفیتی مانند آلومینیوم باشد تا مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی را داشته باشد.

    • پنجره آلومینیوم لولایی: در این نوع پنجره، مکانیزم باز و بسته شدن از طریق لولاها یا فریم‌های محوری انجام می‌شود. همچنین، مواد استفاده شده در ساخت این نوع پنجره نیز باید از جنس با کیفیتی باشند.

  2. عملکرد و سطح عایق‌بندی:

    • پنجره آلومینیوم ریلی: با مکانیزم ریلی، پنجره به طور همزمان و یکپارچه باز و بسته می‌شود. این ویژگی پنجره پنسا می‌تواند منجر به بهبود عملکرد حرارتی و صوتی پنجره شود و هدررفت حرارت و نفوذ صدا را کاهش دهد.

    • پنجره آلومینیوم لولایی: در این نوع پنجره، باز و بسته شدن لولاها یا فریم‌های محوری منجر به جدایی کامل پنجره از نظر حرارتی و صوتی نمی‌شود. اما با استفاده از پانل‌های با کیفیت و عملکرد عایق‌بندی مطلوب، می‌توان کاهش هدررفت حرارت و بهبود عملکرد صوتی را بهبود بخشید.

  3. طراحی و ظاهر:

    • پنجره آلومینیوم ریلی: این نوع پنجره به دلیل سیستم ریلی، می‌تواند به طراحی و ظاهر زیبا و شیکی که برای ساختمان‌های لوکس نیاز است، سازگار باشد.

    • پنجره آلومینیوم لولایی: طراحی و ظاهر پنجره آلومینیوم لولایی نیز می‌تواند شیک و جذاب باشد، اما بستگی به استایل و طراحی کلیت ساختمان دارد.

  4. قیمت:

    • قیمت پنجره آلومینیوم ریلی معمولاً بیشتر از پنجره آلومینیوم لولایی است. این تفاوت قیمت به دلیل سیستم پیچیده‌تر ریلی در پنجره ریلی است.

با توجه به مقایسه فوق، هر دو نوع پنجره آلومینیوم ریلی و آلومینیوم لولایی می‌توانند برای ساختمان‌های لوکس مناسب باشند، اما نیازمندی‌ها، استایل و بودجه شما می‌تواند تأثیرگذار باشد. برای انتخاب نهایی، بهتر است با پنسا تماس بگیرید، مشخصات فنی را بررسی کنید و نمونه‌ها و پروژه‌های قبلی را مورد بررسی قرار دهید تا تصمیم بهتری بگیرید.

پروفیل آلومینیوم ریلی لیفت

پروفیل آلومینیوم ریلی لیفت

 پنجره آلومینیومی در مدل های مختلفی تولید می شود تا خریداران بتوانند از آن بر اساس نوع نیاز خود استفاده داشته باشند. پنجره های آلومینیومی لولایی و ریلی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و ما در این مقاله با شما همراه خواهیم بود تا به بررسی تفاوت های این سری از محصولات بپردازیم. پنجره آلومینیومی را می توان در دسته بندی یکی از بهترین محصولاتی دانست که در بازار به عنوان پنجره دوجداره عرضه می شود چرا که مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد و در مدل هایی که عایق بندی گرمایی در آن ها انجام شده است، می توانیم انتظار داشته باشیم که میزان هدر رفت انرژی را به کمترین حد ممکن می رساند.

با توجه به این مسائل باید در نظر داشته باشیم که در بازار فروش پنجره آلومینیومی انواع محصولات کشویی و لولایی در بازار عرضه می شود که هر یک می تواند عملکرد خاص و مناسب خود را داشته باشد و در کنار آن می تواند برای یک ساختمان با ویژگی های خاص متناسب باشد. اما چطور باید متوجه شویم که پنجره آلومینیومی از نوع کشویی بهتر است یا از نوع لولایی؟ به طور کلی معیارهای مختلفی برای انتخاب پنجره دوجداره آلومینیومی وجود دارد که هر شخص می تواند بر اساس آن ها نسبت به انتخاب یک محصول با کیفیت اقدام کند. شرکت پنسا به عنوان تامین کننده پنجره آلومینیومی می تواند انتخابی خوب برای خرید یک محصول با کیفیت و کارایی بالا به شمار رود. ا

ین شرکت با تامین انواع پنجره آلومینیومی در مدل های کشویی و لولایی به شمار رفته و یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد. در ادامه به مقایسه دو مدل پنجره آلومینیومی دوجداره کشویی و لولایی می پردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

با پنجره آلومینیومی کشویی بیشتر آشنا شوید

یکی از مدل های بسیار پرطرفدار پنجره دوجداره آلومینیومی را می توان محصولات کشویی دانست که به صورت ریلی باز می شود. این سری از پنجره ها که به دلیل عایق بندی ضعیف تر نسبت به مدل لولایی، در شهرهایی با دمای متعادل تر مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند منظره را به صورت کامل برای شما مشخص کرده و در ساختمان های مسکونی و اداری بیشتر از این نمونه محصول استفاده می شود.

پروفیل آلومینیومی کشویی

پروفیل آلومینیومی کشویی

در نظر داشته باشید که این محصول با ضخامت بیشتر فریم نسبت به نمونه لولایی در بازار عرضه می شود و می تواند یک انتخاب کاملا مناسب برای شما باشد. در نظر داشته باشید که این نمونه از پنجره آلومینیومی استحکام و مقاومت لازم را داشته و با توجه به استانداردهای تولید، می تواند عملکرد خوبی را داشته باشد. استفاده از این محصول برای ساختمان هایی که کمبود فضا دارند توصیه می شود و باید در نظر داشته باشید که در نمونه های جدید پنجره آلومینیومی کشویی، امنیت لازم برای محصول تامین شده است تا با خیال راحت بتوانید از آن استفاده داشته باشید.

با پنجره آلومینیومی لولایی بیشتر آشنا شوید

پنجره آلومینیومی مدل لولایی در سه مدل باز شونده از بغل، باز شونده از بالا یا پایین و مدل باز شونده از هر دو جهت در بازار عرضه می شود و با لاستیک های درزگیری که دارد می تواند به صورت کامل کیپ شود تا از هدر رفت انرژی تا حد بسیار زیادی جلوگیری داشته باشد. در نظر داشته باشید که ظاهر ظریف تر این نمونه از پنجره های آلومینیومی باعث شده است تا مصرف کنندگان بیشتری به آن جذب شوند و همچنین این محصول به صورت کامل عایق بندی صدا و گرما می شود. در نظر داشته باشید که این نمونه از پنجره ها با کیفیت و استحکام بسیار بالایی در بازار عرضه می شوند و به سادگی می توانند جوابگوی نیاز بسیاری از کاربرانی باشند که نیازمند خرید یک محصول با کیفیت می باشند.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک لولایی

پنجره آلومینیومی ترمال بریک لولایی

در صورتی که قصد دارید در خصوص پنجره آلومینیومی در مدل لولایی بیشتر اطلاعات به دست بیاورید، می توانید با مراجعه به بخش مربوطه در وب سایت پنسا، با مدل های محصول بیشتر آشنا شده و در عین حال می توانید محصولاتی باب میل خود را پیدا کرده و خریداری کنید.

مقایسه قیمت پنجره آلومینیومی ریلی با آلومینیوم لولایی

پنجره کشویی بهتر است یا لولایی؟

پنجره دوجداره را می توان در زمره یکی از مهم ترین نیازهای موجود در بازار دانست که در مدل های مختلفی تولید شده است و شما می توانید آن را خریداری کنید. در این مقاله با شما همراه هستیم تا به مقایسه تفاوت های مهم میان پنجره ریلی و لولایی بپردازیم که برای خریداران دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. به طور کلی گفته می شود که پنجره های کشویی و لولایی هر یک برای مصرف خاصی تولید می شوند و اگر به صورت اصولی انتخاب و استفاده شوند، می توانند رضایت مشتریان را به خود جلب کنند. ما در این مقاله اطلاعاتی را در خصوص این محصول با شما به اشتراک گذاشتیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

مقایسه پنجره آلومینیومی مدل های مختلف کشویی و لولایی

در صورتی که می خواهید پنجره آلومینیومی انتخاب کنید، محصولات متنوعی در دسترس شماست که می توانید از میان آن ها بهترین محصول را انتخاب و خریداری کنید. پنجره دوجداره راهی است که برای جلوگیری از هدر رفت انرژی مورد استفاده می باشد و در مدل های مختلف تولید می شود. در واقع استفاده از پنجره های دوجداره و چند جداره امروزه در ایران بسیار رایج شده است و تقریبا تمامی ساختمان ها با استفاده از پنجره ریلی یا پنجره لولایی دوجداره تجهیز می شوند. کدام یک از محصولات بیان شده می تواند گزینه ای مناسب برای ساختمان شما باشد و اصولا چطور باید انتخاب کرد؟ این سوالی است که شاید برای شما هم پیش آمده باشد و ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری را در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم که قطعا در خرید یک پنجره دوجداره برای شما می تواند مفید واقع شود.

با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم. انتخاب یک پنجره خوب می تواند تاثیر بسیار زیادی برای شما داشته باشد و در واقع انتخاب از میان پنجره دو جداره ریلی و یا لولایی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. البته هر کدام از این مدل ها خود به دسته های کوچک تر تقسیم بندی می شوند و ما در ادامه با شما همراه خواهیم بود تا در این خصوص با شما اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم.

پنجره آلومینویمی جفت ریل و مونو ریل را بیشتر بشناسید

پنجره دوجداره ریلی در دو مدل تک ریل و مونو ریل تولید شده و در بازار عرضه می شود. در واقع پیش از مقایسه این محصول با نمونه لولایی بهتر است که به بیان تفاوت ها میان این دو مدل بپردازیم. پنجره های دوجداره تک ریل به واسطه یک ریل که در میان فریم متحرک پنجره قرار داده می شود و محل قرار گیری آن در میان فرم ثابت است متحرک می شوند و از این روی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشند.

پنجره آلومینیومی ریلی جفت ریل تلسکوپی

پنجره آلومینیومی ریلی تلسکوپی

در واقع می توان گفت که پنجره دوجداره در مدل های کشویی و ریلی می تواند گزینه ای مناسب باشد و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. در نظر داشته باشید که پنجره ریلی مونو ریل با دو ریل که در طرفین فریم قرار داده می شود و از این روی شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. امروزه استفاده از پنجره دوجداره بسیار گسترش پیدا کرده است و شما می توانید از انواع پنجره های دوجداره ریلی در ساختمان ها استفاده کنید. در ادامه با شما همراه خواهیم بود تا اطلاعات بیشتری را در خصوص پنجره دوجداره ریلی و لولایی در اختیار شما قرار می دهیم و با شما همراه هستیم تا به مقایسه این دو مدل بپردازیم.

تفاوت پنجره دوجداره ریلی و لولایی از لحاظ عایق بندی گرمایی و صوتی

یکی از مهم ترین کاربردهایی که باید از پنجره دوجداره انتظار داشته باشیم، عایق بندی گرمایی است. در واقع شیشه دوجداره و متریال به کار برده شده در تولید پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی می توانند باعث شکست ضریب انتقال حرارت شوند و همین مسئله باعث شده است تا پنجره دوجداره ریلی و لولایی از لحاظ عایق بندی گرمایی گزینه ای مناسب باشد.

این در حالی است که سوال کدام یک از این مدل ها می توانند گزینه ای بهتر برای ساختمان ها به شمار روند توسط بسیاری پرسیده می شود و باید در جواب به این سوال گفت که پنجره های ریلی به این دلیل که هوابندی و همچنین یراق آلات ضعیف تری دارند، میزان هدر رفت انرژی بیشتری را می توان از آن ها نسبت به پنجره لولایی انتظار داشت ولی باز هم با همه این مسائل پنجره های ریلی که در مدل هایی نظیر پنجره فولکس واگنی تولید و در بازار عرضه می شوند می توانند عایق بندی بسیار مناسبی را از خود به جای بگذارند.

پنجره آلومینیومی لولایی فرانسوی

پنجره آلومینیومی لولایی فرانسوی

در مقابل محصولات ریلی، پنجره دوجداره لولایی قرار داده می شود که از لحاظ عایق بندی در سطح بسیار خوبی است. به طور کلی عایق بندی اصولی به مواردی همچون استاندارد بودن پروفیل و استفاده از مواد عایق مناسب بستگی داشته و به این موارد در خرید یک پنجره از نوع دوجداره باید توجه کنید تا بتوانید میزان هدر رفت انرژی را از ساختمان انتظار داشته باشید. پنجره ها یکی از مهم ترین عوامل هدر رفت انرژی به شمار می روند. از لحاظ عایق بندی صوتی، هر دو پنجره در سطح خوبی قرار دارند ولی به دلیل هوابندی بهتر محصولات لولایی، می توانیم در شهرهای بزرگ برای جلوگیری از آلودگی صوتی محیط، از سری پنجره های لولایی استفاده داشته باشیم.

تفاوت پنجره دوجداره ریلی و لولایی از لحاظ موقعیت نصب و کاربرد

پنجره های لولایی برای محیط هایی که از لحاظ محیطی محدودیتی وجود ندارد و مشکلی در باز و بسته شدن آن ها وجود نخواهد داشت می توانند گزینه ای مناسب به شمار روند و این در حالی است که پنجره دوجداره ریلی هیچ محدودیتی از لحاظ فضای نصب نخواهد داشت. در مقابل نیز باید توجه داشته باشید که پنجره دوجداره ریلی که با نام کشویی شناخته می شود نیز می تواند یک گزینه مناسب برای ساختمان های اداری به شمار رفته و بیشتر در این دسته از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. پنجره دوجداره لولایی به دلیل عایق بندی مناسب تر و همچنین توانایی حرکتی بیشتر می تواند یک گزینه مطلوب برای ساختمان های مسکونی باشد و انتخاب از میان این دو پنجره به شهر محل سکونت و آب و هوا باز می گردد. نوع ساختمان و سلیقه ساکنین نیز از دیگر مواردی است که در انتخاب یک پنجره دوجداره دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید.

مقایسه پنجره لولایی و ریلی دوجداره

نتیجه گیری

استفاده از انواع پنجره دوجداره در ساختمان های امروزی در حال گسترش بوده و شما می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. این پنجره ها که در مدل های لولایی و ریلی در بازار عرضه می شوند می توانند یک انتخاب کاملا مناسب باشند که با استفاده از پروفیل یو پی وی سی و یا آلومینیوم تولید شده و در ساختمان های امروزی مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که می خواهید به مقایسه این دو مدل از لحاظ عایق بندی بپردازید و همچنین بدانید که کدام محصول برای چه ساختمان هایی می تواند گزینه ای مناسب باشد، این مقاله می تواند به شما کمک شایانی کرده و همواره در دسترس شما خواهد بود.

اشتراک :
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
امتیاز:
captcha


021-44000098